quote:Closing Comments
Harvest Moon: Magical Melody will be the final GameCube version, and it is by far the best. The sheer depth of gameplay will impress even the most seasoned veterans, and the difficulty is there as well. While it will be a bit of a struggle for new players, Magical Melody is well worth the learning curve. The package isn’t perfect, suffering from dated graphics and bland audio, but it has it where it counts. For anyone who considers themselves a true Harvest Moon fan, this one simply can’t be passed up.
------
8.0 Presentation
There are a ton of elements brought back from the originals, but a bit more life in the AI would have helped a ton.
5.5 Graphics
True, the gameplay is what makes Harvest Moon spectacular. It seems that gameplay was the only focus, however, as this one looks like a less-than-average Animal Crossing design.
6.0 Sound
Basic, but gets the job done. There isn’t anything special happening with the audio presentation, but the compositions can still be quite catchy.
8.5 Gameplay
Magical Melody is just as tough as the originals, offers a ton of depth and is a blast to play, whether you’re a seasoned veteran or first-time farmer.
8.0 Lasting Appeal
This one will last you until Harvest Moon for Revolution and beyond. The only annoyance is the simplicity of special events.
omdat die andere vol wasquote:Op woensdag 29 maart 2006 11:41 schreef SoSolid het volgende:
Waarom zo snel een nieuw topic?
quote:Op woensdag 29 maart 2006 11:41 schreef SoSolid het volgende:
Waarom zo snel een nieuw topic? Maar is deze harvest moon moeilijker? Is het slimmer om die andere eerst te spelen, of gewoon deze Harvest moon nemen
Deze is beter dus, maar dan moet je wel tot juni wachten. Je kunt ook eerst de andere voor +/- 15 euro ergens oppikken. Maar AWL vond ik persoonlijk niet zo geweldig.quote:Harvest Moon: Magical Melody will be the final GameCube version, and it is by far the best
We hadden ooit een mooie op, maar die is in rook opgegaanquote:Op woensdag 29 maart 2006 11:52 schreef outcast_within het volgende:
Ik vind de OP van het tweakers gc topic mooier![]()
Juiste deel opzoeken en fixen dan?quote:Op woensdag 29 maart 2006 11:58 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
We hadden ooit een mooie op, maar die is in rook opgegaan![]()
Of gewoon niet en lekker lullenover de gc. OP`s zijn toch niets meer dan een lijst onzi wat toch niemand leest.quote:Op woensdag 29 maart 2006 12:01 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Juiste deel opzoeken en fixen dan?
Ik hebn ook alle bongo gamesquote:Op woensdag 29 maart 2006 12:18 schreef BMH het volgende:
Ik heb nu alle Bongo games thuis liggen. Jungle Beat is awesome
DK 3 heb ik nietquote:Op woensdag 29 maart 2006 12:20 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik hebn ook alle bongo games
Jangle beat is idd een erg toffe game![]()
Officieel vrijdag pas, maar dewinkels hebben de spellen meestal al op woensdag binennquote:
zijn ze zo slecht dan?quote:Op woensdag 29 maart 2006 14:05 schreef Thomper het volgende:
Zal ik Odama kopen? Ziet er zo apart tof uit dat spel.
dus eventjes kijken wat de nieuwe tarieven zijn die je ervoor terugkrijgt.
Op de kop tikken? dat zijn van die mario titels die duur blijvenquote:Op woensdag 29 maart 2006 14:47 schreef Cheiron het volgende:
Nu ik die OP zo zie, mario baseball en mario tennis, die moet ik nog eens op de kop tikken!
Als je dat nog niet eens weet.quote:Op woensdag 29 maart 2006 14:57 schreef outcast_within het volgende:
Uit de alternatieve OP
Even een korte opsomming van alle redenen waarom je een cube moet kopen.
Veel van die games kun je op een andere console spelen toch? en dan ziet het er ook nog eens beter uit (gc is grafisch toch de slechtste?)
Nee dus. De PS2 is een stuk slechter, maar de GC krijgt de hele tijd crappy ports van de PS2 versie van een multiconsole spel.quote:Op woensdag 29 maart 2006 14:57 schreef outcast_within het volgende:
(gc is grafisch toch de slechtste?)
En daarom koop ik o.a. geen EA games meer.quote:Op woensdag 29 maart 2006 15:17 schreef speknek het volgende:
[..]
Nee dus. De PS2 is een stuk slechter, maar de GC krijgt de hele tijd crappy ports van de PS2 versie van een multiconsole spel.
Dat wist ik nietquote:
dan zit iets niet goed daar in je hoofdquote:Op woensdag 29 maart 2006 15:34 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Dat wist ik niet![]()
Altijd in mijn hoofd zitten ps2 en xbox zijn gewoon populair en technisch hoogstaander en duurder.
Gamecube Is brak en kut. Maar wel goedkoop en het blijft nintendo dus wel een paar orginele spellen. (nintendo)
quote:Op woensdag 29 maart 2006 15:45 schreef Hellrazor het volgende:
dan zit iets niet goed daar in je hoofd![]()
Jup zal wel gehersenspoelt zijn door alle ps2 xbox propaganda. Maar toch ondanks dat er allemaal dingen verkeerd zaten in mijn hoofd betreffende de Gamecube heb ik em toch als enigste gekocht van de drie.quote:Op woensdag 29 maart 2006 15:45 schreef Hellrazor het volgende:
[..]
dan zit iets niet goed daar in je hoofd![]()
Kijk eens op www.gamerankings.com en sorteer op GameCube. Alles wat gemiddeld boven de 8 scoort daar kun je beschouwen als een goeie game. Ook de Cube games in mijn collecite (zie mn sig) zijn goedquote:Op woensdag 29 maart 2006 16:10 schreef quattuor.rota het volgende:
Ik heb sinds vandaag ook een Cube, maar ik kan niet ergens vinden wat nou de top 10 singleplayer spellen is?Want ik heb ook vaak dat ik gewoon alleen game en dan wil ik niet met alleen een mario party spel opgescheept zitten
quote:Op woensdag 29 maart 2006 16:35 schreef speknek het volgende:
Je moet gewoon Zelda, Metroid Prime 1 en 2, Tales of Symphonia, Resident Evil 4 en Eternal Darkness kopen/gamen. En voor de rest niet naar het hieropvolgende geëmmer van Roy over Metroid Prime luisteren.
Oeh! Ik wil em ook!quote:Op woensdag 29 maart 2006 11:34 schreef Mr.Happ-E het volgende:
Nog maar een keer dan!
Voor de liefhebben, IGN's review van Harvest Moon: Magical Melody:
[..]Ik wil em.
Je weet dat je controllers ook los kan kopen?quote:Op woensdag 29 maart 2006 20:45 schreef knater het volgende:
Ik heb een 2de cube gekochtmooi wit, zit mario smash football bij, en nu heb ik ook meteen een 2de controller woei!
Ja ik kan het ook niet goedpratenquote:Op woensdag 29 maart 2006 20:47 schreef Thomper het volgende:
[..]
Je weet dat je controllers ook los kan kopen?
quote:Op donderdag 30 maart 2006 16:01 schreef knater het volgende:
Ik zoek een opbergtasje voor de Gamecube, liefst waar alles in kan, controllers, adapter enz, maar ik kan er (online) geen vinden?
Iemand suggesties?
Hij kan nog veel voller. Als hij helemaal vol is vouwen we em dicht en deleten we em.quote:
quote:Op donderdag 30 maart 2006 16:01 schreef knater het volgende:
Ik zoek een opbergtasje voor de Gamecube, liefst waar alles in kan, controllers, adapter enz, maar ik kan er (online) geen vinden?
Iemand suggesties?
De witte niet.quote:Op woensdag 29 maart 2006 20:47 schreef Thomper het volgende:
Je weet dat je controllers ook los kan kopen?
Dit doe ik ook. Mijn Cube zit onderhand vol met krassen. Me PStwo & Xbox hebben of hadden helemaal geen enkele krassen.quote:Op zaterdag 1 april 2006 01:49 schreef SoSolid het volgende:
ik gooi die cube altijd gewoon in mijn rugzak... nou ja, beetje voorzichtigheid, maar moet kunnen hoor... hoop ik. de mijne werkt al tijden zo. Dat vind ik nou juist het mooie aan de cube. draagbaar als een thermoskan.
Die paar rimpeltjes op me cube staan mooi. Kun je zien dat het een echte launchcube isquote:Op zaterdag 1 april 2006 14:53 schreef SoSolid het volgende:
ach krassen aan de buitenkant van je cube boeien toch ook niet? ik heb trouwens helemaal nergens last van hoor.
Hoe kom jij aan Nreader discs?quote:
Ben jij dan één van die fortuinlijke zielen met zo'n mieters machtig mooie Nreader van Nintendo thuis?quote:
Heb je al de turbo en de slowmow? ik ben daar gestopt (baten Kaitos is de bom je weet)quote:Op zaterdag 1 april 2006 15:23 schreef SoSolid het volgende:
Ik ben net begonnen aan Viewtiful Joe 2... hmmm het kan me toch nog niet helemaal boeien op de een of andere manier....
Ik niet.quote:Op zaterdag 1 april 2006 19:37 schreef Smots het volgende:
[..]
Ben jij dan één van die fortuinlijke zielen met zo'n mieters machtig mooie Nreader van Nintendo thuis?
Ja die heb ik alquote:Op zaterdag 1 april 2006 21:11 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Heb je al de turbo en de slowmow? ik ben daar gestopt (baten Kaitos is de bom je weet)
Dan begint het pas interessant te worden (lees flink knoppen rammen)
haha die is echt prima lijkt mequote:Op zondag 2 april 2006 22:28 schreef Roi het volgende:
Quizgame!
[afbeelding]
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Ja ach, iedereen jat van elkaar, en dat is alleen maar goed, want dan krijgen we betere producten.quote:Op zondag 2 april 2006 23:25 schreef SoSolid het volgende:
haha, dat valt volgens mij ook nog wel mee.... PSP hmmmm, gameboy? playstation.... hmmmmmmm NES, SNES, N64? en die quizgame is ook niet nieuw, er waren al veel eerder quizgames. Maarja, beter goed gejat dan slechht bedacht laten we maar zeggen he.
Je moet ook stoppen op een goed punt.quote:Op zondag 2 april 2006 22:51 schreef SoSolid het volgende:
[..]
Ja die heb ik al. Hmmmm haha ik heb baten kaitos ook liggen, dat spel trekt me dan weer veel meer
ach ja VJ2 zal mijn smaak wel niet zijn. Dat soort spellen vind ik in multiplayer wel vet, maar dat kan dus niet
haha. Ik vind het bij baten kaitos alleen wel vervelend om het weer op te pakken als je een paar dagen niet gespeeld hebt. Maar dat is altijd met dat soort games natuurlijk.
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 3 april 2006 10:20 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Je moet ook stoppen op een goed punt.
Batenkaitosaaah nou ja, daar ben ik allemaal nog nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Maar ik heb binnenkort weer tijd voor dat soort lange spellen. Ik heb voor de tussentijd Ikaruga op marktplaats op de kop getikt. Oldschool
. Ben erg benieuwd. Hij krijgt wel goeie reviews.
![]()
[ Bericht 6% gewijzigd door SoSolid op 03-04-2006 11:01:02 ]xxx
.... dat wist de meneer die hem verkocht hoogstwaarschijnlijk niet zo goed.quote:Op maandag 3 april 2006 11:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ikaruga is een echte Cultgame op de Cube (Dreamcast ook) en hij is heel zeldzaam. Bewaar de game goed, hij is goud waard.
Ghehe, tis één van de weinige PC games waar ik een band mee heb omdat ik m echt leuk vond. Naast LBA 2 zijn het eigenlijk alleen Championship Manager en Red Alert. Maar Red Alert had ik alleen in mn warez periode toen ik opstandige puber wasquote:Op maandag 3 april 2006 11:08 schreef SoSolid het volgende:
off-topic
haha notorious_roy ik zat net je gamescollectie door te kijken, little big adventure 2 hmmmm heerlijk. Ik vind het zo jammer dat ik tegenwoordig een mac heb en het niet meer kan spelen. daar ben ik vroeger uren zoet mee geweest. En LBA3 schijnt te komen he. Die moet ik hebben
Ohw ja!quote:Op dinsdag 4 april 2006 15:16 schreef speknek het volgende:
Tales of Symphonia natuurlijk. Vooral multiplayer.
Niet bepaald wat je noemt een must-have alleen.quote:Op dinsdag 4 april 2006 15:22 schreef SoSolid het volgende:
PN03 hmmm nooit van gehoord DUS zal ik eens gaan kijken
Haha ik las idd net even de review op Gamespot (5,1)quote:Op dinsdag 4 april 2006 15:24 schreef speknek het volgende:
[..]
Niet bepaald wat je noemt een must-have alleen.
Hmmmm nou ja dan moet ik maar eens even verder kijken. Dat flipperspel misschien, Odama ofzo. Maarja om daar 60 euro aan uit te geven. Plus die staat nog niet op 2e hands sites. Welke ik alleen nog maar gebruik voor games.quote:Capcom tried to make this game alluring by making the main character a shapely woman who gyrates like she's at a warehouse party instead of in a combat zone, but as you guide her through one identical-looking corridor after another, shooting one identical-looking robot after another, you'll almost certainly be unimpressed with the repetitive and cumbersome action at the heart of this game.
P.N.03quote:Op dinsdag 4 april 2006 15:55 schreef outcast_within het volgende:
iemand die even de volledige naam van pn03 mij kan vertellen?
Leuk filmpje, maar volgens mij is ook de kritiek aan de hand van dit filmpje enigzins terrecht.quote:Op dinsdag 4 april 2006 16:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
Kijk anders hier even:
http://media.cube.ign.com/media/495/495499/vids_1.html
Filmpje 'beating room' geeft het beste beeld van de game.
Wace Race vind ik op de cube maar weinig aan eigenlijk...quote:Op dinsdag 4 april 2006 15:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ohw ja!
En Luigi's Mansion, F-Zero en Waverace ook wel
Das een prima scorequote:Odama (GC, Nintendo): 8 / 8 / 7 / 8 - (31/40)
Als je ToS al saai vond, dan is Baten Kaitos helemaal niks voor jou.quote:Op donderdag 6 april 2006 21:41 schreef Mr.BomBastique het volgende:
Is Baten Kaitos wat? Het enige (soort) gelijke spel wat ik heb gespeeld is tales of symphonia, maar die vond ik zo saai dat ik niet ver ben gekomen.
quote:Ongeldig e-mailadres. Probeer opnieuw.
Ik hou normaal gesproken wel van RPGs.quote:Op donderdag 6 april 2006 23:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
ToS is een fantastische gameBK is extreem turnbased met een overvloed aan menu's dus dat is niets voor je dan nee
Rampage: Total Destruction GC Midway Spring 2006quote:Op vrijdag 7 april 2006 16:26 schreef Morthill het volgende:
Iemand enig idee wanneer Rampage uit komt voor de Cube?
Want ik kan alleen de PS2 versie vinden hier in Europa.
Naja, ff bellen met de FRS dan maar. Het staat niet op de site dus ws is het een filiaal dat nog een of 2 bundels heeft.quote:Op vrijdag 7 april 2006 17:56 schreef Frankie79 het volgende:
[TK] Gamecube + 1 Controller + Memorycard
1 na laatste post.
Dank je, zover was ik gelukkig ook nog gekomen. De PS2 versie zou eigenlijk dit weekend uitkomen, maar geloof dat dat volgende week is geworden. Nu wil ik ergens een datum hebben voor de NGCquote:Op vrijdag 7 april 2006 16:36 schreef BMH het volgende:
[..]
Rampage: Total Destruction GC Midway Spring 2006
Ben ik ook wel benieuwd naar. Ik had vroeger ook Rampage voor de PC. haha grappig ding met z'n tweeen, deze zou toch ook goedkoop zijn? een budget ding. Nou ja misschien ga ik hem wel kopen. leuk met z'n tweeen.quote:Op vrijdag 7 april 2006 20:03 schreef Morthill het volgende:
[..]
Dank je, zover was ik gelukkig ook nog gekomen. De PS2 versie zou eigenlijk dit weekend uitkomen, maar geloof dat dat volgende week is geworden. Nu wil ik ergens een datum hebben voor de NGC
Ja, Midway maakt er een budget game van, de PS2 versie moet ¤29,95 gaan kosten, dus de GC versie dan ook denk ik. Is prima, lekker Rampage World Tour erbij (jaja, hij zit er gewoon in) en de originele Rampage.quote:Op vrijdag 7 april 2006 21:28 schreef SoSolid het volgende:
[..]
Ben ik ook wel benieuwd naar. Ik had vroeger ook Rampage voor de PC. haha grappig ding met z'n tweeen, deze zou toch ook goedkoop zijn? een budget ding. Nou ja misschien ga ik hem wel kopen. leuk met z'n tweeen.
Baten Kaitos saai...? Neeee. Je moet het alleen lang achter elkaar spelen elke keer. Wat ik ook wel vervelend vind soms. Niet zo veel tijd he![]()
Ik ben ook nog steeds van plan om de mega collection te halen (zitten toch meer echte sonic games in?)quote:Op zaterdag 8 april 2006 13:11 schreef Anthraxx het volgende:
Ik heb de Sonic Gems en Mega Collection maar eens opgepikt. Nostalgie aangezien ik geen Sega meer heb. Het speelt wel erg lekkerEn het is echt nostalgie
Alle Sega Megadrive spellen zitten in de Mega Collection en wat andere rariteiten zoals Sonic Spinball en Sonic 3D.quote:Op zondag 9 april 2006 13:25 schreef Jesse- het volgende:
[..]
Ik ben ook nog steeds van plan om de mega collection te halen (zitten toch meer echte sonic games in?)
Op mn sega heb ik helaas alleen Sonic the hedgehog.
Oke, eerst de mega collection halen en als ik daar klaar mee beo de gems dusquote:Op zondag 9 april 2006 13:28 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Alle Sega Megadrive spellen zitten in de Mega Collection en wat andere rariteiten zoals Sonic Spinball en Sonic 3D.
De Gems collectie zijn de Sega CD spellen en de Sega Saturn spellen en alle Game Gear Sonics
Gewoon lekker stampen met DK kan je zo nog een keer proberenquote:Op zondag 9 april 2006 23:19 schreef outcast_within het volgende:
mario smash brothers melee. teveel trofeeen. en teveel wire-enemies (maar 1 keer 100 stuks kunnen doodmaken, maar daarna werd ik door die incoming foe ingemaakt)
Nee, MEWTO is 20 uur VS-mode.quote:Op maandag 10 april 2006 01:42 schreef Jesse- het volgende:
[..]
Gewoon lekker stampen met DK kan je zo nog een keer proberen
(krijg je dan niet mewto?)
Absolute aanrader voor mensen die op zoek zijn naar een toffe strategygamequote:Op dinsdag 11 april 2006 00:05 schreef outcast_within het volgende:
Gamecube
Fire Emblem 29.99
wehhhkampf
Die zo frustrerend is dat je gegarandeerd je GC het raam uit gaat gooien.quote:Op dinsdag 11 april 2006 00:16 schreef Lexie het volgende:
[..]
Absolute aanrader voor mensen die op zoek zijn naar een toffe strategygame.
Ik 2dehands nummer 1 voor 9.50 Wel de orginele nl versie. Niet zo'n halfbakken NL/FR versiequote:Op dinsdag 11 april 2006 00:49 schreef Hellrazor het volgende:
viewtiful joe 2 vandaag opgepickt voor een tientje bij futurezone
Heerlijk spelletje. De perfecte mix tussen makkelijk weg te spelen en een beetje nadenken/oefenen.quote:Op dinsdag 11 april 2006 14:07 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Ik 2dehands nummer 1 voor 9.50 Wel de orginele nl versie. Niet zo'n halfbakken NL/FR versie(tis maar waar je je druk om kan maken)
Je moet natuurlijk wel een beetje vestand van gamen hebbenquote:Op dinsdag 11 april 2006 14:06 schreef Marble het volgende:
[..]
Die zo frustrerend is dat je gegarandeerd je GC het raam uit gaat gooien.
Verschrikkelijk. Heb het spel maar weggedaan. Eerst mss maar is vj1 spelenquote:Op dinsdag 11 april 2006 23:56 schreef Hellrazor het volgende:
de bazen bij viewtiful joe2 zijn pittig![]()
Hey, ik ben wel een god in Advance Wars hoor. Maar dat savesysteem van Fire Emblem verneukt gewoon het hele spel en maakt het pure frustratie.quote:Op woensdag 12 april 2006 10:24 schreef Lexie het volgende:
[..]
Je moet natuurlijk wel een beetje vestand van gamen hebben.
Op easy had er inderdaad een savesysteem in gemogen, het moet wel een keuze blijven. Persoonlijk vind ik het net veel toevoegen aan de game, omdat je heel goed moet plannen wie je waar neerzet en wat je volgende actie gaat worden. Het maakt het lekker spannend als je niet meteen kunt loaden. Advance Wars vond ik dan weer minder, maar dat komt misschien ook omdat ik eerst Fire Emblem op de GameBoy gespeeld had. Ik kan er niet tegen als er eenheden dood gaanquote:Op woensdag 12 april 2006 10:29 schreef Marble het volgende:
[..]
Hey, ik ben wel een god in Advance Wars hoor. Maar dat savesysteem van Fire Emblem verneukt gewoon het hele spel en maakt het pure frustratie.
Resident Evil 4 niet gespeeld?quote:Op woensdag 12 april 2006 15:45 schreef Uncle het volgende:
van de week Prince of Persia The Two thrones gekocht... Toffe game erg verslavend![]()
GC heeft gewoon maar een nadeel, zo goed als Zelda WIndwaker wordt het nooit meer![]()
MP crasht bij meer mensen (bij mij nog nooit gebeurd). Maakt je drive klikkende geluiden?quote:Op zaterdag 15 april 2006 21:47 schreef Khadgar het volgende:
Jongens, volgens mij is m'n cube stervende! Metroid Prime (wilde ik weer es gaan spelen, ik wil m'n backlog aanpakken) start met wat moeite op, en liep daarnet gewoon keihard vast. De drive klinkt helemaal niet tof, maakt veel te veel herrie, ik vermoed dat het binnenkort over is met deze Mario Kart Double Dash bundle cube! Zonde! Zou denk ik m'n eerste Nintendo zijn die zomaar ineens stuk is...
MP is bij mij nog NOOIT gecrashed (geen enkel cube spel), ja van die harde heen en weer slaande geluiden.quote:Op zaterdag 15 april 2006 22:05 schreef BMH het volgende:
[..]
MP crasht bij meer mensen (bij mij nog nooit gebeurd). Maakt je drive klikkende geluiden?
Komt waarschijnlijk door MP. Dat spel streamt op haast ieder moment de volgende kamer, waardoor de lens continu aan het verschuiven is. Andere games laden het level in doen daarna niets meer met de lens.quote:Op zaterdag 15 april 2006 22:05 schreef Khadgar het volgende:
[..]
MP is bij mij nog NOOIT gecrashed (geen enkel cube spel), ja van die harde heen en weer slaande geluiden.
Toen zag ik voor het eerst een ontleedde gamecube.quote:Op zondag 16 april 2006 09:32 schreef Cheiron het volgende:
Mijn cube liep een keer vast, en toen was dit het resultaat
[afbeelding]
quote:Op zondag 16 april 2006 12:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik zei dat toch Metroid Prime een kutspel was
quote:
* eens isquote:Op zondag 16 april 2006 12:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik zei dat toch Metroid Prime een kutspel was
Man, lul niet, dit spel heb ik tot 75% doorgespeeld zonder enig probleem. Ik ben het nu overnieuw aan het spelen (mijn skills zijn dusdanig verslechterd dat ik weer oefening nodig had) en in het begin, de eerste percentages, gaat het al mis. Prime werkte prima, zonder rare geluiden uit m'n drive, en nu dus met veel herrie en vastlopers.quote:Op zondag 16 april 2006 00:46 schreef Phonebone het volgende:
Die crashes in de eerste Prime zijn schijnbaar een bug.
Niet zozeer in 't spel, maar in combinatie met een gamecube chip van IBM.
Meen ooit gelezen te hebben (toen Prime net uit was), dat er een flink aantal cubes is met een kleine fout in die chip.
Prime streamt schijnbaar data zo dat er een fout kan optreden en dat gaat je cube hangen.
Ik weet nog wel dat ik er rekening mee hield toen ik 't spel voor 't eerst speelde.
Cool! Ik zit te denken om er zo'n mini Epia Nano in te bouwen, soort GameCube mini PCtje... Maar eerst gaan we voor een servicebeurtje bij Ninty.quote:Op zondag 16 april 2006 09:32 schreef Cheiron het volgende:
Mijn cube liep een keer vast, en toen was dit het resultaat
[afbeelding]
guide gebruiken en doorspelen!quote:Op zondag 16 april 2006 22:27 schreef outcast_within het volgende:
Ik geef baten kaitos op
Ik kom er niet meer in sinds ik dat spel 2 weken geleden bij de grote ga naar disc 2 omslag heb laten liggen. (ook omdat ik niet meer weet waar mijn vrienden gevangen zitten)
Mocht je dat gaan doen dan willen we natuurlijk wel allemaal foto's zien.quote:Op zondag 16 april 2006 22:23 schreef Khadgar het volgende:
[..]
Cool! Ik zit te denken om er zo'n mini Epia Nano in te bouwen, soort GameCube mini PCtje... Maar eerst gaan we voor een servicebeurtje bij Ninty.
Ik zal even moeten wachten tot het bordje op de nederlandse markt is, maar ja tuurlijk krijg je foto's.quote:Op maandag 17 april 2006 10:21 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Mocht je dat gaan doen dan willen we natuurlijk wel allemaal foto's zien.
Met een gewone CRT gaat het vrij makkelijk maar als je hem op zo'n tft-schermpje zet dan valt ie er denk ik steeds af.quote:Op maandag 17 april 2006 16:01 schreef GaRleC het volgende:
Is er een mogelijkheid om je GC op de monitor te spelen ?
Met spel koop je al een cube en controller voor 100 euro, heb je ook nog een mooie witte. Goedkoper moet dus zeker kunnenquote:Op dinsdag 18 april 2006 15:43 schreef Khadgar het volgende:
Kale cube, 1 controller, nieuw, 80 euro. Met spel, 100 euro. 2e hands is anyones guess.
Ja, de rev is backwards compatible.quote:Op dinsdag 18 april 2006 20:13 schreef Gamer_V het volgende:
Ik zou een 2dehands cube kopen, maar de rev is toch ernstig backwards compitable waarschijnlijk hopelijk.
wat hij zegtquote:Op woensdag 19 april 2006 09:19 schreef Cheiron het volgende:
2 keer het woord "Euri" in 1 zin... brrr..
Het spel kent geen dual-analog controls. Dit hebben de developers gedaan zodat het spel niet aanvoelt als een schietspel.quote:Op donderdag 20 april 2006 22:03 schreef dapluiz het volgende:
Zow, ik heb eindelijk me eigen cube-je
Met metroid prime en Zelda wind waker, alleen misschien doe ik iets verkeerd maar zit er in metroid ook een free look mode ofzo ?
Ik ben gewend met linker stick te lopen en rechts te kijken, maar nu is het alleen links lopen en de gele stick kan ik helemaal nix mee.
(nu moet ik de manual nog doorlezen maar ik was gewoon enthousiast)
Welkom bij de club, ik heb precies hetzelfde dus.quote:Op dinsdag 18 april 2006 17:41 schreef Mr.BomBastique het volgende:
Mijn cube loopt vaak vast.Dan hoor ik er eerst allemaal geluiden uitkomen en dan krijg ik een foutmelding: Er is een fout opgetreden. Zet de Nintendo Gamecube uit en raadpleeg de handleiding voor verdere instructies.
Die foutmelding is mischien niet zo helemaal letterlijk, maar het is zo iets.
Cool!quote:Op vrijdag 21 april 2006 14:45 schreef Khadgar het volgende:
[..]
Welkom bij de club, ik heb precies hetzelfde dus.
Net Nintendo gebeld, reparatie gaat 60 a 70 euro kosten... HOIIIIIIIIIIII.... Die gaat ik zelf wel even repareren. Binnenkort meer info!
UPDATE: Met een guide van internet het kreng gefixed! Moet nu wel een nieuwe behuizing gaan zoeken, de mijne heb ik wat mishandeld...
voor 60/70 euro kan je het idd beter zelf proberen en mocht het niet lukken heb je voor 2 tientjes meer een nieuwe met spelquote:Op vrijdag 21 april 2006 14:45 schreef Khadgar het volgende:
[..]
Welkom bij de club, ik heb precies hetzelfde dus.
Net Nintendo gebeld, reparatie gaat 60 a 70 euro kosten... HOIIIIIIIIIIII.... Die gaat ik zelf wel even repareren. Binnenkort meer info!
UPDATE: Met een guide van internet het kreng gefixed! Moet nu wel een nieuwe behuizing gaan zoeken, de mijne heb ik wat mishandeld...
Niet al te beste reviews wat ik mij kan herinneren. Jammer, want ondertussen speel ik nog steeds iss98 op de N64, omdat de gameplay simpelweg geweldig is. Maar een graphische update voor de GC had ik wel leuk gevonden..quote:Op vrijdag 21 april 2006 06:39 schreef dapluiz het volgende:
Ah ok, weet ik iig dat het zo hoort
Btw, op marktplaats enzo zie ik genoeg international superstar soccers staan, maar op de meeste gamesites (ign enzo) kan ik er maar bar weinig over vinden, is dit nou zo'n slecht spel of heel lokaal uitgebracht ofzo ?
Als je meerdere controllers hebt:quote:Op zaterdag 22 april 2006 20:49 schreef dapluiz het volgende:
Hmm ok, dan hou ik het nog wel bij me voetbalgames op de Xbox
Gisteren ook nog RE1, RE4 en Super mario sunshine bestelt, nu nog ff RE0 erbij
Verder nog aanraders ?
Geniaalquote:Op zondag 23 april 2006 17:14 schreef Cheiron het volgende:
Godver de gover. Ik dacht vandaag RE4 weer eens op te pakken, en dat heb ik geweten. Mijn laatste savegame was net voordat je een stuk met Ashley moet spelen. Let wel, zonder wapens dus.
Lopen daar ook fucking zombies rond! En het enige dat je kan doen zijn kutkaarsjes naar ze gooien, waar ze zo weer van opstaan! Ack, lul van een Leon, gooi dan even een pistool naar beneden.
Kippenvel, en ik heb de controller in een hoek gegooid. Dat is GEEN leuk stuk
Hebben je buren je ook gehoord?quote:Op zondag 23 april 2006 17:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
GeniaalIk vond dat stuk ook eng, heb net als Ashley zitten gillen als een klein meisje
Die zijn wel wat gewendquote:
Ik ken dat probleem met donkey kongaquote:Op zondag 23 april 2006 17:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Die zijn wel wat gewendOm Donkey Konga hebben ze het meest gelachen overigens
Gewoon google'en op Gamecube Disk Read Error levert : http://modthatcube.pxn-os.com/content/pot.htmquote:Op zaterdag 22 april 2006 18:17 schreef Mr.BomBastique het volgende:
[..]
Cool!![]()
Ik ben niet zo technisch.. Maar ja, waar kan ik die guide vinden?
Jep, en het levert nog een stuk meer lol op ook! Zit leuk in elkaar zo'n cube!quote:Op zaterdag 22 april 2006 18:30 schreef Tain het volgende:
[..]
voor 60/70 euro kan je het idd beter zelf proberen en mocht het niet lukken heb je voor 2 tientjes meer een nieuwe met spel
Als ik nog een defecte cube kan scoren voor wat onderdelen ga ik dat doen, maar dan wel netter dan die je hebt gezien (ik vind het geen gezicht dat de drive bovenuit uitsteekt...)quote:Op dinsdag 25 april 2006 17:15 schreef SoSolid het volgende:
Haha, ik had eerst een cube in een NES behuizing gezien, met een beetje knutselen kan dat dus ook he. Ik zou er ernstig over na gaan denken als ik niet van te voren wist dat het er dan allemaal prachtig uit zou zien maar dat het waarschijnlijk niet zou werken omdat ik ergens de electronica er te lomp in zou drukken
Wat voor spellen vind je leuk?quote:Op woensdag 26 april 2006 15:43 schreef Sloggi het volgende:
Figures.
Ik overweeg er een te kopen, het is alleen jammer dat er niet zoveel spellen te krijgen zijn voor dat ding (de spellen die te krijgen zijn, zijn wel erg tof maar veel in hetzelfde genre).
Mij lijken vooral Zelda en Paper Mario leuk. X-Wing een Resident Evil 4 lijken me ook heel tof. Andere spellen kan ik meestal wel op de PC spelen, maar een spel als Gran Turismo of Project Gotham Racing heeft de Cube dan weer nietquote:Op woensdag 26 april 2006 15:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Wat voor spellen vind je leuk?
Vooral Mario Kart, terugdenkend aan de SNES-tijdenquote:Op woensdag 26 april 2006 16:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
Mario Football is geweldigLeukste voetbalspel sinds Fifa 98
Bovendien krijg je een witte GameCube dan
![]()
Maar verder idd wat Outcast zegt, de exclusieve titels moet je hebben. Er is niet echt een fatsoenlijk auto-racespel, maar Mario Kart en F-Zero zouden je wel moeten aanspreken als je van racers houdt.
Officiële 251 blocks: 30,-quote:Op woensdag 26 april 2006 16:48 schreef Cheiron het volgende:
Ze kosten ook niets. Voor 14,99 heb je een 64mb card bij de Dixons. Niet 1st party, maar dat maakt niets uit (in ieder geval bij mij niet.. )
Ik hoop het niet voor jequote:Op woensdag 26 april 2006 16:59 schreef Cheiron het volgende:
Jup, de standaard kabel gaat via scart of tulp. Aan jou de keuze.
Oh, en THIRD PARTY MEMORY CARDS RULE!
Murphy's law, vanavond crashed mijn memory card
Is het je disc of is het je cube? Als in: heb je bij andere spellen ook problemen?quote:Op woensdag 26 april 2006 17:10 schreef Lexie het volgende:
Mijn Beyond Good & Evil is kapot, ik kom niet langs het taalselecteermenuutje. In het vervolg zal ik me nog eens goed bedenken voordat ik iets tweedehands koop in een winkel om het daarna op mijn backlog te gooien om het pas een paar maanden later er weer af te halen
.
BG&E is alleen in het NL.quote:Op woensdag 26 april 2006 17:55 schreef Lexie het volgende:
Ik kan geeneens van taal wisselen. Het is erg vreemd, want de achtergrond blijft wel gewoon bewegen. Met andere games heb ik trouwens geen problemen.
Ligt aan Zelda. Ik heb het zelf ook. Daarom centreer ik de camera alleen, en draai ik hem niet.quote:Op woensdag 26 april 2006 20:14 schreef dapluiz het volgende:
Misschien ben ik een controls zeikerd, maar gister met zelda begonnen, alleen als ik de camera horizontaal wil bewegen dan zijn de bewegingen omgekeerd dan dat ik gewend ben voor me gevoel, dus als ik naar links druk gaat de camera wel naar links, maar daardoor gaat het beeld juist naar rechts draaien ..
Ligt dit aan mij, me zelda of aan een instelling ?
Ook in het Frans toch? Er staat me iets van bij dat in het begin Frans of Nederlands staat.quote:Op woensdag 26 april 2006 18:35 schreef BMH het volgende:
BG&E is alleen in het NL.
Ik wil Mario Football wel van je overnemen voor een leuk bedrag, mocht je toch zo'n bundel kopen.quote:Op woensdag 26 april 2006 16:09 schreef Sloggi het volgende:
Wel jammer dat je alleen van die packs kunt kopen, dat Mario Football is nou niet bepaald een must have voor de Cube.
Die guide is mij net iets te ingewikkeld, helaas.. Ik kan mijn cube niet eens open krijgen. (ook omdat ik er geen schroevendraaier voor heb)quote:Op dinsdag 25 april 2006 17:10 schreef Khadgar het volgende:
[..]
Gewoon google'en op Gamecube Disk Read Error levert : http://modthatcube.pxn-os.com/content/pot.htm
voor mario kart en fzero gaat dat bij mij wel op ja, maar daarnaast heb ik geen enkel nintendo spel op de cube. Misschien dat ik Luigi's Mansion ooit es aanschaf, maar bijna alles gespeeld en niets leuk. Ik heb de Cube voor Star Wars!quote:Op woensdag 26 april 2006 15:55 schreef outcast_within het volgende:
de cube koop je omdat je van nintendo houd en er spellen zijn die de rest niet heeft.
Idd, frans is ook een optiequote:Op woensdag 26 april 2006 20:38 schreef speknek het volgende:
[..]
Ook in het Frans toch? Er staat me iets van bij dat in het begin Frans of Nederlands staat.
Ik denk dat ik dat ben jaquote:Op dinsdag 25 april 2006 22:43 schreef outcast_within het volgende:
ah heb ik dat spel aan jou verkocht? killer 7?
edit: kut ik kreeg vandaag een pakket binnen voor de pc. slokte al mijn tijd in. moest ik me haasten naar bijbaan. spel vergeten te posten. 1st to do tommorow promise
Hey die heb ik ook nog liggen, en nooit echt gespeeld, shame on me. Nou ja eens proberen dan maar.quote:Op woensdag 26 april 2006 22:20 schreef Cheiron het volgende:
Rogue Squadron 2 is wel briljant en prachtig inderdaad.
Bombastique, de bit voor de GC schroeven kun je op ebay bestellen. Iets van 5 euro. (of je boort hem uit als ik heb gedaan)
Ubisoft mailen.quote:Op donderdag 27 april 2006 00:05 schreef Lexie het volgende:
[..]
Idd, frans is ook een optie. En die kan ik dus niet kiezen, nederlands ook niet
.
Ubisoft is erg slecht bereikbaar als het om dat soor dingen gaatquote:Op donderdag 27 april 2006 09:19 schreef BMH het volgende:
[..]
Ubisoft mailen.
Op de box van het spel staat dat je het ook in het engels kunt spelen. Dit is echter niet mogelijk. Veel mensen hebben na de launch ubisoft gemailt waardoor ze een engelse kopie thuis gestuurd kregen.
Ubisoft![]()
kijk eens in het boekje van een ubisoft spel.quote:Op donderdag 27 april 2006 09:21 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ubisoft is erg slecht bereikbaar als het om dat soor dingen gaatIk wou ook een keer met ze in contact komen, ik kon nergens een (email)adres vinden
![]()
Ik vond em niet zo leuk als de n64 versie volgens mij...quote:Op donderdag 27 april 2006 00:55 schreef SoSolid het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dat ben ja. Aaahh nou ja, dan komt die een dagje later, mooi voor mijn schoolwerk
![]()
![]()
[..]
Hey die heb ik ook nog liggen, en nooit echt gespeeld, shame on me. Nou ja eens proberen dan maar.
Als je echt wil kan ik vanavond wel het mail adres voor je opzoeken. Ik heb ze eens gemaild over een fout in PoP : WW, netjes antwoord gekregen. Moest wel een tyfus eind zoeken naar het adres. Stond ergens in een post op een obscuur forum (niet fokquote:Op donderdag 27 april 2006 09:21 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ubisoft is erg slecht bereikbaar als het om dat soor dingen gaatIk wou ook een keer met ze in contact komen, ik kon nergens een (email)adres vinden
![]()
Ik ga het eens proberen, niet geschoten is altijd misquote:Op donderdag 27 april 2006 09:19 schreef BMH het volgende:
[..]
Ubisoft mailen.
Op de box van het spel staat dat je het ook in het engels kunt spelen. Dit is echter niet mogelijk. Veel mensen hebben na de launch ubisoft gemailt waardoor ze een engelse kopie thuis gestuurd kregen.
Ubisoft![]()
Tsja, hij kost nauwelijks nog geld. Maar ik denk dat je eigenlijk beter op de revo kan wachten, daar kun je alle ouwe spellen ook nog op spelen.quote:
Daarin tegen is wachten stom en de cube lekker goedkoopquote:Op donderdag 27 april 2006 15:27 schreef speknek het volgende:
[..]
Tsja, hij kost nauwelijks nog geld. Maar ik denk dat je eigenlijk beter op de revo kan wachten, daar kun je alle ouwe spellen ook nog op spelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |