Ochtend? Ik word pas 's middags wakker!quote:Op maandag 13 augustus 2007 17:24 schreef rubbereend het volgende:
en vanaf maandag elke ochtend Sander de Heer
Ik word al weken wakker met Gerard...quote:Op maandag 13 augustus 2007 17:26 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Ochtend? Ik word pas 's middags wakker!
Ik vond je aardiger toen je gewoon nog met Joss Stone foto's kwamquote:Op maandag 13 augustus 2007 17:39 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Jawel.
Ownee, genuanceerder: ze kunnen beter stoppen met radio maken.
quote:Op maandag 13 augustus 2007 17:41 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ik vond je aardiger toen je gewoon nog met Joss Stone foto's kwam
Vetquote:Op maandag 13 augustus 2007 17:24 schreef rubbereend het volgende:
en vanaf maandag elke ochtend Sander de Heer
Deze week met Michielquote:Op maandag 13 augustus 2007 17:34 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik word al weken wakker met Gerard...
Als ik kaarten had dan was ik zeker even wezen kijken.quote:Op maandag 13 augustus 2007 17:22 schreef rubbereend het volgende:
[..]![]()
dat is dus een zeker ff kijken op Lowlands
Vandaag werd ik wakker met een berg ruis (m'n 3FM-ontvangst is al ongeveer een week héél erg slecht, komt door atmosferische storingen).quote:
Och, voor dat laatste zijn technici uitgevonden.quote:Op maandag 13 augustus 2007 19:16 schreef Marc63 het volgende:
Wel handig dat pre-latenight. Kan Michiel gewoon 20 minuten te laat komen en niemand die het merkt. Behalve Maricha dan, want er zal toch iemand de pre-latenight in moeten starten...
TH is afgelopenquote:Op maandag 13 augustus 2007 19:18 schreef Sirolf het volgende:
[..]
* Sirolf] heeft Krezip - Play This Game With Me maar even opgezocht[afbeelding][afbeelding
Behalve dat hij de opening wel live doet......:)quote:Op maandag 13 augustus 2007 19:16 schreef Marc63 het volgende:
Wel handig dat pre-latenight. Kan Michiel gewoon 20 minuten te laat komen en niemand die het merkt. Behalve Maricha dan, want er zal toch iemand de pre-latenight in moeten starten...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |