Verrek, je hebt gelijk. Ichigo 100% is idd een vrouw bedacht, altijd gedacht dat de bedenker een man was.quote:Op dinsdag 14 november 2006 10:11 schreef DropjesLover het volgende:
pfff, k ben maar weer begonnnen met mijn anime opnieuwe te kijken, k vind Ichigo 100% nog steeds de beste/leukste. k las overigens ergens dat dat ook door een vrouw bedacht/gemaakt was, misschien dat het daardoor komt.
De animeserie Ichigo 100% is echt slap vergeleken met de manga, ook hebben ze de serie serieus vernaggelt door het hele verhaal in 12 eps te proppen plus nog een handje vol OVA's... Jammer, zeer jammer imo... Als je de serie leuk vindt dan ga je de (scanlated) manga helemaal meesterlijk vinden.quote:weet iemand nog een paar van dit soort series?
ik heb al:
-ichigo 100%
neuh, k ben geen liefhebber van dit genre![]()
maar volgens mij is het wel schadelijk voor mn sociale vaardigheden aan t worden. k ga net meer anime kijken als k in een dipje zit of geen relatie heb. mijn ideale vriendin:
[afbeelding]
Satsuki![]()
Kvind ayumi best wel te pruimen maar ze was zo cute in die youtubeclip dat ik het niet kon laten hem te delen. Zelf vind in Anri Kumaki echt heel goed, en Otsuka Ai ook welquote:Op maandag 13 november 2006 20:21 schreef Jordy-B het volgende:
Ayumi Hamasaki...
Ze is wel schattig, maar het is op haar albums heel irritant dat d'r stem steeds wegvalt. Sowieso een maffe stem, dus gek dat ze zoveel reclames maakt...
Yaguchi Mari doet het voor..
Dat ligt er aan wat je natuurlijk qua anime leuk vindt.quote:Op dinsdag 14 november 2006 14:24 schreef blessed19 het volgende:
lijstjes ;'(
is er nou niks boeiends gaande, behalve pumpkin scissors?
......quote:
ik moest mezelf dan ook van de grond vegen, nadat ik die foto zagquote:Op dinsdag 14 november 2006 15:23 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
[..]
......
OMFG........
tis maar hoever je je cosplay wil doorvoeren denk ik zo ....
[..]
denk dat de meeste mensen in dit topic zichzelf van de grond moesten schrapen XDquote:Op dinsdag 14 november 2006 15:25 schreef Sh0g het volgende:
[..]
ik moest mezelf dan ook van de grond vegen, nadat ik die foto zag
Het is redelijk ingewikkeld. Het gaat over een toekomst wereld, waarin na een grote klimatologische ramp mensen in een beschermde stad wonen. In die stad leven mensen en androids veilig en gezellig samen. Maar onder een totaal authoritair systeem. Dan is er iets met een monster, Proxy, die van belang is voor het voorbestaan van de stad. Een jongen, Vincent Law, die een connectie lijkt te hebben met die Proxy. Ondertussen is er ook een virus, het the Cogito Virus, waardoor de androids gevoelens en een bewustzijn krijgen en op het moorden slaan.quote:Op dinsdag 14 november 2006 15:23 schreef zquing het volgende:
waar gaat ergo proxy over? Hoor er steeds meer over de laatste tijd
Ik heb het over scanlated manga... Dat is een ingescande (digitale) versie van de manga en door fans vertaald. Deze kan je gewoon downloaden via bittorrent, Yanime heeft de volledige serie af en dat is ook nog eens van goede kwaliteit.quote:Op dinsdag 14 november 2006 11:09 schreef DropjesLover het volgende:
nog erger?![]()
mwha, de manga vind k eigenlijk niet zo super leuk, k heb liever dat het een filmpje is, dat komt een stuk "echter" over bij mij. anders is t niet veel anders dan suske & wiske.
los van t feit dat en geen winkel in de buurt heb die ze verkoopt (maar daar is internet voor) en dat k dr niet echt veel geld voor (over) heb, aangezien het vaak bij 1 a 2 keer lezen blijft, net zoals de anime...
Ik vind de serie Bartender eigenlijk wel indrukwekkend. Het is een heel rustige serie die draait om de klanten en de bartender van een bijzondere bar: Edenhall.quote:Op dinsdag 14 november 2006 14:24 schreef blessed19 het volgende:
lijstjes ;'(
is er nou niks boeiends gaande, behalve pumpkin scissors?
Ergo Proxy is geen gouwe ouwe... Die serie is van dit jaar, man!quote:Op dinsdag 14 november 2006 15:03 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Ik volg van de huidige series alleenDeath Note, Black Blood Brothers en Pumpkins Scissors. En Naruto en Bleach als de fillers daar weer voorbij zijn. Verder ben ik eigenlijk meer bezig met het kijken van goude ouden. Nu ben ik bijvoorbeeld bezig met Ergo Proxy.
Ik heb het idee dat Ergo Proxy vooral veel bekendheid heeft gekregen omdat het een serie is die in High Definition, met 5.1-geluid op internet verschenen is.quote:Op dinsdag 14 november 2006 15:23 schreef zquing het volgende:
waar gaat ergo proxy over? Hoor er steeds meer over de laatste tijd
Neuh... weinig humor... De klanten zijn op het eerste gezicht vrij normaal, maar hebben doorgaans wel een bijzondere geschiedenis. Geen actie, ofzo... het is echt een rustige serie.quote:Op dinsdag 14 november 2006 19:02 schreef koffiegast het volgende:
en ook humoristische aspecten daarin? ik vond het al zon aparte naam qua serie enzo..
of die aparte klanten enzoi...beetje egt actie enzo er ook in mmh?
Luister ook eens naar Maaya Sakamoto (bekend van haar samenwerking met Yoko Kanno, is te horen op veel animé-soundtracks), Shibata Jun (ballads, prachtige stem), Shono Juli (rustige pop, doet een beetje zuid-amerikaans aan), Yuko Ando (beetje funky), Angela Aki (pop/ballad), Asako Toki (jazz, erg bijzondere stem, heerlijk Engrish), Koda Kumi (dansmuziek), Mai Kuraki (erg Utada Hikaru-achtig), Satoko Ishimine (bijzondere stem, beetje alternatief aandoende muziek), Mika Nakashima (voornamelijk ballads... typische stem)quote:Op dinsdag 14 november 2006 12:43 schreef SureZal het volgende:
Morning MusumeOtsuka Ai (alleen de langzamere nummers, geen nummers als Smiley e.d.)
Kaoru Amane
Shibasaki Kou
Yuna Ito
Utada Hikaru
![]()
Ja, ik luister veel Japanse muziek![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VEELVOUDIG GEBRUIK VAN CAPS MAAKT VAN EEN MENING EEN FEIT.
quote:Op dinsdag 14 november 2006 18:52 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
maar het gaat vooral om drank en cocktails en hun geschiedenis... De aftiteling is live-action en laat je zien hoe je de cocktail bereidt waar de aflevering om draaide (inclusief recept)...
quote:Op dinsdag 14 november 2006 20:04 schreef DinaDani het volgende:
Black Lagoon 18 is uit. Erg gave ep, vooral met de knipoog naar Neon Genesis Evangelion.was helemaal vergeten dat deze serie er ook nog is, Ik vond iig S1 erg vermakelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Those unforgettable days, for them I live"
nou waar wacht je opquote:Op dinsdag 14 november 2006 21:15 schreef zquing het volgende:
[..]
was helemaal vergeten dat deze serie er ook nog is, Ik vond iig S1 erg vermakelijk
ik weet niet hoe dit komt, maar dat heb ik echt niet expres gedaan..quote:Op dinsdag 14 november 2006 13:47 schreef koffiegast het volgende:
hehe orealo haalt mijn avatar uit hall of fame ;p terwijl ik hier nu sinds topic 15 ofzo post(langer dan velen)
hier en daar hetzelfde als vorige (mijne) j/kquote:Op dinsdag 14 november 2006 22:07 schreef Orealo het volgende:
[..]
ik weet niet hoe dit komt, maar dat heb ik echt niet expres gedaan..
Je staat er weer in iig.
niemand opmerkingen over mijn uiterst goed gevonden TT?
je weet dat het stiekem 'vrouwelijke' is en dat 'vrouwelijke kip' een beetje dubbelop is?quote:Op dinsdag 14 november 2006 22:07 schreef Orealo het volgende:
niemand opmerkingen over mijn uiterst goed gevonden TT?
Lijstjes zijn kut tenzij ze voorzien worden van een korte uitleg/beschrijving van ieder punt op de lijst.quote:Op dinsdag 14 november 2006 22:17 schreef Ceased2Be het volgende:
En aangezien we toch lijstjes aan het posten zijn.
mannelijke kip : haanquote:Op dinsdag 14 november 2006 22:18 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
je weet dat het stiekem 'vrouwelijke' is en dat 'vrouwelijke kip' een beetje dubbelop is?
Dan is 'ie tof...
hen = kip = het wijfje bij de hoenderachtige vogelsquote:Op dinsdag 14 november 2006 22:21 schreef Orealo het volgende:
mannelijke kip : haan
vrouwelijke kip : hen
toch?.
Het was nog vroeg.
quote:Op dinsdag 14 november 2006 22:26 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
hen = kip = het wijfje bij de hoenderachtige vogels.
haan = het mannetje bij de (meeste soorten) hoenderachtige vogels.
Als je erop staat wil ik ze best voorzien van uitleg, maar dat wordt morgen... of was dat niet specifiek aan mij gericht?quote:Op dinsdag 14 november 2006 22:20 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Lijstjes zijn kut tenzij ze voorzien worden van een korte uitleg/beschrijving van ieder punt op de lijst.
Geldt eigenlijk voor iedereen. Het is gewoon min-of-meer wat er van je verwacht wordt als je lijstjes posts in topics die niet speciaal bedoeld zijn voor lijstjes. Als iedereen een beetje zijn/haar lijstje gaat posten (zonder extra informatie als waarom juist dat lijstje, of wat de punten inhouden), is het behoorlijk oninteressant en verzandt het topic in een opsomtopic. Opsomtopics gaan op slot.quote:Op dinsdag 14 november 2006 22:28 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Als je erop staat wil ik ze best voorzien van uitleg, maar dat wordt morgen... of was dat niet specifiek aan mij gericht?
8 al? 6 is de laatste die gereleased is. Ben zelf bij ep 5, want ik volg hem van Shinsen en Toriyamaworld.quote:Op woensdag 15 november 2006 00:07 schreef stroopje het volgende:
he mijn avatar staat niet meer in Hall of Famemoet effe meer anime kijken
volgt iemand D.Gray-man ben bij ep 8 en tot nu toe bevalt het me wel en Busou Renkin vind ik ook wel wat heeft iets van FMA met dat alchemy
hey Orealo dat link naar naruto moet worden vernieuwd![]()
Al blijft het 'ieder zijn meug'...quote:Op woensdag 15 november 2006 02:10 schreef Crashcat het volgende:
Jeeeuj....
Ik wilde gisteren wel de topic copy and pasten, maar dat ging niet goed
tvp dan maar
[afbeelding]
Mij kun je nu al helemaal opvegen..quote:
Moaaar female otaku'squote:Op woensdag 15 november 2006 17:20 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Mij kun je nu al helemaal opvegen..Voelde me al niet goed, maar nu ik dit zie..!
Dit topic proberen wat meer te posten en anime te kijken, ben de laatste tijd nogal on/actief geweest.
quote:Op woensdag 15 november 2006 23:20 schreef outcast_within het volgende:
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej
spaanse subs voor ichigo mashimiro
ik heb nog steeds portugese golden boyquote:Op woensdag 15 november 2006 23:20 schreef outcast_within het volgende:
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej
spaanse subs voor ichigo mashimiro
Is het niet makkelijker om gewoon naar de site van LIME te gaan? Ik heb daar ep 1-8 al in de irc bots gezien en ze hebben ook een batch torrent op hun torrentpage staan.quote:Op donderdag 16 november 2006 10:27 schreef outcast_within het volgende:
dunnow kon maar geen goede vinden. dit was de enigste na zoeken bij spion pirate en isojacht.
ik zal eens googlen op lime
Maar aangezien we hier geen links mogen plaatsen, moet hij toch gaan googlen of op anidb zoeken.quote:Op donderdag 16 november 2006 14:44 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Is het niet makkelijker om gewoon naar de site van LIME te gaan? Ik heb daar ep 1-8 al in de irc bots gezien en ze hebben ook een batch torrent op hun torrentpage staan.![]()
Weet ik, daarom zeg ik ook dat ik het een en ander heb gezien op hun site.quote:Op donderdag 16 november 2006 14:47 schreef Crashcat het volgende:
[..]
Maar aangezien we hier geen links mogen plaatsen, moet hij toch gaan googlen of op anidb zoeken.
Dat is, als hij er geen bookmark van hebt.
Aahh.. Hij heeft een spaarlamp.. Ja, die hebben wel even nodig om op te startenquote:Op donderdag 16 november 2006 14:52 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Weet ik, daarom zeg ik ook dat ik het een en ander heb gezien op hun site.Misschien gaat er dan een lampje bij Outcast branden.
![]()
you lost me at sowiesoquote:Op donderdag 16 november 2006 16:35 schreef Jordy-B het volgende:
Sowieso kan je de fansubbers altijd wel vinden via www.animenfo.com, www.animenewsnetwork.com en www.anidb.net... Met name die laatste, want waar de anderen informatie geven over de series zelf, krijg je op anidb juist informatie over de fansubs. Je kan makkelijk de fansubs van verschillende fansubbers met elkaar vergelijken en ook in één oogopslag zien welke fansubbers een beetje actief bezig zijn met een bepaalde serie.
Deze sites staan dan ook niet voor niets in de OP (al zou er wellicht wel even een beschrijving van de sites bij mogen komen...)
Eeej, en ik maar denken dat je een oudgediende wasquote:Op donderdag 16 november 2006 17:39 schreef outcast_within het volgende:
[..]
you lost me at sowieso
ik deed torrentspionnen of isohunten netwat. en ik vond maar heel weinig. Dus ik ging er maar van uit dat de enigste pack die ik zag engels was... ah well
Dat spaarlamp-idee komt behoorlijk in de buurt, hoor.quote:Op donderdag 16 november 2006 19:21 schreef Crashcat het volgende:
[..]
Eeej, en ik maar denken dat je een oudgediende was![]()
![]()
Uhuquote:Op donderdag 16 november 2006 19:45 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Dat spaarlamp-idee komt behoorlijk in de buurt, hoor.
De manga's die je in Nederland vindt, zijn bijna altijd vertaald naar het Engels. Kijk gewoon bij stripwinkels of ze een voorraadje manga hebben, of ga gelijk naar onlinewinkels als archonia (er zijn er meer, maar dan moet je even in het vorige topic kijken... wel doen, want archonia heeft van die serie alleen vertalingen in het Frans, volgens mijquote:Op donderdag 16 november 2006 21:37 schreef DropjesLover het volgende:
pfff, net het eerste hoofdstuk van Ichigo 100% gelezen...
k begon op een cm of 60-70 van mn beeldscherm, k eindigde op 25-30 cm(nu nog n beetje last van mn ogen...). tis wel ff wennen, van rechts naar links, van boven naar onder lezen, maar t went wel
![]()
weet iemand waar je die (vertaald naar engels) manga kan krijgen? hebbe hebbe hebbe![]()
Ichigo 100% manga zal je niet vinden in het westen, iig niet in het Engels vertaald, omdat (nog) niemand hem gelicenseerd heeft (zover ik weet). Vandaar is hij als scanlated manga nog steeds vrij te downloaden bij Yanime en anders was ik al begonnen met het verzamelen van de mangaserie.quote:Op donderdag 16 november 2006 21:37 schreef DropjesLover het volgende:
pfff, net het eerste hoofdstuk van Ichigo 100% gelezen...
k begon op een cm of 60-70 van mn beeldscherm, k eindigde op 25-30 cm(nu nog n beetje last van mn ogen...). tis wel ff wennen, van rechts naar links, van boven naar onder lezen, maar t went wel
![]()
weet iemand waar je die (vertaald naar engels) manga kan krijgen? hebbe hebbe hebbe![]()
ik kan niet wachte voor de volgende episodes! net 7 ook gezien, BRILJANTquote:Op vrijdag 17 november 2006 13:34 schreef Rahl het volgende:
Death Note
Geweldige serie
Net ep 7 gezien, ik ben er echt weg van. De muziek is heel passend en mooi, Light is gewoon keitof en zijn plannetjes ook
quote:Op vrijdag 17 november 2006 15:48 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Death Note is idd erg gaaf. Vindt dat dit keer de "slechterik" centraal staat erg interessant.
Gisteren Ergo Proxy afgekeken. En ik vond het een erg goede mooie serie, overal cijfer een 8.
Vanochtend de eerste aflevering van Elfen Lied gezien. Aan de hand van de plaatjes en de titel, vermoedde ik altijd een redelijk lieve onschuldige serie. Verbeeld je mijn verbazing dus maar in in de eerste 10 minuten van de serie.![]()
Je had ook ff in de berichtgeschiedenis van dit topic kunnen gaan neuzen, via de zoekfunctiequote:Op vrijdag 17 november 2006 15:48 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Vanochtend de eerste aflevering van Elfen Lied gezien. Aan de hand van de plaatjes en de titel, vermoedde ik altijd een redelijk lieve onschuldige serie. Verbeeld je mijn verbazing dus maar in in de eerste 10 minuten van de serie.![]()
IMHO is het een goedkoop scoren serie, beetje gore, beetje loli en alle jongens vinden 't leuk. Heb dan wel alleen de eerste 2 eps gezen maar dat was toen al genoeg voor mijquote:Op zaterdag 18 november 2006 12:10 schreef DropjesLover het volgende:
elfen lied heeft een 10 op ANN -> downen![]()
quote:Op zaterdag 18 november 2006 14:02 schreef zquing het volgende:
[..]
IMHO is het een goedkoop scoren serie, beetje gore, beetje loli en alle jongens vinden 't leuk. Heb dan wel alleen de eerste 2 eps gezen maar dat was toen al genoeg voor mij
kijk eerst de rest maar eens danquote:Op zaterdag 18 november 2006 14:02 schreef zquing het volgende:
[..]
IMHO is het een goedkoop scoren serie, beetje gore, beetje loli en alle jongens vinden 't leuk. Heb dan wel alleen de eerste 2 eps gezen maar dat was toen al genoeg voor mij
Ik heb Elfen Lied wel helemaal gezien en ik denk er hetzelfde over als zquing. Verder zeg ik er niks meer over, want dat heb ik al gedaan in voorafgaande topics.quote:
Stil nou, geen slapende honden wakker maken.quote:Op zaterdag 18 november 2006 17:27 schreef Sh0g het volgende:
jeej, ik voel een nieuwe E-L discussie aankomen
gestuurd op de 22 oktober.quote:hi,
i was wondering if there is a page availble where i can search for anime with a "get" string instead of a "post" string (what is used in your site).
something like this appears in the addressbar when using a "get" string:
www.website.com/search.php?query=searchstring
i hope it is availble because i'd like to add it to my Internet explorer 7 searchbar
i hope to hear from your soon,
en dit kreeg ik gister terugquote:(better late than never...)
The article search and encyclopedia search now both use the GET method.
Yours in anime,
Daniel DeLorme
ANN Encyclopedist
http://www.animenewsnetwork.com
het leek alsof ze iemand op er rug had , dacht iemands 'judopak' of kimono ofzoquote:Op zondag 19 november 2006 15:39 schreef Jordy-B het volgende:
Een strik?
Het is echt wel heel duidelijk een strik.quote:Op zondag 19 november 2006 16:01 schreef koffiegast het volgende:
[..]
het leek alsof ze iemand op er rug had , dacht iemands 'judopak' of kimono ofzo
quote:
quote:Op zondag 19 november 2006 16:01 schreef koffiegast het volgende:
[..]
het leek alsof ze iemand op er rug had , dacht iemands 'judopak' of kimono ofzo
Anders ik welquote:Op zondag 19 november 2006 22:55 schreef Sh0g het volgende:
[..]![]()
![]()
ik wil overigens niet eens weten waar hij dat plaatje vandaan heeft gehaald
waarom dat ?quote:
Utrecht?quote:Op maandag 20 november 2006 07:30 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
[..]
waarom dat ?
niks mis mee toch
mmmm in 2007 een nieuwe 1-daagse animecon in Utrecht.
mensen van hier die daar naaar toegaan???
nee, maar op de manier zoals ik het voor me zag zou het grappig zijnquote:Op maandag 20 november 2006 07:30 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
[..]
waarom dat ?
niks mis mee toch
Als dit echt zo is, zal ik er zijn. Ik kom gewoon op de fietsquote:Op maandag 20 november 2006 07:30 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
Je komt onderweg wel eens wat op de wereldwijdeweb tegenquote:
zo ken ik er nog 1:quote:Op maandag 20 november 2006 21:57 schreef Crashcat het volgende:
[..]
Je komt onderweg wel eens wat op de wereldwijdeweb tegen![]()
Elfen Laidquote:Op maandag 20 november 2006 23:24 schreef mschol het volgende:
[..]
zo ken ik er nog 1:
Elfen Laid (OAV)
helaas niet gerelateerd aan Elfen Lied![]()
en waar is Buttersquote:Op dinsdag 21 november 2006 09:51 schreef outcast_within het volgende:
Lonewolf nani des naaie fette avatar?
de film advent children van final fantasyquote:Op dinsdag 21 november 2006 22:37 schreef DarkManta het volgende:
Welke series zijn een beetje in de stijl van Final Fantasy? Meer in 3D dus, dan het Poké Mon achtig getekend?
ghost in the shell ofzoquote:Op dinsdag 21 november 2006 22:37 schreef DarkManta het volgende:
Welke series zijn een beetje in de stijl van Final Fantasy? Meer in 3D dus, dan het Poké Mon achtig getekend?
je avatarquote:Op dinsdag 21 november 2006 23:26 schreef Canisfire het volgende:
I wish you were here is een toffe anime met mooie 3-d effecten.
Ik ben trouwens nu met Hellsing bezig wat een serie
Helemaal CGI zoals Advent Children zul je niet vinden als serie.quote:Op dinsdag 21 november 2006 22:37 schreef DarkManta het volgende:
haha idd een heerlijke serie om te volgen ben benieuwd tot hoever Ryuzaki (L) en Light hun plannen kunnen plannenquote:Op woensdag 22 november 2006 00:13 schreef DropjesLover het volgende:
hellsing is toch al best oud, en maar 13 afleveringen?
btw, Death Note, wat een serie! kan niet wachten op de volgende ep!!!
Ik ben nu bezig met V.G. Neo, He is my Master en Love Hina.quote:Op dinsdag 21 november 2006 23:18 schreef outcast_within het volgende:
[..]
de film advent children van final fantasy
en euh volgens mij ergo proxy (begon iig heel erg donker en realistisch bah)
Maar meer belangrijker hoe het eruit ziet. Wat voor soort zoek je?
Dit nummer is echt te mooi ^__^quote:Op woensdag 22 november 2006 01:40 schreef Sh0g het volgende:
http://www.daisukidayo.com/
wilde ik ff delen met j-pop fans hier
De melanie of suzie alto is een detective op school en nog wat meerquote:Op woensdag 22 november 2006 12:55 schreef DarkManta het volgende:
[..]
Ik ben nu bezig met V.G. Neo, He is my Master en Love Hina.
Van die laatste heb ik de complete serie.
Dus ik zou het niet weten, ik ben echt aan het zoeken. Wat ik wel ruig vind zijn detectives of zoals Love Hina, gebeurtenissen op school.
quote:Op woensdag 22 november 2006 01:40 schreef Sh0g het volgende:
http://www.daisukidayo.com/
wilde ik ff delen met j-pop fans hier
Thnx!quote:Op woensdag 22 november 2006 12:59 schreef outcast_within het volgende:
[..]
De melanie of suzie alto is een detective op school en nog wat meer
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=kraga+muffin+melancholy&meta=
Kwam het nummer (daisuki da yo) echt per toeval tegen in de muziekmap van een kerel op het DC++ netwerk hier en toen ik op zoek ging naar de betekenis van de lyrics (die ik nog niet heb gevonden overigens, help!) kwam ik op die site terecht.quote:Op woensdag 22 november 2006 12:58 schreef SureZal het volgende:
[..]
Dit nummer is echt te mooi ^__^
kep een live perf. in HDTV
(Momo no hanabira (de langzame live perf) en Planetarium zijn ook te mooi)
quote:Op woensdag 22 november 2006 13:14 schreef outcast_within het volgende:
[..]
whehe steal source is your friend especially with find and replace all aidotsikies with bob
[afbeelding]
ook daadwerkelijk de hele serie (dus 1-26 + Christmas special + spring special + 3 ova)?quote:Op woensdag 22 november 2006 12:55 schreef DarkManta het volgende:
[..]
Ik ben nu bezig met V.G. Neo, He is my Master en Love Hina.
Van die laatste heb ik de complete serie.
Ik heb de PV, subtitled en al..quote:Op woensdag 22 november 2006 13:46 schreef Sh0g het volgende:
toen ik op zoek ging naar de betekenis van de lyrics (die ik nog niet heb gevonden overigens, help!) kwam ik op die site terecht.
Dit is Keiharde porno voor Danny (18+) niet...quote:Op woensdag 22 november 2006 18:20 schreef DinaDani het volgende:
http://www.flurl.com/item/Britney_Spears_Sextape_u_204417eel te laat, maar eindelijk Azumanga Daioh gezien (op dvd).
Kan niet anders zeggen dat ik er erg van heb genoten, vooral van Chiyo, Tomo en Yomi. Toppertje.
Jah. dus ik heb effe wat te kijken... Moet zeggen de eerste 3 delen waren wel leuk.quote:Op woensdag 22 november 2006 13:54 schreef mschol het volgende:
[..]
ook daadwerkelijk de hele serie (dus 1-26 + Christmas special + spring special + 3 ova)?
ik heb de volgende box in me bezit:quote:Op woensdag 22 november 2006 18:56 schreef DarkManta het volgende:
[..]
Jah. dus ik heb effe wat te kijken... Moet zeggen de eerste 3 delen waren wel leuk.
mjah niet mega cool meer idd, maar nog steeds grappig om tussen door te kunnen kijken (al moet je wel delen van saga's skippen (freeza sagaquote:Op woensdag 22 november 2006 19:12 schreef torn_Machina het volgende:
He bah, is mijn Myatt vervuild met een topic over DBZ. Ik moest gewoon reageren, dat zoveel lui dit nog steeds zo'n gave serie vinden.![]()
Tuurlijk was het leuk toen je 13 jaar oud was of zo, maar als je meer anime hebt gezien is het zeer matig.![]()
quote:Op woensdag 22 november 2006 23:11 schreef koffiegast het volgende:
freeza saga...de eeuwige strijd leek het wel
soms moet je wel ouwe koeie uit de sloot halen als je niks anders kan verzinnenquote:Op woensdag 22 november 2006 23:23 schreef outcast_within het volgende:
FTR-Awards 2006
p.s. dbz discussie hebben we al gehad en dezelfde conclusies zijn gemaakt
[afbeelding]
och als ik wil heb ik nog een externe hd vol met ongekeken anime dus ik heb wel animevoer echter wil ik serie's als The third en Inukami afkijken en Tsubasa chronicle S2 wil ik aan beginnen zodra hij helemaal uit is...quote:Op woensdag 22 november 2006 23:35 schreef koffiegast het volgende:
moet toegeven, zie geen updates van sumomo/inukami atm...
na wat zoeke vind ik dan een nieuwe van akihabara@deep en eens in de anderhalve week komt een nieuwe naruto/deathnote uit :<
maar gelukkig heb ik een paar op voorraad...zoals xxxholic.. briljant !
xxxholic zou ik zeker gaan downloaden, kijkt heel lekker weg. Gewoon verstand op 0 en kijken maar.quote:Op woensdag 22 november 2006 23:38 schreef mschol het volgende:
[..]
och als ik wil heb ik nog een externe hd vol met ongekeken anime dus ik heb wel animevoer echter wil ik serie's als The third en Inukami afkijken en Tsubasa chronicle S2 wil ik aan beginnen zodra hij helemaal uit is...
is xxxholic zo goed dan?
dan gooi ik em nog wel eens aan mijn to download lijstje
Dunno, ik kon niet aan de stijl wennen. Een beetje shoujo is niet erg maar xxxHolic is weer teveel van het goede.quote:Op woensdag 22 november 2006 23:53 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
xxxholic zou ik zeker gaan downloaden, kijkt heel lekker weg. Gewoon verstand op 0 en kijken maar.![]()
Meiden serie.... xxxholic?quote:Op donderdag 23 november 2006 00:39 schreef Jordy-B het volgende:
xxxHolic is helemaal niet shoujo... Het is misschien geen stoere serie met een boel geweld, maar het is zeker geen uitgesproken meidenserie.
done, alvast bedanktquote:Op woensdag 22 november 2006 13:57 schreef SureZal het volgende:
[..]
Ik heb de PV, subtitled en al..
voeg me maar toe op msn en ik stuur het je wel![]()
de HDTV file is niet gesubbed, wel té goede kwaliteit ^__^
Het gaat mij meer om de artstijl. Lange ledematen enzo.quote:Op donderdag 23 november 2006 00:39 schreef Jordy-B het volgende:
xxxHolic is helemaal niet shoujo... Het is misschien geen stoere serie met een boel geweld, maar het is zeker geen uitgesproken meidenserie.
Je kan een serie toch niet shoujo of shounen noemen vanwege de tekenstijl?quote:Op donderdag 23 november 2006 16:56 schreef DinaDani het volgende:
[..]
Het gaat mij meer om de artstijl. Lange ledematen enzo.
Bij XXXHolic gebruiken ze erg andere stijl dan bij bijvoorbeeld Card Captor Sakura of Angelic Layer...quote:
.hack is zo boeiend als gras zien groeien, er komt nooit vaart in.quote:Op vrijdag 24 november 2006 14:06 schreef outcast_within het volgende:
iemand die hack.roots kent?
zit nu zes eps te kijken, veel vragen, weinig actie weinig antwoorden, weinig vaart
ah ok jammer. wel interessant in den beginnen.quote:Op vrijdag 24 november 2006 14:43 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
.hack is zo boeiend als gras zien groeien, er komt nooit vaart in.![]()
inderdaadquote:
SPOILER: Death Note 8Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tof! Zijn we eindelijk van die fillers af.quote:Op vrijdag 24 november 2006 16:19 schreef koffiegast het volgende:
Dattebayo to pick up Pokemon Diamond & Pearl - Naruto dropped*
Dattebayo Fansubs LLC was proud to announce today that it has decided to officially pick up the currently in progress season of "Pokemon Diamond & Pearl".
Pokemon Diamond & Pearl is the newest installment of the overwhelmingly popular Pokemon series. This show once again stars Satoshi, a young Pokemon trainer attempting to make his mark on the world while continuing to fiercely train his Pokemon, and simultaneously battling the evils he encounters along the way.
Due to the enomity of this project, and the limited resources at the disposal of Dattebayo Fansubs LLC, it was decided that the best course of action was to drop* the show Naruto. Declining profit margins and recent increases in production costs have made the release of this product impossible to maintain.
We hope that fans will be understanding in this time of transition and will share in our excitement about this fabulous new presentation.
Huldequote:Op woensdag 22 november 2006 20:18 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb de volgende box in me bezit:
klik
kostte me wel wat, maar dan hebbie ook wel wat
zal ik er een 18+ site van maken?quote:Op woensdag 22 november 2006 13:14 schreef outcast_within het volgende:
[..]
whehe steal source is your friend especially with find and replace all aidotsikies with bob
[afbeelding]
dat zou briljant zijnquote:Op vrijdag 24 november 2006 19:47 schreef outcast_within het volgende:
[..]
zal ik er een 18+ site van maken?
KITAAAAAAAAA!
kijk dan in mijn sig naar me dvd collectie , daar staatie tussen...quote:Op vrijdag 24 november 2006 17:25 schreef outcast_within het volgende:
ik zie niks
quote:Op vrijdag 24 november 2006 16:19 schreef koffiegast het volgende:
Dattebayo to pick up Pokemon Diamond & Pearl - Naruto dropped*
Dattebayo Fansubs LLC was proud to announce today that it has decided to officially pick up the currently in progress season of "Pokemon Diamond & Pearl".
Pokemon Diamond & Pearl is the newest installment of the overwhelmingly popular Pokemon series. This show once again stars Satoshi, a young Pokemon trainer attempting to make his mark on the world while continuing to fiercely train his Pokemon, and simultaneously battling the evils he encounters along the way.
Due to the enomity of this project, and the limited resources at the disposal of Dattebayo Fansubs LLC, it was decided that the best course of action was to drop* the show Naruto. Declining profit margins and recent increases in production costs have made the release of this product impossible to maintain.
We hope that fans will be understanding in this time of transition and will share in our excitement about this fabulous new presentation.
de eerste ~100 afleveringen zijn idd geen fillers, de rest welquote:Op vrijdag 24 november 2006 21:27 schreef DropjesLover het volgende:
fillers, naruto? neuh toch?
k kijk al ruim een jaar geen naruto meer, maar k wil het wel weer es gaan kijken, de oude/eerste episodes dan...
Mishicorp, maar ze hebben hem van de site gehaald omdat 'ie gelicenceerd is...quote:Op vrijdag 24 november 2006 21:27 schreef DropjesLover het volgende:
hmz, net xxxaholic aant t downen, zit dr geen ondertiteling bij. welke groep heeft die gereleased met engelse sub?
weet t ook wel hoorquote:Op vrijdag 24 november 2006 21:35 schreef mschol het volgende:
de eerste ~100 afleveringen zijn idd geen fillers, de rest wel
くそっquote:Op vrijdag 24 november 2006 22:00 schreef Jordy-B het volgende:
Mishicorp, maar ze hebben hem van de site gehaald omdat 'ie gelicenceerd is...
die boven mij vertelde iets wat jij in het juiste topic eerder had vermeld over pokemon en naruto enzo.quote:
Fout, de mooiste niet-filler aflevering is 135/136 ongeveer.quote:Op vrijdag 24 november 2006 21:35 schreef mschol het volgende:
[..]
de eerste ~100 afleveringen zijn idd geen fillers, de rest wel
ow.. maar na 100 ben ik gekaptquote:Op zaterdag 25 november 2006 09:58 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Fout, de mooiste niet-filler aflevering is 135/136 ongeveer.
En in februari zijn de fillers trouwens afgelopen.
jawel, tis een YHBT actiequote:Op zaterdag 25 november 2006 10:01 schreef mschol het volgende:
[..]
ow.. maar na 100 ben ik gekapt
en dabatayo gaat naruto niet meer subben dus?
Dan heb je echt de mooiste afleveringen gemist.quote:Op zaterdag 25 november 2006 10:01 schreef mschol het volgende:
[..]
ow.. maar na 100 ben ik gekapt
en dabatayo gaat naruto niet meer subben dus?
Dan moet je dat eens gaan doen.quote:Op zaterdag 25 november 2006 10:46 schreef mschol het volgende:
[..]
*zucht niet die gasten weer ...
@aarbei:
ik volg het naruto topic niet
SPOILER: mogelijke spoiler Higurashi no Naku Koro niOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ter info: zit nu bij ep 4
[ Bericht 71% gewijzigd door mschol op 25-11-2006 23:14:55 ]
toen ik het zag was dat, als starwars fan, mijn eerste reactie:quote:Op zondag 26 november 2006 21:48 schreef RipCore het volgende:
Is dat nou een spinoff van Star Wars Podracing of wat? Zag het een paar keer langskomen op de brakke zaterdagochtend en dat was het eerste waar ik aan moest denken. Zag er wel slick uit trouwens..
Idd, Inukami ook...quote:Op zondag 26 november 2006 23:39 schreef koffiegast het volgende:
dacht idd dikke star wars ripoff, zag het keer op jetix toen ik in bed lag ;x
(waarom is het zo stil in sublandgeen nieuwe tonagura/sumomo/etc voor 3 weken ofzo + alweer
)
Ja, Iks zag er wel wat anders uit. Ik dacht al dat het aan mij lag.quote:Op maandag 27 november 2006 22:01 schreef Jordy-B het volgende:
The Third 23 heeft weer die beroerde tekenstijl... Onbegrijpelijk dat ze zo een verder prima serie verkloten...
mmm bedankt voor het herinnerenquote:Op dinsdag 28 november 2006 13:00 schreef Jordy-B het volgende:
De nieuwe Aniway is uit...
Beter dan de vorige uitgave, maar nog niet erg goed, imo...
Nog steeds wel oude dingen... In deze uitgave zijn het Pom Poko ('94) en Detective Conan ('96)
ja het klonk behoorlijk goed ja dat Vlaams in die anime O_oquote:Op dinsdag 28 november 2006 17:02 schreef Omikron het volgende:
Donderdag komt als het goed is Pom Poko (Studio Ghibli) op DVD uit.
Met Nederlandse ondertiteling.
Ik vind het jammer dat Paradiso deze niet Nederlands Gedubt heeft.
Ik vond Spirited Away en The Cat returns erg geslaagt in het nederlands of liever gezegt het Vlaams.
Zelf heb ik het liever ook gewoon in het Japans. Zelden dat een Dub ook nog maar redelijk te noemen is.quote:Op dinsdag 28 november 2006 17:15 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
[..]
ja het klonk behoorlijk goed ja dat Vlaams in die anime O_o
ik stond er zelf van te kijken in elk geval
ben echt iemand die alles zoveel mogelijk in hetorigineel wil laten though en dan veel met subs werken
Ik heb mijn eps van GG subs ook al vervangen voor die van Shinsen/Ureshii.quote:Op dinsdag 28 november 2006 17:17 schreef Omikron het volgende:
Zie net dat Shinsen, Code Geass in de wereld geholpen hebben.
Volg deze serie al een paar weken en is best te doen.
Japan is overgenomen door de Britten. De japaners worden onderdrukt. Verzet is aan het verliezen totdat ze een echte leider krijgen in de vorm van Lelouch.
Lelouch krijgt de beschiking over een speciale gave die hem door een vreemd meisje word gegeven. Redelijke gevechten tussen robots.
Ik zou zeggen neem eens een kijkje. Het is de moeite waard.
Yay! pics!quote:Op dinsdag 28 november 2006 13:36 schreef Jordy-B het volgende:
Ja... Voornamelijk foto's van de cosplayers en een stuk over de toegenomen belangstelling voor het evenement.
GG was er al vanaf ep 1 mee bezig, en het is inderdaad een zeer vermakelijke serie (al vond ik die ep met die kat nogal... mwahquote:Op dinsdag 28 november 2006 17:17 schreef Omikron het volgende:
Zie net dat Shinsen, Code Geass in de wereld geholpen hebben.
Volg deze serie al een paar weken en is best te doen.
Japan is overgenomen door de Britten. De japaners worden onderdrukt. Verzet is aan het verliezen totdat ze een echte leider krijgen in de vorm van Lelouch.
Lelouch krijgt de beschiking over een speciale gave die hem door een vreemd meisje word gegeven. Redelijke gevechten tussen robots.
Ik zou zeggen neem eens een kijkje. Het is de moeite waard.
tja een typische filler helaas, maar voor nu bevalt het verhaal me erg goed, zeker van de nieuwe ep (7)quote:Op dinsdag 28 november 2006 18:19 schreef Rahl het volgende:
[..]
GG was er al vanaf ep 1 mee bezig, en het is inderdaad een zeer vermakelijke serie (al vond ik die ep met die kat nogal... mwah)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die zelda kerel.. had hij dat pak nog over van een nintendo bijeenkomst? Die chubbie met een naruto hoofdband erg charmant. En die kerel met dat blauwe pak die staat op 2 foto's net als een ander meisje met een blauw pak. Was er zo weinig boeiends te zien daar?quote:Op dinsdag 28 november 2006 13:36 schreef Jordy-B het volgende:
Ja... Voornamelijk foto's van de cosplayers en een stuk over de toegenomen belangstelling voor het evenement.
Hard Gay was de act van de dag...quote:Op woensdag 29 november 2006 10:47 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Die zelda kerel.. had hij dat pak nog over van een nintendo bijeenkomst? Die chubbie met een naruto hoofdband erg charmant. En die kerel met dat blauwe pak die staat op 2 foto's net als een ander meisje met een blauw pak. Was er zo weinig boeiends te zien daar?
Plus Wat is al dat gays ertussen.
Mahoromatic's Mahoroquote:Pluspunt meisje met maid costume op een motorcosplayer
Whoei, ik sluit mij helemaal bij je aan...quote:Op woensdag 29 november 2006 13:47 schreef Sh0g het volgende:
JaaaaaaaaEr is een nieuwe preview uit van Byousoku 5 Centimeter
Een nieuwe anime film die volgend jaar uitkomt.
En wat een geweldige film moet dat zijn zeg
Die tekenstijl!!
Die sfeer!!
Die muziek!!
Kippenvel tot aan mijn kleine teen en dat zeg ik niet vaak. Damn, ik kan niet wachten
Ziet er erg mooi uit! Ben benieuwd.quote:Op woensdag 29 november 2006 13:47 schreef Sh0g het volgende:
JaaaaaaaaEr is een nieuwe preview uit van Byousoku 5 Centimeter
Een nieuwe anime film die volgend jaar uitkomt.
En wat een geweldige film moet dat zijn zeg
Die tekenstijl!!
Die sfeer!!
Die muziek!!
Kippenvel tot aan mijn kleine teen en dat zeg ik niet vaak. Damn, ik kan niet wachten
Hopelijk wordt het 3e seizoen van Tsubasa Chronicle wat interessanter.quote:Op vrijdag 1 december 2006 00:01 schreef mschol het volgende:
waneer is fnt nou eens klaar met The third
en oban duurt ook nog eff, ik moet maar gaan beginnen aan tsubasa chronicle 2
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zijn gewoon Engelse subs voor en die staan zelfs op youtube...quote:Op donderdag 30 november 2006 22:28 schreef outcast_within het volgende:
ken ik niet en kan geen spaans
next
....
neuh... Maar de tekenstijl van de serie is niet al te best, dus het kan geen kwaad...quote:Op vrijdag 1 december 2006 20:30 schreef outcast_within het volgende:
youtube? :s moet dat nou?
Aaaww... Rahl.. gun die jongen ook eens wat!quote:
Anime-HQ heeft Elfen Lied nog op hun IRC bots staan.quote:Op zondag 3 december 2006 19:04 schreef Canisfire het volgende:
Wie heeft er een linkje voor mij om aan elfen lied te komen ?
Ik heb niet echt ervarig met ircquote:Op zondag 3 december 2006 19:11 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Anime-HQ heeft Elfen Lied nog op hun IRC bots staan.
Het is heel simpel: Mirc installeren/Channel joinen/xdcc msg copy/paste. Klaar.quote:
Jaja, geen offtopic gezeur meer.quote:
Jij deed een warezrequest en nou is orealo een maand van het forum geschopt, door yvonne.quote:Op zondag 3 december 2006 19:33 schreef Canisfire het volgende:
Whats going on ?
ze heeft Bob geband...quote:
*Pm stuurt*quote:Op zondag 3 december 2006 19:38 schreef torn_Machina het volgende:
Je kan Canisfire toch gewoon een PM sturen als hij bepaalde linkjes wil hebben?![]()
Je weet dat warezrequests net zo banwaardig zijn als hulp bij warezreuests?quote:
*niets heeft gezegtquote:Op zondag 3 december 2006 19:51 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Je weet dat warezrequests net zo banwaardig zijn als hulp bij warezreuests?
Mag best, en PM's worden alleen gemodereerd als het overduidelijk is dat 't gebruikt wordt voor zaken die niet mogen volgens de policy... Punt is dat Canisfire begon met een warezrequest en dat bob blijkbaar suf genoeg was om daar gehoor aan te geven... (lijkt mij iig een reden om 'm te bannen...)quote:Op zondag 3 december 2006 19:58 schreef torn_Machina het volgende:
Wil je zeggen dat je niet eens iemand een PM mag sturen buiten het topic om als hij een serie zoekt? Niemand heeft er dan toch last van?Het is in principe gewoon een mailtje.
![]()
quote:
fok! heeft een heuse PM functie jaquote:Op maandag 4 december 2006 08:52 schreef MaxiTitan het volgende:
Sumomo mo momo mo komt eindelijk ook weer op gang, nu inukami nog...
Heeft Fok! forum een PM functie?Of bedoelen jullie dat ding in het fotoboek?
... wtf komt die screenshot vandaan...quote:Op zondag 3 december 2006 18:14 schreef Kroekroek het volgende:
Ik ben op zoek naar een originele TVP.
Heb je even?
[afbeelding]
Daar lust zij wel pap van!
'k heb iig vrij gevraagd van 't werk... Alleen de zaterdag, want ik vind één dag al lang... kan me niet voorstellen dat ik het op zo'n evenement drie dagen weet uit te houden...quote:Op maandag 4 december 2006 09:59 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
zo om 09.00.11 mijn hotel reservering voor animecon 2007 verzonden
ben benieuwd of het me lukt om weer in het hotel in Almelo te kunnen slapen.
iemand die al plannen heeft om naar a-con 2007 te gaan???
indien er mensen gaan wat wordt dan je cosplay
ik ga zelf als Allen Walker uit D.Gray-man
.hack anime.quote:Op maandag 4 december 2006 15:56 schreef mschol het volgende:
[..]
... wtf komt die screenshot vandaan...
.hack is wel een verschrikkelijk saaie serie hoor. Als je hem gaat kijken moet je erg je best doen om niet in slaap te vallen.quote:
vraag me meer af of het niet gespiegeld is, aangezien het lijkt alsof ze wilt dat er haar wordt gevoeld zeg maarquote:Op maandag 4 december 2006 15:56 schreef mschol het volgende:
[..]
... wtf komt die screenshot vandaan...
dat merk ik vanzelfquote:Op maandag 4 december 2006 16:27 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
.hack is wel een verschrikkelijk saaie serie hoor. Als je hem gaat kijken moet je erg je best doen om niet in slaap te vallen.![]()
quote:Op maandag 4 december 2006 17:03 schreef Canisfire het volgende:
Elfen lied is leuk !! XD
Volgens mij .hack//sign. Roots heeft een ander hoofdpersonage.quote:Op maandag 4 december 2006 17:37 schreef mschol het volgende:
[..]
dat merk ik vanzelf
[..]
zoek zoek op anidb:
.hack welke?![]()
roots dacht ik zo aan?
wat was volgens jou dan de meest foute actie uit hsg?quote:Op maandag 4 december 2006 20:52 schreef koffiegast het volgende:
sumomo 8...mijn god
kreeg een terugblik van de meeste foute actie uit high school girls, dit ging ook erg ver
de rugmassage.quote:Op maandag 4 december 2006 21:13 schreef mschol het volgende:
[..]
wat was volgens jou dan de meest foute actie uit hsg?
quote:Op maandag 4 december 2006 21:21 schreef koffiegast het volgende:
[..]
de rugmassage.
spreekt boekdelen.
Hoe kom jij weer unbanned?quote:Op maandag 4 december 2006 22:37 schreef Orealo het volgende:
Ik ben jarig he, zaterdag.
slijmen tegen yvonne...quote:
mij lukt het prima hoor, ik vind het juist leuk om lekker lang bij zo een evenement te zijn, tis ook een beetje een ons kent ons evenement, ik ken een Groot deel van de bezoekers daar meestal XDquote:Op maandag 4 december 2006 16:05 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
'k heb iig vrij gevraagd van 't werk... Alleen de zaterdag, want ik vind één dag al lang... kan me niet voorstellen dat ik het op zo'n evenement drie dagen weet uit te houden...
hahaha! Bob, jij ownedquote:Op maandag 4 december 2006 23:22 schreef Orealo het volgende:
- Jordy-B is tof. -
[ Bericht 100% gewijzigd door Jordy-B op 04-12-2006 23:23 ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |