quote:Op donderdag 7 juni 2007 10:45 schreef Killjoy het volgende:
Deel 48 van een topicserie die ik helemaal niet kende, whoah
Muts!quote:Op donderdag 7 juni 2007 10:45 schreef Killjoy het volgende:
Ik zal de sub staan maar ben nog aan het twijfelen of ik deze promo wel wil zien.quote:Op donderdag 7 juni 2007 10:27 schreef outcast_within het volgende:
Zeven minuten reclame geval over de film en het 2de seizoen van shakugan no shana
44mb
Voor een reclame erg leuk gedaan
volgens mij wel meer toch?quote:Op donderdag 7 juni 2007 10:56 schreef Frag_adder het volgende:
Yay 2de seizoen shakugan no shana *o*, wanneer komt die?
Hou nou eens op over hoe goed claymore was, ik kijk hem vanavond wel! Nu heb ik helemaal geen zin meer in te werken...
Hmm ik moet trouwens toch maar eens gaan zoeken hoeveel topics ik al mee loop, zullen er al een stuk of 5 zijn, ik wordt oud
feestquote:Op donderdag 7 juni 2007 11:01 schreef Frag_adder het volgende:
Vanaf topic 38dit is dus nummer 10, Heu jubileum
Paradise Kiss is tofquote:Op donderdag 7 juni 2007 11:02 schreef Killjoy het volgende:
hmmmm, ik zie meerdere series die ik niet ken, straks ff op neuzen.
Zelf luister ik veel naar Keiichi.net radio (www.animeradio.net) en daar al luisterend naar de muziek ontdek ik veel nieuwe series. Paradise Kiss is zo'n serie en de volgende wordt Ouran High School Host club.
quote:Op donderdag 7 juni 2007 11:02 schreef Killjoy het volgende:
hmmmm, ik zie meerdere series die ik niet ken, straks ff op neuzen.
Zelf luister ik veel naar Keiichi.net radio (www.animeradio.net) en daar al luisterend naar de muziek ontdek ik veel nieuwe series. Paradise Kiss is zo'n serie en de volgende wordt Ouran High School Host club.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Frag: niet kijken naar die spoiler. NIET DOEN. NEE.
Hmm eens kijken vanaf welk deel ik meedoe
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 88% gewijzigd door Frag_adder op 07-06-2007 11:15:59 (De spoiler van wdn die alle andere overtreft) ]Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beatus vir qui suffert tentationem.
SPOILER: nooooooOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Those unforgettable days, for them I live"
Ja, outcast weer...quote:Op donderdag 7 juni 2007 10:34 schreef MaxiTitan het volgende:
De anime Topics gaan wel heel erg snel Voorbij zeg. Plots was het oude topic dicht.
SPOILER: bullshitOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
Vriend!quote:Op donderdag 7 juni 2007 11:28 schreef Killjoy het volgende:
Ik heb het begin van claymore ff gezien, zag er wel aardig uit.
Deed me een beetje denken aan Elfen Lied
De sfeer is anders. Maar beide zijn niet voor de gemiddelde Nickelodeon kijkerquote:(qua eerste stijl dan he, niks anders)
quote:Op donderdag 7 juni 2007 11:45 schreef Frag_adder het volgende:Hmmm dat was een geintje Frag want Raki wordt op de blogs nogal als vervelend en irritant gezienSPOILER: bullshitOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: claymore RakiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik las net dat de seiyuu voor Galatea Hiroaki Hirata zou zijn. Maar dat is een manDoen ze dat vaak een man de tekst voor een vrouwenchar laten spreken??
Beatus vir qui suffert tentationem.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een aflevering met wat meer uitleg over hun in het algemeen en dan een iets uitgewerkter einde en dan stoppen. Een open einde paste er perfect bij.
Al had ik er met 26 afleveringen ook van genoten ^^Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
Meestal spreekt een vrouw een jongentje in maar verder niet, andersom echt haast nooit, tenzij dat vrouwenchar een ongelofelijk manwijf wordtquote:Op donderdag 7 juni 2007 12:04 schreef wdn het volgende:
Ik las net dat de seiyuu voor Galatea Hiroaki Hirata zou zijn. Maar dat is een manDoen ze dat vaak een man de tekst voor een vrouwenchar laten spreken??
ik sta in de HoF en volgens de dikgedrukte ding mag ik dan ongeinspireerd tvpenquote:Op donderdag 7 juni 2007 12:02 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Heej ik heb wel half voor gezorgd dat vier doeloze posts in het begin werden verwijderd
Eind van de maand halen we niet met dit deel denk ik he?quote:Op donderdag 7 juni 2007 11:53 schreef zquing het volgende:
maar maken we dus een nieuwe OP voor deel 50?
Zo flink gekniptquote:Op donderdag 7 juni 2007 12:00 schreef wdn het volgende:
[..]
Vriend!
[..]
Series van 13 kennen dan vaak ook meteen meer aktie enzo.
Ik hoop dat het niet al te warrig is neergezet.
Betekent niet dat je het moet doenquote:Op donderdag 7 juni 2007 12:06 schreef zquing het volgende:
[..]
ik sta in de HoF en volgens de dikgedrukte ding mag ik dan ongeinspireerd tvpen
zie startpostquote:Op donderdag 7 juni 2007 12:16 schreef Frag_adder het volgende:
Tja op zich zou informatie over de komende series geen kwaad kunnen, ik denk dat 99.99999% van de mensen die hier komt al weten wat anime is en de rest heeft het verkeerde topic aangeclickt perongeluk . Kunnen we die op allemaal aan passen / aan mee werken of kan er maar 1 hier daar bij?
Nee, je blijft niet series maken. We weten wat goed is dus 1 link met een avatar per serie is afdoende.quote:Op donderdag 7 juni 2007 12:09 schreef zquing het volgende:
ik dacht meer aan een nieuwe uitgebreidere OP, niet echt met series erin want anders blijf je nieuwe ops maken. We zouden de OP kunnen splitsen in 2 posts. Eerste deel de standaard OP en dan in de 2e post de huidige series met een verhaaltje
en eind van de maand halen we zeker niet met dit topic, we doen gemiddeld een week of 1,5 over een topic
Lees het nog eens maar deze keer goedquote:Op donderdag 7 juni 2007 13:33 schreef woutabest het volgende:
26 aflevering van Elfen Lied? Ik dacht dat er maar 13 waren + een OVA?![]()
Welkom dan maar.quote:Op donderdag 7 juni 2007 10:45 schreef Killjoy het volgende:
dat mag heul nietquote:
maar maar maar maar mijn post werd getrashedquote:Op donderdag 7 juni 2007 15:21 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat mag ik heul wel!
Tijd voor nog een LC.![]()
Zo is het levenquote:Op donderdag 7 juni 2007 15:23 schreef zquing het volgende:
[..]
maar maar maar maar mijn post werd getrashed
en LC is ook tof
......... waarom duurt alles zo lang...............
Ben je mijn spoiler al vergeten over episode vijf?quote:Op donderdag 7 juni 2007 16:20 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Net de tweede aflevering van LC gezien. Begin het steeds leuker te vinden.![]()
Op naar 3.
'k heb op Animecon nog een 2ehands boxset van Paradise Kiss gekocht... Was ¤54,quote:Op donderdag 7 juni 2007 15:37 schreef Frag_adder het volgende:
Nou heb ik doorgaans niks tegen legale dvd's kopen, en ik heb een hele rij anime films legaal bij mij in de kast staan. Maar series ga ik echt niet kopen a 30 euro voor 4 afleveringen van 20 minuten. Echt goede series in een mooi box set wil ik overwegen maar los is me gewoon veel te duur.
Een normale tv serie kost je 50-70 euro per seizoen en dan heb je 22 afleveringen van 45 minuten.
44 afleveringen animea 22 minuten zouden je 330 euro kosten. Dat vind ik niet een erg normale verhouding.
Dat en om op de dvd releases hier te wachten nadat een serie uit is in japan duurt ook nog erg lang...
quote:Op donderdag 7 juni 2007 16:21 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Ben je mijn spoiler al vergeten over episode vijf?
je weet wel over dat meisjeVolgensmij is nog geen enkele post van jou in dit topic serieus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 7 juni 2007 10:27 schreef outcast_within het volgende:
Zeven minuten reclame geval over de film en het 2de seizoen van shakugan no shana
44mb
Voor een reclame erg leuk gedaan
Een Nederlands gesubte DVD van een anime serie kost tegenwoordig meestal tussen de ¤12 en ¤17, dus wat jij zegt slaat nergens op. De Thinpacks zijn ook wel goedkoop nu voor wat je krijgt.quote:Op donderdag 7 juni 2007 15:37 schreef Frag_adder het volgende:
Nou heb ik doorgaans niks tegen legale dvd's kopen, en ik heb een hele rij anime films legaal bij mij in de kast staan. Maar series ga ik echt niet kopen a 30 euro voor 4 afleveringen van 20 minuten. Echt goede series in een mooi box set wil ik overwegen maar los is me gewoon veel te duur.
Een normale tv serie kost je 50-70 euro per seizoen en dan heb je 22 afleveringen van 45 minuten.
44 afleveringen animea 22 minuten zouden je 330 euro kosten. Dat vind ik niet een erg normale verhouding.
Dat en om op de dvd releases hier te wachten nadat een serie uit is in japan duurt ook nog erg lang...
en dat komt alleen maar omdat het genre niet of nauwelijk wordt verkocht hier...quote:Op donderdag 7 juni 2007 15:37 schreef Frag_adder het volgende:
...En op deze manier komt daar ook niet zo snel verandering inquote:Op donderdag 7 juni 2007 16:40 schreef mschol het volgende:
[..]
en dat komt alleen maar omdat het genre niet of nauwelijk wordt verkocht hier...
als ik ANN mag geloven dan komen er elke maand een stuk of 3 serie;s uit...quote:Op donderdag 7 juni 2007 13:16 schreef Frag_adder het volgende:
Probleem is alleen dat goede series subjectief zijn, krijgen we dan eerst verkiezingen welke series goed genoeg zijn xD.
Trouwens er komt toch elk kwartaal een nieuwe reeks series aan en niet elk halfjaar? Het zou dus 4x per jaar moeten worden aangepast
De licentiehouder wil vaak ook de prijs niet verlagen. Ik vind regelmatig DVD's van tig jaar oud maar met een prijs van 39, 49, 59 euro per dvd. Zo zag ik laatst een dvd versie van Akira voor 49 euro. Voor een anime die volgend jaar 20 jaar bestaat vind ik dat teveel geld.quote:Op donderdag 7 juni 2007 16:40 schreef mschol het volgende:
[..]
en dat komt alleen maar omdat het genre niet of nauwelijk wordt verkocht hier...
moeite moeten doen om een woord met een p te verzinnen??quote:Op donderdag 7 juni 2007 16:52 schreef koffiegast het volgende:
nu al tweede pagina tering man Oo ze vliegen zo voorbij, ga vanavond maar eens ff new torrentz downloaden zodat ik peathnote enzo kan pownloaden.
De winkels bepalen zelf voor hoeveel ze het willen verkopen. En als ik het zo lees kom jij alleen in kut winkels in.quote:Op donderdag 7 juni 2007 16:54 schreef wdn het volgende:
[..]
Nieuwprijs van anime dvd's in NL is gewoon te hoog
quote:Op donderdag 7 juni 2007 16:40 schreef RX-78-2 het volgende:
[..]
Een Nederlands gesubte DVD van een anime serie kost tegenwoordig meestal tussen de ¤12 en ¤17, dus wat jij zegt slaat nergens op. De Thinpacks zijn ook wel goedkoop nu voor wat je krijgt.
En ja, ik kan het bewijzen
Dybex prijzen
KAZE prijzen
Die van KAZE zijn belachelijk goedkoop (Uitgezonderd GTO en de 5 Monster DVD boxsets die elk 55 euro kosten.).
De Nekotachi DVD's zijn op Aniway het goedkoopst, daar kosten ze ¤16.
zat ergens anders met mijn hoofd...heb zodirect half 7 java programmeren 2 ...gg...quote:Op donderdag 7 juni 2007 16:54 schreef mschol het volgende:
[..]
moeite moeten doen om een woord met een p te verzinnen??
Dat is de x-2 versie.quote:
Succes. Ik heb er morgen een.quote:Op donderdag 7 juni 2007 17:29 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
ouch mja ik ga dadelijk een tentamen makenfijn is anders en ik had hem ook liever overdag gemaakt maaar jje kan er zo weinig aan doen he. mja laat ik er maar het beste van maken ^^
last exile is 26 eps, als je iedere dag 2 doet red je dat wel in 2 weekjesquote:Op donderdag 7 juni 2007 18:03 schreef rakotto het volgende:
tvp weer~
Weet iemand nog een leuke korte anime om te zien in een korte periode van 2 weken?
Als je las zag je dat ik niet zei dat de boxsets duur waren maar de dvd's met 4 epps. Een eurotje of 50 is te doen.quote:Op donderdag 7 juni 2007 16:40 schreef RX-78-2 het volgende:
[..]
Een Nederlands gesubte DVD van een anime serie kost tegenwoordig meestal tussen de ¤12 en ¤17, dus wat jij zegt slaat nergens op. De Thinpacks zijn ook wel goedkoop nu voor wat je krijgt.
En ja, ik kan het bewijzen
Die van KAZE zijn belachelijk goedkoop (Uitgezonderd GTO en de 5 Monster DVD boxsets die elk 55 euro kosten.).
SPOILER: claymoreOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh en jah mijn post hier boven heeft me een krom stukje nederlands, ik was 3 dingen tegelijk te doen en ben daar niet heel erg goed in
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
Oke tof.quote:Op donderdag 7 juni 2007 16:31 schreef wdn het volgende:
Strawberry: 5 en 6 zijn DE episodes van LC![]()
De setup naar de clou is echt ijzer ijzer ijzersterk.
De god uit het land der reuzenquote:Op donderdag 7 juni 2007 18:28 schreef zquing het volgende:
ik vind risa wel wat hebben xD
Nog een last exile fan!quote:Op donderdag 7 juni 2007 18:07 schreef zquing het volgende:
last exile is 26 eps, als je iedere dag 2 doet red je dat wel in 2 weekjes
meer range murata eigenlijk. Zou Last Exile eigenlijk nog een keer moeten kijkenquote:
quote:Op donderdag 7 juni 2007 18:22 schreef Frag_adder het volgende:
Oh trouwens ik heb claymore 10 gezien, hij was vet, maar beverly hills cop blijft beter ^^SPOILER: claymoreOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh en jah mijn post hier boven heeft me een krom stukje nederlands, ik was 3 dingen tegelijk te doen en ben daar niet heel erg goed in
daar hebben we een appart topic voor, zoek in de op naar "aziatische drama"quote:Op donderdag 7 juni 2007 19:23 schreef Killjoy het volgende:
Leuke live action serie
Hana Yori Dango
Comedy met beetje drama, pas is seizoen 2 begonnen
http://wiki.d-addicts.com/Hana_Yori_Dango
Ik zou het hier plaatsen, het is namelijk gewoon de animequote:Op donderdag 7 juni 2007 19:38 schreef zquing het volgende:
[..]
daar hebben we een appart topic voor, zoek in de op naar "aziatische drama"
hoewel HYD de J-drama gebaseerd is op HYD de anime/manga is het toch echt een Jdrama.quote:Op donderdag 7 juni 2007 19:43 schreef Killjoy het volgende:
[..]
Ik zou het hier plaatsen, het is namelijk gewoon de anime
quote:Op donderdag 7 juni 2007 19:29 schreef archgallo het volgende:
[..]Eigenlijk had ze dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beatus vir qui suffert tentationem.
SPOILER: claymoreOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
quote:Op donderdag 7 juni 2007 20:39 schreef Frag_adder het volgende:Nee die van die ene claymore. Denieve meen ik?SPOILER: claymoreOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beatus vir qui suffert tentationem.
valt toch wel mee...quote:Op donderdag 7 juni 2007 18:33 schreef outcast_within het volgende:
[..]
De god uit het land der reuzen
Wat jij vergeet is dat Black Cat een amerikaanse versie is, terwijl wat ik post NL versies zijn.quote:Op donderdag 7 juni 2007 18:19 schreef Frag_adder het volgende:
http://www.archonia.com/index.php?page=article&aid=40487
I rest my case
quote:Op donderdag 7 juni 2007 20:53 schreef RX-78-2 het volgende:
[..]
Wat jij vergeet is dat Black Cat een amerikaanse versie is, terwijl wat ik post NL versies zijn.
En zoiezo zijn US DVD's duurder door invoerrechten, belasting en winstmarge etc.
Ik had het over import shops en daar had WDN het eerst over.quote:Op donderdag 7 juni 2007 20:57 schreef mschol het volgende:
[..]
nou ik weet niet hoor maar het merendeel van de anime dvd's vanuit US is voor mij goedkoper (of gelijk aan) de prijs in europa/NL
invoerrechten => Lachertje.., 2x CSS books (9 dvd's ) a ¤70 zonder invoerrechten...
belasting? welke belasting?
winstmarge? tuurlijk, dan nog zijn ze vaak goedkoper...
stomme starscreamer!quote:Op donderdag 7 juni 2007 21:01 schreef RX-78-2 het volgende:
[..]
Ik had het over import shops en daar had WDN het eerst over.
Niemand.... niemand dist Starscream, maar aangezien je het over de movie versie hebt vind ik het wel goed want die lijkt op een kip.quote:Op donderdag 7 juni 2007 21:16 schreef blessed19 het volgende:
[..]
stomme starscreamer!jij bent lelijk in de film!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |