abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 25 april 2009 @ 17:48:23 #1
179735 UnderTheWingsOfLove
Imperio. Crucio. Avada Kedavra
pi_68370420


Hoe te posten in dit topic
Simpel! Zet de titel van de zojuist gekeken film neer, al dan niet bold plus IMDb-linkje. Vervolgens een mooie filmposter of frappant screenshot (geen gele kikkers of Moviemeterplaatjes!) en daaronder een verhaaltje wat je nu zo gaaf of niet gaaf aan de film vindt. Let op: controversiële meningen worden ten zeerste gewaardeerd! Ter afsluiting geef je de film nog de waardering in of sterren of een cijfer van 1 tot en met 10. Of je doet toch iets heel anders, dat mag ook.

Meningen en vragen over het plot dienen gemarkeerd te worden met de spoiler-tag zodat je voor anderen de film niet verpest, als men ooit besluit de film nog eens te kijken .

Dat we elkaar mogen aansteken tot het kijken van elkaars filmkeuze

Vorige topics:
CXXXIX | CXXXVIII | CXXXVII | CXXXVI | CXXXV | CXXXIV | CXXXIII | CXXXII | CXXXI
CXXX | CXXIX | CXXVIII | CXXVII | CXXVI | CXXV | CXXIV | CXXIII | CXXII | CXXI
CXX | CXVIX | CXVIII | CXVII | CXVI | CXV | CXIV | CXIII | CXII | CXI
CX | CIX | CVIII | CVII | CVI | CV | CIV | CIII | CII | CI
C | XCIX | XCVIII | XCVII | XCVI | XCV | XCIV | XCIII | XCII | XCI
XC | LXXXIX | LXXXVIII | LXXXVII | LXXXVI | LXXXV | LXXXIV | LXXXIII | LXXXII | LXXXI
LXXX | LXXIX | LXXVIII | LXXVII | LXXVI | LXXV | LXXIV | LXXIII | LXXII | LXXI
LXX | LXIX | LXVIII | LXVII | LXVI | LXV | LXIV | LXIII | LXII | LXI
LX | LIX | LVIII | LVII | LVI | LV | LIV | LIII | LII | LI
L | IL | XLVIII | XLVII | XLVI | XLV | XLIV | XLIII | XLII | XLI
XL | XXXIX | XXXVIII | XXXVII | XXXVI | XXXV | XXXIV | XXXIII | XXXII | XXXI
XXX | XXIX | XXVIII | XXVII | XXVI | XXV | XXIV | XXIII | XXII | XXI
XX | XIX | XVIII | XVII | XVI | XV | XIV | XIII | XII | XI
X | IX | VIII | VII | VI | V | IV | III | II | I

Wijzigingen/toevoegingen aan deze OP zijn welkom! Omdat ik dit topic niet elke dag lees kan je het beste een PM doen naar donroyco
Celebrities walk on red carpet because they are famous, I walk on toilet paper because I'm the shit
5 Xbox360 spellen: Halo 3 , Fable 2 ,Saints Row 2 , Pure en Virtua Tennis 3 te koop!
pi_68374918
Madagascar 2

Sommige stukjes waren wel grappig, maar niet meer dan dat.
Die leeuw met dat haar met dat grijze plukje net Mr Sheffield/Dr. Sheperd

ImdB: 6,9
Mijn cijfer: 7-
  zaterdag 25 april 2009 @ 20:39:22 #3
179735 UnderTheWingsOfLove
Imperio. Crucio. Avada Kedavra
pi_68375231
Die koning
Celebrities walk on red carpet because they are famous, I walk on toilet paper because I'm the shit
5 Xbox360 spellen: Halo 3 , Fable 2 ,Saints Row 2 , Pure en Virtua Tennis 3 te koop!
  zaterdag 25 april 2009 @ 20:40:50 #4
179735 UnderTheWingsOfLove
Imperio. Crucio. Avada Kedavra
pi_68375281
''It's such a nice experience to laugh''
''It's more fun if you raise your arms like this maurice!''
''Oeeeh you're a real playa you know that?!''
''Does it works? -Well no , I mean yes! well mauice? Maurice : It's 50/50''
Celebrities walk on red carpet because they are famous, I walk on toilet paper because I'm the shit
5 Xbox360 spellen: Halo 3 , Fable 2 ,Saints Row 2 , Pure en Virtua Tennis 3 te koop!
pi_68375305
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 20:40 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
''It's such a nice experience to laugh''
''It's more fun if you raise your arms like this maurice!''
''Oeeeh you're a real playa you know that?!''
''Does it works? -Well no , I mean yes! well mauice? Maurice : It's 50/50''
Die koning is leuk idd.

There is nothing wrong with throwing a giraffe into a volcano (iets in die strekking)
  zaterdag 25 april 2009 @ 20:50:44 #6
179735 UnderTheWingsOfLove
Imperio. Crucio. Avada Kedavra
pi_68375639
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 20:41 schreef Butterfly91 het volgende:

[..]

Die koning is leuk idd.

There is nothing wrong with throwing a giraffe into a volcano (iets in die strekking)
''Hurry up before everyone comes to their senses''
Celebrities walk on red carpet because they are famous, I walk on toilet paper because I'm the shit
5 Xbox360 spellen: Halo 3 , Fable 2 ,Saints Row 2 , Pure en Virtua Tennis 3 te koop!
  zaterdag 25 april 2009 @ 20:56:01 #7
179735 UnderTheWingsOfLove
Imperio. Crucio. Avada Kedavra
pi_68375809
Neger : ''How can we eat a lion?!''
Nana : ''Don't worry taste like chicken ''
Celebrities walk on red carpet because they are famous, I walk on toilet paper because I'm the shit
5 Xbox360 spellen: Halo 3 , Fable 2 ,Saints Row 2 , Pure en Virtua Tennis 3 te koop!
  zaterdag 25 april 2009 @ 20:57:23 #8
179735 UnderTheWingsOfLove
Imperio. Crucio. Avada Kedavra
pi_68375853
Gloria: Found any water yet?
Moto Moto: No, just more diamonds and gold.

Julien: [after Melman has announced he has only 48 hours to live] If I had only two days to live, I would invade a neighboring country, and force my own ideology on them, whether they wanted it or not.


Celebrities walk on red carpet because they are famous, I walk on toilet paper because I'm the shit
5 Xbox360 spellen: Halo 3 , Fable 2 ,Saints Row 2 , Pure en Virtua Tennis 3 te koop!
pi_68377263
The Uninvited
Matige 'horror' met een kleine twist op 't eind.
Children of the night. What music they make.
pi_68380023
Behind enemy lines deel 1. 2. En Colombian.

Pracht films!

En transformers.
JWZ.
pi_68380926


Once Upon A Time In The West (1968)

Fantastische film. Ik had hem nog nooit gezien en vond het wel eens tijd om hem te gaan kijken. Prachtig gefilmd. Vooral de close ups, zoals op het plaatje hierboven zijn mooi gedaan. Zeer goede acteurs en zoals gewend van Ennio Morricone prachtige muziek.

Vond hem eigenlijk net iets te lang met zijn 2,5 uur maar heb er zeer van genoten!

9/10




Se7en (1995)

Wat een teleurstelling.

Het ging zo lekker totdat je erachter kwam dat
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Teleurstellend.

6/10 omdat de moorden wel cool zijn en er ook goed geacteerd word.
Australian Open - 2004, 2006, 2007, 2010, 2017, 2018 - - - - Wimbledon - 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2009, 2012, 2017 Roland Garros - 2009 US Open - 2004, 2005, 2006, 2007, 2008
----
pi_68381761
The dutchess
kostuumdrama met Keira Knightley & Ralph Fiennes

ging er naartoe met het idee dat de film mij helemaal niet zou aanstaan maar heb mij achteraf prima vermaakt..
7/10


Buddenbrooks
Een film die voor het overgrote deel weet te boeien.. er zitten, mede door de lengte van de film (150 min), toch wel wat punten in waar het allemaal een beetje in het slop raakt, desondanks heb ik mij prima vermaakt. andere, kleine, opmerking: er wordt wel errug veel gebruik gemaakt exact dezelfde decors..
6.9/10
pi_68382090
quote:
Op zondag 26 april 2009 00:02 schreef TheGeneral het volgende:
[ afbeelding ]

Once Upon A Time In The West (1968)

Fantastische film. Ik had hem nog nooit gezien en vond het wel eens tijd om hem te gaan kijken. Prachtig gefilmd. Vooral de close ups, zoals op het plaatje hierboven zijn mooi gedaan. Zeer goede acteurs en zoals gewend van Ennio Morricone prachtige muziek.

Vond hem eigenlijk net iets te lang met zijn 2,5 uur maar heb er zeer van genoten!

9/10

Heiligschennis! Die film is minstens een 11 op een schaal 1 tot 10

The Wrestler
Mooi film maar ik vond het niet veel bijzonders.
7/10
pi_68382240
Het is al weer even een poosje geleden dat ik van me heb laten horen vandaar.

Vandaag op tv, de Flintstones (1994) gezien.


En wat een drama. Het positieve was het feit dat ze wel écht hadden geprobeerd om het te laten lijken op de gelijknamige TV-serie ( die overigens wél goed is ).

Fred was dan ook de enige die het nog redelijk goed voor elkaar had, de rest vond ik met name een miscast(op die uil/vogel/maf dier whatever na)

Het verhaal is flinterdun, de grappen zijn van onderbroek niveau en de acteer prestaties komen daar net wat boven. Al met al een jammerlijke vertoning die het alleen waard bleef om uit te zien vanwege het feit dat ze wel alles hadden geprobeerd zo authentiek te laten lijken.


Yabba-Dabba-Bagger!

4.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  zondag 26 april 2009 @ 01:19:00 #15
179735 UnderTheWingsOfLove
Imperio. Crucio. Avada Kedavra
pi_68382382
Vicky Cristina Barcelona (2008)

Kots , ik heb deze film niet eens uit kunnen kijken wat een zoetsappig gezeik.
Weer een uur van mijn leven verspild
Celebrities walk on red carpet because they are famous, I walk on toilet paper because I'm the shit
5 Xbox360 spellen: Halo 3 , Fable 2 ,Saints Row 2 , Pure en Virtua Tennis 3 te koop!
  zondag 26 april 2009 @ 09:55:12 #16
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_68384882
Defiance (2008)

Best een vermakelijk filmpje (voor zover je deze term kunt bezigen bij dit soort films), doch niet een die me lang zal heugen.

IMDB: 7,4
Mijn cijfer: 7,0
Niet meer actief op Fok!
pi_68384953
Milk

Ik vond het een aangrijpende film. Dat er mensen zijn die zo dachten/denken over homo's .
Sean Penn was erg goed als Harvey Milk.

ImdB: 8,0
Mijn cijfer: 8,3
pi_68386652
Outlander

ImdB 6.5
Mijn cijfer: 7
Honey, I'm gonna snowball Jackson. - Johnny Cash
pi_68389955
Mongol Sergei Bodrov, 2007
Epos over Genghis Khan dat zeker niet slecht is, maar waar meer uit te halen viel. De Mongoolse natuur wordt prachtig in beeld gebracht, alleen daarom al is de film het kijken waard. Het verhaal zelf vond ik iets minder, zeker in het beging valt het vaak in herhaling. Vluchten, gevangen genomen, vluchten...dat stuk had men zeker kunnen inkorten en andere zaken beter kunnen uitwerken. Mede hierdoor blijft het helaas wat oppervlakkig.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het acteerwerk was prima en ook de veldslagen waren mooi in beeld gebracht, zeker in vergelijk met Hollywoodproducties met een budget dat vele malen hoger ligt. 7.5

Delicatessen Marc Caro & Jean-Pierre Jeunet, 1991
Heerlijk absurde film, oftwel een film van Jean-Pierre Jeunet. Het begint al direct bij de openingcredits, erg leuk gedaan. De film is lekker donker en zit vol met merkwaardige personages en humor. Verder een prima cast en goede soundtrack. Vond trouwens het eerste uur wel een stuk beter dan het laatste half uur. City of Lost Children staat hier ook nog in de kast, maar eens snel kijken. 7.8
pi_68390759
The Reader

Een romantische dramatische film die zich in verschillende jaren van de vorige eeuw afspeelt. Ik vond het een goede film, Niet heel voorspelbaar, maar ook niet heel bijzonder. Het voelde een beetje aan als Europese film. Kate meermalen naakt te bewonderen.
Toen de film afgelopen was, was de hele bioscoopzaal stil en het duurde zeker een halve minuut voor iemand opstond. Ik wilde zelf ook nog even zitten, om alles te 'verwerken' maar ook uit een soort respect.

In ieder geval echt een film die ik zou aanraden te huren, je hoeft er niet perse voor naar de bios.
Happiness never comes in the way that we imagine.
pi_68393993
Kagemusha the shadow warrior

8/10

Geniaal.
pi_68397015
36 Quai des Orfèvres 2004

Twee rechercheurs moeten een aantal overvallen op geldtransportauto's oplossen, hierbij verschillen ze nogal in werkwijze en de ambitie om hogerop te komen speelt een grote rol. Met oa Gerard Depardieu en André Dussollier.
Stijlvolle politiethriller over corruptie en machtwellust binnen het parijse korps, soms wat moeilijk te volgen en de muziekkeuze is wat overdreven waardoor het iets te melodramatisch wordt.
7/10
pi_68400925
Zonet Role Models gezien



Wat een waste of time. Echt een dikke bout film. De 2 kereltjes die onder de hoede worden genomen ergerde ik me vanaf het begin aan. Allemaal zo overdone en fake. Die nerd met die zwaard is écht verschrikkelijk.

De enige oké momenten waren als volgt; Dat Sean.W Scott in dat pakkie langs die kids loopt, dat commentaar krijgt. En hij zegt, dat heb ik van je moeke nadat ik d'r genakt heb ofzo. ( en de 2 chick momenten met Stifler )

3.0
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  zondag 26 april 2009 @ 19:27:02 #24
179735 UnderTheWingsOfLove
Imperio. Crucio. Avada Kedavra
pi_68401129
quote:
Op zondag 26 april 2009 19:20 schreef sitting_elfling het volgende:
Zonet Role Models gezien

[ afbeelding ]

Wat een waste of time. Echt een dikke bout film. De 2 kereltjes die onder de hoede worden genomen ergerde ik me vanaf het begin aan. Allemaal zo overdone en fake. Die nerd met die zwaard is écht verschrikkelijk.

De enige oké momenten waren als volgt; Dat Sean.W Scott in dat pakkie langs die kids loopt, dat commentaar krijgt. En hij zegt, dat heb ik van je moeke nadat ik d'r genakt heb ofzo. ( en de 2 chick momenten met Stifler )

3.0
Men men kijk je een keer een redelijk goede comedy , vind je er niks aan
Jij bent hopeloos
Celebrities walk on red carpet because they are famous, I walk on toilet paper because I'm the shit
5 Xbox360 spellen: Halo 3 , Fable 2 ,Saints Row 2 , Pure en Virtua Tennis 3 te koop!
pi_68401312
Vicky Cristina Barcelona niet eens uitkijken is ook niet zo best.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')