you lost me at sowiesoquote:Op donderdag 16 november 2006 16:35 schreef Jordy-B het volgende:
Sowieso kan je de fansubbers altijd wel vinden via www.animenfo.com, www.animenewsnetwork.com en www.anidb.net... Met name die laatste, want waar de anderen informatie geven over de series zelf, krijg je op anidb juist informatie over de fansubs. Je kan makkelijk de fansubs van verschillende fansubbers met elkaar vergelijken en ook in één oogopslag zien welke fansubbers een beetje actief bezig zijn met een bepaalde serie.
Deze sites staan dan ook niet voor niets in de OP (al zou er wellicht wel even een beschrijving van de sites bij mogen komen...)
Eeej, en ik maar denken dat je een oudgediende wasquote:Op donderdag 16 november 2006 17:39 schreef outcast_within het volgende:
[..]
you lost me at sowieso
ik deed torrentspionnen of isohunten netwat. en ik vond maar heel weinig. Dus ik ging er maar van uit dat de enigste pack die ik zag engels was... ah well
Dat spaarlamp-idee komt behoorlijk in de buurt, hoor.quote:Op donderdag 16 november 2006 19:21 schreef Crashcat het volgende:
[..]
Eeej, en ik maar denken dat je een oudgediende was![]()
![]()
Uhuquote:Op donderdag 16 november 2006 19:45 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Dat spaarlamp-idee komt behoorlijk in de buurt, hoor.
De manga's die je in Nederland vindt, zijn bijna altijd vertaald naar het Engels. Kijk gewoon bij stripwinkels of ze een voorraadje manga hebben, of ga gelijk naar onlinewinkels als archonia (er zijn er meer, maar dan moet je even in het vorige topic kijken... wel doen, want archonia heeft van die serie alleen vertalingen in het Frans, volgens mijquote:Op donderdag 16 november 2006 21:37 schreef DropjesLover het volgende:
pfff, net het eerste hoofdstuk van Ichigo 100% gelezen...
k begon op een cm of 60-70 van mn beeldscherm, k eindigde op 25-30 cm(nu nog n beetje last van mn ogen...). tis wel ff wennen, van rechts naar links, van boven naar onder lezen, maar t went wel
![]()
weet iemand waar je die (vertaald naar engels) manga kan krijgen? hebbe hebbe hebbe![]()
Ichigo 100% manga zal je niet vinden in het westen, iig niet in het Engels vertaald, omdat (nog) niemand hem gelicenseerd heeft (zover ik weet). Vandaar is hij als scanlated manga nog steeds vrij te downloaden bij Yanime en anders was ik al begonnen met het verzamelen van de mangaserie.quote:Op donderdag 16 november 2006 21:37 schreef DropjesLover het volgende:
pfff, net het eerste hoofdstuk van Ichigo 100% gelezen...
k begon op een cm of 60-70 van mn beeldscherm, k eindigde op 25-30 cm(nu nog n beetje last van mn ogen...). tis wel ff wennen, van rechts naar links, van boven naar onder lezen, maar t went wel
![]()
weet iemand waar je die (vertaald naar engels) manga kan krijgen? hebbe hebbe hebbe![]()
ik kan niet wachte voor de volgende episodes! net 7 ook gezien, BRILJANTquote:Op vrijdag 17 november 2006 13:34 schreef Rahl het volgende:
Death Note
Geweldige serie
Net ep 7 gezien, ik ben er echt weg van. De muziek is heel passend en mooi, Light is gewoon keitof en zijn plannetjes ook
quote:Op vrijdag 17 november 2006 15:48 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Death Note is idd erg gaaf. Vindt dat dit keer de "slechterik" centraal staat erg interessant.
Gisteren Ergo Proxy afgekeken. En ik vond het een erg goede mooie serie, overal cijfer een 8.
Vanochtend de eerste aflevering van Elfen Lied gezien. Aan de hand van de plaatjes en de titel, vermoedde ik altijd een redelijk lieve onschuldige serie. Verbeeld je mijn verbazing dus maar in in de eerste 10 minuten van de serie.![]()
Je had ook ff in de berichtgeschiedenis van dit topic kunnen gaan neuzen, via de zoekfunctiequote:Op vrijdag 17 november 2006 15:48 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Vanochtend de eerste aflevering van Elfen Lied gezien. Aan de hand van de plaatjes en de titel, vermoedde ik altijd een redelijk lieve onschuldige serie. Verbeeld je mijn verbazing dus maar in in de eerste 10 minuten van de serie.![]()
IMHO is het een goedkoop scoren serie, beetje gore, beetje loli en alle jongens vinden 't leuk. Heb dan wel alleen de eerste 2 eps gezen maar dat was toen al genoeg voor mijquote:Op zaterdag 18 november 2006 12:10 schreef DropjesLover het volgende:
elfen lied heeft een 10 op ANN -> downen![]()
quote:Op zaterdag 18 november 2006 14:02 schreef zquing het volgende:
[..]
IMHO is het een goedkoop scoren serie, beetje gore, beetje loli en alle jongens vinden 't leuk. Heb dan wel alleen de eerste 2 eps gezen maar dat was toen al genoeg voor mij
kijk eerst de rest maar eens danquote:Op zaterdag 18 november 2006 14:02 schreef zquing het volgende:
[..]
IMHO is het een goedkoop scoren serie, beetje gore, beetje loli en alle jongens vinden 't leuk. Heb dan wel alleen de eerste 2 eps gezen maar dat was toen al genoeg voor mij
Ik heb Elfen Lied wel helemaal gezien en ik denk er hetzelfde over als zquing. Verder zeg ik er niks meer over, want dat heb ik al gedaan in voorafgaande topics.quote:
Stil nou, geen slapende honden wakker maken.quote:Op zaterdag 18 november 2006 17:27 schreef Sh0g het volgende:
jeej, ik voel een nieuwe E-L discussie aankomen
gestuurd op de 22 oktober.quote:hi,
i was wondering if there is a page availble where i can search for anime with a "get" string instead of a "post" string (what is used in your site).
something like this appears in the addressbar when using a "get" string:
www.website.com/search.php?query=searchstring
i hope it is availble because i'd like to add it to my Internet explorer 7 searchbar
i hope to hear from your soon,
en dit kreeg ik gister terugquote:(better late than never...)
The article search and encyclopedia search now both use the GET method.
Yours in anime,
Daniel DeLorme
ANN Encyclopedist
http://www.animenewsnetwork.com
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |