quote:
Waar was je? Inkopen gedaan bij Gall & Gall?quote:Op woensdag 19 september 2007 15:23 schreef Roel_Jewel het volgende:
Tralalala.
quote:Op woensdag 19 september 2007 15:25 schreef cosmick het volgende:
[..]
Waar was je? Inkopen gedaan bij Gall & Gall?.
Ik dacht dat ie niet meer te redden was?quote:
Zeker wetenquote:Op woensdag 19 september 2007 16:11 schreef cosmick het volgende:
[..]! Dus je prefereert Nickelback boven Editors?
't Is dat je zo'n mooie auto hebt, want anders had ik je beticht van het hebben van GEEN smaakquote:Op woensdag 19 september 2007 16:34 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Zeker weten
Ik heb helemaal niks met die britrock/britpop...verschrikkelijk irritante, simpele, gitaarakkoordentroep met kutteksten en vocaal kutmelodieen...Niet dat nickelback moeilijke muziek is...maar dat klinkt net iets lekkerder in mijn oren...
RadioHead is daar een grote uitzondering op, maar die zijn redelijk hun eigen weg op gegaan en hebben enorm geexperimenteerd...
Maar Britse gitaarrock vind ik absoluut verschrikkelijk!
maar ja...ieder z'n ding he...
quote:
Weehehequote:Op woensdag 19 september 2007 16:45 schreef SilentChaos het volgende:
Om even verder te gaan over die kut britse rock:
Hard-Fi
Lekker nummerquote:Op woensdag 19 september 2007 16:59 schreef cosmick het volgende:
Sja, emo's hebben hun haar als 1 lok voor hun ogen en oogschaduw.
Ze hebben redelijk catchy gitaarnummertjes met allerlei overdreven geschreeuw erin.
Luister maar naar dat 30STM nummer, die hit.
quote:Op woensdag 19 september 2007 16:59 schreef SilentChaos het volgende:
Ironisch genoeg zie je ook geen veschil tussen de verschillende Gothics en hebben zij dus ook geen eigen stijl en zijn het ook meelopers...
Een echte muziekliefhebber is niet zo kortzichting en richt zich niet op 1 genrequote:Op woensdag 19 september 2007 17:24 schreef SilentChaos het volgende:
Ook een mooie altijd:
Ik ben altijd erg van de heavy metal geweest, maar kon andere stijlen ook waarderen...In de hardrock/metal scene is dat echter niet normaal en wordt beweerd dat andere muziek "simpel", "eenvoudig" etc. is...Vaak beweren dat soort gasten ook echt dat ze enorm muziekaal zijn en veel van muziek weten....
Vervolgens kom je aan, met een paar nummers van Metallica gecovered door een Bluegrass band...Geniaal gedaan, je hoeft er niet van te houden, maar beweren dat't geen muziek is, is natuurlijk belachelijk!
Verschrikkelijk dat soort lui
Eenschquote:Op woensdag 19 september 2007 17:29 schreef cosmick het volgende:
[..]
Een echte muziekliefhebber is niet zo kortzichting en richt zich niet op 1 genre. Ik knal ook wel eens lekker met Slayer, Fu Manchu of Soulfly.. maar heb nu muziek van Paravortti in mijn auto zitten
!
Eigenljik zijn die emo-bandjes gewoon de hedendaagse boybandjes eigenlijk. Populair bij puisterige pubers en giebelende grietjes.
MET goede muziek neem ik aanquote:Op woensdag 19 september 2007 17:31 schreef SilentChaos het volgende:
En nou ga ik naar huis...Filerijden![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 19 september 2007 19:03 schreef MadSteven het volgende:
Of is het nou Martijn... SorryMuys on second sight
Bach netquote:Op woensdag 19 september 2007 18:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Mooie klassieke muziek kan heel rustgevend zijn.
Hoi Martijnquote:Op woensdag 19 september 2007 19:40 schreef MartijnMuijs het volgende:
Hallo vriendjes, hier is uw second sight
quote:Op woensdag 19 september 2007 19:40 schreef MartijnMuijs het volgende:
Hallo vriendjes, hier is uw second sight
Het is wel grappig dat alles om je heen lijkt te veranderen als je klassiek opzet onder het rijden iigquote:Op woensdag 19 september 2007 20:18 schreef SilentChaos het volgende:
Ik rij al 1 op 16...zal ik met Bach de 1 op 20 halen?
Ik heb dat stukje gehoord ja. Stond bij de bushalte te wachten. Op de terugweg C&S geluisterd. Ik vind ze nu wel meevallen, als je de hele dag naar jazzmuziek hebt geluisterd.quote:Op woensdag 19 september 2007 19:55 schreef Sirolf het volgende:
Giel maakte vanmorgen trouwens nogal een flater...
Hij had Lene Alexandra in de studio met d'r nieuwe single en start de single in (als allereerste radiostation), start 'ie per ongeluk de karaoke-versie!
Terug te luisteren op http://cgi.omroep.nl/cgi-(...)70919-06.wma?start=1:40:51.738
Beetje eentonig hè.quote:Op woensdag 19 september 2007 20:27 schreef purplerose het volgende:
klote lied zeg dat around the world![]()
diesel?quote:Op woensdag 19 september 2007 20:18 schreef SilentChaos het volgende:
Gewoon 3FM aangehad in de file
Coen & Sander zijn in de file erg vermakelijk...Als ik aan het werk ben stoor ik me eraan...
Ik rij al 1 op 16...zal ik met Bach de 1 op 20 halen?
Live is ie toch dronken?quote:Op woensdag 19 september 2007 20:04 schreef TheVulture het volgende:
Paolo Nuttini, live is ie beroerd maar dit liedje blijft heerlijk
Verschrikkelijk staaltje computer gegenereerd stukje smut!quote:
quote:Op woensdag 19 september 2007 20:45 schreef purplerose het volgende:
[..]
Verschrikkelijk staaltje computer gegenereerd stukje smut!
En stoned en contactgestoord... die jongen kijkt nooit naar zijn publiekquote:
Oe, klinkt wel beetje als mijquote:Op woensdag 19 september 2007 20:53 schreef TheVulture het volgende:
[..]
En stoned en contactgestoord... die jongen kijkt nooit naar zijn publiek
Hoi Glacierquote:
Klinkt niet als een aanraderquote:Op woensdag 19 september 2007 20:53 schreef TheVulture het volgende:
En stoned en contactgestoord... die jongen kijkt nooit naar zijn publiek
Dat was verrassend goed de laatste keer dat ik ze heb gezienquote:Op woensdag 19 september 2007 20:58 schreef Glacier het volgende:
[..]
Klinkt niet als een aanrader
Ik zou Live eigenlijk nog wel eens live willen zien
Ok, WIE de neuk is dat! EN is die al bezet!?quote:Op woensdag 19 september 2007 20:59 schreef -Hans- het volgende:
Martijn zingt hard mee met U2![]()
Producer: " Nou Martijn, je performance was wel OK ! alleen de zang kan beter
[afbeelding]
Je moet maar eens op Youtube naar optredens van hem kijken, je lacht je kapot, hij slist zich door al zijn nummers, eigenlijk is het beroerd en briljant tegelijkquote:
Live in de HMH was erg goed, in Ahoy daarvoor vielen ze me tegen... moet wel zeggen dat ik het oude werk steengoed vind, het nieuwere werk is wat te braafquote:Op woensdag 19 september 2007 20:59 schreef purplerose het volgende:
[..]
Dat was verrassend goed de laatste keer dat ik ze heb gezien
Vind ik nou ookquote:Op woensdag 19 september 2007 21:02 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Live in de HMH was erg goed, in Ahoy daarvoor vielen ze me tegen... moet wel zeggen dat ik het oude werk steengoed vind, het nieuwere werk is wat te braaf
Geen idee joh wie dat isquote:Op woensdag 19 september 2007 21:00 schreef purplerose het volgende:
Ok, WIE de neuk is dat! EN is die al bezet!?hubba hubba hubba hubba
![]()
en hoe heet die?
Hahahahahaha!quote:Op woensdag 19 september 2007 20:59 schreef -Hans- het volgende:
Martijn zingt hard mee met U2![]()
[afbeelding]
Producer: " Nou Martijn, je performance was wel OK ! alleen de zang kan beter "
[afbeelding]
Iemand moet dit voor me gaan uitzoeken, man, man, man wat een hottiequote:Op woensdag 19 september 2007 21:05 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Geen idee joh wie dat ismaar hij is deze laatste week volgens mij de producer van Met Martijn.
Dennis (D.Rose?!) request Snap!![]()
Da's nou de bij leven al legendarische Hugo Schaap. Bekend van de mixjes aan het begin van MetMichiel!quote:Op woensdag 19 september 2007 21:05 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Geen idee joh wie dat ismaar hij is deze laatste week volgens mij de producer van Met Martijn.
Dennis (D.Rose?!) request Snap!![]()
Hugoquote:Op woensdag 19 september 2007 21:06 schreef MartijnMuijs het volgende:
[..]
Da's nou de bij leven al legendarische Hugo Schaap. Bekend van de mixjes aan het begin van MetMichiel!
I saw him first!quote:Op woensdag 19 september 2007 21:08 schreef TheVulture het volgende:
Als Hugo op mannen valt mag ie zich bij mij melden
Nog nooit van gehoordquote:Op woensdag 19 september 2007 21:06 schreef MartijnMuijs het volgende:
Da's nou de bij leven al legendarische Hugo Schaap. Bekend van de mixjes aan het begin van MetMichiel!
Ach ja, de kans dat zo'n jongen op mannen valt is te verwaarlozen he...quote:Op woensdag 19 september 2007 21:12 schreef MartijnMuijs het volgende:
Sorry dames. En sommige heren.
Dan zou ik vooral niet al te hard gaan meezingen op deze plaat van Guns & Roses want dan hou je geen stem meer over.quote:Op woensdag 19 september 2007 21:06 schreef MartijnMuijs het volgende:
[..]
Hahahahahaha!
P.S. Pijn in m'n strot (gek hè?)
Dat wordt zanglesquote:Op woensdag 19 september 2007 21:06 schreef MartijnMuijs het volgende:
Hahahahahaha!
P.S. Pijn in m'n strot (gek hè?)
Ik ook niet hoor, van mij mag jequote:Op woensdag 19 september 2007 21:23 schreef -Hans- het volgende:
Geen idee D.Roseben daar niet zo mee bezig.
quote:Op woensdag 19 september 2007 21:23 schreef MutZ het volgende:
Ik ben ff druk met m'n colleges voorbereiden en verslagen uitwerken (ja, ik doe ook wel eens wat) en direct kan ik het kwijl hier weer van de vloer opdweilen
Ga je schamen!quote:
Oh. My. God...quote:Op woensdag 19 september 2007 21:00 schreef purplerose het volgende:
[..]
Ok, WIE de neuk is dat! EN is die al bezet!?hubba hubba hubba hubba
![]()
Sjah. "Serious radio" hè.quote:Op woensdag 19 september 2007 21:27 schreef -Hans- het volgende:
" Bitches zitten aan mijn penis " omg... tekstueel hoogstandje hoor
quote:Op woensdag 19 september 2007 21:27 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Lief van je!![]()
" Bitches zitten aan mijn penis " omg... tekstueel hoogstandje hoor
Je wou de Kaiser Chiefs horen?quote:Op woensdag 19 september 2007 21:28 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Oh. My. God...
Muis, nu je een Fok!-account hebt, kun je ook wel meteen aan de Hyves! *-)
Zeg, ben jij nieuw hier ofzoquote:
Nee, de Hyves. Met Two-Timing Touch & Broken Bones. Dat zeg ik toch?quote:Op woensdag 19 september 2007 21:30 schreef MartijnMuijs het volgende:
[..]
Je wou de Kaiser Chiefs horen?
De Ekstra Weekend versie?quote:Op woensdag 19 september 2007 21:30 schreef MartijnMuijs het volgende:
[..]
Je wou de Kaiser Chiefs horen?
Je hebt gelezen dat het om Hugo gaat en niet Muis of krijg ik via Muis zn hyves access tot Hugo?quote:Op woensdag 19 september 2007 21:28 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Oh. My. God...
Muis, nu je een Fok!-account hebt, kun je ook wel meteen aan de Hyves!![]()
Draait 3FM de nieuwe single al wel eens?quote:Op woensdag 19 september 2007 21:31 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Nee, de Hyves. Met Two-Timing Touch & Broken Bones. Dat zeg ik toch?
Ik wilde er net iets over zeggenquote:
Je bezig houden met de penis is serious work he, daar hoort serious radio bijquote:
Best leuk om te horen jaquote:Op woensdag 19 september 2007 21:34 schreef -Hans- het volgende:
Wat een plaat.... geluid staat hier weer +10.![]()
D.Rose - Cosmick:![]()
netjes uitgedruktquote:Op woensdag 19 september 2007 21:34 schreef Glacier het volgende:
[..]
Ik vind die Opposites ook niets...is niet helemaal mijn soort muziek
Jaman, ik en me bootie shaken in de disco op dat nrquote:Op woensdag 19 september 2007 21:34 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Wat een plaat.... geluid staat hier weer +10.![]()
D.Rose - Cosmick:![]()
lolquote:Op woensdag 19 september 2007 21:43 schreef D.Rose het volgende:
Ik dacht al, ik heb dat nummer eerder gehoord
Het is weleens erger jaquote:Op woensdag 19 september 2007 21:50 schreef -Hans- het volgende:
[..]
lol
Best aardige request vanavond.
Niet? Ooohh, had eigenlijk gedacht dat Snap een request van jou was.quote:Op woensdag 19 september 2007 21:52 schreef D.Rose het volgende:
Het is weleens erger ja
En nee, geen van mij vanavond
Ik zou nooit voor Snap gaanquote:Op woensdag 19 september 2007 22:05 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Niet? Ooohh, had eigenlijk gedacht dat Snap een request van jou was.![]()
De nieuwe MHquote:Hard-Fi![]()
Toch wel grappig, bij Glazen Huis ga ik voortaan automatisch aan kerstbomen en kou en lange avonden en vrije dagen denken. Pavlov reactie. Heb al weer zin in de 3fm marathon hier!quote:Op woensdag 19 september 2007 21:41 schreef -Hans- het volgende:
Galvanize - Chemical Brothers![]()
Glazenhuis![]()
Het duurt nog wel een paar maandjes hoor...quote:Op woensdag 19 september 2007 22:14 schreef Cee het volgende:
[..]
Toch wel grappig, bij Glazen Huis ga ik voortaan automatisch aan kerstbomen en kou en lange avonden en vrije dagen denken. Pavlov reactie. Heb al weer zin in de 3fm marathon hier!![]()
Kijk er ook echt naar uit!quote:Op woensdag 19 september 2007 22:14 schreef Cee het volgende:
Toch wel grappig, bij Glazen Huis ga ik voortaan automatisch aan kerstbomen en kou en lange avonden en vrije dagen denken. Pavlov reactie. Heb al weer zin in de 3fm marathon hier!![]()
Aha! weet ik dat ook weer.quote:
Zou een te gekke MH zijn, maar helaas is het liedje al wel een tijdje uit.quote:De nieuwe MH
En Avril Lavigne, met "Girlfriend" of "When your gone" ?quote:Op donderdag 20 september 2007 01:07 schreef WebHawkjuh het volgende:
Hoi Domien!
Oeh, heb jij heeeeel toevallig Nelly Furtado liggen, met What i wanted?
JAAAAAAAAAquote:Op donderdag 20 september 2007 01:34 schreef Marc63 het volgende:
Toch nog Dreaming with a Broken Heart geworden?
quote:
Ik denk het nietquote:Op donderdag 20 september 2007 01:32 schreef WebHawkjuh het volgende:
@DaMook: Domien gaat denk ik kijken wat 'ie kan doen...
quote:Op donderdag 20 september 2007 01:40 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Dit is zoooo moooooi...
Toen ze wegging, heb ik als cadeautje een mp3-speler gekocht en volgestopt met liedjes. Van iedere artiest één track.quote:Op donderdag 20 september 2007 01:41 schreef Marc63 het volgende:
Hey Domien... Caroline is toch ook gone, gone, gone, gone, gone...?
In Repair? Of heb je die voor jezelf gehouden?quote:Op donderdag 20 september 2007 01:44 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Toen ze wegging, heb ik als cadeautje een mp3-speler gekocht en volgestopt met liedjes. Van iedere artiest één track.
Twee keer raden welke track van (de ook door haar geliefde) John Mayer er op is gekomen...
... je maakt een grapje hè? (Al was die laatste wel héél goed geweest, hahahaha!)quote:Op donderdag 20 september 2007 01:46 schreef Marc63 het volgende:
[..]
In Repair? Of heb je die voor jezelf gehouden?
Ow nee! Stop this train natuurlijk! Of ging ze niet met de Thalys?
Damn... je hebt me door.quote:Op donderdag 20 september 2007 01:50 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
... je maakt een grapje hè? (Al was die laatste wel héél goed geweest, hahahaha!)
Trustequote:Op donderdag 20 september 2007 02:06 schreef Marc63 het volgende:
Zo, Domien weer ff een uurtje op weg geholpen, ik ga slapen.
Truste
ah thanks.. dat ga ik dan niet helemaal halenquote:Op donderdag 20 september 2007 02:44 schreef WebHawkjuh het volgende:
4 uur hob!
Ohh trouwens.. die jingel tune van die halo3 is dat origineel ? en ergens te vinden?quote:Op donderdag 20 september 2007 03:06 schreef WebHawkjuh het volgende:
(w)Hopje, Ik hoop het! Zolang ze geen Halo 3 kaarten weggeven kijk ik steeds op van "hey er mist iets"...
Nee, maar de naam wel. Weet je dat de mensen van EGM of was het nou IGN - nou ja, een van de grootste gamesbladen/websites zich daar ook druk om maken? Het is dan zo dat mensen de naam kennen, maar het product niet. Dan doe je ook iets verkeerd qua marketing.quote:Op donderdag 20 september 2007 03:19 schreef MissHobje het volgende:
Nou ik ken dus die hele game niet,
Ah, altijd goed. Ik ga morgenavond uitetenquote:Op donderdag 20 september 2007 09:10 schreef SilentChaos het volgende:
Vanavond lekker etentje met m'n werk
Jammer dat daarna weer zo'n U2-kloon kwam EN Fergiequote:Op donderdag 20 september 2007 09:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Als goedmakertje voor U2 (voor jou dan).
Eén van de veeeele pareltjes van Queenquote:Op donderdag 20 september 2007 09:44 schreef cosmick het volgende:
Mooi nummer van Queen.
Welke was dat?quote:Op donderdag 20 september 2007 10:25 schreef EdvandeBerg het volgende:
Bah, wat een walgelijke plaat was dit.
Ekdom vind hem vast goed
Ik vond ze vroegah echt waardeloos met al die onzin over de zee en zeeland enzo. Met die domme teksten als 'de zoute zee slaakt een diep zilte zucht'quote:
Ik ben er geen fan van. Met van die flauwe trommeltjes door die nummers.quote:Op donderdag 20 september 2007 11:27 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Maar ik moet ze nageven, sommige nummers van Umoja waren best goed!
Ach ja, het levert weer wat eurootjes op hè, games promoten.quote:Op donderdag 20 september 2007 11:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
Leuk! Iemand die een GAME wint op een MUZIEKzender!
afzuigkapquote:Op woensdag 19 september 2007 23:43 schreef afzuigkapfilter het volgende:
Speciaal voor purplerose![]()
[[url=http://farm2.static.flickr.com/1267/1223669232_22dabe0e69.jpg]afbeelding][/url]
KROQ babiequote:Op donderdag 20 september 2007 02:29 schreef MadSteven het volgende:
KROQ
Niet gehoord, maar ziet er niet verkeerd uitquote:Op donderdag 20 september 2007 12:34 schreef cosmick het volgende:
Rilo Kiley!
[afbeelding]
Hulde Rob, hulde!
Het is best een aardig nummer, hoewel ik em qua tekst niet altijd wil horen..quote:Op donderdag 20 september 2007 13:13 schreef EdvandeBerg het volgende:
Delilah
Zijn er nu echt mensen die dit zeiknummer wél leuk vinden?
Heb je een alibi?quote:Op donderdag 20 september 2007 13:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ramkraak op klaarlichte dag bij juwelier in Maastricht.
Vast ook nog wel wat zwijggeld voor onsquote:Op donderdag 20 september 2007 13:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
Nee, wel een mooi horloge en een Vertu-mobieltje van 7500 euro.
quote:Op donderdag 20 september 2007 13:32 schreef Glacier het volgende:
[..]
Vast ook nog wel wat zwijggeld voor ons
Die tekst zit er nu een keer in, dus je kunt 'm ook niet anders horen.quote:Op donderdag 20 september 2007 13:25 schreef Glacier het volgende:
Het is best een aardig nummer, hoewel ik em qua tekst niet altijd wil horen..
heuh? heb hem heel zacht staan hier.quote:Op donderdag 20 september 2007 16:16 schreef Dom_Konijn het volgende:
Geen slecht idee van Coen & Sander>ekstra weekend om 4 uur
Jup! Vraag domien eens, die heeft hem over de vloer gehad! (bij 3fm, paar weken terug)quote:Op donderdag 20 september 2007 16:00 schreef EdvandeBerg het volgende:
Die Achmea dj is toch eigenlijk stukken beter dan de gemiddelde 3fm plaatjesdraaier
OMG? Dat kun je niet menen..quote:Op donderdag 20 september 2007 16:00 schreef EdvandeBerg het volgende:
Die Achmea dj is toch eigenlijk stukken beter dan de gemiddelde 3fm plaatjesdraaier
Kutkneuzen en verstandquote:Op donderdag 20 september 2007 16:55 schreef cosmick het volgende:
"LL Cool J was van een latere generatie als Kool Keith".
De eerste, dondersgoede lp van LL kwam uit 1985 en de eerste Ultramagnetic (met Kool Keith dus) uit 1987..
Sukkels.
Idd, ergelijk. Er klopt werkelijk geen hout van wat ze uitkramen. Hou dan je bek als je er niets van weet, of zoek het opquote:
Uiteraard is dit zoeen geintje van mijn kant.quote:Op donderdag 20 september 2007 16:34 schreef Glacier het volgende:
[..]
OMG? Dat kun je niet menen..
In die reclame is ie zo enorm slecht...afgrijselijk irritante reclame die ik het liefst gisteren van de radio zou hebben..
quote:Op donderdag 20 september 2007 17:00 schreef cosmick het volgende:
[..]
Idd, ergelijk. Er klopt werkelijk geen hout van wat ze uitkramen. Hou dan je bek als je er niets van weet, of zoek het op.
quote:Straks lekker weer aan de Bach in de auto.
Neuhquote:Op donderdag 20 september 2007 17:07 schreef cosmick het volgende:
Hoor ik dat verdomme nu alweer dat fucking U2??
OMFGquote:Op donderdag 20 september 2007 16:55 schreef cosmick het volgende:
"LL Cool J was van een latere generatie als Kool Keith".
De eerste, dondersgoede lp van LL kwam uit 1985 en de eerste Ultramagnetic (met Kool Keith dus) uit 1987..
Sukkels.
Mooie zin ook trouwensquote:Op donderdag 20 september 2007 17:07 schreef cosmick het volgende:
Hoor ik dat verdomme nu alweer dat fucking U2??
ActionRadio ook toevallig? Of wordt je dan gillend gek?quote:Op donderdag 20 september 2007 16:47 schreef Glacier het volgende:
Mmm, KinkFM draait The Opposites ook
ActionRadio draait eigenlijk geen rap..quote:Op donderdag 20 september 2007 17:26 schreef Sirolf het volgende:
ActionRadio ook toevallig? Of wordt je dan gillend gek?
De ironie had ik dus ff gemistquote:Op donderdag 20 september 2007 17:03 schreef EdvandeBerg het volgende:
Uiteraard is dit zoeen geintje van mijn kant.
Dat zou waarschijnlijk een leuke reclame hebben opgeleverd jaquote:Het had veel beter geweest als ze een Lex Harding-imitatie hadden gedaan. Ruud de Wild kon dat ook goed, met een wc-rolletje op de mond of in een plastic koffiebekertje pratend voor het ouderwetsche effect.
Of als ze iedere keer een andere bekende echte dj hadden nagedaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |