Hobjequote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:43 schreef MissHobje het volgende:
Ahh zitten ze hier weer![]()
* MissHobje meld zich ook gezellig
quote:
Ik weet het nietquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:45 schreef MissHobje het volgende:
[..]
![]()
Was er vanavond nou die Olson tweeling serie/film ofzo ??
Ik dacht zoiets als promo gezien te hebben
Ashley is de lekkerequote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:46 schreef purplerose het volgende:
Is die mary kate nou nog niet doormidden gebroken of wa?
Trustequote:
volgens mij nietquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 09:46 schreef Glacier het volgende:
Ff een heel offtopic vraagje tussendoor: is het mogelijk om op de FP een overzichtje te zien van de nieuwsberichten waar je op gereageerd hebt?
Je gaat op de FP naar zoeken en dan bij zoek gebruiker tik je je naam in, en jij krijgt dan *dit*quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 09:46 schreef Glacier het volgende:
Ff een heel offtopic vraagje tussendoor: is het mogelijk om op de FP een overzichtje te zien van de nieuwsberichten waar je op gereageerd hebt?
Die is echt geweldigquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:47 schreef MissHobje het volgende:
Ow die nieuwe van Hard-Fi is erg toppie vind ik ( Suburban knights)
Ik zet zo ook weer een CD'tje opquote:
Ook maar even proberen. Nog nooit geluisterd namelijk.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 12:14 schreef Sirolf het volgende:
* Sirolf is overgeschakeld op KXradio (Ekdom op KX)
quote:
Nee ik moet morgen werken. Volgende week zaterdag ga ik naar Appelpop, kom je dan?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 14:51 schreef purplerose het volgende:
ChatSletje!
Ga je morgen ook naar festival debeschaving!? Zonee, Gaan. Ik ben er ook
Cruel man vind ik dan weer wel lekker nr
jij hebt vanavond weer zendtijdquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 14:39 schreef Againzender het volgende:
Maar eens een requestje bij Paul geprobeerd, eens kijken of het lukt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |