Hopelijk wordt het 3e seizoen van Tsubasa Chronicle wat interessanter.quote:Op vrijdag 1 december 2006 00:01 schreef mschol het volgende:
waneer is fnt nou eens klaar met The third
en oban duurt ook nog eff, ik moet maar gaan beginnen aan tsubasa chronicle 2
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zijn gewoon Engelse subs voor en die staan zelfs op youtube...quote:Op donderdag 30 november 2006 22:28 schreef outcast_within het volgende:
ken ik niet en kan geen spaans
next
....
neuh... Maar de tekenstijl van de serie is niet al te best, dus het kan geen kwaad...quote:Op vrijdag 1 december 2006 20:30 schreef outcast_within het volgende:
youtube? :s moet dat nou?
Aaaww... Rahl.. gun die jongen ook eens wat!quote:
Anime-HQ heeft Elfen Lied nog op hun IRC bots staan.quote:Op zondag 3 december 2006 19:04 schreef Canisfire het volgende:
Wie heeft er een linkje voor mij om aan elfen lied te komen ?
Ik heb niet echt ervarig met ircquote:Op zondag 3 december 2006 19:11 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Anime-HQ heeft Elfen Lied nog op hun IRC bots staan.
Het is heel simpel: Mirc installeren/Channel joinen/xdcc msg copy/paste. Klaar.quote:
Jaja, geen offtopic gezeur meer.quote:
Jij deed een warezrequest en nou is orealo een maand van het forum geschopt, door yvonne.quote:Op zondag 3 december 2006 19:33 schreef Canisfire het volgende:
Whats going on ?
ze heeft Bob geband...quote:
*Pm stuurt*quote:Op zondag 3 december 2006 19:38 schreef torn_Machina het volgende:
Je kan Canisfire toch gewoon een PM sturen als hij bepaalde linkjes wil hebben?![]()
Je weet dat warezrequests net zo banwaardig zijn als hulp bij warezreuests?quote:
*niets heeft gezegtquote:Op zondag 3 december 2006 19:51 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Je weet dat warezrequests net zo banwaardig zijn als hulp bij warezreuests?
Mag best, en PM's worden alleen gemodereerd als het overduidelijk is dat 't gebruikt wordt voor zaken die niet mogen volgens de policy... Punt is dat Canisfire begon met een warezrequest en dat bob blijkbaar suf genoeg was om daar gehoor aan te geven... (lijkt mij iig een reden om 'm te bannen...)quote:Op zondag 3 december 2006 19:58 schreef torn_Machina het volgende:
Wil je zeggen dat je niet eens iemand een PM mag sturen buiten het topic om als hij een serie zoekt? Niemand heeft er dan toch last van?Het is in principe gewoon een mailtje.
![]()
quote:
fok! heeft een heuse PM functie jaquote:Op maandag 4 december 2006 08:52 schreef MaxiTitan het volgende:
Sumomo mo momo mo komt eindelijk ook weer op gang, nu inukami nog...
Heeft Fok! forum een PM functie?Of bedoelen jullie dat ding in het fotoboek?
... wtf komt die screenshot vandaan...quote:Op zondag 3 december 2006 18:14 schreef Kroekroek het volgende:
Ik ben op zoek naar een originele TVP.
Heb je even?
[afbeelding]
Daar lust zij wel pap van!
'k heb iig vrij gevraagd van 't werk... Alleen de zaterdag, want ik vind één dag al lang... kan me niet voorstellen dat ik het op zo'n evenement drie dagen weet uit te houden...quote:Op maandag 4 december 2006 09:59 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
zo om 09.00.11 mijn hotel reservering voor animecon 2007 verzonden
ben benieuwd of het me lukt om weer in het hotel in Almelo te kunnen slapen.
iemand die al plannen heeft om naar a-con 2007 te gaan???
indien er mensen gaan wat wordt dan je cosplay
ik ga zelf als Allen Walker uit D.Gray-man
.hack anime.quote:Op maandag 4 december 2006 15:56 schreef mschol het volgende:
[..]
... wtf komt die screenshot vandaan...
.hack is wel een verschrikkelijk saaie serie hoor. Als je hem gaat kijken moet je erg je best doen om niet in slaap te vallen.quote:
vraag me meer af of het niet gespiegeld is, aangezien het lijkt alsof ze wilt dat er haar wordt gevoeld zeg maarquote:Op maandag 4 december 2006 15:56 schreef mschol het volgende:
[..]
... wtf komt die screenshot vandaan...
dat merk ik vanzelfquote:Op maandag 4 december 2006 16:27 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
.hack is wel een verschrikkelijk saaie serie hoor. Als je hem gaat kijken moet je erg je best doen om niet in slaap te vallen.![]()
quote:Op maandag 4 december 2006 17:03 schreef Canisfire het volgende:
Elfen lied is leuk !! XD
Volgens mij .hack//sign. Roots heeft een ander hoofdpersonage.quote:Op maandag 4 december 2006 17:37 schreef mschol het volgende:
[..]
dat merk ik vanzelf
[..]
zoek zoek op anidb:
.hack welke?![]()
roots dacht ik zo aan?
wat was volgens jou dan de meest foute actie uit hsg?quote:Op maandag 4 december 2006 20:52 schreef koffiegast het volgende:
sumomo 8...mijn god
kreeg een terugblik van de meeste foute actie uit high school girls, dit ging ook erg ver
de rugmassage.quote:Op maandag 4 december 2006 21:13 schreef mschol het volgende:
[..]
wat was volgens jou dan de meest foute actie uit hsg?
quote:Op maandag 4 december 2006 21:21 schreef koffiegast het volgende:
[..]
de rugmassage.
spreekt boekdelen.
Hoe kom jij weer unbanned?quote:Op maandag 4 december 2006 22:37 schreef Orealo het volgende:
Ik ben jarig he, zaterdag.
slijmen tegen yvonne...quote:
mij lukt het prima hoor, ik vind het juist leuk om lekker lang bij zo een evenement te zijn, tis ook een beetje een ons kent ons evenement, ik ken een Groot deel van de bezoekers daar meestal XDquote:Op maandag 4 december 2006 16:05 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
'k heb iig vrij gevraagd van 't werk... Alleen de zaterdag, want ik vind één dag al lang... kan me niet voorstellen dat ik het op zo'n evenement drie dagen weet uit te houden...
hahaha! Bob, jij ownedquote:Op maandag 4 december 2006 23:22 schreef Orealo het volgende:
- Jordy-B is tof. -
[ Bericht 100% gewijzigd door Jordy-B op 04-12-2006 23:23 ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |