abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43806002
quote:
Op woensdag 22 november 2006 23:38 schreef mschol het volgende:

[..]

och als ik wil heb ik nog een externe hd vol met ongekeken anime dus ik heb wel animevoer echter wil ik serie's als The third en Inukami afkijken en Tsubasa chronicle S2 wil ik aan beginnen zodra hij helemaal uit is...

is xxxholic zo goed dan?
dan gooi ik em nog wel eens aan mijn to download lijstje
xxxholic zou ik zeker gaan downloaden, kijkt heel lekker weg. Gewoon verstand op 0 en kijken maar.
pi_43807398
quote:
Op woensdag 22 november 2006 23:53 schreef torn_Machina het volgende:

[..]

xxxholic zou ik zeker gaan downloaden, kijkt heel lekker weg. Gewoon verstand op 0 en kijken maar.
Dunno, ik kon niet aan de stijl wennen. Een beetje shoujo is niet erg maar xxxHolic is weer teveel van het goede.
VEELVOUDIG GEBRUIK VAN CAPS MAAKT VAN EEN MENING EEN FEIT.
pi_43807826
xxxHolic is helemaal niet shoujo... Het is misschien geen stoere serie met een boel geweld, maar het is zeker geen uitgesproken meidenserie.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_43808604
quote:
Op donderdag 23 november 2006 00:39 schreef Jordy-B het volgende:
xxxHolic is helemaal niet shoujo... Het is misschien geen stoere serie met een boel geweld, maar het is zeker geen uitgesproken meidenserie.
Meiden serie.... xxxholic? Dat is wel het laatste. Het gaat meer over Japanse gebruiken en mythes.
Een goede mysterieuze serie, met de nodige dosis humor.
pi_43810100
quote:
Op woensdag 22 november 2006 13:57 schreef SureZal het volgende:

[..]

Ik heb de PV, subtitled en al..
voeg me maar toe op msn en ik stuur het je wel
de HDTV file is niet gesubbed, wel té goede kwaliteit ^__^
done, alvast bedankt
  donderdag 23 november 2006 @ 09:36:48 #156
115209 NASDAQbastardo
Slaafzwepende blasfemie
pi_43812182
Sunabozu bijna af! Nou ja, op de helft dan.

Weet ondanks de perv-clichés toch origineel en grappig te blijven, en kijkt gewoon lekker weg. Leuke karakters ook. Noemenswaardig is het feit dat er een klein meisje in zit die niet voor zelfmoordneigingen zorgt. Ik had er iig nog nooit van gehoord, jullie wellicht ook niet, dus bij deze een recommendation
|: Emadd9 | Am6 :|
An amateur practices something until he can play it right, a pro practices it until he can't play it wrong
pi_43812425
Die word in amerika toch uitgebracht onder de naam 'Desert Punk' ? Aantal clips van gezien, leek me wel grappig maar kon het nergens downloadbaar vinden.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_43824674
quote:
Op donderdag 23 november 2006 00:39 schreef Jordy-B het volgende:
Het gaat mij meer om de artstijl. Lange ledematen enzo.
VEELVOUDIG GEBRUIK VAN CAPS MAAKT VAN EEN MENING EEN FEIT.
  donderdag 23 november 2006 @ 17:03:41 #159
52544 RipCore
Sleep is my escape.
pi_43824891
Da's CLAMP.

En imo KUT.
"Being a procrastinating, instigating, exasperating chameleon is a damn tiring job!"
pi_43825549
quote:
Op donderdag 23 november 2006 16:56 schreef DinaDani het volgende:

[..]

Het gaat mij meer om de artstijl. Lange ledematen enzo.
Je kan een serie toch niet shoujo of shounen noemen vanwege de tekenstijl?

Dat wordt enkel bepaald door het verhaal, de setting en de hoeveelheid actie/geweld/romantiek, etc...
quote:
Op donderdag 23 november 2006 17:03 schreef RipCore het volgende:
Da's CLAMP.

En imo KUT.
Bij XXXHolic gebruiken ze erg andere stijl dan bij bijvoorbeeld Card Captor Sakura of Angelic Layer...

En CLAMP kut vinden... 't is een kwestie van smaak, maar CLAMP is een bijzonder populair team van schrijvers en hun series vallen vaak in goede smaak. Neem bijvoorbeeld een serie als Chobits... Zelfs nu nog kom je regelmatig Chobits Cosplay tegen en de serie is een must-see voor de animé-liefhebber.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_43827194
quote:
Op donderdag 23 november 2006 17:03 schreef RipCore het volgende:
Da's CLAMP.

En imo KUT.
STUFU

CLAMP

pi_43827832
xxxholic shoujo?
eerder ecchi tbh
pi_43850157
iemand die hack.roots kent?

zit nu zes eps te kijken, veel vragen, weinig actie weinig antwoorden, weinig vaart
pi_43850865
Death Note was weer lekker hoor
pi_43851232
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 14:06 schreef outcast_within het volgende:
iemand die hack.roots kent?

zit nu zes eps te kijken, veel vragen, weinig actie weinig antwoorden, weinig vaart
.hack is zo boeiend als gras zien groeien, er komt nooit vaart in.
pi_43851349
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 14:43 schreef torn_Machina het volgende:

[..]

.hack is zo boeiend als gras zien groeien, er komt nooit vaart in.
ah ok jammer. wel interessant in den beginnen.

maar goed na zes eps
-geen groot stoomgeweer in actie
-geen idee wat die kristalletjes doen
-geen idee hoe het echte leven eruit ziet
-geen idee of die black multiclass weapon ook kan uitloggen/mens is
-wat zijn speciale krachten zijn
-waarom die obi wan kenobi alleen maar in de stad ronddwaalt
-wat de link is tussen tabby en hoofdpersoon
-wat nu precies zijn speciale attribute is
-waar die grote pilaren/guns voor zijn buiten de stad in de achtergrond
Volgens mij is dit een goede serie om eerst 3eps van te zien en vervolgens in 20 zinnen samengevat te zien worden.
pi_43851511
Ik heb .hack//sign tot ep 12 ofzo gekeken, maar daarna trok ik het echt niet meer. Zo vreselijk saai en sloom.
Volgens mij is .hack/roots nog erger.
  vrijdag 24 november 2006 @ 16:04:04 #168
51794 Rahl
Life is just a game we play
pi_43853979
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 14:31 schreef Intronic het volgende:
Death Note was weer lekker hoor
inderdaad

echt fantastisch.
SPOILER: Death Note 8
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
'Very funny Scotty, now beam down my clothes.'
Klippend door je schuur, dorp of plantsoen.
last.fm
pi_43854474
Dattebayo to pick up Pokemon Diamond & Pearl - Naruto dropped*

Dattebayo Fansubs LLC was proud to announce today that it has decided to officially pick up the currently in progress season of "Pokemon Diamond & Pearl".

Pokemon Diamond & Pearl is the newest installment of the overwhelmingly popular Pokemon series. This show once again stars Satoshi, a young Pokemon trainer attempting to make his mark on the world while continuing to fiercely train his Pokemon, and simultaneously battling the evils he encounters along the way.

Due to the enomity of this project, and the limited resources at the disposal of Dattebayo Fansubs LLC, it was decided that the best course of action was to drop* the show Naruto. Declining profit margins and recent increases in production costs have made the release of this product impossible to maintain.

We hope that fans will be understanding in this time of transition and will share in our excitement about this fabulous new presentation.

pi_43854637
aardbei..
pi_43854872
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 16:19 schreef koffiegast het volgende:

Dattebayo Fansubs LLC was proud to announce today that it has decided to officially pick up the currently in progress season of "Pokemon Diamond & Pearl".

Pokemon Diamond & Pearl is the newest installment of the overwhelmingly popular Pokemon series. This show once again stars Satoshi, a young Pokemon trainer attempting to make his mark on the world while continuing to fiercely train his Pokemon, and simultaneously battling the evils he encounters along the way.

Due to the enomity of this project, and the limited resources at the disposal of Dattebayo Fansubs LLC, it was decided that the best course of action was to drop* the show Naruto. Declining profit margins and recent increases in production costs have made the release of this product impossible to maintain.

We hope that fans will be understanding in this time of transition and will share in our excitement about this fabulous new presentation.

Tof! Zijn we eindelijk van die fillers af.
  vrijdag 24 november 2006 @ 16:32:14 #172
124655 DarkManta
Tiepvouten onder voorbehout
pi_43854912
quote:
Op woensdag 22 november 2006 20:18 schreef mschol het volgende:

[..]

ik heb de volgende box in me bezit:
klik
kostte me wel wat, maar dan hebbie ook wel wat
Hulde
Alle dingen zijn uitingen van onze gedachten. Als je gedachten verward zijn, raak je jezelf kwijt.
pi_43856583
ik zie niks
pi_43860525
quote:
Op woensdag 22 november 2006 13:14 schreef outcast_within het volgende:

[..]

whehe steal source is your friend especially with find and replace all aidotsikies with bob

[afbeelding]
zal ik er een 18+ site van maken?

KITAAAAAAAAA!
pi_43861291
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 19:47 schreef outcast_within het volgende:

[..]

zal ik er een 18+ site van maken?

KITAAAAAAAAA!
dat zou briljant zijn

KITAAAAA

1 miljoen hits per dag! nee 3 miljoen!

KITAAAAA
pi_43862549
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 16:24 schreef outcast_within het volgende:
aardbei..
U riep?
pi_43863006
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 17:25 schreef outcast_within het volgende:
ik zie niks
kijk dan in mijn sig naar me dvd collectie , daar staatie tussen...
ik mag kennelijk niet hotlinken naar een dvd
pi_43863050
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 19:47 schreef outcast_within het volgende:

[..]
KITAAAAAAAAA!
pi_43863070
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 16:19 schreef koffiegast het volgende:

tja...
erg jammer dat die fillers bij naruto nooit zijn opgehouden
pi_43863543
fillers, naruto? neuh toch?

k kijk al ruim een jaar geen naruto meer, maar k wil het wel weer es gaan kijken, de oude/eerste episodes dan...

hmz, net xxxaholic aant t downen, zit dr geen ondertiteling bij. welke groep heeft die gereleased met engelse sub?
The fact that Faith moves mountains is wonderful
but whose mountains does it move and for what reason is more important....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')