Iddquote:Op vrijdag 28 september 2007 21:27 schreef Sirolf het volgende:
Ik ben al 4x op de grond gevallen van het lachen door die stortvloed aan Ekdom-uitspraken. Ik kan er niet meer tegen!![]()
Matennaaier eerste klas. Ben blij dat die gast niet vaak meer is te horen want wat een nare vent is dat. Deed er erg veel aan om 3FM boetes aan te smeren en het commissariaat van de Media was een instantie die hij wel wist te vinden als hij weer eens wat had gehoord op 3FM wat niet door de beugel kon.quote:Op vrijdag 28 september 2007 21:25 schreef Timo20 het volgende:
"Het beste op de Noordpool"![]()
![]()
Erik De Zwart
![]()
![]()
Geeft niets hoorquote:Op vrijdag 28 september 2007 21:19 schreef -Hans- het volgende:
[..]
OEPS ! * -Hans- gaat zich schamen..
quote:Op vrijdag 28 september 2007 21:21 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Dommelsch is dan ook niet zuipen
Behalve Dommelsch Ice
In de freaknacht volgende weekquote:Op vrijdag 28 september 2007 21:29 schreef borisz het volgende:
krijgen we ook de rabradio happy hardcore middag, alleen hoop ik wel wat meer happy hardcore![]()
Kijk dat is dan het betere werkquote:Op vrijdag 28 september 2007 21:29 schreef DaMook het volgende:
[..]
, we hebben ook Hertog Jan en Jupiler (en meer).
Paul Rabberingquote:Op vrijdag 28 september 2007 21:30 schreef Marc63 het volgende:
Wie zit er na Ekdom eigenlijk in de Freaknacht?
Doe dat dan bij arbeidsvitamienenquote:Op vrijdag 28 september 2007 21:29 schreef borisz het volgende:
krijgen we ook de rabradio happy hardcore middag, alleen hoop ik wel wat meer happy hardcore![]()
Volgens mij komt dat niet bij ons vandaanquote:Op vrijdag 28 september 2007 21:30 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Kijk dat is dan het betere werk![]()
Ook Palm ?
Weet ik veel, ik weet alleen dat het lekker isquote:Op vrijdag 28 september 2007 21:33 schreef DaMook het volgende:
[..]
Volgens mij komt dat niet bij ons vandaan.
Heb er zin in!!!!quote:Op vrijdag 28 september 2007 21:29 schreef borisz het volgende:
Domien is scherp..quote:Op vrijdag 28 september 2007 21:40 schreef Sirolf het volgende:
"Yellow Pearl is er, denk je dat er nog bier IS?!"![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |