Lucky Star lijkt mij helemaal niks. Is het meer zoiets als Gintama of nog erger.quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:43 schreef woutabest het volgende:
Trouwens, heb ik met dat plaatje die hele Lucky Star-hype aangezwengeld of waren jullie er al over bezig?
ROFL ik stond ook in de hall of fame maar weet niet waarom ik nu niet meer in voorkomquote:Op donderdag 10 mei 2007 16:52 schreef koffiegast het volgende:
bestwel geinig hoe ik sinds topic 14 aanwezig ben, de afgelopen topics heb geopend en ik niet bij de otakus sta maar wel 2x in de almost otaku![]()
De opening van Full Metal Panic! Fumoffu wordt gebruikt voor een ending van Lucky Star?quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:16 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
komt er een CD uit met allen ending songs van Lucky star XD???
toen ik aya hirano SOre ga ai deshou hoorde zingen smolt ik :3
overigens is Lucky star mijn favoriet op dit moment, het azumanga Daioh gehalte doet het hem![]()
Ja, dat klopt niet. Je kunt niet uit een hall of fame geschrapt worden als je er eenmaal in staat.quote:Op donderdag 10 mei 2007 17:02 schreef stroopje het volgende:
[..]
ROFL ik stond ook in de hall of fame maar weet niet waarom ik nu niet meer in voorkom( misschien moet ik ook meer slowchatten )
![]()
yep yep ep3quote:Op donderdag 10 mei 2007 17:07 schreef Sh0g het volgende:
[..]
De opening van Full Metal Panic! Fumoffu wordt gebruikt voor een ending van Lucky Star?![]()
Welk plaatje? geen idee waarom ik ookalweer begonnen was. mss vanwege die promo... had iemand die al een keer gepost?quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:43 schreef woutabest het volgende:
Trouwens, heb ik met dat plaatje die hele Lucky Star-hype aangezwengeld of waren jullie er al over bezig?
aah gewoon karaoke dus. wel tof dat ze die animés eer aan doen.quote:Op donderdag 10 mei 2007 17:30 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
[..]
yep yep ep3
http://youtube.com/watch?v=VR-NzvKphQM
ep 5 zou ook bekend moeten zijn
voor mij wel althans
http://www.youtube.com/watch?v=QNU0tc90-rY
enne nog bedankt voor de felicitatie sh0g
Nee ik vergiste me ff, maar jij bedoelt zeker dat ge-hmmmmmm van kona?quote:Op donderdag 10 mei 2007 18:01 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Welk plaatje? geen idee waarom ik ookalweer begonnen was. mss vanwege die promo... had iemand die al een keer gepost?
'k vind die hele hall-of-fame toch al vrij onzinnig... En 't is niet zo dat ik hier 'n beetje de Big Kahuna ben, ofzo...quote:Op donderdag 10 mei 2007 17:17 schreef Sh0g het volgende:
-knippie-
Laten we zeggen:
> 5 reeksen actief = almost otaku
> 15 reeksen (redelijk) actief en/of meeting meegemaakt = hall of fame
Dit hele avatar gedoe is leuk en aardig, maar als iedereen maar na hier een scheet te hebben gelaten zichzelf erbij zet, dan heeft het geen doel meer en kun je het net zo goed weglaten.
Ik denk dat Jordy het daar wel mee eens is.
Ik kwam volgens mij wel als eerste met Lucky Star aanzetten... niet met screenshotjes, maar met de OP van Lucky Star en iets later een kleine inleiding...quote:Op donderdag 10 mei 2007 18:12 schreef Sh0g het volgende:
volgens mij kwam Jordy met Lucky Star. hij had een hele zooi nieuwe series met screenshots geintroduceerd. ik had geloof ik eerder al een tv commercial ervan gezien die nergens op sloeg.
waarschijnlijk ga ik deze serie pas kijken als we alweer 3 of 4 seizoenen verder zijn. school
quote:Op donderdag 10 mei 2007 18:17 schreef woutabest het volgende:
[..]
Nee ik vergiste me ff, maar jij bedoelt zeker dat ge-hmmmmmm van kona?
Ben ik het mee eens.quote:Op donderdag 10 mei 2007 17:17 schreef Sh0g het volgende:
[..]
Ja, dat klopt niet. Je kunt niet uit een hall of fame geschrapt worden als je er eenmaal in staat.
En Koffiegast hoort er ook in. Die is hier net zolang actief als ik.
Maar ja, elke nieuwe reeks begint in eerste instantie altijd over wie er in de hall of fame thuishoort en wie niet.
Iedereen kan de wiki makkelijk zelf aanpassen en z'n avatar vervangen of erbij zetten.
Maar wees wel eerlijk.
Laten we zeggen:
> 5 reeksen actief = almost otaku
> 15 reeksen (redelijk) actief en/of meeting meegemaakt = hall of fame
Dit hele avatar gedoe is leuk en aardig, maar als iedereen maar na hier een scheet te hebben gelaten zichzelf erbij zet, dan heeft het geen doel meer en kun je het net zo goed weglaten.
Ik denk dat Jordy het daar wel mee eens is.
Is dit echt of een goede Photoshop van een fan?quote:Op donderdag 10 mei 2007 19:56 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
[..]
[afbeelding]
hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm :3
moet ik ook beter kijke hehe neem ik de metro altijd vanquote:Op donderdag 10 mei 2007 22:21 schreef Qunix het volgende:
Ik zag een auto bij Isolatorweg / Sloterdijk in Amsterdam die had een ecchy stikker op de zei kant van volgens mij Tenjou Tenge. Ik zal proberen een foto te maken de volgende keer als ik hem zie.
Zwarte auto met een "getunede" motor. Je hoort hem van verre aankomen.quote:Op donderdag 10 mei 2007 22:38 schreef koffiegast het volgende:
[..]
moet ik ook beter kijke hehe neem ik de metro altijd van
quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:41 schreef Jordy-B het volgende:
'k zie jou bij de HoF, onderste rij, uiterst links
Hall of fames zijn er juist voor om oude helden te eren, ook al zijn ze allang dood.quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:42 schreef zquing het volgende:
iig, ik vind dat er maar 5 namen in de HoF mogen staan, namelijk: Mschol, Jordy-B, Orealo, O_W en nog iemand(mischien een poll houden ofzo?)
zij zijn toch wel de harde kern van de Anime topics(ookal post Orealo niet meer), mensen die vroeger veel gepost hebben kunnen mischien in een oldskool rijtje en de rest die mag in een ander lijstje
klinkt okequote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:24 schreef Sh0g het volgende:
[..]
Hall of fames zijn er juist voor om oude helden te eren, ook al zijn ze allang dood.
Dus vooral voor mensen die vroeger wel heel veel posten en nu niet meer of stukken minder. En dat is niet alleen Orealo, maar ook Koranaga, Uppie, Kroekroek, Qunix, Blessed, Zeurberus, Ripcore, Surezal, Hopey en Stroopje. En dan mis ik er vast nog wel een paar. Dus als je dan een nieuwe indeling maakt, dan zou het moeten zijn:
Hall of Fame: alle mensen die vroeger veel postten en nu niet meer of heel weinig. Zoals Orealo, Zeurberus, Blessed, etc.
Otaku: actieve anime kijkers van nu: Jordy, O_W, Koffiegast, jijzelf, eigenlijk iedereen die gewoon al redelijk lang actief is en discussieerd over animé.
Almost Otaku: de nieuwe mensen die nog minder dan 5 topics actief zijn.
Ik zou mezelf dan meer tot de eerste categorie rekenen: actief vanaf topic 13, naar 2 meets geweest, maar de laatste 10 topics heb ik echt maar 2 series gezien ofzo. Ik kan dus niet echt meepraten over de nieuwste series en ben dus een beetje otaku af op het moment.
omdat dat tof isquote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:29 schreef koffiegast het volgende:
Waarom hebben we eigenlijk HoF ?
Ik ben het ongeveer met je eens. Al vind ik dat HoF niet alleen voor oude helden is, maar ook voor die van nu. Mensen als O_W, Shog, Jordy, die nu ook heel veel posten in elk topic horen ook in HoF thuis imho.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:24 schreef Sh0g het volgende:
[..]
Hall of fames zijn er juist voor om oude helden te eren, ook al zijn ze allang dood.
Dus vooral voor mensen die vroeger wel heel veel posten en nu niet meer of stukken minder. En dat is niet alleen Orealo, maar ook Koranaga, Uppie, Kroekroek, Qunix, Blessed, Zeurberus, Ripcore, Surezal, Hopey en Stroopje. En dan mis ik er vast nog wel een paar. Dus als je dan een nieuwe indeling maakt, dan zou het moeten zijn:
Hall of Fame: alle mensen die vroeger veel postten en nu niet meer of heel weinig. Zoals Orealo, Zeurberus, Blessed, etc.
Otaku: actieve anime kijkers van nu: Jordy, O_W, Koffiegast, jijzelf, eigenlijk iedereen die gewoon al redelijk lang actief is en discussieerd over animé.
Almost Otaku: de nieuwe mensen die nog minder dan 5 topics actief zijn.
Ik zou mezelf dan meer tot de eerste categorie rekenen: actief vanaf topic 13, naar 2 meets geweest, maar de laatste 10 topics heb ik echt maar 2 series gezien ofzo. Ik kan dus niet echt meepraten over de nieuwste series en ben dus een beetje otaku af op het moment.
omg, laat Jordy het maar niet horenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:44 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Ik ben het ongeveer met je eens. Al vind ik dat HoF niet alleen voor oude helden is, maar ook voor die van nu. Mensen als O_W, Shog, Jordy, die nu ook heel veel posten in elk topic horen ook in HoF thuis imho.
Zullen we anders voor iedereen een poll houden, waar die thuis hoort?![]()
![]()
omdat ik wat extra cachet aan het topic wou geven rond deel euh zes oid. Sindsdien is het een uit de hand gelopen grap. Die voor flink wat extra doelloze posts zorgtquote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:29 schreef koffiegast het volgende:
Waarom hebben we eigenlijk HoF ?
die mond van haar heerst man xDquote:Op vrijdag 11 mei 2007 01:06 schreef outcast_within het volgende:
[..]
omdat ik wat extra cachet aan het topic wou geven rond deel euh zes oid. Sindsdien is het een uit de hand gelopen grap. Die voor flink wat extra doelloze posts zorgt
Voornamelijk natte vinger werk hoe je erin komt, en ook iets met borsten..
Daarna nog up to date proberen te houden, maar dat is zoveel werk ^_^
Ik vind elk systeem best, met een uitleg erbij en dat mensen het zelf updaten via de wiki mededeling erbij.
Die bus trouwensdie mond van konata is echt te grappig
is het al zo erg as ls DBZ, waarin 5 minuten werden uitgesmeerd over 20 epsquote:Op vrijdag 11 mei 2007 08:04 schreef Frag_adder het volgende:
Wow ik sta wel in de HoF. *dansje*
Kijkt iemand trouwens Reideen? Pfft wat een tergend trage Mecha actie heeft die serie. De kerel die heeft verzonnen dat twee robotten die in slowmotion met elkaar vechten leuk is moet echt dood. Je kan gewoon koffie zetten in de periode dat er geslagen gaat worden en de klap raakt :S.
Nee kijk bij dbz gingen ze eerst een minuut of 10 staan of ze naar het toilet moesten (om het beleefd te zeggen) alvorens ze er met licht snelheid op af vlogen.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 08:08 schreef zquing het volgende:
is het al zo erg as ls DBZ, waarin 5 minuten werden uitgesmeerd over 20 eps
op die fietsquote:Op vrijdag 11 mei 2007 08:16 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Nee kijk bij dbz gingen ze eerst een minuut of 10 staan of ze naar het toilet moesten (om het beleefd te zeggen) alvorens ze er met licht snelheid op af vlogen.
Dit is echt slow motion. Je ziet 2 giga robotten gerenderd in de PC de een draait naar achteren tilt zijn arm op, gaat naar voren met zijn arm, strekt deze tegen de torso van de tegenstander welke alvorens een meter of 10 naar achteren vliegt, valt en opstaat. En zo iets duurt ongeveer 45 secondes (en dat is geen grapje). DBZ had ongeveer 200 klappen per minuut wanneer ze daadwerkelijk gingen vechten
Bekijk het zo, kijk een film maar zet dan elke actie scene op .25 keer speed
En daarom mogen ze bij de almost otaku's.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 01:09 schreef outcast_within het volgende:
oja
zo'n beetje de helft (wdn, Frag_adder, zquing, etc horen er toch echt in thuis ^_^
zijn toch de nieuwe slowchat sletten en Topic start hoeren (compliment)
SPOILER: manga Nana episode 47Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.edit: oh enne ...
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
*proest*quote:
Die zijn niet echtquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en vanwege deel 01 t/m 04 weet je waar het naar toe gaat.
06 is een aflevering waar ik het idee heb dat ik doorkrijg wat er gaat gebeuren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En daarnaast vind ik het mooi getekend en is de muziek heerlijk om naar te luisteren![]()
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:55 schreef wdn het volgende:
Claymore begint pas echt vanaf 05Daarvoor was het eigenlijk een normale hack'n'slash zoals er zoveel van zijn gemaakt.
Maar sinds 05 zit er een twist in het verhaal:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en vanwege deel 01 t/m 04 weet je waar het naar toe gaat.
06 is een aflevering waar ik het idee heb dat ik doorkrijg wat er gaat gebeuren.reactie op spoiler 2SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En daarnaast vind ik het mooi getekend en is de muziek heerlijk om naar te luisteren![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.on a side note:
ik wil die ED hebben. Riu Kosaka heerscht en dat weet ik al sinds ik DDR speel, ze maakt ook muziek voor DDR dus![]()
![]()
Kabuto:SPOILER: claymoreOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.oh en zie je PM
[ Bericht 7% gewijzigd door wdn op 11-05-2007 13:31:54 ]Beatus vir qui suffert tentationem.
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*![]()
Sorry Shog ik was twee dagen weg..quote:Op donderdag 10 mei 2007 17:04 schreef Sh0g het volgende:
Arigatou gozaimaaaasu!!! wdn, O_W (bedankt voor je meesterwerk), frag_adder, blessed, jordy, kabuto (jij ook nog gefeliciteerd 1,5 week geleden!! XD ), mschol, lonewolf, koffiegast, zquing!! Jullie enthousiasme ontroert me.
![]()
[afbeelding]
Maar nog van harte!!![]()
Eventjes weg en het oude topic is vol en deze al op pagina 2.![]()
![]()
Guess so. Ik zag mijne net ook niet..quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:36 schreef mschol het volgende:
waarom zie ik mijzelf niet in de OP ??(HoF of Almost lijstje???)
bug in fok?
straks eff kijke in FF en op andere pc...![]()
En ik heb het hele avatar gedoe maar opgegeven.. maar mijn mening staat nog!![]()
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 09:40 schreef wdn het volgende:
Zeg kunnen we het weer over anime hebben?SPOILER: manga Nana episode 47Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.edit: oh enne ...
[afbeelding]![]()
![]()
haha het gaat harder dan je denktquote:Op vrijdag 11 mei 2007 15:06 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Sorry Shog ik was twee dagen weg..
overigens dat het toch daarmee te maken had WDN oh well en tjja ben benieuwd wat het wordt next ep.Clamore is me tot nog toe goed bevallen,
:3![]()
Toki wo Kakeru Shoujo - 時をかける少女 | A RipCore movie review, Jordy-B Style!
Makoto Konno, a girl attending high school in Tokyo's shitamachi, gains the power to go back in time and re-do things (the time-leap) when she gets involved in an accident at a train crossing one day.
A little bewildered with her new powers at first, Makoto uses them extravagantly to not be late and get perfect grades on tests, but soon things begin to turn bad as she discovers how her actions adversely affect others.
En dan begint de eigenlijke film.....
De animatie, verhaal, muziek, audio, karakters, backgrounds, alles is top notch. Het heeft wat weg van 5 cm per second, alleen ook weer niet zeg maar. Aangezien ik hier nog niemand over gehoord heb, en het aantal seeders nogal laag is, vond ik het tijd voor een plug. En ik heb nog wel plaatjes gebruikt ook! Kijken dus![]()
Fun WikiFact:
Tsutsui Yasutaka's novel, Toki o Kakeru Shoujo is the basis of the film, but the film is not a movie version of the book. Instead, the film is set as a continuation of the book in the same setting some twenty years later. Tsutsui Yasutaka praised the film as being "a true second-generation" of his book.
PS. Ik heb geen idee wat er op die screens staat, misschien wordt het hele verhaal wel verklapt.
"Being a procrastinating, instigating, exasperating chameleon is a damn tiring job!"![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ben hem nu naar binnen aan het hengelen en het aantal seeders vind ik wel meevallen (200 seeds 72 leechers). Niet echt weinig ofzo, het is wel de versie met Engelse ondertitels en Russische ondertitels, maar dat mag de pret niet drukken imo.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 18:19 schreef RipCore het volgende:
*knip*
De animatie, verhaal, muziek, audio, karakters, backgrounds, alles is top notch. Het heeft wat weg van 5 cm per second, alleen ook weer niet zeg maar. Aangezien ik hier nog niemand over gehoord heb, en het aantal seeders nogal laag is, vond ik het tijd voor een plug. En ik heb nog wel plaatjes gebruikt ook! Kijken dus![]()
*knip*
Mists of dreams drip along the nascent echo and love no more. End of line.
MaxiTitan City![]()
Dankjewel meisjequote:Op vrijdag 11 mei 2007 15:06 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Sorry Shog ik was twee dagen weg..
![]()
Fijn weekend allen. Ik zoek mijn ouwe lui weer eens op.
Voor de zekerheid neem ik 2 DVD'tjes met Witch Hunter Robin mee. Schijnt ook een toffe serie te zijn.![]()
![]()
![]()
Witch Hunter Robin is de moeite waard ja![]()
RipCore: ziet er goed uit![]()
Held...quote:Op vrijdag 11 mei 2007 18:19 schreef RipCore het volgende:
Toki wo Kakeru Shoujo - 時をかける少女 | A RipCore movie review, Jordy-B Style!
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.![]()
Voor diegenen die van zombies houden:
Tokyo Majin Gakuen Kenpuchou
en natuurlijk het obligate meisje met een of ander complex...
Wat zijn jullie dan allemaal laat met het kijken van toffe series. Ik wacht nu al een tijdje tot Shinsen de laatste ep uitbrengt.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 21:42 schreef wdn het volgende:
Voor diegenen die van zombies houden:
Tokyo Majin Gakuen Kenpuchou
Seirei no Moribito is volgens mij ook al een keer langsgekomen in een van de vorige delen.
Ik vind deze anime steeds leuker worden. Zit elke week eigenlijk wel te wachten tot A-Kraze een ep uitbrengt.
Toward the Terra is ook wel een aanrader als je van Sci-Fi houdt.
Ik heb trouwens een aantal dagen terug ook de eerste ep van The Skullman gezien.
Ga die serie ook zeker blijven volgen.![]()
Jullie? Alleen ik ben zo laat ermee![]()
Ik heb zoveel liggen dat er inderdaad oudere series tussen zitten.
Maar goed blijft goed ongeacht of iets een paar maanden later wordt bekeken?
Toward the Terra staat al sinds het begin op mijn 'wekelijkst te downloaden' lijstje. Die is idd goed.Beatus vir qui suffert tentationem.
Met jullie bedoel ik ook een aantal anderen die de laaste tijd met wel meer goede series komen die ik al een tijdje terug heb gezien. Als ik een serie erg leuk vind dan krijgt die bij mij zeker voorrang met kijken.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 06:28 schreef wdn het volgende:
Jullie? Alleen ik ben zo laat ermee![]()
Ik heb zoveel liggen dat er inderdaad oudere series tussen zitten.
Maar goed blijft goed ongeacht of iets een paar maanden later wordt bekeken?
Toward the Terra staat al sinds het begin op mijn 'wekelijkst te downloaden' lijstje. Die is idd goed.![]()
Zelf heb ik ook al een aantal maanden Monster op mijn HD staan, alleen kom ik hier ook nog steeds niet aan toe.![]()
Ik gok dat dit pas tijdens mijn vakantie gaat worden, want zoals velen heb ik 's avonds ook niet altijd tijd om anime te kijken.
Zelf kijk ik nu al erg uit naar oktober, want dat begint het tweede seizoen van Shakugan no Shana.![]()
![]()
Jaaaaa 2de seizoen Shakugan no Shana wordt![]()
![]()
![]()
Monster:eps 1 gezien maar ik vond het iets te weinig fantasy
Ik ben vandaag begonnen aan Tsubasa Chronicles. Die stond al een heeeeeeeele tijd op de planning en omdat s2 gisteren eindelijk eens klaar was met downloaden....
Forum Opties Forumhop: Hop naar: