Kansloos Nederland is te druk met het kopen van mislukte derderangsartiesten, zie de top 10quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 16:17 schreef -Hans- het volgende:
Ik heb mij trouwens wel echt _gruwelijk_verkeken op Ghosts - The World is Outside. Niet qua plaat want ik vind het nog steeds echt een super plaat, maar de plaat is nu al op zijn retour in de Mega top 50. Volgens mij is de plaat niet verder gekomen dan plaats 30(!), terwijl ik had verwacht dat het een dikke top 10 notering zou gaan worden.. Het kan gek lopen met sommige platen, dat blijkt wel weer.
Jup, als je ziet wat in de top 10 staat dan stemt mij dat weinig optimistisch.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 16:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
Kansloos Nederland is te druk met het kopen van mislukte derderangsartiesten, zie de top 10.
quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 16:21 schreef borisz het volgende:
ohja Hoera: Marc geboren! Feliciteer AgainZender, mw. AZ en Axel![]()
quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 16:21 schreef borisz het volgende:
ohja Hoera: Marc geboren! Feliciteer AgainZender, mw. AZ en Axel![]()
http://www.lowlands.nl/news.php?page=176quote:3FM
Lowlands live: 19:00–07:00; zaterdag 18:00–06:00; zondag 15:00-01:00
Giel’s Campingradio: vrijdag en zaterdag 23:00-01:00
Lowlands After Party: zondag 23:00-01:00
Nachtegiel: vrijdag 01:00-3:30 uur (Ned3)
Ekdom In De Nacht: vrijdag 03:30-06:00 uur (Ned3)
VPRO TELEVISIE
Lowlands Warm-Ups: 10 en 16 augustus vanaf 16:10 uur (Ned2),
gepresenteerd door 3VOOR12.TV
Lowlands 2007: vrijdag 23:55-01:00 (Ned3); zaterdag 17:05-17:50 (Ned1) en 23:15-01:15 (Ned3); zondag 23:05-01:05 (Ned3). Compilatie: vrijdag 24 augustus 23:55-0:55 (Ned3)
3VOOR12 CENTRAL
Lowlands Best Of: 1, 8 en 15 augustus vanaf 21:00 uur
Lowlands 2007: vrijdag 15:00-00:00; zaterdag en zondag 13:00-00:00.
Check ook 3VOOR12.VPRO.NL, voor hun beproefde mix van recensies, reportages en andere hardcore festivaljournalistiek
quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 16:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ontopic pics![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ja dus. Dammit waarom ben ik nog niet gegaanquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 18:14 schreef Tha_T het volgende:
Zijn ze nu op Solar?
quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 19:04 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ah, jij dacht er net zo over begrijp ik?
3FM Babe in actiequote:Op zaterdag 11 augustus 2007 16:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ontopic pics![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Geen idee, wel een gemiste kans!!quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 18:21 schreef Tha_T het volgende:
Ja dus. Dammit waarom ben ik nog niet gegaan
Glacier en ik iig niet, wij gaan naar Flevoquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 17:07 schreef Toad het volgende:
Lowlands op de radio:
[..]
http://www.lowlands.nl/news.php?page=176
Meer mensen in dit topic die wel gaan?
Ik ook niet: Zit dan op Decibel Outdoor!!quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 17:07 schreef Toad het volgende:
Lowlands op de radio:
[..]
http://www.lowlands.nl/news.php?page=176
Meer mensen in dit topic die wel gaan?
Mhwoa ga morgen welquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 19:34 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Geen idee, wel een gemiste kans!!![]()
Gelukkig is er nog 3FM.![]()
Compleet zelfgebakken.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 17:04 schreef Roel_Jewel het volgende:
Floris, welk cms gebruik je achter 3fmfan.nl?
Dat nummer staat er al een paar maanden op...quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 21:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://www.3fm.nl/page/3fm_playlist
Waarom staat dat 'top'nummer van Amy *hik* Winehouse nog op die pagina? Dat is toch helemaal geen nieuw nummer meer? Of hebben ze 'm opnieuw uitgebracht ..?3FM hoeft eik geen aandacht meer te schenken aan de dame die meer in de goot ligt dan achter een microfoon staat...
Ook niet als we Ancilla en Annemieke bij elkaar zetten?quote:Op zondag 12 augustus 2007 00:20 schreef Toad het volgende:
He, 2babes.nl is weer op TV.
Daar kan de freaknacht echt niet tegen op hoor.
Annemieke en Barbara dan nog altijd hequote:Op zondag 12 augustus 2007 00:29 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ook niet als we Ancilla en Annemieke bij elkaar zetten?
Dat is een ander verhaal!quote:Op zondag 12 augustus 2007 00:29 schreef Sirolf het volgende:
[..]
quote:Op zondag 12 augustus 2007 00:29 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Hmja, maar ligt er maar net aan wie er draaitquote:Op zondag 12 augustus 2007 02:49 schreef magnifor het volgende:
Echt wat draait er baggermuziek op 3FM iedere zaterdagnacht.
Hou niet van dat soort muziek. Dus misschien ligt het gewoon aan mij.quote:Op zondag 12 augustus 2007 02:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hmja, maar ligt er maar net aan wie er draait.
dank jequote:Op zaterdag 11 augustus 2007 18:06 schreef D.Rose het volgende:
[..]
In VBL
Ik feliciteer 'm hier wel
Gefeliciteerd AZ! en family
En de zon breekt hier spontaan door het wolkendek heen.quote:
Ik zit nog te twijfelen of ik nog wel naar het strand ga vandaag, met die voorspellingen van wolken en onweer...quote:Op zondag 12 augustus 2007 11:47 schreef Toad het volgende:
Gaat het spoken in Zeeland?!
Om 14:30 is er volgende de Buienrader nog geen regen gevallen, dus voorlopig lijkt het wel te doen.quote:Op zondag 12 augustus 2007 11:47 schreef Toad het volgende:
Gaat het spoken in Zeeland?!
Daar heb ik me pas ook een middag mee vermaaktquote:Op zondag 12 augustus 2007 13:19 schreef Toad het volgende:
http://www.1001spelletjes.be/spellen/Bubble-Shooter.html
Ben ik aan't doen.
Niet alleen die van jou... En niet alleen vannacht...quote:Op zondag 12 augustus 2007 17:20 schreef Litton-Lane het volgende:
Aaah
Een nummer die mijn toestand van vanacht verwoord:![]()
Faithless - Insomnia![]()
quote:Op zondag 12 augustus 2007 19:57 schreef MutZ het volgende:
Niet alleen die van jou... En niet alleen vannacht...
quote:Op zondag 12 augustus 2007 20:04 schreef Sirolf het volgende:
Ah, is Martijn overgelopen van de NPS naar de EO?
Mogguhquote:Op maandag 13 augustus 2007 09:17 schreef MichielV het volgende:
Moge!
Mogguh Michielquote:Op maandag 13 augustus 2007 09:17 schreef MichielV het volgende:
Moge!
Persoonlijk vind ik dat Sander de Heer meer zendtijd verdient dan hij nu heeftquote:Op maandag 13 augustus 2007 09:33 schreef SilentChaos het volgende:
Kan je niet Giel overnemen volgende week in plaats van Sander de Heer?
Woensdag de 29 kan Sander ook niet en dan ben ik de Sjaak.quote:Op maandag 13 augustus 2007 09:33 schreef SilentChaos het volgende:
Kan je niet Giel overnemen volgende week in plaats van Sander de Heer?
quote:Op maandag 13 augustus 2007 09:49 schreef MichielV het volgende:
[..]
Woensdag de 29 kan Sander ook niet en dan ben ik de Sjaak.
En dan heb je dinsdagavond ook gewoon nog programmaquote:Op maandag 13 augustus 2007 09:49 schreef MichielV het volgende:
Woensdag de 29 kan Sander ook niet en dan ben ik de Sjaak.
Eh zoiets ja, ik denk rond 5 uur op. Phew...quote:Op maandag 13 augustus 2007 10:19 schreef Glacier het volgende:
[..]
En dan heb je dinsdagavond ook gewoon nog programma
22.00 klaar, 23.00 in bed ofzo? En dan om half 5 op?
With or without youquote:Op maandag 13 augustus 2007 10:43 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Kut gemist. Welk nummer draaide V.?
quote:
Jouwe ook al?quote:Op maandag 13 augustus 2007 11:43 schreef MutZ het volgende:
* MutZ is aan de grote schoonmaak bezig...
Ouders komen vanavond thuis
Heb gisteren ook al een deel gedaan, nu alleen nog ff de keuken en de vloer dweilen... Maar ik moet vanmiddag + vanavond werken, dus vandaar dat ik nu hard bezig ben...quote:Op maandag 13 augustus 2007 11:58 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Jouwe ook al?![]()
Mijne ook, maar ik zit nu op m'n werk dus heb gister al moeten schoonmaken
Gaat lekker dan met die Stenders... Hij loopt regelmatig een paar minuten uit en komt nu zelfs te laat en hij gooit altijd meteen de cam op de gang...quote:Op maandag 13 augustus 2007 12:04 schreef -Hans- het volgende:
12:04, maar nog altijd geen Rob Stenders.. Veenstra Veenstra moet dus nog wat langer blijven zitten.
Suc6 MutZ met schoonmaken!IedeK.
Oeh!!! fijne uuropener, Stiltskin - Inside
Vooralsnog heeft hij nog niet aan de cam gedacht, maar die zal hij zo wel omzetten.quote:Op maandag 13 augustus 2007 12:09 schreef Sirolf het volgende:
Gaat lekker dan met die Stenders... Hij loopt regelmatig een paar minuten uit en komt nu zelfs te laat en hij gooit altijd meteen de cam op de gang...![]()
Hehe, ik vind het wel lekker dat ik nu even mee kan kijken hoe hij radio maaktquote:Op maandag 13 augustus 2007 12:14 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Vooralsnog heeft hij nog niet aan de cam gedacht, maar die zal hij zo wel omzetten.![]()
Ik zag het net ook.quote:Op maandag 13 augustus 2007 12:33 schreef Sirolf het volgende:
*zucht*![]()
[[url=http://www.imgdumper.com/file/img/2007/aug/13/thumb/img21.jpg]afbeelding][/url]
Altijd leuk om te kunnen meekijken in de keuken van de kok dj.quote:Op maandag 13 augustus 2007 12:26 schreef Feivel1 het volgende:
Hehe, ik vind het wel lekker dat ik nu even mee kan kijken hoe hij radio maakt
Mooi Wark komt vanmiddag in de Indecent Proposal, dat word geheit plezier: "In de blote kont"
Mjah, geen enkele ander DJ doet dat, maar Rob wel weerquote:Op maandag 13 augustus 2007 12:35 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Altijd leuk om te kunnen meekijken in de keuken van de kok dj.![]()
Helaas, de cam staat toch weer op de gang.
Jaquote:Op maandag 13 augustus 2007 12:36 schreef Feivel1 het volgende:
Mjah, geen enkele ander DJ doet dat, maar Rob wel weer
quote:Ha die Giel,
Op het Fokforum lopen nu al 238 topics over 3FM en haar programma's. Je collegae Michiel Veenstra en Gerard Ekdom en nog vele anderen komen regelmatig tijdens hun programma een kijkje nemen.
Onlangs hebben we een poll gehouden voor de beste nieuwslezer:
Zoals je ziet, met 53 mensen, geheel representatief. Maar dat doet er niet toe. Je moet maar zo denken, deze 53 mensen zijn wèl fan van 3FM! Maar... wat interessant is voor jou. De nummer 1 en 2, Fleur en Jurgen, zijn natuurlijk de vaste nieuwslezers in jouw programma. Namens het Fokforum wil ik ze feliciteren met hun plekje! Misschien denk je nu wel, en de PRIJZEN MENSEN PRIJZEN dan? De levenslange eer! En die mag jij, namens het Fokforum, aan hen overbrengen....
Hiephoi,
Tobias (Toad op het Fokforum)
Coen zit in portugal te genieten met z'n gezinnetje.quote:
Damnquote:Op maandag 13 augustus 2007 17:07 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Coen zit in portugal te genieten met z'n gezinnetje.
Sander zit stoere dingen voor try before you die te doen.
Dus, nee, ze zijn niet dood.
Gelukkig maar.
quote:Op maandag 13 augustus 2007 11:18 schreef -Hans- het volgende:
Renske de Greef (23), laatst te gast bij MetMichiel ! Vroeg toen Modern Talking aan
Hobby's o.a.: bier (dacht ik) - disney en ook sex.![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
meer fotos hier
Snow - Informer
* -Hans- zoekt de zon op.. Mzzl.![]()
quote:Op maandag 13 augustus 2007 17:22 schreef rubbereend het volgende:
[..]![]()
dat is dus een zeker ff kijken op Lowlands
ze houdt van aandacht sex en bier...... nou dat wil ik haar met plezier gevenquote:
Ochtend? Ik word pas 's middags wakker!quote:Op maandag 13 augustus 2007 17:24 schreef rubbereend het volgende:
en vanaf maandag elke ochtend Sander de Heer
Ik word al weken wakker met Gerard...quote:Op maandag 13 augustus 2007 17:26 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Ochtend? Ik word pas 's middags wakker!
Ik vond je aardiger toen je gewoon nog met Joss Stone foto's kwamquote:Op maandag 13 augustus 2007 17:39 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Jawel.
Ownee, genuanceerder: ze kunnen beter stoppen met radio maken.
quote:Op maandag 13 augustus 2007 17:41 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ik vond je aardiger toen je gewoon nog met Joss Stone foto's kwam
Vetquote:Op maandag 13 augustus 2007 17:24 schreef rubbereend het volgende:
en vanaf maandag elke ochtend Sander de Heer
Deze week met Michielquote:Op maandag 13 augustus 2007 17:34 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik word al weken wakker met Gerard...
Als ik kaarten had dan was ik zeker even wezen kijken.quote:Op maandag 13 augustus 2007 17:22 schreef rubbereend het volgende:
[..]![]()
dat is dus een zeker ff kijken op Lowlands
Vandaag werd ik wakker met een berg ruis (m'n 3FM-ontvangst is al ongeveer een week héél erg slecht, komt door atmosferische storingen).quote:
Och, voor dat laatste zijn technici uitgevonden.quote:Op maandag 13 augustus 2007 19:16 schreef Marc63 het volgende:
Wel handig dat pre-latenight. Kan Michiel gewoon 20 minuten te laat komen en niemand die het merkt. Behalve Maricha dan, want er zal toch iemand de pre-latenight in moeten starten...
TH is afgelopenquote:Op maandag 13 augustus 2007 19:18 schreef Sirolf het volgende:
[..]
* Sirolf] heeft Krezip - Play This Game With Me maar even opgezocht[afbeelding][afbeelding
Behalve dat hij de opening wel live doet......:)quote:Op maandag 13 augustus 2007 19:16 schreef Marc63 het volgende:
Wel handig dat pre-latenight. Kan Michiel gewoon 20 minuten te laat komen en niemand die het merkt. Behalve Maricha dan, want er zal toch iemand de pre-latenight in moeten starten...
Daar valt ook wel een oud sampletje voor te gebruiken. Bij Ekstra Weekend worden de uuropeners ook regelmatig hergebruikt.quote:Op maandag 13 augustus 2007 19:23 schreef Maricha het volgende:
[..]
Behalve dat hij de opening wel live doet......:)
Met de voorbereiding die er in PLN zit is drie uur vroeger komen meer de regel...quote:Op maandag 13 augustus 2007 19:16 schreef Marc63 het volgende:
Ja, er zit zeker een hoop nabewerking in?quote:Op maandag 13 augustus 2007 19:27 schreef MichielV het volgende:
[..]
Met de voorbereiding die er in PLN zit is drie uur vroeger komen meer de regel...![]()
Dus vanochtend moest je al van 9 tot 12 Arbeidsvitaminen presenteren en om 16 uur was je alweer bezig met de PLN... Houd je nog wel tijd over om met je N95 te spelen??quote:Op maandag 13 augustus 2007 19:27 schreef MichielV het volgende:
[..]
Met de voorbereiding die er in PLN zit is drie uur vroeger komen meer de regel...![]()
* Marc63 gaat luisteren!quote:Op maandag 13 augustus 2007 19:29 schreef -Hans- het volgende:
Calvin Harris - Acceptable In The 80s, Shocking Blue - Venus, The Killers - Read My Mind, Moke, Interpol, The Pigeon Detectives , Joss Stone (lees je mee, Roel-Jewel??) zijn een paar van de artiesten die, voor het laatste uur, op de playlist staan.
Inderdaadquote:Op maandag 13 augustus 2007 19:33 schreef Marc63 het volgende:
Hmm... volgens mij zei ik vrijdag dat ik wel kon leven met de Megahit, maar hij begint nu al een tikkeltje te vervelen.
quote:
En het is pas maandagquote:Op maandag 13 augustus 2007 19:33 schreef Marc63 het volgende:
Hmm... volgens mij zei ik vrijdag dat ik wel kon leven met de Megahit, maar hij begint nu al een tikkeltje te vervelen.
Okay dan!quote:
quote:
Roel van Tellingen?quote:Op maandag 13 augustus 2007 19:35 schreef -Hans- het volgende:
Hoi Purple !
[..]
Okay dan!overige uren komt wat minder bekend werk voorbij, maar dat is opzich ook niet verkeerd.
Michiel had het over Joss Stone naakt. Fok!/Roel_Jewel had de foto al lang gespot!
[..]
quote:Op maandag 13 augustus 2007 19:29 schreef -Hans- het volgende:
Joss Stone (lees je mee, Roel-Jewel??)
Veenstra heeft 't topic weer es niet gevolgdquote:Op maandag 13 augustus 2007 19:35 schreef -Hans- het volgende:
Hoi Purple !
[..]
Okay dan!overige uren komt wat minder bekend werk voorbij, maar dat is opzich ook niet verkeerd.
Michiel had het over Joss Stone naakt. Fok!/Roel_Jewel had de foto allang gespot!
[..]
Ik wil niet weten wat er in jouw slaapkamer aan de wanden hangt...quote:Op maandag 13 augustus 2007 19:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
.
En ze kijkt zelf mee:
[afbeelding].
quote:Op maandag 13 augustus 2007 19:38 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik wil niet weten wat er in jouw slaapkamer aan de wanden hangt...
Geen idee johquote:
't ging vorige week dinsdag tijdens MoveYourAss ook wel redelijk hard.quote:Op maandag 13 augustus 2007 19:37 schreef Roel_Jewel het volgende:
Veenstra heeft 't topic weer es niet gevolgd.
![]()
Ik vond hem weer goedquote:Op maandag 13 augustus 2007 19:43 schreef Marc63 het volgende:
- Oui
- Ik
Volgens mij is dat al een automatische reactie geworden.
Net een kind die snoepgoed heeft gekregen.quote:Op maandag 13 augustus 2007 19:45 schreef Wheeling het volgende:
En Michiel maar met z'n N95 spelen
leuk he![]()
![]()
Echt welquote:Op maandag 13 augustus 2007 19:48 schreef Toad het volgende:
The Killers![]()
Dat wordt springen in de Alpha a.s. vrijdag he Rubbereend, Maricha en MichielV?
Wilde ik net een opmerking tegen je maken dat dit wel de PSB-remix was, valt mn verbinding weer eens weg... Leve Casema. Dat was dus ff 10 minuten helemaal niks.quote:
Op dit moment werkt de player zelfs helemaal niet meer (op de play-knop klikken zorgt er niet voor dat de stream begint te lopen), maar dat kan ook aan mij liggen. de HTML-code ziet er iig goed uit nu.quote:Op maandag 13 augustus 2007 19:54 schreef MichielV het volgende:
Techie vraagje: zijn de Firefox-gebruikers nu ook van de automatisch beginnende player op m'n log af?
En ik ga nietquote:Op maandag 13 augustus 2007 19:48 schreef Toad het volgende:
The Killers![]()
Dat wordt springen in de Alpha a.s. vrijdag he Rubbereend, Maricha en MichielV?
als ik `m open hoor ik iig. geen muziekquote:Op maandag 13 augustus 2007 19:54 schreef MichielV het volgende:
Techie vraagje: zijn de Firefox-gebruikers nu ook van de automatisch beginnende player op m'n log af?
Hm. Da's minderquote:Op maandag 13 augustus 2007 19:59 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Op dit moment werkt de player zelfs helemaal niet meer (op de play-knop klikken zorgt er niet voor dat de stream begint te lopen).
Nee wordt voor mij om 22.00 uur rennen ben ik bang (samen met Eric, denk ik).....Michiel mag al eerder weg van Eric.quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:00 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Zit Eric Corton daar helemaal in zn eendje Ekstra Weekend te presenteren...
Naja... zelfs als je de eerste 5 minuten mist, je krijgt iig nog meer mee dan wij niet-LL-gangersquote:Op maandag 13 augustus 2007 20:09 schreef Maricha het volgende:
[..]
Nee wordt voor mij om 22.00 uur rennen ben ik bang (samen met Eric, denk ik).....Michiel mag al eerder weg van Eric.
van Eric? Gaat hij daar over dan?quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:09 schreef Maricha het volgende:
[..]
Nee wordt voor mij om 22.00 uur rennen ben ik bang (samen met Eric, denk ik).....Michiel mag al eerder weg van Eric.
Ik heb nog even lopen stoeien, maar met autostart=0 krijg ik 'm met geen mogelijkheid aan de praat... vreemd...quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:00 schreef MichielV het volgende:
[..]
Hm. Da's minder :) Ik heb er autostart=0 van gemaakt, maar da's dus niet de bedoeling. Nu maar ff teruggezet, mocht er nog iemand een suggestie hebben...
1 |
Ja, productie dusquote:Op maandag 13 augustus 2007 20:20 schreef Toad het volgende:
Ga je hetzelfde doen als op Pinkpop verder Maricha?
Vorig jaar (volgens mij) mocht Eric eerder weg van Michiel, dus hij had nog wat van 'm tegoed.quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:21 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
van Eric? Gaat hij daar over dan?
Vind `m eik. steeds beterquote:
Wist je dat niet? Eric bepaalt alles bij 3FMquote:Op maandag 13 augustus 2007 20:21 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
van Eric? Gaat hij daar over dan?
Vorig jaar bestond Ekstra Weekend nog niet. Ik weet niet meer waarvan, maar volgens mij was het idd vanwege een tegoedje.quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:21 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Vorig jaar (volgens mij) mocht Eric eerder weg van Michiel, dus hij had nog wat van 'm tegoed.
Nee, dat was op Werchter dit jaarquote:Op maandag 13 augustus 2007 20:21 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Vorig jaar (volgens mij) mocht Eric eerder weg van Michiel, dus hij had nog wat van 'm tegoed.
ff bij hem slijmen dat zijn kannibalen-grappen niet slecht waren, en je zit in de programmering?quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:22 schreef Maricha het volgende:
[..]
Wist je dat niet? Eric bepaalt alles bij 3FM![]()
Stiekem hebben alle 3FM-jocks een grote tattoo met een foto van Eric met de tekst 'You respect my authority!'quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:29 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
ff bij hem slijmen dat zijn kannibalen-grappen niet slecht waren, en je zit in de programmering?
Hahahahahhahahaquote:Op maandag 13 augustus 2007 20:30 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Stiekem hebben alle 3FM-jocks een grote tattoo met een foto van Eric met de tekst 'You respect my authority!'
Donderdag--->Lowlands----> De Lage Landen ----> Nederland-----> Het Wilhelmus?quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:32 schreef borisz het volgende:
nog maar een requestje gedaan![]()
Tip denk aan het speciale op donderdag
quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:30 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Stiekem hebben alle 3FM-jocks een grote tattoo met een foto van Eric met de tekst 'You respect my authority!'
Michiel, jammer dat je de boel al hebt teruggezet want ik had het ook wel even willen testen. Als ik het hier namelijk test met autostart=0 dan werkt het prima. Je moet dan nog wel de stream handmatig starten (wat de bedoeling is), maar het werkt vervolgens wel.quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:00 schreef MichielV het volgende:
Hm. Da's minderIk heb er autostart=0 van gemaakt, maar da's dus niet de bedoeling. Nu maar ff teruggezet, mocht er nog iemand een suggestie hebben...
Voor alle mensen die nog steeds aan het twijfelen zijn of ze naar Damien Rice, Mika of Air Traffic gaan.quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:34 schreef Toad het volgende:
Tijdens Damien Rice? Michiel wat doe je ons aan?! Kiezen tussen een badeendje en Damien!
Ik ga wel ff buurten voor Damien bij de studio.
We hebben het er net over.....eens kijken of die in mijn kleine gele autootje passen (fiat cinquecento)quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:34 schreef Sirolf het volgende:
1000 badeenden! Wie gaat die in z'n kofferbak/truck met oplegger vervoeren?
nee Elvis, maar dan de junkie XL versiequote:Op maandag 13 augustus 2007 20:34 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Donderdag--->Lowlands----> De Lage Landen ----> Nederland-----> Het Wilhelmus?![]()
Daarom lopen er geen DJ;s in hun blote bast (Vrouwen uitgezonderd, hoe graag jullie het ook willen) rond voor de 3FM webcamquote:Op maandag 13 augustus 2007 20:30 schreef Sirolf het volgende:
[..]
ja Michiel V zijn knopje bleef hangenquote:Op maandag 13 augustus 2007 20:35 schreef -Hans- het volgende:
LOL! Michiel de Romijn (afzuigkapfilter) sloopt het mengpaneel.
Breng jij Coen en Sander ook steeds ?quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:36 schreef Maricha het volgende:
[..]
We hebben het er net over.....eens kijken of die in mijn kleine gele autootje passen (fiat cinquecento)
Meestal zijn het de jocks die dat doen...quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:35 schreef -Hans- het volgende:
LOL! Michiel de Romijn (afzuigkapfilter) sloopt het mengpaneel.
Dat is dan wel een foto waard lijkt me, een gele auto die uitpuilt van de gele badeenden.quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:36 schreef Maricha het volgende:
[..]
We hebben het er net over.....eens kijken of die in mijn kleine gele autootje passen (fiat cinquecento)
Tsja, ik vond het ook een lastige keus. Maar heb ergens gelezen dat Air Traffic live een beetje tegenvalt. Volgens mij zei JeroenV dat. En Damien vs. Mika vind ik dan iets makkelijker.quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:35 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Voor alle mensen die nog steeds aan het twijfelen zijn of ze naar Damien Rice, Mika of Air Traffic gaan.
Dat is een keer wat anders dan pc's die hangen.quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:37 schreef Wheeling het volgende:
ja Michiel V zijn knopje bleef hangen![]()
Bijna hetzelfdequote:Op maandag 13 augustus 2007 20:36 schreef borisz het volgende:
[..]
nee Elvis, maar dan de junkie XL versie![]()
De groeten terugquote:Op maandag 13 augustus 2007 20:38 schreef Maricha het volgende:
Jullie krijgen de groeten van Michiel/afzuigkapfilter
Dat zouden ze wel willen......ECHT NIET DUSquote:Op maandag 13 augustus 2007 20:37 schreef borisz het volgende:
[..]
Breng jij Coen en Sander ook steeds ?![]()
Dat was volgens mij een Renault Megane. Dus eigenlijk is die alleen maar zo klein omdat het Coen's auto is.quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:37 schreef borisz het volgende:
[..]
Breng jij Coen en Sander ook steeds ?![]()
quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:39 schreef Maricha het volgende:
[..]
Dat zouden ze wel willen......ECHT NIET DUS
Groeten terug.quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:38 schreef Maricha het volgende:
Jullie krijgen de groeten van Michiel/afzuigkapfilter
Jup, en dan mogen de technische mannen (zoals afzuigkapfilter) het oplossen.quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:37 schreef Sirolf het volgende:
Meestal zijn het de jocks die dat doen...
wel dus http://www.3fm.nl/page/3fm_actueel/221622quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:40 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Dat was volgens mij een Renault Megane. Dus eigenlijk is die alleen maar zo klein omdat het Coen's auto is.
De 3FM Van zal ook niet meer gaan. Is die echt op de Zwarte Cross naar zn grootje gegaan? Misschien had ik er dan toch niet tegenaan moeten zeiken
Michiel (welke Michiel, VEENSTRA VEENSTRA) moet eens ophouden met het slaan op de spullen van de NOBquote:Op maandag 13 augustus 2007 20:38 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dat is een keer wat anders dan pc's die hangen.![]()
Walnootje?/kevertje?quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:39 schreef Maricha het volgende:
[..]
Coen heeft echt een gele auto, maar de mijne is pas echt een klein geel autootje![]()
okquote:Op maandag 13 augustus 2007 20:39 schreef Maricha het volgende:
[..]
Coen heeft echt een gele auto, maar de mijne is pas echt een klein geel autootje![]()
Ah gelukkig. Ik had alleen maar de foto's gezien. Het bericht nog niet.quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:41 schreef Maricha het volgende:
[..]
wel dus http://www.3fm.nl/page/3fm_actueel/221622
quote:
quote:
wil je ook een badeend voor mij meenemen ?quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:46 schreef Toad het volgende:
[[url=http://tinypic.ca/thumbsnew/dn2d0y2e5y1m4iyjogcu.jpg]afbeelding][/URL]
Zoiets wordt het dan dus...
Ik zag op internet nog wel goede 'aanbiedingen':quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:48 schreef borisz het volgende:
[..]
wil je ook een badeend voor mij meenemen ?![]()
LOLquote:Op maandag 13 augustus 2007 20:41 schreef Wheeling het volgende:
[..]
Michiel (welke Michiel, VEENSTRA VEENSTRA) moet eens ophouden met het slaan op de spullen van de NOB![]()
en dan zijn de kaarten ongeldigquote:Op maandag 13 augustus 2007 20:52 schreef Toad het volgende:
[..]
Ik zag op internet nog wel goede 'aanbiedingen':
Check ook deze.
quote:
quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:36 schreef Maricha het volgende:
[..]
Smokers wordt denk ik niet gedraaid. Ik heb net namelijk Blood al aangevraagdquote:Op maandag 13 augustus 2007 20:56 schreef Timo20 het volgende:
Michiel: komen Editors - Smokers Outside The Hospital Doors nog voorbij het volgende uur??
Zoniet, kan ik `m dan bij deze aanvragen?![]()
![]()
![]()
![]()
Lekkere track trouwens van de Foo`s![]()
applaus!quote:Op maandag 13 augustus 2007 21:02 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ow, dat had ik niet gelezen
goed gegokt dus
Ook goedquote:Op maandag 13 augustus 2007 21:02 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Smokers wordt denk ik niet gedraaid. Ik heb net namelijk Blood al aangevraagd
Heb jij ook zo'n extra vleugel geval op je auto zitten zodat ' ie niet de lucht inschiet als je op de snelweg rijdt?quote:
Nee hoor, geen achter spoiler! Maar ook niet zo verlaagd gelukkig (met al die drempels hier in H'sum)quote:Op maandag 13 augustus 2007 21:10 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Heb jij ook zo'n extra vleugel geval op je auto zitten zodat ' ie niet de lucht inschiet als je op de snelweg rijdt?![]()
[afbeelding]
wel een geinig model btw.
Olé?quote:Op maandag 13 augustus 2007 21:11 schreef Sirolf het volgende:
[[url=http://www.imgdumper.com/file/img/2007/aug/13/thumb/img38.jpg]afbeelding][/url]
Spoiler! zo heet dat inderdaad, kon even niet op de naam komen.quote:Op maandag 13 augustus 2007 21:14 schreef Maricha het volgende:
Nee hoor, geen achter spoiler! Maar ook niet zo verlaagd gelukkig (met al die drempels hier in H'sum)
Nice!quote:Wel een sporting, dus lekker snel
liggen ze nog niet in de winkel ?quote:Op maandag 13 augustus 2007 21:16 schreef Sirolf het volgende:
Michiels Pepernoten Countdown!
Nog 96 dagen, en dan mag je ze weer knagen!
![]()
quote:
Meestal met mijn verjaardag, weekend van 15/16 September...quote:Op maandag 13 augustus 2007 21:16 schreef Marc63 het volgende:
Ik denk dat ze voor het eind van de maand al wel weer in de winkel liggen.
Lekker hoorquote:Op maandag 13 augustus 2007 21:22 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Meestal met mijn verjaardag, weekend van 15/16 September...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |