Daar valt ook wel een oud sampletje voor te gebruiken. Bij Ekstra Weekend worden de uuropeners ook regelmatig hergebruikt.quote:Op maandag 13 augustus 2007 19:23 schreef Maricha het volgende:
[..]
Behalve dat hij de opening wel live doet......:)
Met de voorbereiding die er in PLN zit is drie uur vroeger komen meer de regel...quote:Op maandag 13 augustus 2007 19:16 schreef Marc63 het volgende:
Wel handig dat pre-latenight. Kan Michiel gewoon 20 minuten te laat komen en niemand die het merkt. Behalve Maricha dan, want er zal toch iemand de pre-latenight in moeten starten...
Ja, er zit zeker een hoop nabewerking in?quote:Op maandag 13 augustus 2007 19:27 schreef MichielV het volgende:
[..]
Met de voorbereiding die er in PLN zit is drie uur vroeger komen meer de regel...![]()
Dus vanochtend moest je al van 9 tot 12 Arbeidsvitaminen presenteren en om 16 uur was je alweer bezig met de PLN... Houd je nog wel tijd over om met je N95 te spelen??quote:Op maandag 13 augustus 2007 19:27 schreef MichielV het volgende:
[..]
Met de voorbereiding die er in PLN zit is drie uur vroeger komen meer de regel...![]()
* Marc63 gaat luisteren!quote:Op maandag 13 augustus 2007 19:29 schreef -Hans- het volgende:
Calvin Harris - Acceptable In The 80s, Shocking Blue - Venus, The Killers - Read My Mind, Moke, Interpol, The Pigeon Detectives , Joss Stone (lees je mee, Roel-Jewel??) zijn een paar van de artiesten die, voor het laatste uur, op de playlist staan.
Inderdaadquote:Op maandag 13 augustus 2007 19:33 schreef Marc63 het volgende:
Hmm... volgens mij zei ik vrijdag dat ik wel kon leven met de Megahit, maar hij begint nu al een tikkeltje te vervelen.
quote:
En het is pas maandagquote:Op maandag 13 augustus 2007 19:33 schreef Marc63 het volgende:
Hmm... volgens mij zei ik vrijdag dat ik wel kon leven met de Megahit, maar hij begint nu al een tikkeltje te vervelen.
Okay dan!quote:
quote:
Roel van Tellingen?quote:Op maandag 13 augustus 2007 19:35 schreef -Hans- het volgende:
Hoi Purple !
[..]
Okay dan!overige uren komt wat minder bekend werk voorbij, maar dat is opzich ook niet verkeerd.
Michiel had het over Joss Stone naakt. Fok!/Roel_Jewel had de foto al lang gespot!
[..]
quote:Op maandag 13 augustus 2007 19:29 schreef -Hans- het volgende:
Joss Stone (lees je mee, Roel-Jewel??)
Veenstra heeft 't topic weer es niet gevolgdquote:Op maandag 13 augustus 2007 19:35 schreef -Hans- het volgende:
Hoi Purple !
[..]
Okay dan!overige uren komt wat minder bekend werk voorbij, maar dat is opzich ook niet verkeerd.
Michiel had het over Joss Stone naakt. Fok!/Roel_Jewel had de foto allang gespot!
[..]
Ik wil niet weten wat er in jouw slaapkamer aan de wanden hangt...quote:Op maandag 13 augustus 2007 19:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
.
En ze kijkt zelf mee:
[afbeelding].
quote:Op maandag 13 augustus 2007 19:38 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik wil niet weten wat er in jouw slaapkamer aan de wanden hangt...
Geen idee johquote:
't ging vorige week dinsdag tijdens MoveYourAss ook wel redelijk hard.quote:Op maandag 13 augustus 2007 19:37 schreef Roel_Jewel het volgende:
Veenstra heeft 't topic weer es niet gevolgd.
![]()
Ik vond hem weer goedquote:Op maandag 13 augustus 2007 19:43 schreef Marc63 het volgende:
- Oui
- Ik
Volgens mij is dat al een automatische reactie geworden.
Net een kind die snoepgoed heeft gekregen.quote:Op maandag 13 augustus 2007 19:45 schreef Wheeling het volgende:
En Michiel maar met z'n N95 spelen
leuk he![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |