Doe dan een leuker bod Tarantinoquote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:15 schreef stefmans het volgende:
Is 60 euro niet wat veel, je kan nu ook al en originele gamecube kopen, + spel + controler voor 100![]()
Als je even wacht over en weekje krijg ik weer netjes mijn loonstrookje dan kan ik kijkenquote:
Aardig bod..quote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:21 schreef stefmans het volgende:
[..]
Als je even wacht over en weekje krijg ik weer netjes mijn loonstrookje dan kan ik kijkenik dachtaan iets rond 50?
Offtopic, Quentin Tarantino fan?
Foto zal i morgen wel ff posten, ben nu weg Oi !quote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:25 schreef stefmans het volgende:
Ik zou hem opzich best wel willen, heb je en foto?![]()
P.S. ik beloof niets want ik heb geen idee hoeveel uur ik heb gewerkt deze maand![]()
Op te halen in Oude Wetering ( Zuid Holland, vlakbij Lisse en Leiden )quote:Op woensdag 29 maart 2006 12:28 schreef Deirtje het volgende:
Waar op t halen? of verzend je m? hoeveel zijn de verzend kosten dan?
Waarschijnlijk 5,50 ja..quote:Op woensdag 29 maart 2006 13:18 schreef TheBoogieMan het volgende:
55?
Aan mij krijg je hem niet kwijt, ik heb gister en cube gekocht voor 20 euro van en vriend van me.quote:Op vrijdag 7 april 2006 12:55 schreef Shrien het volgende:
te laag.. Ik hoopte nog op een reactie van Stefmans ..![]()
Hij staat ook niet op de site, ik weet sowieso dat hij dit kost in rotterdam lijnbaan en in den haag vlak bij de tweede kamer, want daar heb ik hem alebei zien staan.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |