Toch wel grappig, bij Glazen Huis ga ik voortaan automatisch aan kerstbomen en kou en lange avonden en vrije dagen denken. Pavlov reactie. Heb al weer zin in de 3fm marathon hier!quote:Op woensdag 19 september 2007 21:41 schreef -Hans- het volgende:
Galvanize - Chemical Brothers![]()
Glazenhuis![]()
Het duurt nog wel een paar maandjes hoor...quote:Op woensdag 19 september 2007 22:14 schreef Cee het volgende:
[..]
Toch wel grappig, bij Glazen Huis ga ik voortaan automatisch aan kerstbomen en kou en lange avonden en vrije dagen denken. Pavlov reactie. Heb al weer zin in de 3fm marathon hier!![]()
Kijk er ook echt naar uit!quote:Op woensdag 19 september 2007 22:14 schreef Cee het volgende:
Toch wel grappig, bij Glazen Huis ga ik voortaan automatisch aan kerstbomen en kou en lange avonden en vrije dagen denken. Pavlov reactie. Heb al weer zin in de 3fm marathon hier!![]()
Aha! weet ik dat ook weer.quote:
Zou een te gekke MH zijn, maar helaas is het liedje al wel een tijdje uit.quote:De nieuwe MH
En Avril Lavigne, met "Girlfriend" of "When your gone" ?quote:Op donderdag 20 september 2007 01:07 schreef WebHawkjuh het volgende:
Hoi Domien!
Oeh, heb jij heeeeel toevallig Nelly Furtado liggen, met What i wanted?
JAAAAAAAAAquote:Op donderdag 20 september 2007 01:34 schreef Marc63 het volgende:
Toch nog Dreaming with a Broken Heart geworden?
quote:
Ik denk het nietquote:Op donderdag 20 september 2007 01:32 schreef WebHawkjuh het volgende:
@DaMook: Domien gaat denk ik kijken wat 'ie kan doen...
quote:Op donderdag 20 september 2007 01:40 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Dit is zoooo moooooi...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |