SPOILER: claymoreOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
quote:Op donderdag 7 juni 2007 20:39 schreef Frag_adder het volgende:Nee die van die ene claymore. Denieve meen ik?SPOILER: claymoreOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
valt toch wel mee...quote:Op donderdag 7 juni 2007 18:33 schreef outcast_within het volgende:
[..]
De god uit het land der reuzen
Wat jij vergeet is dat Black Cat een amerikaanse versie is, terwijl wat ik post NL versies zijn.quote:Op donderdag 7 juni 2007 18:19 schreef Frag_adder het volgende:
http://www.archonia.com/index.php?page=article&aid=40487
I rest my case
quote:Op donderdag 7 juni 2007 20:53 schreef RX-78-2 het volgende:
[..]
Wat jij vergeet is dat Black Cat een amerikaanse versie is, terwijl wat ik post NL versies zijn.
En zoiezo zijn US DVD's duurder door invoerrechten, belasting en winstmarge etc.
Ik had het over import shops en daar had WDN het eerst over.quote:Op donderdag 7 juni 2007 20:57 schreef mschol het volgende:
[..]
nou ik weet niet hoor maar het merendeel van de anime dvd's vanuit US is voor mij goedkoper (of gelijk aan) de prijs in europa/NL
invoerrechten => Lachertje.., 2x CSS books (9 dvd's ) a ¤70 zonder invoerrechten...
belasting? welke belasting?
winstmarge? tuurlijk, dan nog zijn ze vaak goedkoper...
stomme starscreamer!quote:Op donderdag 7 juni 2007 21:01 schreef RX-78-2 het volgende:
[..]
Ik had het over import shops en daar had WDN het eerst over.
Niemand.... niemand dist Starscream, maar aangezien je het over de movie versie hebt vind ik het wel goed want die lijkt op een kip.quote:Op donderdag 7 juni 2007 21:16 schreef blessed19 het volgende:
[..]
stomme starscreamer!jij bent lelijk in de film!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 7 juni 2007 21:22 schreef PsyCha het volgende:
Iemand Sola aflevering 9 gezien?Inderdaad, je hebt gelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 7 juni 2007 21:24 schreef woutabest het volgende:
[..]
Inderdaad, je hebt gelijk.Wat vond je er zo slecht aan dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 7 juni 2007 21:24 schreef woutabest het volgende:
[..]
Inderdaad, je hebt gelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 7 juni 2007 21:25 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Wat vond je er zo slecht aan dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
aahhh zoals acrhophonia (of hoe je het ook schrijft, die belgen iig)quote:Op donderdag 7 juni 2007 21:01 schreef RX-78-2 het volgende:
[..]
Ik had het over import shops en daar had WDN het eerst over.
De nieuwe Optimus Prime is niet eens zo slecht. Die vlammen zijn best wel cool. Het is een van de beste Prime's ooit gemaakt (En dat bedoel ik dus niet negatief). Beter een vrachtwagen dan een aap om het zo maar te zeggen.quote:Op donderdag 7 juni 2007 21:24 schreef outcast_within het volgende:
ik ben optimus ik heb vlammetjes
quote:Op donderdag 7 juni 2007 21:26 schreef woutabest het volgende:
[..]Ah ja ik vond de hele serie in het algemeen meer een soap dan echt leuk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Teveel vaag doen om het vaag doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@kip: ja maar Vlammetjes? was het breezah gehalte niet hoog genoeg, wouden ze er wat meer tokyo drift in stoppen?
quote:Op donderdag 7 juni 2007 21:28 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Ah ja ik vond de hele serie in het algemeen meer een soap dan echt leuk.
Teveel vaag doen om het vaag doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@kip: ja maar Vlammetjes? was het breezah gehalte niet hoog genoeg, wouden ze er wat meer tokyo drift in stoppen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een kenmerk van Optimus Prime is dat hij blauw en rood is. Het is heel moeilijk om het zonder vlammen te doen zonder dat het ten kosten gaat van de truck mode. Het ziet er raar uit als het opeens van blauw naar rood gaat, maar het ziet er naar mijn mening wat beter uit als het wat geleidelijker van blauw naar rood gaat.quote:Op donderdag 7 juni 2007 21:28 schreef outcast_within het volgende:
ja maar Vlammetjes? was het breezah gehalte niet hoog genoeg, wouden ze er wat meer tokyo drift in stoppen?
Gonna check it out.quote:Op donderdag 7 juni 2007 18:07 schreef zquing het volgende:
[..]
last exile is 26 eps, als je iedere dag 2 doet red je dat wel in 2 weekjes
G1 starscream is een mietje die opgeblazen werdquote:Op donderdag 7 juni 2007 21:21 schreef RX-78-2 het volgende:
[..]
Niemand.... niemand dist Starscream, maar aangezien je het over de movie versie hebt vind ik het wel goed want die lijkt op een kip.
Generation 1 Starscream is voor mij DE Starscream.
de orgionele optimus heeft toch geen vlammetjes?quote:Op donderdag 7 juni 2007 21:36 schreef RX-78-2 het volgende:
[..]
Een kenmerk van Optimus Prime is dat hij blauw en rood is. Het is heel moeilijk om het zonder vlammen te doen zonder dat het ten kosten gaat van de truck mode. Het ziet er raar uit als het opeens van blauw naar rood gaat, maar het ziet er naar mijn mening wat beter uit als het wat geleidelijker van blauw naar rood gaat.
Dat was toen pijnlijk toen hij werd opgeblazen.quote:Op donderdag 7 juni 2007 21:37 schreef blessed19 het volgende:
[..]
G1 starscream is een mietje die opgeblazen werd![]()
Geef mij maar devastator![]()
ze vallen meestal wel mee, die slimdvd's zijn wel te betalen en hun merchendising is meestal ook wel redelijk geprijsdquote:Op donderdag 7 juni 2007 21:27 schreef mschol het volgende:
[..]
aahhh zoals acrhophonia (of hoe je het ook schrijft, die belgen iig)
die zijn idd takkeduur...
ze zijn idd niet de goedkoopste, maar redelijk geprijsd en in de benelux(als dat tegenwoordig nog iets uitmaakt)quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:26 schreef mschol het volgende:
ik heb daar meerdere dvd's bekeken en die konden allen goedkoper bij dvdpacific besteld worden... (inclusief verzendkosten uiteraard)
voor dure boxsets is het misschien het overwegen waard..quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:30 schreef zquing het volgende:
[..]
ze zijn idd niet de goedkoopste, maar redelijk geprijsd en in de benelux(als dat tegenwoordig nog iets uitmaakt)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |