Verrek, je hebt gelijk. Ichigo 100% is idd een vrouw bedacht, altijd gedacht dat de bedenker een man was.quote:Op dinsdag 14 november 2006 10:11 schreef DropjesLover het volgende:
pfff, k ben maar weer begonnnen met mijn anime opnieuwe te kijken, k vind Ichigo 100% nog steeds de beste/leukste. k las overigens ergens dat dat ook door een vrouw bedacht/gemaakt was, misschien dat het daardoor komt.
De animeserie Ichigo 100% is echt slap vergeleken met de manga, ook hebben ze de serie serieus vernaggelt door het hele verhaal in 12 eps te proppen plus nog een handje vol OVA's... Jammer, zeer jammer imo... Als je de serie leuk vindt dan ga je de (scanlated) manga helemaal meesterlijk vinden.quote:weet iemand nog een paar van dit soort series?
ik heb al:
-ichigo 100%
neuh, k ben geen liefhebber van dit genre![]()
maar volgens mij is het wel schadelijk voor mn sociale vaardigheden aan t worden. k ga net meer anime kijken als k in een dipje zit of geen relatie heb. mijn ideale vriendin:
[afbeelding]
Satsuki![]()
Kvind ayumi best wel te pruimen maar ze was zo cute in die youtubeclip dat ik het niet kon laten hem te delen. Zelf vind in Anri Kumaki echt heel goed, en Otsuka Ai ook welquote:Op maandag 13 november 2006 20:21 schreef Jordy-B het volgende:
Ayumi Hamasaki...
Ze is wel schattig, maar het is op haar albums heel irritant dat d'r stem steeds wegvalt. Sowieso een maffe stem, dus gek dat ze zoveel reclames maakt...
Yaguchi Mari doet het voor..
Dat ligt er aan wat je natuurlijk qua anime leuk vindt.quote:Op dinsdag 14 november 2006 14:24 schreef blessed19 het volgende:
lijstjes ;'(
is er nou niks boeiends gaande, behalve pumpkin scissors?
......quote:
ik moest mezelf dan ook van de grond vegen, nadat ik die foto zagquote:Op dinsdag 14 november 2006 15:23 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
[..]
......
OMFG........
tis maar hoever je je cosplay wil doorvoeren denk ik zo ....
[..]
denk dat de meeste mensen in dit topic zichzelf van de grond moesten schrapen XDquote:Op dinsdag 14 november 2006 15:25 schreef Sh0g het volgende:
[..]
ik moest mezelf dan ook van de grond vegen, nadat ik die foto zag
Het is redelijk ingewikkeld. Het gaat over een toekomst wereld, waarin na een grote klimatologische ramp mensen in een beschermde stad wonen. In die stad leven mensen en androids veilig en gezellig samen. Maar onder een totaal authoritair systeem. Dan is er iets met een monster, Proxy, die van belang is voor het voorbestaan van de stad. Een jongen, Vincent Law, die een connectie lijkt te hebben met die Proxy. Ondertussen is er ook een virus, het the Cogito Virus, waardoor de androids gevoelens en een bewustzijn krijgen en op het moorden slaan.quote:Op dinsdag 14 november 2006 15:23 schreef zquing het volgende:
waar gaat ergo proxy over? Hoor er steeds meer over de laatste tijd
Ik heb het over scanlated manga... Dat is een ingescande (digitale) versie van de manga en door fans vertaald. Deze kan je gewoon downloaden via bittorrent, Yanime heeft de volledige serie af en dat is ook nog eens van goede kwaliteit.quote:Op dinsdag 14 november 2006 11:09 schreef DropjesLover het volgende:
nog erger?![]()
mwha, de manga vind k eigenlijk niet zo super leuk, k heb liever dat het een filmpje is, dat komt een stuk "echter" over bij mij. anders is t niet veel anders dan suske & wiske.
los van t feit dat en geen winkel in de buurt heb die ze verkoopt (maar daar is internet voor) en dat k dr niet echt veel geld voor (over) heb, aangezien het vaak bij 1 a 2 keer lezen blijft, net zoals de anime...
Ik vind de serie Bartender eigenlijk wel indrukwekkend. Het is een heel rustige serie die draait om de klanten en de bartender van een bijzondere bar: Edenhall.quote:Op dinsdag 14 november 2006 14:24 schreef blessed19 het volgende:
lijstjes ;'(
is er nou niks boeiends gaande, behalve pumpkin scissors?
Ergo Proxy is geen gouwe ouwe... Die serie is van dit jaar, man!quote:Op dinsdag 14 november 2006 15:03 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Ik volg van de huidige series alleenDeath Note, Black Blood Brothers en Pumpkins Scissors. En Naruto en Bleach als de fillers daar weer voorbij zijn. Verder ben ik eigenlijk meer bezig met het kijken van goude ouden. Nu ben ik bijvoorbeeld bezig met Ergo Proxy.
Ik heb het idee dat Ergo Proxy vooral veel bekendheid heeft gekregen omdat het een serie is die in High Definition, met 5.1-geluid op internet verschenen is.quote:Op dinsdag 14 november 2006 15:23 schreef zquing het volgende:
waar gaat ergo proxy over? Hoor er steeds meer over de laatste tijd
Neuh... weinig humor... De klanten zijn op het eerste gezicht vrij normaal, maar hebben doorgaans wel een bijzondere geschiedenis. Geen actie, ofzo... het is echt een rustige serie.quote:Op dinsdag 14 november 2006 19:02 schreef koffiegast het volgende:
en ook humoristische aspecten daarin? ik vond het al zon aparte naam qua serie enzo..
of die aparte klanten enzoi...beetje egt actie enzo er ook in mmh?
Luister ook eens naar Maaya Sakamoto (bekend van haar samenwerking met Yoko Kanno, is te horen op veel animé-soundtracks), Shibata Jun (ballads, prachtige stem), Shono Juli (rustige pop, doet een beetje zuid-amerikaans aan), Yuko Ando (beetje funky), Angela Aki (pop/ballad), Asako Toki (jazz, erg bijzondere stem, heerlijk Engrish), Koda Kumi (dansmuziek), Mai Kuraki (erg Utada Hikaru-achtig), Satoko Ishimine (bijzondere stem, beetje alternatief aandoende muziek), Mika Nakashima (voornamelijk ballads... typische stem)quote:Op dinsdag 14 november 2006 12:43 schreef SureZal het volgende:
Morning MusumeOtsuka Ai (alleen de langzamere nummers, geen nummers als Smiley e.d.)
Kaoru Amane
Shibasaki Kou
Yuna Ito
Utada Hikaru
![]()
Ja, ik luister veel Japanse muziek![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VEELVOUDIG GEBRUIK VAN CAPS MAAKT VAN EEN MENING EEN FEIT.
quote:Op dinsdag 14 november 2006 18:52 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
maar het gaat vooral om drank en cocktails en hun geschiedenis... De aftiteling is live-action en laat je zien hoe je de cocktail bereidt waar de aflevering om draaide (inclusief recept)...
quote:Op dinsdag 14 november 2006 20:04 schreef DinaDani het volgende:
Black Lagoon 18 is uit. Erg gave ep, vooral met de knipoog naar Neon Genesis Evangelion.was helemaal vergeten dat deze serie er ook nog is, Ik vond iig S1 erg vermakelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Those unforgettable days, for them I live"
nou waar wacht je opquote:Op dinsdag 14 november 2006 21:15 schreef zquing het volgende:
[..]
was helemaal vergeten dat deze serie er ook nog is, Ik vond iig S1 erg vermakelijk
ik weet niet hoe dit komt, maar dat heb ik echt niet expres gedaan..quote:Op dinsdag 14 november 2006 13:47 schreef koffiegast het volgende:
hehe orealo haalt mijn avatar uit hall of fame ;p terwijl ik hier nu sinds topic 15 ofzo post(langer dan velen)
hier en daar hetzelfde als vorige (mijne) j/kquote:Op dinsdag 14 november 2006 22:07 schreef Orealo het volgende:
[..]
ik weet niet hoe dit komt, maar dat heb ik echt niet expres gedaan..
Je staat er weer in iig.
niemand opmerkingen over mijn uiterst goed gevonden TT?
je weet dat het stiekem 'vrouwelijke' is en dat 'vrouwelijke kip' een beetje dubbelop is?quote:Op dinsdag 14 november 2006 22:07 schreef Orealo het volgende:
niemand opmerkingen over mijn uiterst goed gevonden TT?
Lijstjes zijn kut tenzij ze voorzien worden van een korte uitleg/beschrijving van ieder punt op de lijst.quote:Op dinsdag 14 november 2006 22:17 schreef Ceased2Be het volgende:
En aangezien we toch lijstjes aan het posten zijn.
mannelijke kip : haanquote:Op dinsdag 14 november 2006 22:18 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
je weet dat het stiekem 'vrouwelijke' is en dat 'vrouwelijke kip' een beetje dubbelop is?
Dan is 'ie tof...
hen = kip = het wijfje bij de hoenderachtige vogelsquote:Op dinsdag 14 november 2006 22:21 schreef Orealo het volgende:
mannelijke kip : haan
vrouwelijke kip : hen
toch?.
Het was nog vroeg.
quote:Op dinsdag 14 november 2006 22:26 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
hen = kip = het wijfje bij de hoenderachtige vogels.
haan = het mannetje bij de (meeste soorten) hoenderachtige vogels.
Als je erop staat wil ik ze best voorzien van uitleg, maar dat wordt morgen... of was dat niet specifiek aan mij gericht?quote:Op dinsdag 14 november 2006 22:20 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Lijstjes zijn kut tenzij ze voorzien worden van een korte uitleg/beschrijving van ieder punt op de lijst.
Geldt eigenlijk voor iedereen. Het is gewoon min-of-meer wat er van je verwacht wordt als je lijstjes posts in topics die niet speciaal bedoeld zijn voor lijstjes. Als iedereen een beetje zijn/haar lijstje gaat posten (zonder extra informatie als waarom juist dat lijstje, of wat de punten inhouden), is het behoorlijk oninteressant en verzandt het topic in een opsomtopic. Opsomtopics gaan op slot.quote:Op dinsdag 14 november 2006 22:28 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Als je erop staat wil ik ze best voorzien van uitleg, maar dat wordt morgen... of was dat niet specifiek aan mij gericht?
8 al? 6 is de laatste die gereleased is. Ben zelf bij ep 5, want ik volg hem van Shinsen en Toriyamaworld.quote:Op woensdag 15 november 2006 00:07 schreef stroopje het volgende:
he mijn avatar staat niet meer in Hall of Famemoet effe meer anime kijken
volgt iemand D.Gray-man ben bij ep 8 en tot nu toe bevalt het me wel en Busou Renkin vind ik ook wel wat heeft iets van FMA met dat alchemy
hey Orealo dat link naar naruto moet worden vernieuwd![]()
Al blijft het 'ieder zijn meug'...quote:Op woensdag 15 november 2006 02:10 schreef Crashcat het volgende:
Jeeeuj....
Ik wilde gisteren wel de topic copy and pasten, maar dat ging niet goed
tvp dan maar
[afbeelding]
Mij kun je nu al helemaal opvegen..quote:
Moaaar female otaku'squote:Op woensdag 15 november 2006 17:20 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Mij kun je nu al helemaal opvegen..Voelde me al niet goed, maar nu ik dit zie..!
Dit topic proberen wat meer te posten en anime te kijken, ben de laatste tijd nogal on/actief geweest.
quote:Op woensdag 15 november 2006 23:20 schreef outcast_within het volgende:
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej
spaanse subs voor ichigo mashimiro
ik heb nog steeds portugese golden boyquote:Op woensdag 15 november 2006 23:20 schreef outcast_within het volgende:
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej
spaanse subs voor ichigo mashimiro
Is het niet makkelijker om gewoon naar de site van LIME te gaan? Ik heb daar ep 1-8 al in de irc bots gezien en ze hebben ook een batch torrent op hun torrentpage staan.quote:Op donderdag 16 november 2006 10:27 schreef outcast_within het volgende:
dunnow kon maar geen goede vinden. dit was de enigste na zoeken bij spion pirate en isojacht.
ik zal eens googlen op lime
Maar aangezien we hier geen links mogen plaatsen, moet hij toch gaan googlen of op anidb zoeken.quote:Op donderdag 16 november 2006 14:44 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Is het niet makkelijker om gewoon naar de site van LIME te gaan? Ik heb daar ep 1-8 al in de irc bots gezien en ze hebben ook een batch torrent op hun torrentpage staan.![]()
Weet ik, daarom zeg ik ook dat ik het een en ander heb gezien op hun site.quote:Op donderdag 16 november 2006 14:47 schreef Crashcat het volgende:
[..]
Maar aangezien we hier geen links mogen plaatsen, moet hij toch gaan googlen of op anidb zoeken.
Dat is, als hij er geen bookmark van hebt.
Aahh.. Hij heeft een spaarlamp.. Ja, die hebben wel even nodig om op te startenquote:Op donderdag 16 november 2006 14:52 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Weet ik, daarom zeg ik ook dat ik het een en ander heb gezien op hun site.Misschien gaat er dan een lampje bij Outcast branden.
![]()
you lost me at sowiesoquote:Op donderdag 16 november 2006 16:35 schreef Jordy-B het volgende:
Sowieso kan je de fansubbers altijd wel vinden via www.animenfo.com, www.animenewsnetwork.com en www.anidb.net... Met name die laatste, want waar de anderen informatie geven over de series zelf, krijg je op anidb juist informatie over de fansubs. Je kan makkelijk de fansubs van verschillende fansubbers met elkaar vergelijken en ook in één oogopslag zien welke fansubbers een beetje actief bezig zijn met een bepaalde serie.
Deze sites staan dan ook niet voor niets in de OP (al zou er wellicht wel even een beschrijving van de sites bij mogen komen...)
Eeej, en ik maar denken dat je een oudgediende wasquote:Op donderdag 16 november 2006 17:39 schreef outcast_within het volgende:
[..]
you lost me at sowieso
ik deed torrentspionnen of isohunten netwat. en ik vond maar heel weinig. Dus ik ging er maar van uit dat de enigste pack die ik zag engels was... ah well
Dat spaarlamp-idee komt behoorlijk in de buurt, hoor.quote:Op donderdag 16 november 2006 19:21 schreef Crashcat het volgende:
[..]
Eeej, en ik maar denken dat je een oudgediende was![]()
![]()
Uhuquote:Op donderdag 16 november 2006 19:45 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Dat spaarlamp-idee komt behoorlijk in de buurt, hoor.
De manga's die je in Nederland vindt, zijn bijna altijd vertaald naar het Engels. Kijk gewoon bij stripwinkels of ze een voorraadje manga hebben, of ga gelijk naar onlinewinkels als archonia (er zijn er meer, maar dan moet je even in het vorige topic kijken... wel doen, want archonia heeft van die serie alleen vertalingen in het Frans, volgens mijquote:Op donderdag 16 november 2006 21:37 schreef DropjesLover het volgende:
pfff, net het eerste hoofdstuk van Ichigo 100% gelezen...
k begon op een cm of 60-70 van mn beeldscherm, k eindigde op 25-30 cm(nu nog n beetje last van mn ogen...). tis wel ff wennen, van rechts naar links, van boven naar onder lezen, maar t went wel
![]()
weet iemand waar je die (vertaald naar engels) manga kan krijgen? hebbe hebbe hebbe![]()
Ichigo 100% manga zal je niet vinden in het westen, iig niet in het Engels vertaald, omdat (nog) niemand hem gelicenseerd heeft (zover ik weet). Vandaar is hij als scanlated manga nog steeds vrij te downloaden bij Yanime en anders was ik al begonnen met het verzamelen van de mangaserie.quote:Op donderdag 16 november 2006 21:37 schreef DropjesLover het volgende:
pfff, net het eerste hoofdstuk van Ichigo 100% gelezen...
k begon op een cm of 60-70 van mn beeldscherm, k eindigde op 25-30 cm(nu nog n beetje last van mn ogen...). tis wel ff wennen, van rechts naar links, van boven naar onder lezen, maar t went wel
![]()
weet iemand waar je die (vertaald naar engels) manga kan krijgen? hebbe hebbe hebbe![]()
ik kan niet wachte voor de volgende episodes! net 7 ook gezien, BRILJANTquote:Op vrijdag 17 november 2006 13:34 schreef Rahl het volgende:
Death Note
Geweldige serie
Net ep 7 gezien, ik ben er echt weg van. De muziek is heel passend en mooi, Light is gewoon keitof en zijn plannetjes ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |