Ik vond ze vroegah echt waardeloos met al die onzin over de zee en zeeland enzo. Met die domme teksten als 'de zoute zee slaakt een diep zilte zucht'quote:
Ik ben er geen fan van. Met van die flauwe trommeltjes door die nummers.quote:Op donderdag 20 september 2007 11:27 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Maar ik moet ze nageven, sommige nummers van Umoja waren best goed!
Ach ja, het levert weer wat eurootjes op hè, games promoten.quote:Op donderdag 20 september 2007 11:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
Leuk! Iemand die een GAME wint op een MUZIEKzender!
afzuigkapquote:Op woensdag 19 september 2007 23:43 schreef afzuigkapfilter het volgende:
Speciaal voor purplerose![]()
[[url=http://farm2.static.flickr.com/1267/1223669232_22dabe0e69.jpg]afbeelding][/url]
KROQ babiequote:Op donderdag 20 september 2007 02:29 schreef MadSteven het volgende:
KROQ
Niet gehoord, maar ziet er niet verkeerd uitquote:Op donderdag 20 september 2007 12:34 schreef cosmick het volgende:
Rilo Kiley!
[afbeelding]
Hulde Rob, hulde!
Het is best een aardig nummer, hoewel ik em qua tekst niet altijd wil horen..quote:Op donderdag 20 september 2007 13:13 schreef EdvandeBerg het volgende:
Delilah
Zijn er nu echt mensen die dit zeiknummer wél leuk vinden?
Heb je een alibi?quote:Op donderdag 20 september 2007 13:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ramkraak op klaarlichte dag bij juwelier in Maastricht.
Vast ook nog wel wat zwijggeld voor onsquote:Op donderdag 20 september 2007 13:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
Nee, wel een mooi horloge en een Vertu-mobieltje van 7500 euro.
quote:Op donderdag 20 september 2007 13:32 schreef Glacier het volgende:
[..]
Vast ook nog wel wat zwijggeld voor ons
Die tekst zit er nu een keer in, dus je kunt 'm ook niet anders horen.quote:Op donderdag 20 september 2007 13:25 schreef Glacier het volgende:
Het is best een aardig nummer, hoewel ik em qua tekst niet altijd wil horen..
heuh? heb hem heel zacht staan hier.quote:Op donderdag 20 september 2007 16:16 schreef Dom_Konijn het volgende:
Geen slecht idee van Coen & Sander>ekstra weekend om 4 uur
Jup! Vraag domien eens, die heeft hem over de vloer gehad! (bij 3fm, paar weken terug)quote:Op donderdag 20 september 2007 16:00 schreef EdvandeBerg het volgende:
Die Achmea dj is toch eigenlijk stukken beter dan de gemiddelde 3fm plaatjesdraaier
OMG? Dat kun je niet menen..quote:Op donderdag 20 september 2007 16:00 schreef EdvandeBerg het volgende:
Die Achmea dj is toch eigenlijk stukken beter dan de gemiddelde 3fm plaatjesdraaier
Kutkneuzen en verstandquote:Op donderdag 20 september 2007 16:55 schreef cosmick het volgende:
"LL Cool J was van een latere generatie als Kool Keith".
De eerste, dondersgoede lp van LL kwam uit 1985 en de eerste Ultramagnetic (met Kool Keith dus) uit 1987..
Sukkels.
Idd, ergelijk. Er klopt werkelijk geen hout van wat ze uitkramen. Hou dan je bek als je er niets van weet, of zoek het opquote:
Uiteraard is dit zoeen geintje van mijn kant.quote:Op donderdag 20 september 2007 16:34 schreef Glacier het volgende:
[..]
OMG? Dat kun je niet menen..
In die reclame is ie zo enorm slecht...afgrijselijk irritante reclame die ik het liefst gisteren van de radio zou hebben..
quote:Op donderdag 20 september 2007 17:00 schreef cosmick het volgende:
[..]
Idd, ergelijk. Er klopt werkelijk geen hout van wat ze uitkramen. Hou dan je bek als je er niets van weet, of zoek het op.
quote:Straks lekker weer aan de Bach in de auto.
Neuhquote:Op donderdag 20 september 2007 17:07 schreef cosmick het volgende:
Hoor ik dat verdomme nu alweer dat fucking U2??
OMFGquote:Op donderdag 20 september 2007 16:55 schreef cosmick het volgende:
"LL Cool J was van een latere generatie als Kool Keith".
De eerste, dondersgoede lp van LL kwam uit 1985 en de eerste Ultramagnetic (met Kool Keith dus) uit 1987..
Sukkels.
Mooie zin ook trouwensquote:Op donderdag 20 september 2007 17:07 schreef cosmick het volgende:
Hoor ik dat verdomme nu alweer dat fucking U2??
ActionRadio ook toevallig? Of wordt je dan gillend gek?quote:Op donderdag 20 september 2007 16:47 schreef Glacier het volgende:
Mmm, KinkFM draait The Opposites ook
ActionRadio draait eigenlijk geen rap..quote:Op donderdag 20 september 2007 17:26 schreef Sirolf het volgende:
ActionRadio ook toevallig? Of wordt je dan gillend gek?
De ironie had ik dus ff gemistquote:Op donderdag 20 september 2007 17:03 schreef EdvandeBerg het volgende:
Uiteraard is dit zoeen geintje van mijn kant.
Dat zou waarschijnlijk een leuke reclame hebben opgeleverd jaquote:Het had veel beter geweest als ze een Lex Harding-imitatie hadden gedaan. Ruud de Wild kon dat ook goed, met een wc-rolletje op de mond of in een plastic koffiebekertje pratend voor het ouderwetsche effect.
Of als ze iedere keer een andere bekende echte dj hadden nagedaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |