abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 6 juni 2007 @ 11:37:01 #1
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_50157460

Gesloten topics:
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |10|11|12|13|14|15|16|17|18|19|20
21|22|23|24|25|26|27|28|29|30|31|32|33|34|35|36|37|38|39|40
41|42|43|44|45|46|47|48|49|50|51|52|53|54|55|56|57|58|59|60
61|62|63|64|65|66|67|68|69|70|71|72|73|74|75|76|77|78|79|80

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Na activatie en een eerste update van je gewicht zul je dan in het lijstje verschijnen. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt moet je Troel even een pm sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want iedereen komt automatisch in het dieetclubtopic.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

En sommige mensen mochten het al opgemerkt hebben, de regelmatige bezoekers van de "Slank de lente in"-reeks zijn iets intiemer geworden dan we allemaal gedacht hadden, want we kennen elkaar vanaf nu bij de voornaam!!
Mocht je een probleempje hebben met namen onthouden, dan wil dit misschien wel helpen:
Miss_S = Saskia
Thrilled = Kevin
Sylvana = Sylvana
Mordradead = Douwe
Spacehamster = Mira
Conleche = Colette
Mezel = Patricia
Guppyfriend = Linda
Veiligheidsspeldje = Marianne
Tangarine = Maarten
Mini_rulez = Marijke

Een paar van onze regulars houden een weblog bij over hun lijnpogingen:
Miss_S
Sylvana

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden.

-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_50157497
Aaahh, das lief die TT

Maar goed, vorige week vrijdag dus helemaal opnieuw begonnen omdat ik toen weer mocht sporten. De chips in de ban gedaan, vrijdag gelijk wezen sporten en gisteren weer, en morgen ga ik weer naar de sportschool, en de hele week nog geen ongezonde dingen gegeten, ook niet als ik bij mn vriend was. Dus ik heb nu echt de motivatie om mn nieuwe streefgewicht te halen en niet weer te blijven jojoen zoals eerst
  woensdag 6 juni 2007 @ 11:38:01 #3
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_50157499
game on!
  woensdag 6 juni 2007 @ 11:38:21 #4
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_50157517
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 11:37 schreef Sylvana het volgende:
aaahh, das lief die TT
ik ben lief
pi_50157538
name topics zijn stoer
hey maar nu verwacht ik ook van jullie allemaal een bikini foto he
(dan begrijp ik dat ik eigenlijk in de dieetclub hoor)
  woensdag 6 juni 2007 @ 11:40:03 #6
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_50157584
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 11:38 schreef Miss_S het volgende:
name topics zijn stoer
ja daag, niks van mijn lichaam komt op fok
  woensdag 6 juni 2007 @ 11:41:00 #7
137173 YPrue
Message in a bottle...
pi_50157621
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 11:37 schreef Sylvana het volgende:
Aaahh, das lief die TT

Maar goed, vorige week vrijdag dus helemaal opnieuw begonnen omdat ik toen weer mocht sporten. De chips in de ban gedaan, vrijdag gelijk wezen sporten en gisteren weer, en morgen ga ik weer naar de sportschool, en de hele week nog geen ongezonde dingen gegeten, ook niet als ik bij mn vriend was. Dus ik heb nu echt de motivatie om mn nieuwe streefgewicht te halen en niet weer te blijven jojoen zoals eerst
Klinkt Zo te lezen ben je erg gemotiveerd!
Wat doe je zoal in de sportschool?
The Police 08-06-2008
pi_50157628
quote:
name topics zijn stoer
Ik moest al zo lang nadenken voor ik m'n kop op fok zette Denk er nog over na.
Het mooi kotsende meisje.
  woensdag 6 juni 2007 @ 11:41:25 #9
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_50157636
ik hoop dat ik na de zomervakantie ook kan fitnessen. Als er geen tijd voor is dan moet ik in het weekend maar bij MM 2 uurtjes ofzo gaan. Alhoewel ik 's avonds meestal altijd wel tijd heb door de weeks
pi_50157644
quote:
name topics zijn stoer
Ik ga mijn best doen
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
  woensdag 6 juni 2007 @ 11:42:31 #11
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_50157663
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 11:41 schreef veiligheidsspeldje het volgende:

[..]

No way dat mijn kop op fok komt
pi_50157679
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 11:41 schreef YPrue het volgende:

[..]

Klinkt Zo te lezen ben je erg gemotiveerd!
Wat doe je zoal in de sportschool?
Sinds ze allemaal nieuwe apparaten hebben met ingebouwde tv en radio eignelijk alleen nog maar fitness. Meestal eerst een half uur op de crosstrainer, dan een half uur aan de apparaten hangen. Je hebt cirkelvormige rijen bij ons in de sportschool, en dan doe ik de ene keer de ene rij met apapraten, en dan de andere keer de andere rij met apparaten. Beide rijen hebben apparaten voor armen, benen, buik, schouders en rug, alleen train je dan net ff andere spieren. En dan op het eind nog een half uur fietsen
  woensdag 6 juni 2007 @ 11:43:20 #13
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_50157689
zal mij benieuwen vant weekend. Als MikeyMo geen koeken of shit meeneemt, dan komt het volgens mij best goed
pi_50157714
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 11:41 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Mijn kop komt er dan ook niet op, no way!
Sterker nog, als ik een bikinifoto erop zet, haal ik eerst wat kenmerkende littekens/moedervlekken weg, dat weet ik nu al...
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
  woensdag 6 juni 2007 @ 11:44:42 #15
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_50157738
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 11:43 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Sinds ze allemaal nieuwe apparaten hebben met ingebouwde tv en radio eignelijk alleen nog maar fitness. Meestal eerst een half uur op de crosstrainer, dan een half uur aan de apparaten hangen. Je hebt cirkelvormige rijen bij ons in de sportschool, en dan doe ik de ene keer de ene rij met apapraten, en dan de andere keer de andere rij met apparaten. Beide rijen hebben apparaten voor armen, benen, buik, schouders en rug, alleen train je dan net ff andere spieren. En dan op het eind nog een half uur fietsen
Ik deed vroeger een half uur fietsen, dan een half uur gewichten, voor de armen,buikspieren,benen en borstspieren. Dan een uur fietsen en soms nog ff als eind een buikspieroefening.

Roeien heb ik ook gedaan maar dat gaat helaas niet met mn knie
  woensdag 6 juni 2007 @ 11:44:45 #16
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_50157740
Ga ook weer eens wat afvallen
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
pi_50157802
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 11:44 schreef Alcarin het volgende:

[..]

Mijn kop komt er dan ook niet op, no way!
Sterker nog, als ik een bikinifoto erop zet, haal ik eerst wat kenmerkende littekens/moedervlekken weg, dat weet ik nu al...
Zit je zo in de trein..
'heet jij niet... veiligheidsspeldje'

hmm lijkt me best raar.
Mss pleur ik het fobo wel weg
Nou ja nu iig bikinis bekijken houdoe
Het mooi kotsende meisje.
  woensdag 6 juni 2007 @ 11:48:27 #18
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_50157909
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 11:46 schreef veiligheidsspeldje het volgende:

[..]

Zit je zo in de trein..
been there,done that. Dr heeft een verselijke pic gestaan op fok. En ik ben al eens aangesproken of ik Qwea van fok ben.

Stevig ontkennen natuulk

"FOK? kun je dat eten ofzo? "
pi_50157959
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 11:46 schreef veiligheidsspeldje het volgende:

[..]

Zit je zo in de trein..
Ja, dat wil ik dus niet.
Maar ik zou het erger vinden als mensen die ik ken ineens zeggen 'hey, ik zag je op fok!, daar heet je Alcarin!!'
  woensdag 6 juni 2007 @ 11:50:31 #20
137173 YPrue
Message in a bottle...
pi_50157979
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 11:43 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Prima opzet. Je traint alle spiergroepen (hoeveel herhalingen eigenlijk?). Ik neem aan dat je ook verzwaart als je merkt dat de oefeningen te licht worden? Want ik zie vaker mensen de oefeningen op een apparaat veel te licht doen en er dan een half uur lang op zitten. En als ik dan in de kleedkamer kom vinden ze het raar dat ze geen vooruitgang boeken.
Mijn schema is het volgende: eerst een half uur heel intensief crossrampen (en daarbij steeds de weerstand + helling veranderen tussendoor) in beide richtingen, dus voor-en achteruit trappend. Daarna 1,5 uur tot 1 uur en 3 kwartier krachttraining met gewichten. Daarna nog wat lichte cooldown.
The Police 08-06-2008
pi_50158022
quote:
name topics zijn stoer
Ja natuurlijk als ik ook zoveel af ben gevallen als jij
  woensdag 6 juni 2007 @ 11:52:39 #22
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_50158052
oke, ik maak een deal. Als ik 80 kg weeg,plaats ik een pic in bikini
pi_50158098
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 11:50 schreef YPrue het volgende:

[..]

Prima opzet. Je traint alle spiergroepen (hoeveel herhalingen eigenlijk?). Ik neem aan dat je ook verzwaart als je merkt dat de oefeningen te licht worden? Want ik zie vaker mensen de oefeningen op een apparaat veel te licht doen en er dan een half uur lang op zitten. En als ik dan in de kleedkamer kom vinden ze het raar dat ze geen vooruitgang boeken.
Mijn schema is het volgende: eerst een half uur heel intensief crossrampen (en daarbij steeds de weerstand + helling veranderen tussendoor) in beide richtingen, dus voor-en achteruit trappend. Daarna 1,5 uur tot 1 uur en 3 kwartier krachttraining met gewichten. Daarna nog wat lichte cooldown.
Ik doe 3x12 herhalingen en natuurlijk verzwaar ik als ik het te licht vind worden, anders heeft het nog weinig zin natuurlijk

Het gaat mij voornamelijk om de cardio, omdat ik vet op mn buik wil verliezen, vandaar dus 1 uur cardio en een half uur krachttraining. In dat half uur kan ik de meeste spiergroepen wel doen qua kracht, en ik vind cardio ook gewoon een stuk leuker om te doen
pi_50158099
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 11:52 schreef Qwea het volgende:
oke, ik maak een deal. Als ik 80 kg weeg,plaats ik een pic in bikini
Ok dan! En als ik 75 weeg, doe ik dat ook!
Nieuwe traditie: bij het bereiken van je streefgewicht moet je een bikini/zwembroekfoto plaatsen
pi_50158147
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 11:49 schreef Alcarin het volgende:

[..]

Ja, dat wil ik dus niet.
Maar ik zou het erger vinden als mensen die ik ken ineens zeggen 'hey, ik zag je op fok!, daar heet je Alcarin!!'
Mij maakt dat dus echt niet uit, ik vind het juist leuk om mensen van Fok te leren kennen, dus als ik hier in de stad zou lopen en iemand zou me herkennen, zou ik dat alleen maar leuk vinden Staan dus genoeg foto's van me hier, ook in bikini ( zie fobo )
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')