Sorry Shog ik was twee dagen weg..quote:Op donderdag 10 mei 2007 17:04 schreef Sh0g het volgende:
Arigatou gozaimaaaasu!!! wdn, O_W (bedankt voor je meesterwerk), frag_adder, blessed, jordy, kabuto (jij ook nog gefeliciteerd 1,5 week geleden!! XD ), mschol, lonewolf, koffiegast, zquing!! Jullie enthousiasme ontroert me.
![]()
[afbeelding]
Guess so. Ik zag mijne net ook niet..quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:36 schreef mschol het volgende:
waarom zie ik mijzelf niet in de OP ??(HoF of Almost lijstje???)
bug in fok?
straks eff kijke in FF en op andere pc...
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 09:40 schreef wdn het volgende:
Zeg kunnen we het weer over anime hebben?SPOILER: manga Nana episode 47Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.edit: oh enne ...
[afbeelding]![]()
haha het gaat harder dan je denktquote:Op vrijdag 11 mei 2007 15:06 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Sorry Shog ik was twee dagen weg..
Maar nog van harte!!![]()
Eventjes weg en het oude topic is vol en deze al op pagina 2.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben hem nu naar binnen aan het hengelen en het aantal seeders vind ik wel meevallen (200 seeds 72 leechers). Niet echt weinig ofzo, het is wel de versie met Engelse ondertitels en Russische ondertitels, maar dat mag de pret niet drukken imo.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 18:19 schreef RipCore het volgende:
*knip*
De animatie, verhaal, muziek, audio, karakters, backgrounds, alles is top notch. Het heeft wat weg van 5 cm per second, alleen ook weer niet zeg maar. Aangezien ik hier nog niemand over gehoord heb, en het aantal seeders nogal laag is, vond ik het tijd voor een plug. En ik heb nog wel plaatjes gebruikt ook! Kijken dus![]()
*knip*
Dankjewel meisjequote:Op vrijdag 11 mei 2007 15:06 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Sorry Shog ik was twee dagen weg..
Maar nog van harte!!![]()
Eventjes weg en het oude topic is vol en deze al op pagina 2.![]()
Held...quote:Op vrijdag 11 mei 2007 18:19 schreef RipCore het volgende:
Toki wo Kakeru Shoujo - 時をかける少女 | A RipCore movie review, Jordy-B Style!
Wat zijn jullie dan allemaal laat met het kijken van toffe series. Ik wacht nu al een tijdje tot Shinsen de laatste ep uitbrengt.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 21:42 schreef wdn het volgende:
Voor diegenen die van zombies houden:
Tokyo Majin Gakuen Kenpuchou
Met jullie bedoel ik ook een aantal anderen die de laaste tijd met wel meer goede series komen die ik al een tijdje terug heb gezien. Als ik een serie erg leuk vind dan krijgt die bij mij zeker voorrang met kijken.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 06:28 schreef wdn het volgende:
Jullie? Alleen ik ben zo laat ermee![]()
Ik heb zoveel liggen dat er inderdaad oudere series tussen zitten.
Maar goed blijft goed ongeacht of iets een paar maanden later wordt bekeken?
Toward the Terra staat al sinds het begin op mijn 'wekelijkst te downloaden' lijstje. Die is idd goed.
Ik houd zelf ook meer van het fantasy genre, maar series zoals Monster vind ik ook wel leuk om eens te kijken.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 14:42 schreef wdn het volgende:
Jaaaaa 2de seizoen Shakugan no Shana wordt![]()
![]()
![]()
Monster:eps 1 gezien maar ik vond het iets te weinig fantasy
Ik ben vandaag begonnen aan Tsubasa Chronicles. Die stond al een heeeeeeeele tijd op de planning en omdat s2 gisteren eindelijk eens klaar was met downloaden....
Gewoon ff zoeken op http://anidb.netquote:Op zaterdag 12 mei 2007 23:10 schreef woutabest het volgende:
Ik ben op dit moment Kenichi aan het kijken, maar zit pas bij ep4. Weet iemand hoeveel afleveringen er in totaal zijn?
okay thx weer een pagina om te bookmarkenquote:Op zondag 13 mei 2007 01:21 schreef Sh0g het volgende:
[..]
Gewoon ff zoeken op http://anidb.net
38 eps, 19 gesubbed.
Dat is gewoon.. fout.quote:Op zondag 13 mei 2007 11:30 schreef wdn het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Meloen broodMunch munch
quote:Op zondag 13 mei 2007 11:30 schreef wdn het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Meloen broodMunch munch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |