Wat voor spellen vind je leuk?quote:Op woensdag 26 april 2006 15:43 schreef Sloggi het volgende:
Figures.
Ik overweeg er een te kopen, het is alleen jammer dat er niet zoveel spellen te krijgen zijn voor dat ding (de spellen die te krijgen zijn, zijn wel erg tof maar veel in hetzelfde genre).
Mij lijken vooral Zelda en Paper Mario leuk. X-Wing een Resident Evil 4 lijken me ook heel tof. Andere spellen kan ik meestal wel op de PC spelen, maar een spel als Gran Turismo of Project Gotham Racing heeft de Cube dan weer nietquote:Op woensdag 26 april 2006 15:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Wat voor spellen vind je leuk?
Vooral Mario Kart, terugdenkend aan de SNES-tijdenquote:Op woensdag 26 april 2006 16:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
Mario Football is geweldigLeukste voetbalspel sinds Fifa 98
Bovendien krijg je een witte GameCube dan
![]()
Maar verder idd wat Outcast zegt, de exclusieve titels moet je hebben. Er is niet echt een fatsoenlijk auto-racespel, maar Mario Kart en F-Zero zouden je wel moeten aanspreken als je van racers houdt.
Officiële 251 blocks: 30,-quote:Op woensdag 26 april 2006 16:48 schreef Cheiron het volgende:
Ze kosten ook niets. Voor 14,99 heb je een 64mb card bij de Dixons. Niet 1st party, maar dat maakt niets uit (in ieder geval bij mij niet.. )
Ik hoop het niet voor jequote:Op woensdag 26 april 2006 16:59 schreef Cheiron het volgende:
Jup, de standaard kabel gaat via scart of tulp. Aan jou de keuze.
Oh, en THIRD PARTY MEMORY CARDS RULE!
Murphy's law, vanavond crashed mijn memory card
Is het je disc of is het je cube? Als in: heb je bij andere spellen ook problemen?quote:Op woensdag 26 april 2006 17:10 schreef Lexie het volgende:
Mijn Beyond Good & Evil is kapot, ik kom niet langs het taalselecteermenuutje. In het vervolg zal ik me nog eens goed bedenken voordat ik iets tweedehands koop in een winkel om het daarna op mijn backlog te gooien om het pas een paar maanden later er weer af te halen
.
BG&E is alleen in het NL.quote:Op woensdag 26 april 2006 17:55 schreef Lexie het volgende:
Ik kan geeneens van taal wisselen. Het is erg vreemd, want de achtergrond blijft wel gewoon bewegen. Met andere games heb ik trouwens geen problemen.
Ligt aan Zelda. Ik heb het zelf ook. Daarom centreer ik de camera alleen, en draai ik hem niet.quote:Op woensdag 26 april 2006 20:14 schreef dapluiz het volgende:
Misschien ben ik een controls zeikerd, maar gister met zelda begonnen, alleen als ik de camera horizontaal wil bewegen dan zijn de bewegingen omgekeerd dan dat ik gewend ben voor me gevoel, dus als ik naar links druk gaat de camera wel naar links, maar daardoor gaat het beeld juist naar rechts draaien ..
Ligt dit aan mij, me zelda of aan een instelling ?
Ook in het Frans toch? Er staat me iets van bij dat in het begin Frans of Nederlands staat.quote:Op woensdag 26 april 2006 18:35 schreef BMH het volgende:
BG&E is alleen in het NL.
Ik wil Mario Football wel van je overnemen voor een leuk bedrag, mocht je toch zo'n bundel kopen.quote:Op woensdag 26 april 2006 16:09 schreef Sloggi het volgende:
Wel jammer dat je alleen van die packs kunt kopen, dat Mario Football is nou niet bepaald een must have voor de Cube.
Die guide is mij net iets te ingewikkeld, helaas.. Ik kan mijn cube niet eens open krijgen. (ook omdat ik er geen schroevendraaier voor heb)quote:Op dinsdag 25 april 2006 17:10 schreef Khadgar het volgende:
[..]
Gewoon google'en op Gamecube Disk Read Error levert : http://modthatcube.pxn-os.com/content/pot.htm
voor mario kart en fzero gaat dat bij mij wel op ja, maar daarnaast heb ik geen enkel nintendo spel op de cube. Misschien dat ik Luigi's Mansion ooit es aanschaf, maar bijna alles gespeeld en niets leuk. Ik heb de Cube voor Star Wars!quote:Op woensdag 26 april 2006 15:55 schreef outcast_within het volgende:
de cube koop je omdat je van nintendo houd en er spellen zijn die de rest niet heeft.
Idd, frans is ook een optiequote:Op woensdag 26 april 2006 20:38 schreef speknek het volgende:
[..]
Ook in het Frans toch? Er staat me iets van bij dat in het begin Frans of Nederlands staat.
Ik denk dat ik dat ben jaquote:Op dinsdag 25 april 2006 22:43 schreef outcast_within het volgende:
ah heb ik dat spel aan jou verkocht? killer 7?
edit: kut ik kreeg vandaag een pakket binnen voor de pc. slokte al mijn tijd in. moest ik me haasten naar bijbaan. spel vergeten te posten. 1st to do tommorow promise
Hey die heb ik ook nog liggen, en nooit echt gespeeld, shame on me. Nou ja eens proberen dan maar.quote:Op woensdag 26 april 2006 22:20 schreef Cheiron het volgende:
Rogue Squadron 2 is wel briljant en prachtig inderdaad.
Bombastique, de bit voor de GC schroeven kun je op ebay bestellen. Iets van 5 euro. (of je boort hem uit als ik heb gedaan)
Ubisoft mailen.quote:Op donderdag 27 april 2006 00:05 schreef Lexie het volgende:
[..]
Idd, frans is ook een optie. En die kan ik dus niet kiezen, nederlands ook niet
.
Ubisoft is erg slecht bereikbaar als het om dat soor dingen gaatquote:Op donderdag 27 april 2006 09:19 schreef BMH het volgende:
[..]
Ubisoft mailen.
Op de box van het spel staat dat je het ook in het engels kunt spelen. Dit is echter niet mogelijk. Veel mensen hebben na de launch ubisoft gemailt waardoor ze een engelse kopie thuis gestuurd kregen.
Ubisoft![]()
kijk eens in het boekje van een ubisoft spel.quote:Op donderdag 27 april 2006 09:21 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ubisoft is erg slecht bereikbaar als het om dat soor dingen gaatIk wou ook een keer met ze in contact komen, ik kon nergens een (email)adres vinden
![]()
Ik vond em niet zo leuk als de n64 versie volgens mij...quote:Op donderdag 27 april 2006 00:55 schreef SoSolid het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dat ben ja. Aaahh nou ja, dan komt die een dagje later, mooi voor mijn schoolwerk
![]()
![]()
[..]
Hey die heb ik ook nog liggen, en nooit echt gespeeld, shame on me. Nou ja eens proberen dan maar.
Als je echt wil kan ik vanavond wel het mail adres voor je opzoeken. Ik heb ze eens gemaild over een fout in PoP : WW, netjes antwoord gekregen. Moest wel een tyfus eind zoeken naar het adres. Stond ergens in een post op een obscuur forum (niet fokquote:Op donderdag 27 april 2006 09:21 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ubisoft is erg slecht bereikbaar als het om dat soor dingen gaatIk wou ook een keer met ze in contact komen, ik kon nergens een (email)adres vinden
![]()
Ik ga het eens proberen, niet geschoten is altijd misquote:Op donderdag 27 april 2006 09:19 schreef BMH het volgende:
[..]
Ubisoft mailen.
Op de box van het spel staat dat je het ook in het engels kunt spelen. Dit is echter niet mogelijk. Veel mensen hebben na de launch ubisoft gemailt waardoor ze een engelse kopie thuis gestuurd kregen.
Ubisoft![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |