P.N.03quote:Op dinsdag 4 april 2006 15:55 schreef outcast_within het volgende:
iemand die even de volledige naam van pn03 mij kan vertellen?
Leuk filmpje, maar volgens mij is ook de kritiek aan de hand van dit filmpje enigzins terrecht.quote:Op dinsdag 4 april 2006 16:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
Kijk anders hier even:
http://media.cube.ign.com/media/495/495499/vids_1.html
Filmpje 'beating room' geeft het beste beeld van de game.
Wace Race vind ik op de cube maar weinig aan eigenlijk...quote:Op dinsdag 4 april 2006 15:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ohw ja!
En Luigi's Mansion, F-Zero en Waverace ook wel
Das een prima scorequote:Odama (GC, Nintendo): 8 / 8 / 7 / 8 - (31/40)
Als je ToS al saai vond, dan is Baten Kaitos helemaal niks voor jou.quote:Op donderdag 6 april 2006 21:41 schreef Mr.BomBastique het volgende:
Is Baten Kaitos wat? Het enige (soort) gelijke spel wat ik heb gespeeld is tales of symphonia, maar die vond ik zo saai dat ik niet ver ben gekomen.
quote:Ongeldig e-mailadres. Probeer opnieuw.
Ik hou normaal gesproken wel van RPGs.quote:Op donderdag 6 april 2006 23:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
ToS is een fantastische gameBK is extreem turnbased met een overvloed aan menu's dus dat is niets voor je dan nee
Rampage: Total Destruction GC Midway Spring 2006quote:Op vrijdag 7 april 2006 16:26 schreef Morthill het volgende:
Iemand enig idee wanneer Rampage uit komt voor de Cube?
Want ik kan alleen de PS2 versie vinden hier in Europa.
Naja, ff bellen met de FRS dan maar. Het staat niet op de site dus ws is het een filiaal dat nog een of 2 bundels heeft.quote:Op vrijdag 7 april 2006 17:56 schreef Frankie79 het volgende:
[TK] Gamecube + 1 Controller + Memorycard
1 na laatste post.
Dank je, zover was ik gelukkig ook nog gekomen. De PS2 versie zou eigenlijk dit weekend uitkomen, maar geloof dat dat volgende week is geworden. Nu wil ik ergens een datum hebben voor de NGCquote:Op vrijdag 7 april 2006 16:36 schreef BMH het volgende:
[..]
Rampage: Total Destruction GC Midway Spring 2006
Ben ik ook wel benieuwd naar. Ik had vroeger ook Rampage voor de PC. haha grappig ding met z'n tweeen, deze zou toch ook goedkoop zijn? een budget ding. Nou ja misschien ga ik hem wel kopen. leuk met z'n tweeen.quote:Op vrijdag 7 april 2006 20:03 schreef Morthill het volgende:
[..]
Dank je, zover was ik gelukkig ook nog gekomen. De PS2 versie zou eigenlijk dit weekend uitkomen, maar geloof dat dat volgende week is geworden. Nu wil ik ergens een datum hebben voor de NGC
Ja, Midway maakt er een budget game van, de PS2 versie moet ¤29,95 gaan kosten, dus de GC versie dan ook denk ik. Is prima, lekker Rampage World Tour erbij (jaja, hij zit er gewoon in) en de originele Rampage.quote:Op vrijdag 7 april 2006 21:28 schreef SoSolid het volgende:
[..]
Ben ik ook wel benieuwd naar. Ik had vroeger ook Rampage voor de PC. haha grappig ding met z'n tweeen, deze zou toch ook goedkoop zijn? een budget ding. Nou ja misschien ga ik hem wel kopen. leuk met z'n tweeen.
Baten Kaitos saai...? Neeee. Je moet het alleen lang achter elkaar spelen elke keer. Wat ik ook wel vervelend vind soms. Niet zo veel tijd he![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |