quote:Closing Comments
Harvest Moon: Magical Melody will be the final GameCube version, and it is by far the best. The sheer depth of gameplay will impress even the most seasoned veterans, and the difficulty is there as well. While it will be a bit of a struggle for new players, Magical Melody is well worth the learning curve. The package isn’t perfect, suffering from dated graphics and bland audio, but it has it where it counts. For anyone who considers themselves a true Harvest Moon fan, this one simply can’t be passed up.
------
8.0 Presentation
There are a ton of elements brought back from the originals, but a bit more life in the AI would have helped a ton.
5.5 Graphics
True, the gameplay is what makes Harvest Moon spectacular. It seems that gameplay was the only focus, however, as this one looks like a less-than-average Animal Crossing design.
6.0 Sound
Basic, but gets the job done. There isn’t anything special happening with the audio presentation, but the compositions can still be quite catchy.
8.5 Gameplay
Magical Melody is just as tough as the originals, offers a ton of depth and is a blast to play, whether you’re a seasoned veteran or first-time farmer.
8.0 Lasting Appeal
This one will last you until Harvest Moon for Revolution and beyond. The only annoyance is the simplicity of special events.
omdat die andere vol wasquote:Op woensdag 29 maart 2006 11:41 schreef SoSolid het volgende:
Waarom zo snel een nieuw topic?
quote:Op woensdag 29 maart 2006 11:41 schreef SoSolid het volgende:
Waarom zo snel een nieuw topic? Maar is deze harvest moon moeilijker? Is het slimmer om die andere eerst te spelen, of gewoon deze Harvest moon nemen
Deze is beter dus, maar dan moet je wel tot juni wachten. Je kunt ook eerst de andere voor +/- 15 euro ergens oppikken. Maar AWL vond ik persoonlijk niet zo geweldig.quote:Harvest Moon: Magical Melody will be the final GameCube version, and it is by far the best
We hadden ooit een mooie op, maar die is in rook opgegaanquote:Op woensdag 29 maart 2006 11:52 schreef outcast_within het volgende:
Ik vind de OP van het tweakers gc topic mooier![]()
Juiste deel opzoeken en fixen dan?quote:Op woensdag 29 maart 2006 11:58 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
We hadden ooit een mooie op, maar die is in rook opgegaan![]()
Of gewoon niet en lekker lullenover de gc. OP`s zijn toch niets meer dan een lijst onzi wat toch niemand leest.quote:Op woensdag 29 maart 2006 12:01 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Juiste deel opzoeken en fixen dan?
Ik hebn ook alle bongo gamesquote:Op woensdag 29 maart 2006 12:18 schreef BMH het volgende:
Ik heb nu alle Bongo games thuis liggen. Jungle Beat is awesome
DK 3 heb ik nietquote:Op woensdag 29 maart 2006 12:20 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik hebn ook alle bongo games
Jangle beat is idd een erg toffe game![]()
Officieel vrijdag pas, maar dewinkels hebben de spellen meestal al op woensdag binennquote:
zijn ze zo slecht dan?quote:Op woensdag 29 maart 2006 14:05 schreef Thomper het volgende:
Zal ik Odama kopen? Ziet er zo apart tof uit dat spel.
dus eventjes kijken wat de nieuwe tarieven zijn die je ervoor terugkrijgt.
Op de kop tikken? dat zijn van die mario titels die duur blijvenquote:Op woensdag 29 maart 2006 14:47 schreef Cheiron het volgende:
Nu ik die OP zo zie, mario baseball en mario tennis, die moet ik nog eens op de kop tikken!
Als je dat nog niet eens weet.quote:Op woensdag 29 maart 2006 14:57 schreef outcast_within het volgende:
Uit de alternatieve OP
Even een korte opsomming van alle redenen waarom je een cube moet kopen.
Veel van die games kun je op een andere console spelen toch? en dan ziet het er ook nog eens beter uit (gc is grafisch toch de slechtste?)
Nee dus. De PS2 is een stuk slechter, maar de GC krijgt de hele tijd crappy ports van de PS2 versie van een multiconsole spel.quote:Op woensdag 29 maart 2006 14:57 schreef outcast_within het volgende:
(gc is grafisch toch de slechtste?)
En daarom koop ik o.a. geen EA games meer.quote:Op woensdag 29 maart 2006 15:17 schreef speknek het volgende:
[..]
Nee dus. De PS2 is een stuk slechter, maar de GC krijgt de hele tijd crappy ports van de PS2 versie van een multiconsole spel.
Dat wist ik nietquote:
dan zit iets niet goed daar in je hoofdquote:Op woensdag 29 maart 2006 15:34 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Dat wist ik niet![]()
Altijd in mijn hoofd zitten ps2 en xbox zijn gewoon populair en technisch hoogstaander en duurder.
Gamecube Is brak en kut. Maar wel goedkoop en het blijft nintendo dus wel een paar orginele spellen. (nintendo)
quote:Op woensdag 29 maart 2006 15:45 schreef Hellrazor het volgende:
dan zit iets niet goed daar in je hoofd![]()
Jup zal wel gehersenspoelt zijn door alle ps2 xbox propaganda. Maar toch ondanks dat er allemaal dingen verkeerd zaten in mijn hoofd betreffende de Gamecube heb ik em toch als enigste gekocht van de drie.quote:Op woensdag 29 maart 2006 15:45 schreef Hellrazor het volgende:
[..]
dan zit iets niet goed daar in je hoofd![]()
Kijk eens op www.gamerankings.com en sorteer op GameCube. Alles wat gemiddeld boven de 8 scoort daar kun je beschouwen als een goeie game. Ook de Cube games in mijn collecite (zie mn sig) zijn goedquote:Op woensdag 29 maart 2006 16:10 schreef quattuor.rota het volgende:
Ik heb sinds vandaag ook een Cube, maar ik kan niet ergens vinden wat nou de top 10 singleplayer spellen is?Want ik heb ook vaak dat ik gewoon alleen game en dan wil ik niet met alleen een mario party spel opgescheept zitten
quote:Op woensdag 29 maart 2006 16:35 schreef speknek het volgende:
Je moet gewoon Zelda, Metroid Prime 1 en 2, Tales of Symphonia, Resident Evil 4 en Eternal Darkness kopen/gamen. En voor de rest niet naar het hieropvolgende geëmmer van Roy over Metroid Prime luisteren.
Oeh! Ik wil em ook!quote:Op woensdag 29 maart 2006 11:34 schreef Mr.Happ-E het volgende:
Nog maar een keer dan!
Voor de liefhebben, IGN's review van Harvest Moon: Magical Melody:
[..]Ik wil em.
Je weet dat je controllers ook los kan kopen?quote:Op woensdag 29 maart 2006 20:45 schreef knater het volgende:
Ik heb een 2de cube gekochtmooi wit, zit mario smash football bij, en nu heb ik ook meteen een 2de controller woei!
Ja ik kan het ook niet goedpratenquote:Op woensdag 29 maart 2006 20:47 schreef Thomper het volgende:
[..]
Je weet dat je controllers ook los kan kopen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |