Aaaww... Rahl.. gun die jongen ook eens wat!quote:
Anime-HQ heeft Elfen Lied nog op hun IRC bots staan.quote:Op zondag 3 december 2006 19:04 schreef Canisfire het volgende:
Wie heeft er een linkje voor mij om aan elfen lied te komen ?
Ik heb niet echt ervarig met ircquote:Op zondag 3 december 2006 19:11 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Anime-HQ heeft Elfen Lied nog op hun IRC bots staan.
Het is heel simpel: Mirc installeren/Channel joinen/xdcc msg copy/paste. Klaar.quote:
Jaja, geen offtopic gezeur meer.quote:
Jij deed een warezrequest en nou is orealo een maand van het forum geschopt, door yvonne.quote:Op zondag 3 december 2006 19:33 schreef Canisfire het volgende:
Whats going on ?
ze heeft Bob geband...quote:
*Pm stuurt*quote:Op zondag 3 december 2006 19:38 schreef torn_Machina het volgende:
Je kan Canisfire toch gewoon een PM sturen als hij bepaalde linkjes wil hebben?![]()
Je weet dat warezrequests net zo banwaardig zijn als hulp bij warezreuests?quote:
*niets heeft gezegtquote:Op zondag 3 december 2006 19:51 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Je weet dat warezrequests net zo banwaardig zijn als hulp bij warezreuests?
Mag best, en PM's worden alleen gemodereerd als het overduidelijk is dat 't gebruikt wordt voor zaken die niet mogen volgens de policy... Punt is dat Canisfire begon met een warezrequest en dat bob blijkbaar suf genoeg was om daar gehoor aan te geven... (lijkt mij iig een reden om 'm te bannen...)quote:Op zondag 3 december 2006 19:58 schreef torn_Machina het volgende:
Wil je zeggen dat je niet eens iemand een PM mag sturen buiten het topic om als hij een serie zoekt? Niemand heeft er dan toch last van?Het is in principe gewoon een mailtje.
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |