ik ookquote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:56 schreef purplerose het volgende:
Ik heb al uitnodiging gestuurd om vriendjes te worden met Eric
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:56 schreef purplerose het volgende:
Ik heb al uitnodiging gestuurd om vriendjes te worden met Eric
Jammer dat die niet voorbij is gekomen, die plaat hoor je te weinig op 3FM.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:56 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Live
Alleen jammer van mn Shins request...
Dat is nou precies wat ik in mn mail gezet hebquote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:57 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Jammer dat die niet voorbij is gekomen, die plaat hoor je te weinig op 3FM.![]()
Ah, jij gaat vooraan staan met je vlaggetje?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:59 schreef -Hans- het volgende:
wtf !? Veenstra Veenstra komt hier in Groningen, lachen ja!
morgen!quote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:59 schreef -Hans- het volgende:
Hihihiquote:
Uiteraard! vertrek nu met mijn vlaggetje en slaapzak richting de onbekende school.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:59 schreef Sirolf het volgende:
Ah, jij gaat vooraan staan met je vlaggetje?
Volgens mij heeft ie daar laatst een hele pallet van gemaakt. In de week voor LL waren ze in de stu-stu-studio en op LL hebben ze zowel in een tent als op de camping opgetreden.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:04 schreef -Hans- het volgende:
Corton, held! gewoon beginnen met een live opname van Moke !
Geweldig! hoop dat hij binnenkort nog wat tracks laat horen, maar hij is dus fan van Moke en dan zullen die overige tracks vast nog wel een keer voorbij komen.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:07 schreef Marc63 het volgende:
Volgens mij heeft ie daar laatst een hele pallet van gemaakt. In de week voor LL waren ze in de stu-stu-studio en op LL hebben ze zowel in een tent als op de camping opgetreden.
Veel plezier!quote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:06 schreef purplerose het volgende:
Moke ga ik ook horen/zien zaterdag
Slideshow Basketballquote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:59 schreef -Hans- het volgende:
quote:Ha Michiel. Even een introductie... Ik ben Gerben, (nu nog) 15 jaar en zit op het Willem Lodewijk Gymnasium te Groningen (WLG). Nou vind ik het helemaal niet zo erg op deze school te zitten [knip]
Nu nog een vlaggetje.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:14 schreef -Hans- het volgende:
Gerben was toch de naam?
[..]
WLG lijkt het dus te zijn.
Thanks! leuke foto's, maar wat een mooie zaal trouwens! Ben er nog niet geweest, maar het ziet er niet verkeerd uit. Stukken beter dan de " oude " zaal..quote:
'k zal er nog wel foto's van de zaal bijzetten.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:19 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Thanks! leuke foto's, maar wat een mooie zaal trouwens! Ben er nog niet geweest, maar het ziet er niet verkeerd uit. Stukken beter dan de " oude " zaal..Rogier schijnt niet echt best te zijn geweest, maar dat weten we hier in Groningen wel van hem. Soms heel aardig, maar af en toe.... Grrrrrr.
Marc63, komt goed![]()
Heb dat laats op tv gezien live, maar vond het toch niet echt spannend.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:06 schreef purplerose het volgende:
Moke ga ik ook horen/zien zaterdag
Ik ga ook eigenlijk voor the levellersquote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:25 schreef cosmick het volgende:
[..]
Heb dat laats op tv gezien live, maar vond het toch niet echt spannend.
Voicst daarentegen.
Vooral Krezip does the trick zekerquote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:30 schreef purplerose het volgende:
[..]
k ga ook eigenlijk voor the levellersen krijg dat erbij, samen met the junes en krezip enz
Er zijn nou eenmaal veel mensen die dat leuk vindenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:42 schreef cosmick het volgende:
[..]
Vooral Krezip does the trick zeker. The Junes vind ik wel grappig idd.
Hobjequote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:43 schreef MissHobje het volgende:
Ahh zitten ze hier weer![]()
* MissHobje meld zich ook gezellig
quote:
Ik weet het nietquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:45 schreef MissHobje het volgende:
[..]
![]()
Was er vanavond nou die Olson tweeling serie/film ofzo ??
Ik dacht zoiets als promo gezien te hebben
Ashley is de lekkerequote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:46 schreef purplerose het volgende:
Is die mary kate nou nog niet doormidden gebroken of wa?
Trustequote:
volgens mij nietquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 09:46 schreef Glacier het volgende:
Ff een heel offtopic vraagje tussendoor: is het mogelijk om op de FP een overzichtje te zien van de nieuwsberichten waar je op gereageerd hebt?
Je gaat op de FP naar zoeken en dan bij zoek gebruiker tik je je naam in, en jij krijgt dan *dit*quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 09:46 schreef Glacier het volgende:
Ff een heel offtopic vraagje tussendoor: is het mogelijk om op de FP een overzichtje te zien van de nieuwsberichten waar je op gereageerd hebt?
Die is echt geweldigquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:47 schreef MissHobje het volgende:
Ow die nieuwe van Hard-Fi is erg toppie vind ik ( Suburban knights)
Ik zet zo ook weer een CD'tje opquote:
Ook maar even proberen. Nog nooit geluisterd namelijk.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 12:14 schreef Sirolf het volgende:
* Sirolf is overgeschakeld op KXradio (Ekdom op KX)
quote:
Nee ik moet morgen werken. Volgende week zaterdag ga ik naar Appelpop, kom je dan?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 14:51 schreef purplerose het volgende:
ChatSletje!
Ga je morgen ook naar festival debeschaving!? Zonee, Gaan. Ik ben er ook
Cruel man vind ik dan weer wel lekker nr
jij hebt vanavond weer zendtijdquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 14:39 schreef Againzender het volgende:
Maar eens een requestje bij Paul geprobeerd, eens kijken of het lukt.
gaat niet lukken vanavond denk ikquote:
Het klinkt inderdaad écht helemaal NERGENS naar...!quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 14:47 schreef purplerose het volgende:
wat een vreselijk nr van britney![]()
Denk niet dat dit de comeback gaat worden waar ze op hoopt
Er zijn wel caps, tassen, shirts, poncho's, enz., maar horloges heb ik (nog?) niet gezien...quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 15:02 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Weet iemand of er ook 3FM-horloges te koop zijn?
Ok, toch bedankt.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 16:00 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Er zijn wel caps, tassen, shirts, poncho's, enz., maar horloges heb ik (nog?) niet gezien...
Ik heb misschien eindelijk een stageplaats gevonden. Maandag een gesprek, hopelijk gaat het door.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 15:57 schreef Toad het volgende:
[..]
Deel ons je blijdschap zou ik zeggen....
Goede popduelkandidaten vandaag!
Het is alleen nog de vraag wat jullie met dat gebak gaan doen...quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 17:19 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
![]()
Het gebak is gekocht! Vanaf 19.00 uur een nieuwe Ekstra Weekend
Volgende week toch pas, volgens wikipedia?quote:
quote:Ekstra Weekend is een radioprogramma van NPS met medewerking van AVRO en wordt sinds 8 september 2006 wekelijks uitgezonden op 3FM.
Alleen een beetje jammer van die slowmotion-cam...quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 18:52 schreef Marc63 het volgende:
Leven in de studio! Bijna Ekstra Weekend!!
En de andere cam is bij mij bijna helemaal zwart.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 18:58 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Alleen een beetje jammer van die slowmotion-cam...
Die is wel héél erg donker inderdaad...quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 19:01 schreef Marc63 het volgende:
[..]
En de andere cam is bij mij bijna helemaal zwart.
Volgens mij riep Ekdom dat vanochtend, Domien, michiel of Ekdom kunnen jullie even wat bevestigen ?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 18:24 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Volgende week toch pas, volgens wikipedia?
[..]
Mag ik ook?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 19:05 schreef borisz het volgende:
[..]
Volgens mij riep Ekdom dat vanochtend, Domien, michiel of Ekdom kunnen jullie even wat bevestigen ?
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 19:05 schreef Sirolf het volgende:
[afbeelding]Nieuwe Freak11![afbeelding]
2. Justin Timberlake - Love Stoned (Justice Remix)
11. Hard-Fi - Suburban Knights
Hij is er op dit moment nog wel hè? Dus hij heeft wel meegeholpen met het samenstellen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 19:08 schreef Marc63 het volgende:
Bruce Springsteen op 1 in de Freak11 en Gerard is er niet eens![]()
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 19:05 schreef Sirolf het volgende:
[afbeelding]Nieuwe Freak11![afbeelding]
1. Bruce Springsteen - Radio Nowhere
2. Justin Timberlake - Love Stoned (Justice Remix)
8. Funkerman - Speed Up
11. Hard-Fi - Suburban Knights
okquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 19:06 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Mag ik ook?
Op 1 september 2006 was er al een 'test'-uitzending. Aflevering 0 van Ekstra Weekend dus.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 19:10 schreef Marc63 het volgende:
Zien we daar nu Caroline weer in de studio? Verstopt achter die mic.
Goed bezigquote:
Och, ik weet toevallig een post van Breuls die toezegt een actie op touw te zetten voor Veenstra.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 19:14 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Goed bezig
looking good, if you don`t mind my saying![]()
we "moeten" er wel voor zorgen dat Gerard en Michiel dit jaar in het Glazen Huis komen![]()
En please, geen Lantinga dit jaar![]()
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 19:16 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Och, ik weet toevallig een post van Breuls die toezegt een actie op touw te zetten voor Veenstra.
Haha, maar natuurlijk!quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 19:15 schreef borisz het volgende:
Domien wil jij het huis in ?
Jammer. Dus ook geen Annemieke. Of telt het mee dat ze overdag Uruburu FM doet? En anders gewoon op Eric Corton stemmen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 19:17 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Haha, maar natuurlijk!
Maar ik ben er nog niet klaar voor. De stemming gaat tussen alle dag/weekend-dj's...
Ook Annemieke dingt niet mee...quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 19:19 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Jammer. Dus ook geen Annemieke. Of telt het mee dat ze overdag Uruburu FM doet? En anders gewoon op Eric Corton stemmen.
Dan hoeft de tv ook niet aanquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 19:21 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Ook Annemieke dingt niet mee...
Dat was ik ook al aan het denkenquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 19:19 schreef Marc63 het volgende:
En anders gewoon op Eric Corton stemmen.
wat marc zegtquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 19:22 schreef Marc63 het volgende:
Dan lijkt het me duidelijk: Ekdom, Veenstra en Corton
Ruilen? Ik wil op vrijdagavond best af en toe bijklussen als producer.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 19:35 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Ik wil naar huis.
Ik wil je baantje wel hoor, zélfs met die gekken die naast en tegen over je zitten. (EKDOM EN VEENSTRA!)quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 19:35 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Ik wil naar huis.
Laat je Caroline dan wel in de studio? Is een stuk leuker om naar te kijken dan Ekdom en Veenstraquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 19:35 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Ik wil naar huis.
Ik denk dat Caroline.. euh.. ja, gok zelf maar.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 19:38 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Laat je Caroline dan wel in de studio? Is een stuk leuker om naar te kijken dan Ekdom en Veenstra
mag die eens drinken onder werktijd wilt hij nietquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 19:35 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Ik wil naar huis.
Domien heeft liever spa blauw dan bier.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 19:39 schreef borisz het volgende:
[..]
mag die eens drinken onder werktijd wilt hij niet![]()
Vriendje-vriendinnetjequote:Op vrijdag 31 augustus 2007 19:44 schreef Feivel1 het volgende:
Caroline is steeds bij Domien, hmm?
Of ijsthee...quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 19:40 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Domien heeft liever spa blauw dan bier.
Kun je eerst nog even de flessenopeners postenquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 19:35 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Ik wil naar huis.
in de lipton editie met bubbelsquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 19:44 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Of ijsthee...![]()
Tijd voor een invasie op de vrijdagavond, VerGaarde Weekend.
Oud nieuws...quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 19:46 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Zég, waar heb je Debby gelaten? Toch niet onder de D van 'dumpen' ?
quote:
Sfeerbeheer...quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 19:51 schreef purplerose het volgende:
The levellers ga ik voor
Gelukkig heb ik op dat moment ff vrij van me sfeerbeheer dienst
Wat moet ik me voorstellen bij ' sfeerbeheer'?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 19:51 schreef purplerose het volgende:
The levellers ga ik voor
Gelukkig heb ik op dat moment ff vrij van me sfeerbeheer dienst
Ja ik heb het ook niet verzonnen hoor!quote:
securityquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 19:53 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Wat moet ik me voorstellen bij ' sfeerbeheer'?
Jaloers?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 19:53 schreef purplerose het volgende:
Heeft Caroline nix anders te doen dan om je heen te hangen en te kwijlen Domien, tis nogal overdreven
Neequote:Op vrijdag 31 augustus 2007 19:53 schreef purplerose het volgende:
Heeft Caroline nix anders te doen dan om je heen te hangen en te kwijlen Domien, tis nogal overdreven
Purplerose, dankjewel voor het bijvullen van mn woordenschat, ik zal het er volgende week direct met mijn docent Nederlands over hebben, of we die woorden niet vaker mogen geven als antwoord.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 19:54 schreef purplerose het volgende:
[..]
Ja ik heb het ook niet verzonnen hoor!
sekoerietieeee
Neuh, als ik aandachtsgeil ben post ik wel wat tiet op fokquote:
Wheheehehe, tis vooral een beschaafd woord hequote:Op vrijdag 31 augustus 2007 19:55 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Purplerose, dankjewel voor het bijvullen van mn woordenschat, ik zal het er volgende week direct met mijn docent Nederlands over hebben, of we die woorden niet vaker mogen geven als antwoord.
Das bijna standaard toch?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 19:55 schreef Marc63 het volgende:
Gerard weer zn wachtwoord vergeten?
Precies. Wat is haar functie behalve koffie halen?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 19:53 schreef purplerose het volgende:
Na vandaag heb ik besloten op Vrijdagavond gedure 20-22 uur géén 3FM webcam meer te kijken, tenzij een waarschuwing dat je Caroline meeneemt geeft.quote:
Bier halen?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 19:56 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Precies. Wat is haar functie behalve koffie halen?
Als ze nou ook gewoon taart had gehaald...quote:
't Is ook altijd wat met die accountants...quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 19:55 schreef Marc63 het volgende:
Gerard weer zn wachtwoord vergeten?
Ik dacht dat juist jij dat groupie-gedoe wel zou kunnen waarderenquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 19:55 schreef purplerose het volgende:
[..]
Neuh, als ik aandachtsgeil ben post ik wel wat tiet op fok
Ik dacht dat het een vrouw was, aangezien het over "Mooi zijn" ging, sorry, daar associeer ik Henk Westbroek niet meteen meequote:Op vrijdag 31 augustus 2007 19:58 schreef borisz het volgende:
Ik denk dat dat Henk Westbroek was
Je ziet mij toch ook niet steeds om Eddie zn nek hangenquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 19:58 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik dacht dat juist jij dat groupie-gedoe wel zou kunnen waarderen
ik wilde het al niet zeggenquote:
Volgens mij was het Pompie de robodollquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 19:58 schreef borisz het volgende:
Ik denk dat dat Henk Westbroek was
Ik zie jou sowieso niet op de camquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 19:59 schreef purplerose het volgende:
[..]
Je ziet mij toch ook niet steeds om Eddie zn nek hangen
was weer een grapje als een stem van ekdomquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 19:59 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Ik dacht dat het een vrouw was, aangezien het over "Mooi zijn" ging, sorry, daar associeer ik Henk Westbroek niet meteen mee
Voilaquote:
Ik heb het gevoel van niet. "Model zijn gaat vooral over mooi zijn", hmm, dat heb ik eens op TV gehoord, wie er onder in het "titelbalkje" stond, weet ik niet.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 20:01 schreef purplerose het volgende:
HET WAS GEWOON RON BRANDSTEDER!!
HOE KOM JE DAAR NOU BIJ?!?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 20:01 schreef purplerose het volgende:
HET WAS GEWOON RON BRANDSTEDER!!
Ze houdt ook van jou.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 20:00 schreef Dennisweb het volgende:
Weet je, Domien is gewoon een toffe gozer.
En die carolien(typ ik 't goed? Boeie, tis toch niet belangrijk) is imo een barbiepop die de hele dag niks anders kan doen dan aapjehangen en schootzitten bij domien![]()
Nieuw hier? Je weet toch dat eerst Ron Brandsteder genoemd moet worden voordat het goede antwoord komt?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 20:02 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel van niet. "Model zijn gaat vooral over mooi zijn", hmm, dat heb ik eens op TV gehoord, wie er onder in het "titelbalkje" stond, weet ik niet.
quote:
Niet likken! Niet likken!quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 20:04 schreef Sirolf het volgende:
Hee, er loopt een hond rond in de studio.
Doutzen Kroes?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 20:03 schreef EnGCatjuh het volgende:
Renate Verbaan, Yfke Sturm..
Goed. Ik heb iets gemist. Watskeburt toen ik iets van werk deed?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 20:04 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Da's dan weer lief, maar vreemdgaan terwijl je vriendje er bij is, lijkt me niet handig
Interpolquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 20:06 schreef Toad het volgende:
[[url=http://www.tinypic.ca/thumbsnew/mjqylmwjtjmayxzdnuky.jpg]afbeelding][/URL]
Wat een sjieke kaartjes hebben die belgen.
"Ze houdt ook van jou".quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 20:06 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Goed. Ik heb iets gemist. Watskeburt toen ik iets van werk deed?
Dat kon 'm nog wel 's zijn.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 20:09 schreef EnGCatjuh het volgende:
Marijke Helwege
10 puntenquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 20:09 schreef ChatGirl het volgende:
Linda de Mol, zomergasten van zondag?
Nee dusquote:
Vind het ook helemaal geen toffe plaatquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 20:14 schreef ChatGirl het volgende:
Mooi, ga ik ff 4 minuten wat anders doen. Robyn
Dan heb je tenminste nog wel een paar flessen staanquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 20:13 schreef D.Rose het volgende:
over 2 dagen wacht ik al een half jaar op mijn opener
Succes komende week!quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 20:14 schreef ChatGirl het volgende:
Zo erg is het toch niet?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 20:14 schreef ChatGirl het volgende:
Jawelquote:
Ik krijg een fles altijd wel open hoorquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 20:16 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Dan heb je tenminste nog wel een paar flessen staan
Dan komt ie niet meer.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 20:13 schreef D.Rose het volgende:
over 2 dagen wacht ik al een half jaar op mijn opener
Vraag je nou om hatemail?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 20:19 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Dan komt ie niet meer.
domien@3fm.nl
Jawehel!!quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 20:20 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik zal het zlef nooit draaien, maar storend vind ik het ook niet
Ja inderdaadquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 20:19 schreef Marc63 het volgende:
Mogen we meegenieten van Wendy op de webcam?
Mag ik even uitleggen hoe het gegaan is?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 20:19 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Ik vind het schandalig dat je je liefje mee mag nemen naar je werk..
nej joh..michiel zat met fotocamera te kutten en domien was zichtbaar niet enthousiastquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 20:19 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Ik vind het schandalig dat je je liefje mee mag nemen naar je werk..
Nog meer oud nieuws?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 20:21 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Mag ik even uitleggen hoe het gegaan is?
Caroline is vorig jaar MetMichiel meegegaan naar Disneyland, zij won daarvoor een actie. Via Michiel ken ik Caroline ook weer, ik heb haar ontmoet tijdens de nieuwjaarsborrel. Sinds een maand zijn zij en ik vriendje-vriendinnetje.
Aaaah, dan is het góed.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 20:21 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Caroline is vorig jaar MetMichiel meegegaan naar Disneyland, zij won daarvoor een actie. Via Michiel ken ik Caroline ook weer, ik heb haar ontmoet tijdens de nieuwjaarsborrel. Sinds een maand zijn zij en ik vriendje-vriendinnetje. Volgende week vertrekt ze voor 4 maanden naar Disneyland Parijs, om daar als danseres te werken. Ze was vandaag de hele dag bij Beeld & Geluid en is daarna hierheen gekomen (om 17.00 uur). Vervolgens is ze even blijven plakken.
Zo goed?
hij is jaloersquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 20:21 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Caroline is vorig jaar MetMichiel meegegaan naar Disneyland, zij won daarvoor een actie. Via Michiel ken ik Caroline ook weer, ik heb haar ontmoet tijdens de nieuwjaarsborrel. Sinds een maand zijn zij en ik vriendje-vriendinnetje. Volgende week vertrekt ze voor 4 maanden naar Disneyland Parijs, om daar als danseres te werken. Ze was vandaag de hele dag bij Beeld & Geluid en is daarna hierheen gekomen (om 17.00 uur). Vervolgens is ze even blijven plakken.
Zo goed?
Je hoeft je voor ons niet te verantwoorden hoor.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 20:21 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Zo goed?
Ýou have mailquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 20:19 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Dan komt ie niet meer.
domien@3fm.nl
Niet tegen jou gericht hoor. Meer als aanvulling op je reactie op voorbarige conclusiesquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 20:24 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Houd er niet van als mensen voorbarige conclusies trekken... Sorry
Koffie?
Trekje van een journalist.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 20:24 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Koffie?
Oud nieuws? IRC, ja! Da's oud.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 20:24 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Koffie?
* Sirolf ziet Feivel 3km naar achter vliegen door 33 muren heen door een íets te harde schreeuw.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 20:25 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Oud nieuws? IRC, ja! Da's oud.
Je moet nodig weer eens komen, Domien!
Vooral dan even mijn naam aan klikken en HEEL HARD SCHREEUWEN (!!)
3quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 20:29 schreef Noisemaker het volgende:
Jet!Heerlijke show dit! Die 2 moeten echt het glazen huis in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |