10 puntenquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 20:09 schreef ChatGirl het volgende:
Linda de Mol, zomergasten van zondag?
Nee dusquote:
Vind het ook helemaal geen toffe plaatquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 20:14 schreef ChatGirl het volgende:
Mooi, ga ik ff 4 minuten wat anders doen. Robyn
Dan heb je tenminste nog wel een paar flessen staanquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 20:13 schreef D.Rose het volgende:
over 2 dagen wacht ik al een half jaar op mijn opener
Succes komende week!quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 20:14 schreef ChatGirl het volgende:
Zo erg is het toch niet?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 20:14 schreef ChatGirl het volgende:
Jawelquote:
Ik krijg een fles altijd wel open hoorquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 20:16 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Dan heb je tenminste nog wel een paar flessen staan
Dan komt ie niet meer.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 20:13 schreef D.Rose het volgende:
over 2 dagen wacht ik al een half jaar op mijn opener
Vraag je nou om hatemail?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 20:19 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Dan komt ie niet meer.
domien@3fm.nl
Jawehel!!quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 20:20 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik zal het zlef nooit draaien, maar storend vind ik het ook niet
Ja inderdaadquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 20:19 schreef Marc63 het volgende:
Mogen we meegenieten van Wendy op de webcam?
Mag ik even uitleggen hoe het gegaan is?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 20:19 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Ik vind het schandalig dat je je liefje mee mag nemen naar je werk..
nej joh..michiel zat met fotocamera te kutten en domien was zichtbaar niet enthousiastquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 20:19 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Ik vind het schandalig dat je je liefje mee mag nemen naar je werk..
Nog meer oud nieuws?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 20:21 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Mag ik even uitleggen hoe het gegaan is?
Caroline is vorig jaar MetMichiel meegegaan naar Disneyland, zij won daarvoor een actie. Via Michiel ken ik Caroline ook weer, ik heb haar ontmoet tijdens de nieuwjaarsborrel. Sinds een maand zijn zij en ik vriendje-vriendinnetje.
Aaaah, dan is het góed.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 20:21 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Caroline is vorig jaar MetMichiel meegegaan naar Disneyland, zij won daarvoor een actie. Via Michiel ken ik Caroline ook weer, ik heb haar ontmoet tijdens de nieuwjaarsborrel. Sinds een maand zijn zij en ik vriendje-vriendinnetje. Volgende week vertrekt ze voor 4 maanden naar Disneyland Parijs, om daar als danseres te werken. Ze was vandaag de hele dag bij Beeld & Geluid en is daarna hierheen gekomen (om 17.00 uur). Vervolgens is ze even blijven plakken.
Zo goed?
hij is jaloersquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 20:21 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Caroline is vorig jaar MetMichiel meegegaan naar Disneyland, zij won daarvoor een actie. Via Michiel ken ik Caroline ook weer, ik heb haar ontmoet tijdens de nieuwjaarsborrel. Sinds een maand zijn zij en ik vriendje-vriendinnetje. Volgende week vertrekt ze voor 4 maanden naar Disneyland Parijs, om daar als danseres te werken. Ze was vandaag de hele dag bij Beeld & Geluid en is daarna hierheen gekomen (om 17.00 uur). Vervolgens is ze even blijven plakken.
Zo goed?
Je hoeft je voor ons niet te verantwoorden hoor.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 20:21 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Zo goed?
Ýou have mailquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 20:19 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Dan komt ie niet meer.
domien@3fm.nl
Niet tegen jou gericht hoor. Meer als aanvulling op je reactie op voorbarige conclusiesquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 20:24 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Houd er niet van als mensen voorbarige conclusies trekken... Sorry
Koffie?
Trekje van een journalist.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 20:24 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Koffie?
Oud nieuws? IRC, ja! Da's oud.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 20:24 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Koffie?
* Sirolf ziet Feivel 3km naar achter vliegen door 33 muren heen door een íets te harde schreeuw.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 20:25 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Oud nieuws? IRC, ja! Da's oud.
Je moet nodig weer eens komen, Domien!
Vooral dan even mijn naam aan klikken en HEEL HARD SCHREEUWEN (!!)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |