ja daag, niks van mijn lichaam komt op fokquote:Op woensdag 6 juni 2007 11:38 schreef Miss_S het volgende:
name topics zijn stoer
hey maar nu verwacht ik ook van jullie allemaal een bikini foto he
(dan begrijp ik dat ik eigenlijk in de dieetclub hoor)
Klinktquote:Op woensdag 6 juni 2007 11:37 schreef Sylvana het volgende:
Aaahh, das lief die TT
Maar goed, vorige week vrijdag dus helemaal opnieuw begonnen omdat ik toen weer mocht sporten. De chips in de ban gedaan, vrijdag gelijk wezen sporten en gisteren weer, en morgen ga ik weer naar de sportschool, en de hele week nog geen ongezonde dingen gegeten, ook niet als ik bij mn vriend was. Dus ik heb nu echt de motivatie om mn nieuwe streefgewicht te halen en niet weer te blijven jojoen zoals eerst
Ik moest al zo lang nadenken voor ik m'n kop op fok zettequote:Op woensdag 6 juni 2007 11:38 schreef Miss_S het volgende:
name topics zijn stoer
Ik ga mijn best doenquote:Op woensdag 6 juni 2007 11:38 schreef Miss_S het volgende:
name topics zijn stoer
No way dat mijn kop op fok komtquote:Op woensdag 6 juni 2007 11:41 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Ik moest al zo lang nadenken voor ik m'n kop op fok zetteDenk er nog over na.
Sinds ze allemaal nieuwe apparaten hebben met ingebouwde tv en radio eignelijk alleen nog maar fitness. Meestal eerst een half uur op de crosstrainer, dan een half uur aan de apparaten hangen. Je hebt cirkelvormige rijen bij ons in de sportschool, en dan doe ik de ene keer de ene rij met apapraten, en dan de andere keer de andere rij met apparaten. Beide rijen hebben apparaten voor armen, benen, buik, schouders en rug, alleen train je dan net ff andere spieren. En dan op het eind nog een half uur fietsenquote:Op woensdag 6 juni 2007 11:41 schreef YPrue het volgende:
[..]
KlinktZo te lezen ben je erg gemotiveerd!
Wat doe je zoal in de sportschool?
Mijn kop komt er dan ook niet op, no way!quote:Op woensdag 6 juni 2007 11:41 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Ik moest al zo lang nadenken voor ik m'n kop op fok zetteDenk er nog over na.
Ik deed vroeger een half uur fietsen, dan een half uur gewichten, voor de armen,buikspieren,benen en borstspieren. Dan een uur fietsen en soms nog ff als eind een buikspieroefening.quote:Op woensdag 6 juni 2007 11:43 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Sinds ze allemaal nieuwe apparaten hebben met ingebouwde tv en radio eignelijk alleen nog maar fitness. Meestal eerst een half uur op de crosstrainer, dan een half uur aan de apparaten hangen. Je hebt cirkelvormige rijen bij ons in de sportschool, en dan doe ik de ene keer de ene rij met apapraten, en dan de andere keer de andere rij met apparaten. Beide rijen hebben apparaten voor armen, benen, buik, schouders en rug, alleen train je dan net ff andere spieren. En dan op het eind nog een half uur fietsen
quote:Op woensdag 6 juni 2007 11:44 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Mijn kop komt er dan ook niet op, no way!
Sterker nog, als ik een bikinifoto erop zet, haal ik eerst wat kenmerkende littekens/moedervlekken weg, dat weet ik nu al...
been there,done that. Dr heeft een verselijke pic gestaan op fok. En ik ben al eens aangesproken of ik Qwea van fok ben.quote:Op woensdag 6 juni 2007 11:46 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Zit je zo in de trein..
'heet jij niet... veiligheidsspeldje'
![]()
Ja, dat wil ik dus niet.quote:Op woensdag 6 juni 2007 11:46 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Zit je zo in de trein..
'heet jij niet... veiligheidsspeldje'
![]()
Prima opzet.quote:Op woensdag 6 juni 2007 11:43 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Sinds ze allemaal nieuwe apparaten hebben met ingebouwde tv en radio eignelijk alleen nog maar fitness. Meestal eerst een half uur op de crosstrainer, dan een half uur aan de apparaten hangen. Je hebt cirkelvormige rijen bij ons in de sportschool, en dan doe ik de ene keer de ene rij met apapraten, en dan de andere keer de andere rij met apparaten. Beide rijen hebben apparaten voor armen, benen, buik, schouders en rug, alleen train je dan net ff andere spieren. En dan op het eind nog een half uur fietsen
Ja natuurlijk als ik ook zoveel af ben gevallen als jijquote:Op woensdag 6 juni 2007 11:38 schreef Miss_S het volgende:
name topics zijn stoer
Ik doe 3x12 herhalingen en natuurlijk verzwaar ik als ik het te licht vind worden, anders heeft het nog weinig zin natuurlijkquote:Op woensdag 6 juni 2007 11:50 schreef YPrue het volgende:
[..]
Prima opzet.Je traint alle spiergroepen (hoeveel herhalingen eigenlijk?). Ik neem aan dat je ook verzwaart als je merkt dat de oefeningen te licht worden? Want ik zie vaker mensen de oefeningen op een apparaat veel te licht doen en er dan een half uur lang op zitten. En als ik dan in de kleedkamer kom vinden ze het raar dat ze geen vooruitgang boeken.
![]()
Mijn schema is het volgende: eerst een half uur heel intensief crossrampen (en daarbij steeds de weerstand + helling veranderen tussendoor) in beide richtingen, dus voor-en achteruit trappend. Daarna 1,5 uur tot 1 uur en 3 kwartier krachttraining met gewichten. Daarna nog wat lichte cooldown.
Ok dan! En als ik 75 weeg, doe ik dat ook!quote:Op woensdag 6 juni 2007 11:52 schreef Qwea het volgende:
oke, ik maak een deal. Als ik 80 kg weeg,plaats ik een pic in bikini
Mij maakt dat dus echt niet uit, ik vind het juist leuk om mensen van Fok te leren kennen, dus als ik hier in de stad zou lopen en iemand zou me herkennen, zou ik dat alleen maar leuk vindenquote:Op woensdag 6 juni 2007 11:49 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Ja, dat wil ik dus niet.
Maar ik zou het erger vinden als mensen die ik ken ineens zeggen 'hey, ik zag je op fok!, daar heet je Alcarin!!'
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |