Zo flink gekniptquote:Op donderdag 7 juni 2007 12:00 schreef wdn het volgende:
[..]
Vriend!
[..]
Series van 13 kennen dan vaak ook meteen meer aktie enzo.
Ik hoop dat het niet al te warrig is neergezet.
Betekent niet dat je het moet doenquote:Op donderdag 7 juni 2007 12:06 schreef zquing het volgende:
[..]
ik sta in de HoF en volgens de dikgedrukte ding mag ik dan ongeinspireerd tvpen
zie startpostquote:Op donderdag 7 juni 2007 12:16 schreef Frag_adder het volgende:
Tja op zich zou informatie over de komende series geen kwaad kunnen, ik denk dat 99.99999% van de mensen die hier komt al weten wat anime is en de rest heeft het verkeerde topic aangeclickt perongeluk . Kunnen we die op allemaal aan passen / aan mee werken of kan er maar 1 hier daar bij?
Nee, je blijft niet series maken. We weten wat goed is dus 1 link met een avatar per serie is afdoende.quote:Op donderdag 7 juni 2007 12:09 schreef zquing het volgende:
ik dacht meer aan een nieuwe uitgebreidere OP, niet echt met series erin want anders blijf je nieuwe ops maken. We zouden de OP kunnen splitsen in 2 posts. Eerste deel de standaard OP en dan in de 2e post de huidige series met een verhaaltje
en eind van de maand halen we zeker niet met dit topic, we doen gemiddeld een week of 1,5 over een topic
Lees het nog eens maar deze keer goedquote:Op donderdag 7 juni 2007 13:33 schreef woutabest het volgende:
26 aflevering van Elfen Lied? Ik dacht dat er maar 13 waren + een OVA?![]()
Welkom dan maar.quote:Op donderdag 7 juni 2007 10:45 schreef Killjoy het volgende:
Deel 48 van een topicserie die ik helemaal niet kende, whoah
dat mag heul nietquote:
maar maar maar maar mijn post werd getrashedquote:Op donderdag 7 juni 2007 15:21 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat mag ik heul wel!
Tijd voor nog een LC.![]()
Zo is het levenquote:Op donderdag 7 juni 2007 15:23 schreef zquing het volgende:
[..]
maar maar maar maar mijn post werd getrashed
en LC is ook tof
......... waarom duurt alles zo lang...............
Ben je mijn spoiler al vergeten over episode vijf?quote:Op donderdag 7 juni 2007 16:20 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Net de tweede aflevering van LC gezien. Begin het steeds leuker te vinden.![]()
Op naar 3.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
'k heb op Animecon nog een 2ehands boxset van Paradise Kiss gekocht... Was ¤54,quote:Op donderdag 7 juni 2007 15:37 schreef Frag_adder het volgende:
Nou heb ik doorgaans niks tegen legale dvd's kopen, en ik heb een hele rij anime films legaal bij mij in de kast staan. Maar series ga ik echt niet kopen a 30 euro voor 4 afleveringen van 20 minuten. Echt goede series in een mooi box set wil ik overwegen maar los is me gewoon veel te duur.
Een normale tv serie kost je 50-70 euro per seizoen en dan heb je 22 afleveringen van 45 minuten.
44 afleveringen animea 22 minuten zouden je 330 euro kosten. Dat vind ik niet een erg normale verhouding.
Dat en om op de dvd releases hier te wachten nadat een serie uit is in japan duurt ook nog erg lang...
quote:Op donderdag 7 juni 2007 16:21 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Ben je mijn spoiler al vergeten over episode vijf?
je weet wel over dat meisjeVolgensmij is nog geen enkele post van jou in dit topic serieus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 7 juni 2007 10:27 schreef outcast_within het volgende:
Zeven minuten reclame geval over de film en het 2de seizoen van shakugan no shana
44mb
Voor een reclame erg leuk gedaan
Een Nederlands gesubte DVD van een anime serie kost tegenwoordig meestal tussen de ¤12 en ¤17, dus wat jij zegt slaat nergens op. De Thinpacks zijn ook wel goedkoop nu voor wat je krijgt.quote:Op donderdag 7 juni 2007 15:37 schreef Frag_adder het volgende:
Nou heb ik doorgaans niks tegen legale dvd's kopen, en ik heb een hele rij anime films legaal bij mij in de kast staan. Maar series ga ik echt niet kopen a 30 euro voor 4 afleveringen van 20 minuten. Echt goede series in een mooi box set wil ik overwegen maar los is me gewoon veel te duur.
Een normale tv serie kost je 50-70 euro per seizoen en dan heb je 22 afleveringen van 45 minuten.
44 afleveringen animea 22 minuten zouden je 330 euro kosten. Dat vind ik niet een erg normale verhouding.
Dat en om op de dvd releases hier te wachten nadat een serie uit is in japan duurt ook nog erg lang...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |