Precies. Wat is haar functie behalve koffie halen?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 19:53 schreef purplerose het volgende:
Heeft Caroline nix anders te doen dan om je heen te hangen en te kwijlen Domien, tis nogal overdreven
Na vandaag heb ik besloten op Vrijdagavond gedure 20-22 uur géén 3FM webcam meer te kijken, tenzij een waarschuwing dat je Caroline meeneemt geeft.quote:
Bier halen?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 19:56 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Precies. Wat is haar functie behalve koffie halen?
Als ze nou ook gewoon taart had gehaald...quote:
't Is ook altijd wat met die accountants...quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 19:55 schreef Marc63 het volgende:
Gerard weer zn wachtwoord vergeten?
Ik dacht dat juist jij dat groupie-gedoe wel zou kunnen waarderenquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 19:55 schreef purplerose het volgende:
[..]
Neuh, als ik aandachtsgeil ben post ik wel wat tiet op fok
Ik dacht dat het een vrouw was, aangezien het over "Mooi zijn" ging, sorry, daar associeer ik Henk Westbroek niet meteen meequote:Op vrijdag 31 augustus 2007 19:58 schreef borisz het volgende:
Ik denk dat dat Henk Westbroek was
Je ziet mij toch ook niet steeds om Eddie zn nek hangenquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 19:58 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik dacht dat juist jij dat groupie-gedoe wel zou kunnen waarderen
ik wilde het al niet zeggenquote:
Volgens mij was het Pompie de robodollquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 19:58 schreef borisz het volgende:
Ik denk dat dat Henk Westbroek was
Ik zie jou sowieso niet op de camquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 19:59 schreef purplerose het volgende:
[..]
Je ziet mij toch ook niet steeds om Eddie zn nek hangen
was weer een grapje als een stem van ekdomquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 19:59 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Ik dacht dat het een vrouw was, aangezien het over "Mooi zijn" ging, sorry, daar associeer ik Henk Westbroek niet meteen mee
Voilaquote:
Ik heb het gevoel van niet. "Model zijn gaat vooral over mooi zijn", hmm, dat heb ik eens op TV gehoord, wie er onder in het "titelbalkje" stond, weet ik niet.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 20:01 schreef purplerose het volgende:
HET WAS GEWOON RON BRANDSTEDER!!
HOE KOM JE DAAR NOU BIJ?!?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 20:01 schreef purplerose het volgende:
HET WAS GEWOON RON BRANDSTEDER!!
Ze houdt ook van jou.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 20:00 schreef Dennisweb het volgende:
Weet je, Domien is gewoon een toffe gozer.
En die carolien(typ ik 't goed? Boeie, tis toch niet belangrijk) is imo een barbiepop die de hele dag niks anders kan doen dan aapjehangen en schootzitten bij domien![]()
Nieuw hier? Je weet toch dat eerst Ron Brandsteder genoemd moet worden voordat het goede antwoord komt?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 20:02 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel van niet. "Model zijn gaat vooral over mooi zijn", hmm, dat heb ik eens op TV gehoord, wie er onder in het "titelbalkje" stond, weet ik niet.
quote:
Niet likken! Niet likken!quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 20:04 schreef Sirolf het volgende:
Hee, er loopt een hond rond in de studio.
Doutzen Kroes?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 20:03 schreef EnGCatjuh het volgende:
Renate Verbaan, Yfke Sturm..
Goed. Ik heb iets gemist. Watskeburt toen ik iets van werk deed?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 20:04 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Da's dan weer lief, maar vreemdgaan terwijl je vriendje er bij is, lijkt me niet handig
Interpolquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 20:06 schreef Toad het volgende:
[[url=http://www.tinypic.ca/thumbsnew/mjqylmwjtjmayxzdnuky.jpg]afbeelding][/URL]
Wat een sjieke kaartjes hebben die belgen.
"Ze houdt ook van jou".quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 20:06 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Goed. Ik heb iets gemist. Watskeburt toen ik iets van werk deed?
Dat kon 'm nog wel 's zijn.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 20:09 schreef EnGCatjuh het volgende:
Marijke Helwege
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |