abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_49230099

Wat is anime?
Anime is kortweg een verzamelwoord voor Japanse animatie. Het gaat hier dus om geanimeerde (over het algemeen getekende) films en series, in het Japans gesproken. Anime komt dus in ieder geval uit Japan, alle tekenfilms die daar niet vandaan komen worden over het algemeen geen anime genoemd (uitzonderingen daargelaten).

Wat is manga?
Manga is de verzamelnaam voor Japanse strips. Manga is vergelijkbaar met onze eigen westerse strips, alleen zijn ze dan in het Japans en is de tekenstijl net zo als bij anime. Ook zijn de boekjes doorgaans in zwart-wit getekend. In Japan is manga veel populairder dan anime, terwijl dit in westerse landen juist omgekeerd is. Manga in Nederland is doorgaans naar het Engels vertaald. Vanwege de leesrichting van de Japanse taal, lees je zo\'n vertaalde manga van rechts naar links. De voorpagina zit dus waar bij Westerse boeken de achterkant zit. Je ziet dan ook regelmatig de mangaboekjes achterestevoren in het rek bij de Bruna staan.

Veel anime is afgeleid van manga. Veel series en films zijn eerst bekend geworden door manga, en daarna geanimeerd. Zo is er ook een groep anime die afgeleid is van videogames. Dit is echter lang niet bij alle anime het geval, een groot deel is niet van manga of videogames afgeleid. Het is dus niet terecht anime als \'manga-films\' te bestempelen.

Ik kan geen Japans. Wat nu?
Als je geen Japans kunt, is dat zeker geen reden om geen anime te kijken. Om anime toegankelijk te maken voor het westerse publiek, zijn zogenaamde fansub-groups actief. Deze groepen nemen zogenaamde raw-versies, opgenomen van de Japanse televisie, en voorzien deze van ondertitels en het nodige commentaar, alvorens ze te distribueren via internet en p2p-programma\'s. Deze ondertitelde films en series worden fansubs of gewoon subs genoemd.
Omdat anime ook in westerse landen op televisie verschijnt, en dan vooral gericht op het jongere publiek
(denk in Nederland aan Dragonball Z en Pokémon), worden er ook dubbed versies of dubs gemaakt. Dit zijn ingesproken versies, zodat ook kleine kijkertjes die nog niet zo snel de ondertitels kunnen lezen, het fatsoenlijk kunnen volgen. Veel anime fans hebben hier echter problemen mee, omdat het het authentieke van anime wegneemt, namelijk de Japanse taal. Ook gaan er door deze vertalingen bijvoorbeeld veel woordspelingen en grapjes uit het Japanse origineel verloren.

Wat is \'gelicenceerde animé\'?
Als je op zoek gaat naar fansubs van series, gebeurt het nog wel eens dat een fansubgroep ergens in het midden van de serie ineens stopt met fansubben. Dit heeft ermee te maken dat de serie \'gelicenceerd\' (licenced) is. Met deze term wordt bedoeld dat de serie is aangekocht door een Amerikaanse uitgever.
Fansubs zijn in principe illegaal, omdat de copyrights van de Japanse eigenaar geschonden worden. Het schaadt de Japanse eigenaar echter niet als zo\'n serie door fansubbers toegankelijk wordt gemaakt voor het westen (er is immers geen westerling die het in zijn hoofd haalt om een serie zonder Engelse ondertiteling uit Japan te importeren). Het idee achter fansubs is om de serie onder de aandacht te krijgen van Amerikaanse uitgevers, zodat je zo\'n serie gewoon in Amerika kan gaan kopen. Het is dus zelfs reclame voor de Japanse copyright-houder! Er zijn dan ook zelden problemen tussen fansubgroepen en de Japanse uitgevers.
Op het moment dat een serie gelicenceerd is (en dus binnenkort in Amerika te zien of te verkrijgen zal zijn), heeft de fansub zijn werk gedaan en houden de fansubbers op met fansubben. Het is dan de bedoeling dat je de serie die je tof vond gaat aanschaffen... Je ziet bij fansubs dan ook vaak de zin \"please buy the DVD when it becomes available in your area\" of\"please buy the DVD to support the series\" staan.
Sites die helpen bij het zoeken naar fansubs hebben vaak als ijzeren regel dat series die in Amerika (verreweg de grootste markt voor animé met Engelstalige ondertiteling) gelicenceerd zijn, van de site worden verwijderd. Hierdoor vallen fansubs duidelijk aan de juiste kant van het grijze gebied tussen legaal en illegaal. Daarom worden fansubs toegestaan, hoewel ze strikt gesproken illegaal zijn.

Wat voor genres zijn er in anime? Wat moet ik kijken?
Je hebt in anime allerlei soorten en maten. Alle genres die je tegenkomt bij Hollywood-films, heb je ook in anime. Je hebt humorseries (zoals bijv. Chobits) en films, maar ook andere genres zoals actie (bijv. Cowboy Bebop, Bleach), drama (bijv. Grave of the Fireflies), zoetsappige (bijv Kimi Ga Nozomu Eien) , noem maar op. Naast deze gangbare genres zijn er ook nog soorten anime die we niet terugzien in Hollywood-films. Een voorbeeld hiervan is mecha. Mecha-anime gaat ruwweg over grote futuristische robots die met elkaar battlen (bijv. Evangelion en Gundam Wing).
Kortom, voor elk wat wils. Het hangt helemaal van jouw smaak af wat je wilt gaan kijken.
Een populair anime op dit moment is, en deze werd in vorige topics ook veelvuldig besproken is Naruto, deze is nog steeds bezig er wordt dus elke week een ep uitgegeven.
Een andere populaire is Bleach deze word ook veelvuldig besproken door Fok!ers (zie links verder in dit topic). Deze anime loopt nog steeds en is zeer populair.

Fanstuff
Cosplay is jezelf verkleden in een character uit een anime serie. Hieronder zie je een persoon verkleed als een personage uit naruto.

Cosplay kom je vaak tegen op animé-conventies (een soort van beurzen waar veel animé- en mangafans naartoe komen). In nederland vinden deze ook plaats Zie: Animecon en Abunai

Japanse taal
Als je teveel anime kijkt vallen sommige woorden op.
Hier een topic waar je je woordjes die je uit anime leert kwijt kunt
Leuke Japanse woorden. Leer hier gebrekkig Japans Topic

Gevleugelde uitspraken.
Anime zit er vol mee. Een gevonden? Deelze! .

• Springtime of youth (Lee uit naruto als ie weer eens enthousiast is)
  • Your still xxx years too early to oppose me (Standaard reactie als iemand het tegen je opneemt die er niet klaar voor is. Bijv in: Naruto: Sasuke en Itachi, Midori: seiji en zus)
  • A cowardly love is all about looking for mistakes (Intro Midori No Hibi)

Nog meer bijzaken
    Tof japans muziek programma: hey hey hey
    Qunix dacht er ooit over om met zen allen een anime/manga te maken. Dus als je iets kan meld het (maar verwacht er niet te veel van)

Hall of Fame

Almost Otaku/Otome!

Animé-sites en databases (hier vind je veel info over diverse anime)
    http://www.animenewsnetwork.com/ (uitgebreide database met info over series en films)
    http://www.animenfo.com/
    http://www.anipike.com/
    http://www.animenia.be/ (Qunix)
    http://www.anidb.net (geeft reviews van fansubs!)
    http://anime-planet.com/animerec (geeft aan welke series bij jou passen)

Het grote Animé/manga Offspring gedeelte (Allemaal animé familie op fok):
    [anime] Naruto Deel 4 met manga en fillers
    [ANIME] Bleach 2 : Fillers ahoy!
    [anime]Afro Samurai
    [Anime] Ouran Host Club. More important than the future
    Death Note

Bob naar Japan deel 2 (Orealo\'s grootse plannen)
    Aziatische Drama's
    Het grote Animé verkiezingstopic
    Densha Otoko (Train man) Kitaaa! (live-action, voor meer info klik hier)
    Japanse cultuur enzo :D
    Onigiri\'s uit Japan Want zeg nou zelf, wie droomt er nou niet van een home-made lunchbox ^_^
    [Anime][centraal] Meld hier dat er een nieuwe EP uit is 2
    En deze wiki: http://wiki.fok.nl/index.php?title=Animekarakters

Vorige delen
    1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
    20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44

Meeting topics
    Animé/Manga meetingtopic dl. 5 - beware of the Ice tea
    Het grote anime/manga meeting topic dl 4. LaserQuestGangRape
    Het grote anime/manga meeting topic deel 3 we wachten op Ab
    Het grote anime/manga meeting topic deel 2 op naar Leen!
    Het grote anime/manga meeting topic

Deze OP staat altijd open voor veranderingen/verbeteringen.
    OP Opa Oma: Hopey >>> OP Papa Outcast_Within >> OP wikki chaos Mschol>> topic start hoer orealo
    >>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

Notice van Moderator : Geen links naar download sites!
    Maar PM\'en kan altijd ^-^

En geen ongeďnspireerde TVP\'s! . Je kunt maar beter in de hall of fame staan wil je zo\'n ongeďnspireerde tvp hier neerzetten.

[ Bericht 2% gewijzigd door zquing op 11-05-2007 00:25:11 ]
  • "Those unforgettable days, for them I live"
      donderdag 10 mei 2007 @ 16:16:50 #2
    48858 Kabuto_Raiger
    remember 2011-03-11
    pi_49230532
    komt er een CD uit met allen ending songs van Lucky star XD???
    toen ik aya hirano SOre ga ai deshou hoorde zingen smolt ik :3
    overigens is Lucky star mijn favoriet op dit moment, het azumanga Daioh gehalte doet het hem
    pi_49230771
    awwww ^_^ met je te late cccc combo breaker
    pi_49231641
    Trouwens, heb ik met dat plaatje die hele Lucky Star-hype aangezwengeld of waren jullie er al over bezig?
    pi_49231792
    Vanavond maar even Hayate No Gotoku 6 en Darker than Black 5 kijken.
    quote:
    Op donderdag 10 mei 2007 16:43 schreef woutabest het volgende:
    Trouwens, heb ik met dat plaatje die hele Lucky Star-hype aangezwengeld of waren jullie er al over bezig?
    Lucky Star lijkt mij helemaal niks. Is het meer zoiets als Gintama of nog erger.
      donderdag 10 mei 2007 @ 16:52:54 #6
    107418 wdn
    Elfen lied O+
    pi_49232132
    Was deze al gepost?

Beatus vir qui suffert tentationem.
    PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
    Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
    pi_49232133
    bestwel geinig hoe ik sinds topic 14 aanwezig ben, de afgelopen topics heb geopend en ik niet bij de otakus sta maar wel 2x in de almost otaku
      donderdag 10 mei 2007 @ 17:02:36 #8
    139307 stroopje
    HEY THAT'S MY LINE
    pi_49232600
    quote:
    Op donderdag 10 mei 2007 16:52 schreef koffiegast het volgende:
    bestwel geinig hoe ik sinds topic 14 aanwezig ben, de afgelopen topics heb geopend en ik niet bij de otakus sta maar wel 2x in de almost otaku
    ROFL ik stond ook in de hall of fame maar weet niet waarom ik nu niet meer in voorkom ( misschien moet ik ook meer slowchatten )
      donderdag 10 mei 2007 @ 17:04:28 #9
    114845 Sh0g
    Orenji-kun
    pi_49232673
    Arigatou gozaimaaaasu!!! wdn, O_W (bedankt voor je meesterwerk ), frag_adder, blessed, jordy, kabuto (jij ook nog gefeliciteerd 1,5 week geleden!! XD ), mschol, lonewolf, koffiegast, zquing!! Jullie enthousiasme ontroert me.

donderdag 10 mei 2007 @ 17:07:55 #10
    114845 Sh0g
    Orenji-kun
    pi_49232832
    quote:
    Op donderdag 10 mei 2007 16:16 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
    komt er een CD uit met allen ending songs van Lucky star XD???
    toen ik aya hirano SOre ga ai deshou hoorde zingen smolt ik :3
    overigens is Lucky star mijn favoriet op dit moment, het azumanga Daioh gehalte doet het hem
    De opening van Full Metal Panic! Fumoffu wordt gebruikt voor een ending van Lucky Star?
      donderdag 10 mei 2007 @ 17:17:30 #11
    114845 Sh0g
    Orenji-kun
    pi_49233185
    quote:
    Op donderdag 10 mei 2007 17:02 schreef stroopje het volgende:

[..]

ROFL ik stond ook in de hall of fame maar weet niet waarom ik nu niet meer in voorkom ( misschien moet ik ook meer slowchatten )
    Ja, dat klopt niet. Je kunt niet uit een hall of fame geschrapt worden als je er eenmaal in staat.
    En Koffiegast hoort er ook in. Die is hier net zolang actief als ik.

Maar ja, elke nieuwe reeks begint in eerste instantie altijd over wie er in de hall of fame thuishoort en wie niet.
    Iedereen kan de wiki makkelijk zelf aanpassen en z'n avatar vervangen of erbij zetten.
    Maar wees wel eerlijk.

Laten we zeggen:

> 5 reeksen actief = almost otaku
    > 15 reeksen (redelijk) actief en/of meeting meegemaakt = hall of fame

Dit hele avatar gedoe is leuk en aardig, maar als iedereen maar na hier een scheet te hebben gelaten zichzelf erbij zet, dan heeft het geen doel meer en kun je het net zo goed weglaten.
    Ik denk dat Jordy het daar wel mee eens is.
      donderdag 10 mei 2007 @ 17:30:12 #12
    48858 Kabuto_Raiger
    remember 2011-03-11
    pi_49233605
    quote:
    Op donderdag 10 mei 2007 17:07 schreef Sh0g het volgende:

[..]

De opening van Full Metal Panic! Fumoffu wordt gebruikt voor een ending van Lucky Star?
    yep yep ep3
    http://youtube.com/watch?v=VR-NzvKphQM

ep 5 zou ook bekend moeten zijn
    voor mij wel althans
    http://www.youtube.com/watch?v=QNU0tc90-rY

enne nog bedankt voor de felicitatie sh0g

[ Bericht 15% gewijzigd door Kabuto_Raiger op 10-05-2007 17:41:49 ]
    pi_49234700
    quote:
    Op donderdag 10 mei 2007 16:43 schreef woutabest het volgende:
    Welk plaatje? geen idee waarom ik ookalweer begonnen was. mss vanwege die promo... had iemand die al een keer gepost?
      donderdag 10 mei 2007 @ 18:12:51 #14
    114845 Sh0g
    Orenji-kun
    pi_49235028
    quote:
    Op donderdag 10 mei 2007 17:30 schreef Kabuto_Raiger het volgende:

[..]

yep yep ep3
    http://youtube.com/watch?v=VR-NzvKphQM

ep 5 zou ook bekend moeten zijn
    voor mij wel althans
    http://www.youtube.com/watch?v=QNU0tc90-rY

enne nog bedankt voor de felicitatie sh0g
    aah gewoon karaoke dus. wel tof dat ze die animés eer aan doen.

volgens mij kwam Jordy met Lucky Star. hij had een hele zooi nieuwe series met screenshots geintroduceerd. ik had geloof ik eerder al een tv commercial ervan gezien die nergens op sloeg.
    waarschijnlijk ga ik deze serie pas kijken als we alweer 3 of 4 seizoenen verder zijn. school
    pi_49235150
    quote:
    Op donderdag 10 mei 2007 18:01 schreef outcast_within het volgende:

[..]

Welk plaatje? geen idee waarom ik ookalweer begonnen was. mss vanwege die promo... had iemand die al een keer gepost?
    Nee ik vergiste me ff, maar jij bedoelt zeker dat ge-hmmmmmm van kona?
    pi_49238447
    quote:
    Op donderdag 10 mei 2007 17:17 schreef Sh0g het volgende:

-knippie-
    Laten we zeggen:

Dit hele avatar gedoe is leuk en aardig, maar als iedereen maar na hier een scheet te hebben gelaten zichzelf erbij zet, dan heeft het geen doel meer en kun je het net zo goed weglaten.
    'k vind die hele hall-of-fame toch al vrij onzinnig... En 't is niet zo dat ik hier 'n beetje de Big Kahuna ben, ofzo...

Maar als je het toch goed wil doen, hoort zo'n beetje de helft (wdn, Frag_adder, zquing, etc) er eigenlijk niet in thuis. En er kunnen er zo'n 9 naast elkaar.
    quote:
    Op donderdag 10 mei 2007 18:12 schreef Sh0g het volgende:
    volgens mij kwam Jordy met Lucky Star. hij had een hele zooi nieuwe series met screenshots geintroduceerd. ik had geloof ik eerder al een tv commercial ervan gezien die nergens op sloeg.
    waarschijnlijk ga ik deze serie pas kijken als we alweer 3 of 4 seizoenen verder zijn. school
    Ik kwam volgens mij wel als eerste met Lucky Star aanzetten... niet met screenshotjes, maar met de OP van Lucky Star en iets later een kleine inleiding...

Inderdaad wel in de periode dat ik 'n boel screenshotjes (en korte inleidingen) van nieuwe series heb gepost. (topic 42)

[ Bericht 6% gewijzigd door Jordy-B op 10-05-2007 20:05:26 ]
    Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
    With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
      donderdag 10 mei 2007 @ 19:56:18 #17
    48858 Kabuto_Raiger
    remember 2011-03-11
    pi_49238487
    quote:
    Op donderdag 10 mei 2007 18:17 schreef woutabest het volgende:

[..]

Nee ik vergiste me ff, maar jij bedoelt zeker dat ge-hmmmmmm van kona?

hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm :3
    pi_49238565
    Da's briljant, op zo'n bus...
    Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
    With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
      donderdag 10 mei 2007 @ 20:02:34 #19
    69957 Lonewolf2003
    Cool. Cool, cool, cool
    pi_49238735
    Coole bus.
    quote:
    Op donderdag 10 mei 2007 17:17 schreef Sh0g het volgende:

[..]

Ja, dat klopt niet. Je kunt niet uit een hall of fame geschrapt worden als je er eenmaal in staat.
    En Koffiegast hoort er ook in. Die is hier net zolang actief als ik.

Maar ja, elke nieuwe reeks begint in eerste instantie altijd over wie er in de hall of fame thuishoort en wie niet.
    Iedereen kan de wiki makkelijk zelf aanpassen en z'n avatar vervangen of erbij zetten.
    Maar wees wel eerlijk.

Laten we zeggen:

Ben ik het mee eens.
    pi_49243651
    ik ben een dag je aan het scripten en jullie lullen een heel topic vol...
    pi_49243731
    waarom zie ik mijzelf niet in de OP ?? (HoF of Almost lijstje???)
    bug in fok?
    straks eff kijke in FF en op andere pc...
    pi_49244081
    'k zie jou bij de HoF, onderste rij, uiterst links
      donderdag 10 mei 2007 @ 21:59:45 #23
    22136 MaxiTitan
    Een echte vaderlander.
    pi_49245256
    quote:
    Op donderdag 10 mei 2007 19:56 schreef Kabuto_Raiger het volgende:

[..]

[afbeelding]

hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm :3
    Is dit echt of een goede Photoshop van een fan?
    Indien echt... ...Cooolll!
    Mists of dreams drip along the nascent echo and love no more. End of line.
    MaxiTitan City
    pi_49246512
    Ik zag een auto bij Isolatorweg / Sloterdijk in Amsterdam die had een ecchy stikker op de zei kant van volgens mij Tenjou Tenge. Ik zal proberen een foto te maken de volgende keer als ik hem zie.
    pi_49247404
    quote:
    Op donderdag 10 mei 2007 22:21 schreef Qunix het volgende:
    Ik zag een auto bij Isolatorweg / Sloterdijk in Amsterdam die had een ecchy stikker op de zei kant van volgens mij Tenjou Tenge. Ik zal proberen een foto te maken de volgende keer als ik hem zie.
    moet ik ook beter kijke hehe neem ik de metro altijd van
    pi_49247610
    quote:
    Op donderdag 10 mei 2007 22:38 schreef koffiegast het volgende:

[..]

moet ik ook beter kijke hehe neem ik de metro altijd van
    Zwarte auto met een "getunede" motor. Je hoort hem van verre aankomen.

Vanaf sloterdijk rijdt hij richting centraal station en slaat links af naar isolatorweg. Voor het station om de benzinestation rechts.
    pi_49247755
    Cool die bus, vooral alstie dan optrekt: Grrrrhhhhmmmmm hhhhhhmmm hhhhhhhmmmm
    pi_49248084
    quote:
    Op donderdag 10 mei 2007 21:41 schreef Jordy-B het volgende:
    'k zie jou bij de HoF, onderste rij, uiterst links
    in FF zie ik em wel, IE7 valt hij weg ofzo?
      donderdag 10 mei 2007 @ 22:51:54 #29
    48858 Kabuto_Raiger
    remember 2011-03-11
    pi_49248251
    no HOF for me, ik was het wel ooit geloof ik denk ik
    maja
      donderdag 10 mei 2007 @ 23:42:52 #30
    122997 zquing
    Drama Junk
    pi_49251274
    iig, ik vind dat er maar 5 namen in de HoF mogen staan, namelijk: Mschol, Jordy-B, Orealo, O_W en nog iemand(mischien een poll houden ofzo?)

zij zijn toch wel de harde kern van de Anime topics(ookal post Orealo niet meer), mensen die vroeger veel gepost hebben kunnen mischien in een oldskool rijtje en de rest die mag in een ander lijstje
    "Those unforgettable days, for them I live"
    pi_49252984
    @zquing
    kan je in de OP eens checken of mijn usericon in HoF niet toevallig begint met [img=] ? (zo staat het namelijk wel in de wiki..)

hij doet ut
      vrijdag 11 mei 2007 @ 00:24:26 #32
    114845 Sh0g
    Orenji-kun
    pi_49253017
    quote:
    Op donderdag 10 mei 2007 23:42 schreef zquing het volgende:
    iig, ik vind dat er maar 5 namen in de HoF mogen staan, namelijk: Mschol, Jordy-B, Orealo, O_W en nog iemand(mischien een poll houden ofzo?)

zij zijn toch wel de harde kern van de Anime topics(ookal post Orealo niet meer), mensen die vroeger veel gepost hebben kunnen mischien in een oldskool rijtje en de rest die mag in een ander lijstje
    Hall of fames zijn er juist voor om oude helden te eren, ook al zijn ze allang dood.
    Dus vooral voor mensen die vroeger wel heel veel posten en nu niet meer of stukken minder. En dat is niet alleen Orealo, maar ook Koranaga, Uppie, Kroekroek, Qunix, Blessed, Zeurberus, Ripcore, Surezal, Hopey en Stroopje. En dan mis ik er vast nog wel een paar. Dus als je dan een nieuwe indeling maakt, dan zou het moeten zijn:

Hall of Fame: alle mensen die vroeger veel postten en nu niet meer of heel weinig. Zoals Orealo, Zeurberus, Blessed, etc.
    Otaku: actieve anime kijkers van nu: Jordy, O_W, Koffiegast, jijzelf, eigenlijk iedereen die gewoon al redelijk lang actief is en discussieerd over animé.
    Almost Otaku: de nieuwe mensen die nog minder dan 5 topics actief zijn.

Ik zou mezelf dan meer tot de eerste categorie rekenen: actief vanaf topic 13, naar 2 meets geweest, maar de laatste 10 topics heb ik echt maar 2 series gezien ofzo. Ik kan dus niet echt meepraten over de nieuwste series en ben dus een beetje otaku af op het moment.
      vrijdag 11 mei 2007 @ 00:27:44 #33
    122997 zquing
    Drama Junk
    pi_49253139
    hier ben ik het eigenlijk redelijk mee eens
    pi_49253162
    quote:
    Op vrijdag 11 mei 2007 00:24 schreef Sh0g het volgende:

[..]

Hall of fames zijn er juist voor om oude helden te eren, ook al zijn ze allang dood.
    Dus vooral voor mensen die vroeger wel heel veel posten en nu niet meer of stukken minder. En dat is niet alleen Orealo, maar ook Koranaga, Uppie, Kroekroek, Qunix, Blessed, Zeurberus, Ripcore, Surezal, Hopey en Stroopje. En dan mis ik er vast nog wel een paar. Dus als je dan een nieuwe indeling maakt, dan zou het moeten zijn:

Hall of Fame: alle mensen die vroeger veel postten en nu niet meer of heel weinig. Zoals Orealo, Zeurberus, Blessed, etc.
    Otaku: actieve anime kijkers van nu: Jordy, O_W, Koffiegast, jijzelf, eigenlijk iedereen die gewoon al redelijk lang actief is en discussieerd over animé.

Ik zou mezelf dan meer tot de eerste categorie rekenen: actief vanaf topic 13, naar 2 meets geweest, maar de laatste 10 topics heb ik echt maar 2 series gezien ofzo. Ik kan dus niet echt meepraten over de nieuwste series en ben dus een beetje otaku af op het moment.
    klinkt oke
    pi_49253181
    Waarom hebben we eigenlijk HoF ?
      vrijdag 11 mei 2007 @ 00:30:59 #36
    122997 zquing
    Drama Junk
    pi_49253255
    quote:
    Op vrijdag 11 mei 2007 00:29 schreef koffiegast het volgende:
    omdat dat tof is
      vrijdag 11 mei 2007 @ 00:44:16 #37
    69957 Lonewolf2003
    Cool. Cool, cool, cool
    pi_49253703
    quote:
    Op vrijdag 11 mei 2007 00:24 schreef Sh0g het volgende:

[..]

Ik ben het ongeveer met je eens. Al vind ik dat HoF niet alleen voor oude helden is, maar ook voor die van nu. Mensen als O_W, Shog, Jordy, die nu ook heel veel posten in elk topic horen ook in HoF thuis imho.

Zullen we anders voor iedereen een poll houden, waar die thuis hoort?
      vrijdag 11 mei 2007 @ 00:52:52 #38
    114845 Sh0g
    Orenji-kun
    pi_49253985
    quote:
    Op vrijdag 11 mei 2007 00:44 schreef Lonewolf2003 het volgende:

[..]

Ik ben het ongeveer met je eens. Al vind ik dat HoF niet alleen voor oude helden is, maar ook voor die van nu. Mensen als O_W, Shog, Jordy, die nu ook heel veel posten in elk topic horen ook in HoF thuis imho.

Zullen we anders voor iedereen een poll houden, waar die thuis hoort?
    omg, laat Jordy het maar niet horen
      vrijdag 11 mei 2007 @ 00:55:35 #39
    69957 Lonewolf2003
    Cool. Cool, cool, cool
    pi_49254046
    Wat
    pi_49254301
    quote:
    Op vrijdag 11 mei 2007 00:29 schreef koffiegast het volgende:
    omdat ik wat extra cachet aan het topic wou geven rond deel euh zes oid. Sindsdien is het een uit de hand gelopen grap. Die voor flink wat extra doelloze posts zorgt

Voornamelijk natte vinger werk hoe je erin komt, en ook iets met borsten..
    Daarna nog up to date proberen te houden, maar dat is zoveel werk ^_^

Ik vind elk systeem best, met een uitleg erbij en dat mensen het zelf updaten via de wiki mededeling erbij.

Die bus trouwens die mond van konata is echt te grappig
    pi_49254387
    oja
    zo'n beetje de helft (wdn, Frag_adder, zquing, etc horen er toch echt in thuis ^_^

zijn toch de nieuwe slowchat sletten en Topic start hoeren (compliment )
      vrijdag 11 mei 2007 @ 01:10:52 #42
    48858 Kabuto_Raiger
    remember 2011-03-11
    pi_49254412
    quote:
    Op vrijdag 11 mei 2007 01:06 schreef outcast_within het volgende:

[..]

omdat ik wat extra cachet aan het topic wou geven rond deel euh zes oid. Sindsdien is het een uit de hand gelopen grap. Die voor flink wat extra doelloze posts zorgt

Voornamelijk natte vinger werk hoe je erin komt, en ook iets met borsten..
    Daarna nog up to date proberen te houden, maar dat is zoveel werk ^_^

Ik vind elk systeem best, met een uitleg erbij en dat mensen het zelf updaten via de wiki mededeling erbij.

Die bus trouwens die mond van konata is echt te grappig
    die mond van haar heerst man xD

:3 ftw

overigens ben ik ook weer azumangah daioh opnieuw aant lezen door lucky star
    en de pruik van me cosplay op animecon is onderweg :3
      vrijdag 11 mei 2007 @ 08:04:25 #43
    114455 Frag_adder
    Maar ik lieg niet
    pi_49256634
    Wow ik sta wel in de HoF. *dansje* Is wel de eerste keer dat ik voor hoer wordt uitgemaakt :p

Kijkt iemand trouwens Reideen? Pfft wat een tergend trage Mecha actie heeft die serie. De kerel die heeft verzonnen dat twee robotten die in slowmotion met elkaar vechten leuk is moet echt dood. Je kan gewoon koffie zetten in de periode dat er geslagen gaat worden en de klap raakt :S.

[ Bericht 8% gewijzigd door Frag_adder op 11-05-2007 08:14:06 ]
    Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
      vrijdag 11 mei 2007 @ 08:08:43 #44
    122997 zquing
    Drama Junk
    pi_49256681
    quote:
    Op vrijdag 11 mei 2007 08:04 schreef Frag_adder het volgende:
    Wow ik sta wel in de HoF. *dansje*

Kijkt iemand trouwens Reideen? Pfft wat een tergend trage Mecha actie heeft die serie. De kerel die heeft verzonnen dat twee robotten die in slowmotion met elkaar vechten leuk is moet echt dood. Je kan gewoon koffie zetten in de periode dat er geslagen gaat worden en de klap raakt :S.
    is het al zo erg as ls DBZ, waarin 5 minuten werden uitgesmeerd over 20 eps
      vrijdag 11 mei 2007 @ 08:16:38 #45
    114455 Frag_adder
    Maar ik lieg niet
    pi_49256751
    quote:
    Op vrijdag 11 mei 2007 08:08 schreef zquing het volgende:
    is het al zo erg as ls DBZ, waarin 5 minuten werden uitgesmeerd over 20 eps
    Nee kijk bij dbz gingen ze eerst een minuut of 10 staan of ze naar het toilet moesten (om het beleefd te zeggen) alvorens ze er met licht snelheid op af vlogen.

Dit is echt slow motion. Je ziet 2 giga robotten gerenderd in de PC de een draait naar achteren tilt zijn arm op, gaat naar voren met zijn arm, strekt deze tegen de torso van de tegenstander welke alvorens een meter of 10 naar achteren vliegt, valt en opstaat. En zo iets duurt ongeveer 45 secondes (en dat is geen grapje). DBZ had ongeveer 200 klappen per minuut wanneer ze daadwerkelijk gingen vechten

Bekijk het zo, kijk een film maar zet dan elke actie scene op .25 keer speed
      vrijdag 11 mei 2007 @ 08:23:10 #46
    122997 zquing
    Drama Junk
    pi_49256803
    quote:
    Op vrijdag 11 mei 2007 08:16 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

Nee kijk bij dbz gingen ze eerst een minuut of 10 staan of ze naar het toilet moesten (om het beleefd te zeggen) alvorens ze er met licht snelheid op af vlogen.

Dit is echt slow motion. Je ziet 2 giga robotten gerenderd in de PC de een draait naar achteren tilt zijn arm op, gaat naar voren met zijn arm, strekt deze tegen de torso van de tegenstander welke alvorens een meter of 10 naar achteren vliegt, valt en opstaat. En zo iets duurt ongeveer 45 secondes (en dat is geen grapje). DBZ had ongeveer 200 klappen per minuut wanneer ze daadwerkelijk gingen vechten

Bekijk het zo, kijk een film maar zet dan elke actie scene op .25 keer speed
    op die fiets
      vrijdag 11 mei 2007 @ 08:38:26 #47
    114455 Frag_adder
    Maar ik lieg niet
    pi_49256988
    Uhu tis niet dat ze te lui zijn om te beginnen ze zijn gewoon rete traag ^^

Verpest helaas wel alle actie in de serie....
    pi_49257553
    quote:
    Op vrijdag 11 mei 2007 01:09 schreef outcast_within het volgende:
    oja
    zo'n beetje de helft (wdn, Frag_adder, zquing, etc horen er toch echt in thuis ^_^

zijn toch de nieuwe slowchat sletten en Topic start hoeren (compliment )
    En daarom mogen ze bij de almost otaku's.
      vrijdag 11 mei 2007 @ 09:21:01 #49
    122997 zquing
    Drama Junk
    pi_49257697
    ja hallo

ik hoef helemaal in geen lijstje, vind 't wel goed zo
    pi_49257913
    HoF of helemaal niets, zquing?
      vrijdag 11 mei 2007 @ 09:32:52 #51
    122997 zquing
    Drama Junk
    pi_49257985
    nergens, nu iig nog niet
      vrijdag 11 mei 2007 @ 09:40:22 #52
    107418 wdn
    Elfen lied O+
    pi_49258186
    Zeg kunnen we het weer over anime hebben?
    SPOILER: manga Nana episode 47
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    edit: oh enne ...

vrijdag 11 mei 2007 @ 09:46:17 #53
    122997 zquing
    Drama Junk
    pi_49258321
    is goed, ik denk toch dat ik verder ga met claymore, er zijn toch niet zo heel veel series die ik atm volg
      vrijdag 11 mei 2007 @ 10:14:22 #54
    22136 MaxiTitan
    Een echte vaderlander.
    pi_49259074
    quote:
    Op vrijdag 11 mei 2007 09:40 schreef wdn het volgende:

[afbeelding]

*proest* haha...
    De overtreffende trap van cosplay, jezelf als een anime actionfigure/beeldje verkleden.
    MaxiTitan City
      vrijdag 11 mei 2007 @ 10:21:21 #55
    114455 Frag_adder
    Maar ik lieg niet
    pi_49259260
    quote:

[afbeelding]

Die zijn niet echt

[ Bericht 22% gewijzigd door Frag_adder op 11-05-2007 11:12:29 ]
      vrijdag 11 mei 2007 @ 11:50:03 #56
    114455 Frag_adder
    Maar ik lieg niet
    pi_49261827
    vond je claymore zo slecht dan? ik vind em best leuk moet alleen 06 nog zien
      vrijdag 11 mei 2007 @ 12:55:31 #57
    107418 wdn
    Elfen lied O+
    pi_49264059
    Claymore begint pas echt vanaf 05 Daarvoor was het eigenlijk een normale hack'n'slash zoals er zoveel van zijn gemaakt.

Maar sinds 05 zit er een twist in het verhaal:
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    en vanwege deel 01 t/m 04 weet je waar het naar toe gaat.

06 is een aflevering waar ik het idee heb dat ik doorkrijg wat er gaat gebeuren.
    SPOILER
    En daarnaast vind ik het mooi getekend en is de muziek heerlijk om naar te luisteren
    pi_49264113
    :3

[ Bericht 0% gewijzigd door outcast_within op 11-05-2007 12:57:28 ]
      vrijdag 11 mei 2007 @ 13:10:43 #59
    48858 Kabuto_Raiger
    remember 2011-03-11
    pi_49264680
    quote:
    Op vrijdag 11 mei 2007 12:55 schreef wdn het volgende:
    Claymore begint pas echt vanaf 05 Daarvoor was het eigenlijk een normale hack'n'slash zoals er zoveel van zijn gemaakt.

Maar sinds 05 zit er een twist in het verhaal:
    SPOILER
    en vanwege deel 01 t/m 04 weet je waar het naar toe gaat.

06 is een aflevering waar ik het idee heb dat ik doorkrijg wat er gaat gebeuren.
    SPOILER
    En daarnaast vind ik het mooi getekend en is de muziek heerlijk om naar te luisteren
    reactie op spoiler 2
    SPOILER
    on a side note:
    ik wil die ED hebben. Riu Kosaka heerscht en dat weet ik al sinds ik DDR speel, ze maakt ook muziek voor DDR dus
      vrijdag 11 mei 2007 @ 13:18:45 #60
    107418 wdn
    Elfen lied O+
    pi_49264980
    Kabuto:
    SPOILER: claymore
    oh en zie je PM

[ Bericht 7% gewijzigd door wdn op 11-05-2007 13:31:54 ]
    pi_49269604
    quote:
    Op donderdag 10 mei 2007 17:04 schreef Sh0g het volgende:
    Arigatou gozaimaaaasu!!! wdn, O_W (bedankt voor je meesterwerk ), frag_adder, blessed, jordy, kabuto (jij ook nog gefeliciteerd 1,5 week geleden!! XD ), mschol, lonewolf, koffiegast, zquing!! Jullie enthousiasme ontroert me.

[afbeelding]
    Sorry Shog ik was twee dagen weg..
    Maar nog van harte!!
    Eventjes weg en het oude topic is vol en deze al op pagina 2.
    pi_49269671
    quote:
    Op donderdag 10 mei 2007 21:36 schreef mschol het volgende:
    waarom zie ik mijzelf niet in de OP ?? (HoF of Almost lijstje???)
    bug in fok?
    straks eff kijke in FF en op andere pc...
    Guess so. Ik zag mijne net ook niet..

En ik heb het hele avatar gedoe maar opgegeven.. maar mijn mening staat nog!
    pi_49269708
    quote:
    Zeg kunnen we het weer over anime hebben?
    SPOILER: manga Nana episode 47
    [afbeelding]

vrijdag 11 mei 2007 @ 15:09:06 #64
    48858 Kabuto_Raiger
    remember 2011-03-11
    pi_49269716
    quote:
    Op vrijdag 11 mei 2007 15:06 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Maar nog van harte!!
    haha het gaat harder dan je denkt
    overigens dat het toch daarmee te maken had WDN oh well en tjja ben benieuwd wat het wordt next ep.Clamore is me tot nog toe goed bevallen,

:3
      vrijdag 11 mei 2007 @ 18:19:11 #65
    52544 RipCore
    Sleep is my escape.
    pi_49276869
    Toki wo Kakeru Shoujo - 時をかける少女 | A RipCore movie review, Jordy-B Style!

Makoto Konno, a girl attending high school in Tokyo's shitamachi, gains the power to go back in time and re-do things (the time-leap) when she gets involved in an accident at a train crossing one day.

A little bewildered with her new powers at first, Makoto uses them extravagantly to not be late and get perfect grades on tests, but soon things begin to turn bad as she discovers how her actions adversely affect others.

En dan begint de eigenlijke film.....

De animatie, verhaal, muziek, audio, karakters, backgrounds, alles is top notch. Het heeft wat weg van 5 cm per second, alleen ook weer niet zeg maar. Aangezien ik hier nog niemand over gehoord heb, en het aantal seeders nogal laag is, vond ik het tijd voor een plug. En ik heb nog wel plaatjes gebruikt ook! Kijken dus

Fun WikiFact:

Tsutsui Yasutaka's novel, Toki o Kakeru Shoujo is the basis of the film, but the film is not a movie version of the book. Instead, the film is set as a continuation of the book in the same setting some twenty years later. Tsutsui Yasutaka praised the film as being "a true second-generation" of his book.

PS. Ik heb geen idee wat er op die screens staat, misschien wordt het hele verhaal wel verklapt.
    "Being a procrastinating, instigating, exasperating chameleon is a damn tiring job!"
    pi_49277339
    SPOILER
      vrijdag 11 mei 2007 @ 18:46:34 #67
    22136 MaxiTitan
    Een echte vaderlander.
    pi_49277569
    quote:
    Op vrijdag 11 mei 2007 18:19 schreef RipCore het volgende:

*knip*
    De animatie, verhaal, muziek, audio, karakters, backgrounds, alles is top notch. Het heeft wat weg van 5 cm per second, alleen ook weer niet zeg maar. Aangezien ik hier nog niemand over gehoord heb, en het aantal seeders nogal laag is, vond ik het tijd voor een plug. En ik heb nog wel plaatjes gebruikt ook! Kijken dus
    *knip*
    Ik ben hem nu naar binnen aan het hengelen en het aantal seeders vind ik wel meevallen (200 seeds 72 leechers). Niet echt weinig ofzo, het is wel de versie met Engelse ondertitels en Russische ondertitels, maar dat mag de pret niet drukken imo.
    MaxiTitan City
      vrijdag 11 mei 2007 @ 18:57:45 #68
    114845 Sh0g
    Orenji-kun
    pi_49277905
    quote:
    Op vrijdag 11 mei 2007 15:06 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Maar nog van harte!!
    Dankjewel meisje

Fijn weekend allen. Ik zoek mijn ouwe lui weer eens op.
    Voor de zekerheid neem ik 2 DVD'tjes met Witch Hunter Robin mee. Schijnt ook een toffe serie te zijn.

vrijdag 11 mei 2007 @ 20:35:29 #69
    107418 wdn
    Elfen lied O+
    pi_49280941
    Witch Hunter Robin is de moeite waard ja

RipCore: ziet er goed uit
    pi_49281024
    quote:
    Op vrijdag 11 mei 2007 18:19 schreef RipCore het volgende:
    Toki wo Kakeru Shoujo - 時をかける少女 | A RipCore movie review, Jordy-B Style!
    Held...
      vrijdag 11 mei 2007 @ 21:42:24 #71
    107418 wdn
    Elfen lied O+
    pi_49283011
    Voor diegenen die van zombies houden:
    Tokyo Majin Gakuen Kenpuchou

en natuurlijk het obligate meisje met een of ander complex...

pi_49291205
    quote:
    Op vrijdag 11 mei 2007 21:42 schreef wdn het volgende:
    Voor diegenen die van zombies houden:
    Tokyo Majin Gakuen Kenpuchou
    Wat zijn jullie dan allemaal laat met het kijken van toffe series. Ik wacht nu al een tijdje tot Shinsen de laatste ep uitbrengt.

Seirei no Moribito is volgens mij ook al een keer langsgekomen in een van de vorige delen.
    Ik vind deze anime steeds leuker worden. Zit elke week eigenlijk wel te wachten tot A-Kraze een ep uitbrengt.

Toward the Terra is ook wel een aanrader als je van Sci-Fi houdt.

Ik heb trouwens een aantal dagen terug ook de eerste ep van The Skullman gezien.
    Ga die serie ook zeker blijven volgen.
      zaterdag 12 mei 2007 @ 06:28:14 #73
    107418 wdn
    Elfen lied O+
    pi_49293374
    Jullie? Alleen ik ben zo laat ermee
    Ik heb zoveel liggen dat er inderdaad oudere series tussen zitten.
    Maar goed blijft goed ongeacht of iets een paar maanden later wordt bekeken?

Toward the Terra staat al sinds het begin op mijn 'wekelijkst te downloaden' lijstje. Die is idd goed.
    pi_49298755
    quote:
    Op zaterdag 12 mei 2007 06:28 schreef wdn het volgende:
    Jullie? Alleen ik ben zo laat ermee
    Ik heb zoveel liggen dat er inderdaad oudere series tussen zitten.
    Maar goed blijft goed ongeacht of iets een paar maanden later wordt bekeken?

Toward the Terra staat al sinds het begin op mijn 'wekelijkst te downloaden' lijstje. Die is idd goed.
    Met jullie bedoel ik ook een aantal anderen die de laaste tijd met wel meer goede series komen die ik al een tijdje terug heb gezien. Als ik een serie erg leuk vind dan krijgt die bij mij zeker voorrang met kijken.

Zelf heb ik ook al een aantal maanden Monster op mijn HD staan, alleen kom ik hier ook nog steeds niet aan toe.
    Ik gok dat dit pas tijdens mijn vakantie gaat worden, want zoals velen heb ik 's avonds ook niet altijd tijd om anime te kijken.

Zelf kijk ik nu al erg uit naar oktober, want dat begint het tweede seizoen van Shakugan no Shana.
      zaterdag 12 mei 2007 @ 14:42:41 #75
    107418 wdn
    Elfen lied O+
    pi_49299946
    Jaaaaa 2de seizoen Shakugan no Shana wordt

Monster:eps 1 gezien maar ik vond het iets te weinig fantasy
    Ik ben vandaag begonnen aan Tsubasa Chronicles. Die stond al een heeeeeeeele tijd op de planning en omdat s2 gisteren eindelijk eens klaar was met downloaden....
    pi_49300165
    quote:
    Op zaterdag 12 mei 2007 14:42 schreef wdn het volgende:
    Jaaaaa 2de seizoen Shakugan no Shana wordt

Monster:eps 1 gezien maar ik vond het iets te weinig fantasy
    Ik ben vandaag begonnen aan Tsubasa Chronicles. Die stond al een heeeeeeeele tijd op de planning en omdat s2 gisteren eindelijk eens klaar was met downloaden....
    Ik houd zelf ook meer van het fantasy genre, maar series zoals Monster vind ik ook wel leuk om eens te kijken.

Tsubasa Chronicle is niet echt iets speciaals, maar het kijkt heerlijk weg. Je bent zo door het eerste seizoen heen.
    Alleen na 2 seizoenen, alleen maar veren zoeken voor Sakura begint het toch wel een beetje vervelend te worden.
    Ik hoop dat het derde seizoen daar wat meer verandering in brengt, maar dat zal wel niet gebeuren.
      zaterdag 12 mei 2007 @ 22:10:28 #77
    107418 wdn
    Elfen lied O+
    pi_49313695
    Tsubasa is anders toch wel aardig. Hoofdthema is inderdaad iedere keer die veren edoch de settings van de werelden zijn aardig uitgewerkt. Deze serie zou het beter zijn geweest als de hoofdrollen meer uitgewerkt zouden zijn. Ben samen met iemand aan het kijken en het kijkt absoluut lekker weg. Vooral op een zaterdag als er niks op TV is

Het is een soort thema dat ook bij Inuyasha (zoeken naar de fragmenten van een juweel ipv veren), Sailormoon en CCS opvalt: het hoofddoel is niet wat de anime mooi maakt. Het zijn de zaken eromheen.

Op de rol staan:
    Trinity Blood, Rozen Maiden, Wolfs Rain, Last Exile, Honey and Clover, UFO Princess Valkyrie seasons, Naratura, Venus vs Virus.
    En Nana 40 Hopelijk net zo'n goede eps als 38 en 39 *zucht* Ik wil eigenlijk wachten tot alle overige eps uit zijn want dan kan ik het in 1x bekijken. Dat wachten iedere keer is irritant. En al helemaal als het niet eens op vaste tijdstippen uitkomt
    pi_49315571
    Tsubasa was, vond ik, vooral erg mooi getekend (niet alleen animaties maar ook de achtergronden en de settings) verhaal deed mij veels te veel aan CCS denken (zoeken van kwijt geraakte dingen)
    alleen ben ik na Seizoen 2 zeer benieuwd hoe ze de serie laten eindigen in seizoen 3 (wanneer start hij nou eens )
    pi_49316199
    Ik ben op dit moment Kenichi aan het kijken, maar zit pas bij ep4. Weet iemand hoeveel afleveringen er in totaal zijn?
      zondag 13 mei 2007 @ 01:21:36 #80
    114845 Sh0g
    Orenji-kun
    pi_49320772
    quote:
    Op zaterdag 12 mei 2007 23:10 schreef woutabest het volgende:
    Ik ben op dit moment Kenichi aan het kijken, maar zit pas bij ep4. Weet iemand hoeveel afleveringen er in totaal zijn?
    Gewoon ff zoeken op http://anidb.net
    38 eps, 19 gesubbed.
    pi_49324548
    quote:
    Op zondag 13 mei 2007 01:21 schreef Sh0g het volgende:

[..]

Gewoon ff zoeken op http://anidb.net
    38 eps, 19 gesubbed.
    okay thx weer een pagina om te bookmarken
    pi_49325015
    shakugan no shana 2de seizoen?

1ste was toch niet zo heel bijzonder? Vooral het einde was volgens mij langdradig.
    meloen broden waren wel weer tof
      zondag 13 mei 2007 @ 11:30:33 #83
    107418 wdn
    Elfen lied O+
    pi_49325367

Meloen brood Munch munch
      zondag 13 mei 2007 @ 11:33:19 #84
    122997 zquing
    Drama Junk
    pi_49325420
      zondag 13 mei 2007 @ 11:40:53 #85
    69211 koffiegast
    langzinnig
    pi_49325583
    gimme a break
    dat inuyasha is volgensmij echt iets amerikaans dat het zo popu is ofzo, kbedoel het komt beetje als enige op de buis op comedy central daar (als ik me goed herinner van afgelopen zomer USA)
    pi_49325584
    quote:
    Op zondag 13 mei 2007 11:30 schreef wdn het volgende:
    [afbeelding]
    [afbeelding]

Meloen brood Munch munch
    Dat is gewoon.. fout.
    pi_49326020
    that's just plain wrong ^_^
    pi_49326230
    quote:
    [afbeelding]
    [afbeelding]

Meloen brood Munch munch

meloen brood?
    munch munch?
    pi_49326376
    ff weer een tvp-tje. Laatste tijd geen animé meer gekeken, wel de DN manga gelezen tot deel 4.

K heb wel Paprika gezien, die is vááág..
    すれざる ・・SureZal ・・ スレザル
    pi_49328803
    Aan Death Note kijkers:
    Ik heb een OP gemaakt en die staat nu in het Death Note topic.
    En ik denk dat ie zo wel goed is, of moet er nog iets bij?
      zondag 13 mei 2007 @ 15:42:37 #91
    107418 wdn
    Elfen lied O+
    pi_49332885
    quote:
    Op zondag 13 mei 2007 12:06 schreef mschol het volgende:

[..]

meloen brood?
    munch munch?
    Shakugan no Shana

Puu!
      zondag 13 mei 2007 @ 16:17:39 #92
    48858 Kabuto_Raiger
    remember 2011-03-11
    pi_49334354
    eeep at die cosplays O_O;;;;;;
    Inuyasha heeft een tijdje in de zon gezeten XD?
    pi_49335711
    quote:
    Op zondag 13 mei 2007 15:42 schreef wdn het volgende:

[..]

Shakugan no Shana

Puu!
    hmm k'ay
    moet ik em eens gaan opzoeken, heb em ooit gedownload...
      zondag 13 mei 2007 @ 17:25:17 #94
    114845 Sh0g
    Orenji-kun
    pi_49336490
    quote:
    [afbeelding]
    [afbeelding]

Meloen brood Munch munch
    why
    pi_49345703
    lovely complex
    tekenstijl leek mij eerst helemaal niks maar valt achteraf best mee..

peach girl vond ik niet echt wat aan en ben na 2 eps dus ook gekapt
      zondag 13 mei 2007 @ 22:40:10 #96
    107418 wdn
    Elfen lied O+
    pi_49346724
    Lovely Complex is zeker leuk
    Laatste eps had wel een WTF moment hoor
    pi_49347152
    t-tesa
    pi_49348831
    quote:
    Op zondag 13 mei 2007 22:40 schreef wdn het volgende:
    Lovely Complex is zeker leuk
    Laatste eps had wel een WTF moment hoor
    niks verklappen ben halverwege ep 2.. (gepauzeerd, me kat had last van eppileptische aanvallen (en hierdoor een bank die waarschijnlijk naar de fillestijenen is (fijn als me ouders net 3 dagen op vakantie zijn ))
      maandag 14 mei 2007 @ 00:38:39 #99
    114845 Sh0g
    Orenji-kun
    pi_49350379
    quote:
    Op zondag 13 mei 2007 23:42 schreef mschol het volgende:

[..]

niks verklappen ben halverwege ep 2.. (gepauzeerd, me kat had last van eppileptische aanvallen (en hierdoor een bank die waarschijnlijk naar de fillestijenen is (fijn als me ouders net 3 dagen op vakantie zijn ))
    Je kat heeft tijdens de aanval een bank vernield?
    Ik zou me dan toch meer zorgen maken om de kat dan om de bank.
    Arm poesje.
    pi_49350682
    quote:
    Op maandag 14 mei 2007 00:38 schreef Sh0g het volgende:

[..]

Je kat heeft tijdens de aanval een bank vernield?
    Ik zou me dan toch meer zorgen maken om de kat dan om de bank.
    Arm poesje.
    bank vernield as in : kattepis over een bank heen die nu dus naar stomerij moet... (gelukkig maar 1 kussen)

kat overleeft het wel, ze heeft al veel vaker gehad (en ja we weten wel waarschijnlijk de oorzaak: haar nieren)
    en aangezien we er niks aan kunnen doen (behalve proberen te zorgen dat ze niks "slecht" te eten te pakken krijgt)
    en ze ligt een minuutje of 3 eff verdwaasd op de grond en daarna loopt ze weer rond, ze eet direct ook veel...
    dus in mijn ogen is de bank rottiger dan de kat, we kunnen , als het eenmaal is begonnen/over is, er toch helemaal niks meer aan doen (en echt last heeft ze er , denken wij, niet van aangezien ze compleet van de wereld is bij zo'n aanval)
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')