quote:Op donderdag 7 juni 2007 21:22 schreef PsyCha het volgende:
Iemand Sola aflevering 9 gezien?Inderdaad, je hebt gelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 7 juni 2007 21:24 schreef woutabest het volgende:
[..]
Inderdaad, je hebt gelijk.Wat vond je er zo slecht aan dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 7 juni 2007 21:24 schreef woutabest het volgende:
[..]
Inderdaad, je hebt gelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 7 juni 2007 21:25 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Wat vond je er zo slecht aan dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
aahhh zoals acrhophonia (of hoe je het ook schrijft, die belgen iig)quote:Op donderdag 7 juni 2007 21:01 schreef RX-78-2 het volgende:
[..]
Ik had het over import shops en daar had WDN het eerst over.
De nieuwe Optimus Prime is niet eens zo slecht. Die vlammen zijn best wel cool. Het is een van de beste Prime's ooit gemaakt (En dat bedoel ik dus niet negatief). Beter een vrachtwagen dan een aap om het zo maar te zeggen.quote:Op donderdag 7 juni 2007 21:24 schreef outcast_within het volgende:
ik ben optimus ik heb vlammetjes
quote:Op donderdag 7 juni 2007 21:26 schreef woutabest het volgende:
[..]Ah ja ik vond de hele serie in het algemeen meer een soap dan echt leuk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Teveel vaag doen om het vaag doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@kip: ja maar Vlammetjes? was het breezah gehalte niet hoog genoeg, wouden ze er wat meer tokyo drift in stoppen?
quote:Op donderdag 7 juni 2007 21:28 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Ah ja ik vond de hele serie in het algemeen meer een soap dan echt leuk.
Teveel vaag doen om het vaag doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@kip: ja maar Vlammetjes? was het breezah gehalte niet hoog genoeg, wouden ze er wat meer tokyo drift in stoppen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een kenmerk van Optimus Prime is dat hij blauw en rood is. Het is heel moeilijk om het zonder vlammen te doen zonder dat het ten kosten gaat van de truck mode. Het ziet er raar uit als het opeens van blauw naar rood gaat, maar het ziet er naar mijn mening wat beter uit als het wat geleidelijker van blauw naar rood gaat.quote:Op donderdag 7 juni 2007 21:28 schreef outcast_within het volgende:
ja maar Vlammetjes? was het breezah gehalte niet hoog genoeg, wouden ze er wat meer tokyo drift in stoppen?
Gonna check it out.quote:Op donderdag 7 juni 2007 18:07 schreef zquing het volgende:
[..]
last exile is 26 eps, als je iedere dag 2 doet red je dat wel in 2 weekjes
G1 starscream is een mietje die opgeblazen werdquote:Op donderdag 7 juni 2007 21:21 schreef RX-78-2 het volgende:
[..]
Niemand.... niemand dist Starscream, maar aangezien je het over de movie versie hebt vind ik het wel goed want die lijkt op een kip.
Generation 1 Starscream is voor mij DE Starscream.
de orgionele optimus heeft toch geen vlammetjes?quote:Op donderdag 7 juni 2007 21:36 schreef RX-78-2 het volgende:
[..]
Een kenmerk van Optimus Prime is dat hij blauw en rood is. Het is heel moeilijk om het zonder vlammen te doen zonder dat het ten kosten gaat van de truck mode. Het ziet er raar uit als het opeens van blauw naar rood gaat, maar het ziet er naar mijn mening wat beter uit als het wat geleidelijker van blauw naar rood gaat.
Dat was toen pijnlijk toen hij werd opgeblazen.quote:Op donderdag 7 juni 2007 21:37 schreef blessed19 het volgende:
[..]
G1 starscream is een mietje die opgeblazen werd![]()
Geef mij maar devastator![]()
ze vallen meestal wel mee, die slimdvd's zijn wel te betalen en hun merchendising is meestal ook wel redelijk geprijsdquote:Op donderdag 7 juni 2007 21:27 schreef mschol het volgende:
[..]
aahhh zoals acrhophonia (of hoe je het ook schrijft, die belgen iig)
die zijn idd takkeduur...
ze zijn idd niet de goedkoopste, maar redelijk geprijsd en in de benelux(als dat tegenwoordig nog iets uitmaakt)quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:26 schreef mschol het volgende:
ik heb daar meerdere dvd's bekeken en die konden allen goedkoper bij dvdpacific besteld worden... (inclusief verzendkosten uiteraard)
voor dure boxsets is het misschien het overwegen waard..quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:30 schreef zquing het volgende:
[..]
ze zijn idd niet de goedkoopste, maar redelijk geprijsd en in de benelux(als dat tegenwoordig nog iets uitmaakt)
quote:Op donderdag 7 juni 2007 23:50 schreef koffiegast het volgende:
me want LC 9
volgensmij zei hij nog iets belangrijks.........terwijl ze verdoofde enkel afgaande op wat voorheen gebeurde....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 7 juni 2007 21:39 schreef blessed19 het volgende:
[..]
de orgionele optimus heeft toch geen vlammetjes?
Hij heeft ook geen vlammen. En wat ik schreef (Zwart gedrukt) ging over de movie versiequote:Op donderdag 7 juni 2007 21:36 schreef RX-78-2 het volgende:
[..]
Een kenmerk van Optimus Prime is dat hij blauw en rood is. Het is heel moeilijk om het zonder vlammen te doen zonder dat het ten kosten gaat van de truck mode. Het ziet er raar uit als het opeens van blauw naar rood gaat, maar het ziet er naar mijn mening wat beter uit als het wat geleidelijker van blauw naar rood gaat.
Jordy speelt er in mee schijnt.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 09:18 schreef wdn het volgende:
Lovely Complex the Movie. Heeft iemand die al gezien?
ja in Japans, keb nergens de subtitles gevonden...quote:Op vrijdag 8 juni 2007 09:18 schreef wdn het volgende:
Lovely Complex the Movie. Heeft iemand die al gezien?
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 08:15 schreef outcast_within het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kaoru wordt niet bedient, hij moet juist een low profile houden en veel dingen zelf doen om de relatie met Aoi geheim te houden. Ooit waren die twee uitgehuwelijkt aan elkaar omdat Kaoru toen nog bij de rijke/machtige Hanabishi familie hoorde. Maar hij is daarvan weggelopen omdat hij niet zo goed behandeld werd door zijn 'opa'. Als 'outcast' van de familie was hij op zichzelf aangewezen en leefde zelfstandig, wat pas veranderde toen Aoi na 18 jaar hem weer ging opzoeken en het lot daarbij een handje hielp. Het verhaal gaat over het herenigen van die twee en het is wel een harem anime. Maar het is niet zo als jij het omschrijft iig, er zit veel meer in en enishi is een vervolg daarvan.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:06 schreef koffiegast het volgende:
Ai Yori Aoshi... je eigen harem thuis en een vrouw die je overal voor bedient... over dromen gesproken..
heb enishi nooit gezien... beetje anders of/
dude! bij de animatie film konden ze het wel! beetje suf antwoord van jouw kant. niemand weet het zeker, maar ik denk dat het gewoon een nieuwe amerikaanse tint heeftquote:Op vrijdag 8 juni 2007 09:03 schreef RX-78-2 het volgende:
[..]
[..]
Hij heeft ook geen vlammen. En wat ik schreef (Zwart gedrukt) ging over de movie versie
[ Bericht 9% gewijzigd door -Strawberry- op 08-06-2007 17:53:36 ]
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 17:14 schreef -Strawberry- het volgende:ey... je komt hier best wel vaak, he?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door blessed19 op 08-06-2007 22:33:49 ]
En je bedoelt dat, hoe? Dat het een spoiler moet zijn?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 17:46 schreef blessed19 het volgende:
[..]
ey... je komt hier best wel vaak, he?
Keep in mind dat ze maar een soort truck kunnen kiezen voor de nieuwe film, want die van G1 kan gewoon niet op het witte scherm omdat die anders niet groot lijkt en lijkt op een anorexia patiënt.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:49 schreef blessed19 het volgende:
[..]
dude! bij de animatie film konden ze het wel! beetje suf antwoord van jouw kant. niemand weet het zeker, maar ik denk dat het gewoon een nieuwe amerikaanse tint heeft
whehghehehehe ik zie 't al helemaal voor mequote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:34 schreef wdn het volgende:
Strawberry: ik had je gewaarschuwd
IK ben letterlijk van de bank gevallen van het lachen
in alle haast vergeten!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 18:27 schreef Frag_adder het volgende:
Niet dat ik LC kijk maar het is misschien slim wanneer je over een spoiler gaat zeiken Blessed om hem ook zelf uit je quote te halenIets met potten en ketels
kimi bladiebla eienquote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:59 schreef woutabest het volgende:
Wie weet nog een leuk wegkijkertje die niet te lang is, zodat ik hem op 1 dvd kan branden en dan kan kijken?
lolquote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:36 schreef blessed19 het volgende:
[..]
kimi bladiebla eien
en melachony van suzuki alto is ook een toffe![]()
nou heb ik het gezien ! en ik ben pas bij 8 ofzo (wel meer series eigenlijk -_- )quote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:59 schreef mschol het volgende:
Welcome to the NHK!, EPisode 19:
http://home.mschol.eu/images/fok/vlcsnap-592200.png![]()
waarom denk je dat ik een url plaatste, slimmerd?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 00:35 schreef koffiegast het volgende:
[..]
nou heb ik het gezien ! en ik ben pas bij 8 ofzo (wel meer series eigenlijk -_- )
Ja o_w, waarom zou jij bij 't Fok!-forum zitten?quote:Fok! is a only dutch community? Why should be outcast_within at the fok-forum?
trigun!!!!! een verdomde kogel van fucking Vash's gun in je oogbal!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:32 schreef Cudles het volgende:
Welke serie is even cool of beter dan Cowboy Bebop? of kan dat niet.
Wel dat soort setting, niet ninja naruto gezooi.
En sorry ik heb geen zin om alle topics door te spitten![]()
dankuwel![]()
die smileysquote:Op zaterdag 9 juni 2007 01:19 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Ja o_w, waarom zou jij bij 't Fok!-forum zitten?
[[url=http://209.85.12.231/7064/57/emo/em026.gif]afbeelding][/url]
We hebben een winaar!!!!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:49 schreef koffiegast het volgende:
kimi ga nozomu eien ?
the melancholy of suzumiya haruhi ?
suzumiya haruhi no yuutsu ?
Ken ik!quote:
[ Bericht 22% gewijzigd door -Strawberry- op 09-06-2007 08:57:41 ]
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 05:41 schreef blessed19 het volgende:
Wat ik me trouwens net bedenk: ik heb nu mijn eerste kwartet in al die anime delen! (ben bij nummer 5 ofzo begonnen)
Ik heb ook nog iets leuks gedacht waar O_W mee mag beginnen! iemamd maakt een foto wat een animeserie uitbeeldt! Anderen mogen raden en de winnaar krijgt een punt en moet dan zelf een foto maken.
Supertoll!
uhu lekker apartquote:Op zaterdag 9 juni 2007 12:33 schreef koffiegast het volgende:
ikeb vannacht van 10 tot en met 14 wezen kijkendie actie op 12/13 was wel apart zeg! erg heftig
thanks, en ook de rest natuurlijkquote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:03 schreef zquing het volgende:
blue submarine no6
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 08:01 schreef -Strawberry- het volgende:Ik ben helemaal bij nu met LC. Alleen nog wachten op 9.Ja inderdaad!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
idd, je bent erger dan ik gevalquote:Op zaterdag 9 juni 2007 12:35 schreef mschol het volgende:
[..]
uhu lekker apart
misaki was ook zo lekker aardig
einde is ook wel droog:quote:
SPOILER: EINDE Welcome to NHK!!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 05:41 schreef blessed19 het volgende:
Wat ik me trouwens net bedenk: ik heb nu mijn eerste kwartet in al die anime delen! (ben bij nummer 5 ofzo begonnen)
Ik heb ook nog iets leuks gedacht waar O_W mee mag beginnen! iemamd maakt een foto wat een animeserie uitbeeldt! Anderen mogen raden en de winnaar krijgt een punt en moet dan zelf een foto maken.
Supertoll!
jezus....quote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:44 schreef outcast_within het volgende:
[..]
1punt voor wdn.
Nu moet jij een foto maken
[afbeelding]
Er past niets meer specifiek bij Sola dan een wolkje.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:47 schreef mschol het volgende:
[..]
jezus....
dat had net zo goed een compleet andere serie kunnen zijn ...
doe iets duidelijkers wat specifiek bij een serie past...
zou zeggen dat ie anders best wel duidelijk was, tis dat ik de serie niet kenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:47 schreef mschol het volgende:
[..]
jezus....
Jij hebt Sola nooit bekeken???quote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:47 schreef mschol het volgende:
[..]
jezus....
die 10 minuten zijn inmiddels wel voor bij hoorquote:Op zaterdag 9 juni 2007 17:02 schreef wdn het volgende:
[..]
Jij hebt Sola nooit bekeken???
Wolk = Sola
En wtf nu moet ik een nieuwe maken?
Zal het proberen
edit ok heb der 1
1 klein probleempje.
Battery is leeg van de camera
Duurt een minuutje of 10
dragonball / dragonball Z ?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 17:52 schreef wdn het volgende:
Zeg het is een rebus he
Let op dat ronde ding rechts
Hadden er eigenlijk 7 moeten zijn
oke? GT nooit gezien maar draak+7 ronde dingen deed mij denken aan DB/DBZquote:Op zaterdag 9 juni 2007 18:20 schreef Frag_adder het volgende:
Moet dragonball zijn jahStaat geen auto bij dus GT valt af
Sola = Lucht (engelse sky)quote:
Kan best zijn maar als je een blaadje post van wolken dan is dat Solaquote:Op zaterdag 9 juni 2007 18:56 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Sola = Lucht (engelse sky)
Dat van die kamer met wolken is iets uit de serie, heb je niks aan alleen als je de serie niet kent
zet de serie eens in een spoiler tag? (of PM, is minder fraude gevoeligquote:Op zaterdag 9 juni 2007 19:54 schreef koffiegast het volgende:
Ik weet welke serie, maar keb geen zin en opt moment geen tijd om iets zelf te verzinnen erna
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Those unforgettable days, for them I live"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |