abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43611467
ik was er al achter ep 7 is niet zo tof

lime + anime en je komt er wel op google
pi_43612573
Sowieso kan je de fansubbers altijd wel vinden via www.animenfo.com, www.animenewsnetwork.com en www.anidb.net... Met name die laatste, want waar de anderen informatie geven over de series zelf, krijg je op anidb juist informatie over de fansubs. Je kan makkelijk de fansubs van verschillende fansubbers met elkaar vergelijken en ook in één oogopslag zien welke fansubbers een beetje actief bezig zijn met een bepaalde serie.

Deze sites staan dan ook niet voor niets in de OP (al zou er wellicht wel even een beschrijving van de sites bij mogen komen...)

[ Bericht 4% gewijzigd door Jordy-B op 16-11-2006 16:43:01 ]
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 16 november 2006 @ 17:21:30 #63
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_43614205
heb het druk de laatste tijd en kijk niet zo heel veel meer, heb nog wat GTO te kijken
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_43614776
quote:
Op donderdag 16 november 2006 16:35 schreef Jordy-B het volgende:
Sowieso kan je de fansubbers altijd wel vinden via www.animenfo.com, www.animenewsnetwork.com en www.anidb.net... Met name die laatste, want waar de anderen informatie geven over de series zelf, krijg je op anidb juist informatie over de fansubs. Je kan makkelijk de fansubs van verschillende fansubbers met elkaar vergelijken en ook in één oogopslag zien welke fansubbers een beetje actief bezig zijn met een bepaalde serie.

Deze sites staan dan ook niet voor niets in de OP (al zou er wellicht wel even een beschrijving van de sites bij mogen komen...)
you lost me at sowieso

ik deed torrentspionnen of isohunten netwat. en ik vond maar heel weinig. Dus ik ging er maar van uit dat de enigste pack die ik zag engels was... ah well
pi_43617077
  • Ga naar anidb.net.
  • Typ in het zoekbalkje de naam van de serie waarvan je informatie over de fansubs wil hebben.
  • Kijk in het lijstje van de fansubbers voor die serie, welke fansubber de hoogste score (dus hoogste kwaliteit fansub) heeft
  • Controleer of die fansubber Engelstalige subs maakt, als je de naam niet herkent.

Je weet dan waar je moet zoeken.

[ Bericht 0% gewijzigd door Jordy-B op 16-11-2006 19:02:27 ]
  • Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
    With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
    pi_43617997
    quote:
    Op donderdag 16 november 2006 17:39 schreef outcast_within het volgende:

[..]

you lost me at sowieso

ik deed torrentspionnen of isohunten netwat. en ik vond maar heel weinig. Dus ik ging er maar van uit dat de enigste pack die ik zag engels was... ah well
    Eeej, en ik maar denken dat je een oudgediende was

なんだっけ
    pi_43618848
    quote:
    Op donderdag 16 november 2006 19:21 schreef Crashcat het volgende:

[..]

Eeej, en ik maar denken dat je een oudgediende was

Dat spaarlamp-idee komt behoorlijk in de buurt, hoor.
    Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
    pi_43621619
    pfff, net het eerste hoofdstuk van Ichigo 100% gelezen...
    k begon op een cm of 60-70 van mn beeldscherm, k eindigde op 25-30 cm (nu nog n beetje last van mn ogen...). tis wel ff wennen, van rechts naar links, van boven naar onder lezen, maar t went wel

weet iemand waar je die (vertaald naar engels) manga kan krijgen? hebbe hebbe hebbe

edit @ hieronder
    de (anime) serie heb k al, maar op aanraden van (ergens hierboven) moest k maar es de scanmanga lezen

[ Bericht 11% gewijzigd door DropjesLover op 16-11-2006 22:05:42 ]
    The fact that Faith moves mountains is wonderful
    but whose mountains does it move and for what reason is more important....
    pi_43621847
    youtube wilt nog wel es af en toe wat ervan hebben (weet alleen zeker van naruto)
    pi_43624683
    quote:
    Op donderdag 16 november 2006 19:45 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Dat spaarlamp-idee komt behoorlijk in de buurt, hoor.
    Uhu

Nah ik houd het gewoon liever simpel.
    wie het subt, wie de makers zijn, wie de voice actresses zijn, dat intresseert me niet zoveel. Ik hoor iets over een serie, ik zoek em simpel op een simpele site en meestal vind je wel wat je wilt. En anders via een pm een link of torrent.
    pi_43626019
    quote:
    Op donderdag 16 november 2006 21:37 schreef DropjesLover het volgende:
    k begon op een cm of 60-70 van mn beeldscherm, k eindigde op 25-30 cm (nu nog n beetje last van mn ogen...). tis wel ff wennen, van rechts naar links, van boven naar onder lezen, maar t went wel

weet iemand waar je die (vertaald naar engels) manga kan krijgen? hebbe hebbe hebbe
    De manga's die je in Nederland vindt, zijn bijna altijd vertaald naar het Engels. Kijk gewoon bij stripwinkels of ze een voorraadje manga hebben, of ga gelijk naar onlinewinkels als archonia (er zijn er meer, maar dan moet je even in het vorige topic kijken... wel doen, want archonia heeft van die serie alleen vertalingen in het Frans, volgens mij ).

Reken op ongeveer tien euro per deel.
    pi_43629610
    Frans (kots smiley)
      vrijdag 17 november 2006 @ 09:31:29 #73
    22136 MaxiTitan
    Een echte vaderlander.
    pi_43629981
    quote:
    Op donderdag 16 november 2006 21:37 schreef DropjesLover het volgende:

Ichigo 100% manga zal je niet vinden in het westen, iig niet in het Engels vertaald, omdat (nog) niemand hem gelicenseerd heeft (zover ik weet). Vandaar is hij als scanlated manga nog steeds vrij te downloaden bij Yanime en anders was ik al begonnen met het verzamelen van de mangaserie.

Edit:
    Op Anime News Network staat dat Viz media hem gelicenseerd heeft... Maar op de site van dit bedrijf heb ik nog geen Ichigo 100% gezien. Reden om deze site in de gaten te houden en de scanlated serie nog snel van Yanime te trekken als je dat nog wil hebben voordat je hem gaat kopen.

Yanime verwijdert de mangaserie van hun site zodra de manga gelicenseerd wordt in de states.
    Eigenlijk is het hier precies hetzelfde verhaal als met veel anime-fansubbers. Zodra er een serie gelicenseerd wordt dan stopt in veel gevallen de distributie van de fansubs bij de fansubbers.

[ Bericht 5% gewijzigd door MaxiTitan op 17-11-2006 09:49:16 ]
    Mists of dreams drip along the nascent echo and love no more. End of line.
    MaxiTitan City
      vrijdag 17 november 2006 @ 13:34:55 #74
    51794 Rahl
    Life is just a game we play
    pi_43635063
    Death Note
    Geweldige serie

Net ep 7 gezien, ik ben er echt weg van. De muziek is heel passend en mooi, Light is gewoon keitof en zijn plannetjes ook
    'Very funny Scotty, now beam down my clothes.'
    Klippend door je schuur, dorp of plantsoen.
    last.fm
    pi_43636035
    quote:
    Op vrijdag 17 november 2006 13:34 schreef Rahl het volgende:
    Death Note
    Geweldige serie

Net ep 7 gezien, ik ben er echt weg van. De muziek is heel passend en mooi, Light is gewoon keitof en zijn plannetjes ook
    ik kan niet wachte voor de volgende episodes! net 7 ook gezien, BRILJANT . Ook vooral dat ryuk zo moest lachen!
      vrijdag 17 november 2006 @ 15:48:56 #76
    69957 Lonewolf2003
    Cool. Cool, cool, cool
    pi_43638665
    Death Note is idd erg gaaf. Vindt dat dit keer de "slechterik" centraal staat erg interessant.

Gisteren Ergo Proxy afgekeken. En ik vond het een erg goede mooie serie, overal cijfer een 8.

Vanochtend de eerste aflevering van Elfen Lied gezien. Aan de hand van de plaatjes en de titel, vermoedde ik altijd een redelijk lieve onschuldige serie. Verbeeld je mijn verbazing dus maar in in de eerste 10 minuten van de serie.
      vrijdag 17 november 2006 @ 15:57:10 #77
    51794 Rahl
    pi_43638827
    quote:
    Op vrijdag 17 november 2006 15:48 schreef Lonewolf2003 het volgende:
    Death Note is idd erg gaaf. Vindt dat dit keer de "slechterik" centraal staat erg interessant.

Gisteren Ergo Proxy afgekeken. En ik vond het een erg goede mooie serie, overal cijfer een 8.

Vanochtend de eerste aflevering van Elfen Lied gezien. Aan de hand van de plaatjes en de titel, vermoedde ik altijd een redelijk lieve onschuldige serie. Verbeeld je mijn verbazing dus maar in in de eerste 10 minuten van de serie.

Wil jouw gezicht wel eens gezien hebben toen je dat zag
    last.fm
    pi_43647340
    quote:
    Op vrijdag 17 november 2006 15:48 schreef Lonewolf2003 het volgende:
    Je had ook ff in de berichtgeschiedenis van dit topic kunnen gaan neuzen, via de zoekfunctie
    Dan had je meteen de felle discussies (een stuk of 3) kunnen lezen die we hebben gehad over of deze serie nu wel of geen diepgang kent

Maar hoe dan ook, Elfen Lied verveelt geen moment en je kijkt het in 1 ruk uit, enjoy it
    pi_43653098
    elfen lied heeft een 10 op ANN -> downen
    The fact that Faith moves mountains is wonderful
    but whose mountains does it move and for what reason is more important....
    pi_43654037
    Death Note is geweldig.
    Nu bezig met Sumomo mo Momo mo ( ), heeft wel een beetje weg van inukami, sommige stukken zijn net geen hentai

[ Bericht 17% gewijzigd door #ANONIEM op 18-11-2006 12:45:08 ]
    pi_43655069
    Death Note is zeker geweldig, net Ep 6 gekeken en ik vraag me meer en meer af hoe ze dit in godsnaam 37 afleveringen kunnen rekken zonder het saai te laten worden... maar ik laat me verrassen.
    Ep 7 is net binnen dus ik ga meteen even door.
    "Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
    "My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
    pi_43656043
    quote:
    Op zaterdag 18 november 2006 12:10 schreef DropjesLover het volgende:
    elfen lied heeft een 10 op ANN -> downen
    IMHO is het een goedkoop scoren serie, beetje gore, beetje loli en alle jongens vinden 't leuk. Heb dan wel alleen de eerste 2 eps gezen maar dat was toen al genoeg voor mij
    "Those unforgettable days, for them I live"
      zaterdag 18 november 2006 @ 14:04:40 #83
    93304 Orealo
    Tsu Tsu Tsunami!!!
    pi_43656089
    quote:
    Op zaterdag 18 november 2006 14:02 schreef zquing het volgende:

[..]

IMHO is het een goedkoop scoren serie, beetje gore, beetje loli en alle jongens vinden 't leuk. Heb dan wel alleen de eerste 2 eps gezen maar dat was toen al genoeg voor mij
    .
      zaterdag 18 november 2006 @ 14:34:24 #84
    51794 Rahl
    pi_43656691
    quote:
    Op zaterdag 18 november 2006 14:02 schreef zquing het volgende:

[..]

kijk eerst de rest maar eens dan
    last.fm
    pi_43657432
    quote:
    Op zaterdag 18 november 2006 14:34 schreef Rahl het volgende:

[..]

kijk eerst de rest maar eens dan
    Ik heb Elfen Lied wel helemaal gezien en ik denk er hetzelfde over als zquing. Verder zeg ik er niks meer over, want dat heb ik al gedaan in voorafgaande topics.
    pi_43660829
    jeej, ik voel een nieuwe E-L discussie aankomen
    pi_43662624
    quote:
    Op zaterdag 18 november 2006 17:27 schreef Sh0g het volgende:
    jeej, ik voel een nieuwe E-L discussie aankomen
    Stil nou, geen slapende honden wakker maken.
    pi_43675051
    zou ik bijna een topic gemist hebben

wel iets leuks voorelkaar gekregen bij ANN:
    quote:
    hi,

i was wondering if there is a page availble where i can search for anime with a "get" string instead of a "post" string (what is used in your site).
    something like this appears in the addressbar when using a "get" string:

www.website.com/search.php?query=searchstring

i hope it is availble because i'd like to add it to my Internet explorer 7 searchbar

i hope to hear from your soon,
    gestuurd op de 22 oktober.
    quote:
    (better late than never...)
    The article search and encyclopedia search now both use the GET method.

Yours in anime,
    Daniel DeLorme
    ANN Encyclopedist
    http://www.animenewsnetwork.com
    en dit kreeg ik gister terug
    pi_43675143
    ow en heeft iemand hier verstand van VB.NET ???
    ik wil al me anime fansub files inlezen in DB, echter moet ik daarvoor eerst een proggie schrijven
    pi_43677695
    Nyaaaaa??

なんだっけ
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')