ik ookquote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:56 schreef purplerose het volgende:
Ik heb al uitnodiging gestuurd om vriendjes te worden met Eric
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:56 schreef purplerose het volgende:
Ik heb al uitnodiging gestuurd om vriendjes te worden met Eric
Jammer dat die niet voorbij is gekomen, die plaat hoor je te weinig op 3FM.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:56 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Live
Alleen jammer van mn Shins request...
Dat is nou precies wat ik in mn mail gezet hebquote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:57 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Jammer dat die niet voorbij is gekomen, die plaat hoor je te weinig op 3FM.![]()
Ah, jij gaat vooraan staan met je vlaggetje?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:59 schreef -Hans- het volgende:
wtf !? Veenstra Veenstra komt hier in Groningen, lachen ja!
morgen!quote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:59 schreef -Hans- het volgende:
Hihihiquote:
Uiteraard! vertrek nu met mijn vlaggetje en slaapzak richting de onbekende school.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:59 schreef Sirolf het volgende:
Ah, jij gaat vooraan staan met je vlaggetje?
Volgens mij heeft ie daar laatst een hele pallet van gemaakt. In de week voor LL waren ze in de stu-stu-studio en op LL hebben ze zowel in een tent als op de camping opgetreden.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:04 schreef -Hans- het volgende:
Corton, held! gewoon beginnen met een live opname van Moke !
Geweldig! hoop dat hij binnenkort nog wat tracks laat horen, maar hij is dus fan van Moke en dan zullen die overige tracks vast nog wel een keer voorbij komen.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:07 schreef Marc63 het volgende:
Volgens mij heeft ie daar laatst een hele pallet van gemaakt. In de week voor LL waren ze in de stu-stu-studio en op LL hebben ze zowel in een tent als op de camping opgetreden.
Veel plezier!quote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:06 schreef purplerose het volgende:
Moke ga ik ook horen/zien zaterdag
Slideshow Basketballquote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:59 schreef -Hans- het volgende:
quote:Ha Michiel. Even een introductie... Ik ben Gerben, (nu nog) 15 jaar en zit op het Willem Lodewijk Gymnasium te Groningen (WLG). Nou vind ik het helemaal niet zo erg op deze school te zitten [knip]
Nu nog een vlaggetje.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:14 schreef -Hans- het volgende:
Gerben was toch de naam?
[..]
WLG lijkt het dus te zijn.
Thanks! leuke foto's, maar wat een mooie zaal trouwens! Ben er nog niet geweest, maar het ziet er niet verkeerd uit. Stukken beter dan de " oude " zaal..quote:
'k zal er nog wel foto's van de zaal bijzetten.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:19 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Thanks! leuke foto's, maar wat een mooie zaal trouwens! Ben er nog niet geweest, maar het ziet er niet verkeerd uit. Stukken beter dan de " oude " zaal..Rogier schijnt niet echt best te zijn geweest, maar dat weten we hier in Groningen wel van hem. Soms heel aardig, maar af en toe.... Grrrrrr.
Marc63, komt goed![]()
Heb dat laats op tv gezien live, maar vond het toch niet echt spannend.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:06 schreef purplerose het volgende:
Moke ga ik ook horen/zien zaterdag
Ik ga ook eigenlijk voor the levellersquote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:25 schreef cosmick het volgende:
[..]
Heb dat laats op tv gezien live, maar vond het toch niet echt spannend.
Voicst daarentegen.
Vooral Krezip does the trick zekerquote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:30 schreef purplerose het volgende:
[..]
k ga ook eigenlijk voor the levellersen krijg dat erbij, samen met the junes en krezip enz
Er zijn nou eenmaal veel mensen die dat leuk vindenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:42 schreef cosmick het volgende:
[..]
Vooral Krezip does the trick zeker. The Junes vind ik wel grappig idd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |