das niet eerlijk, iedereen die gekeken heeft en een beetje een fotografisch geheugen heeft loopt naar de straat en portiek, kijkt op de naambordjes en belt aan, je zei dat je mn adres wist en telefoonnummer, nu probeer je onder je eigen gebluf uit te komen, en probeer je de boel weer te zussen door in een keer poes lief te gaan slijmen?? werkt niet zo bij mij.quote:Op zondag 26 februari 2006 04:45 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Is dit een deal? Je kent mijn situatie, maar als ik aanbel, krijg ik dan een bakkie?
Moet eerst nog wel ff ergens anders heen...
Tann, ik laat ook mijn mobiel aan voor jou.quote:
Denk dat je weer de rollen omdraait. Ik heb nooit never geslijmd bij jou, noch je moeder.... Chantal, werkten jullie niet aan mee. BBH en bezoek van ex-bb'ers belde je mij terug..quote:Op zondag 26 februari 2006 04:51 schreef tann het volgende:
[..]
das niet eerlijk, iedereen die gekeken heeft en een beetje een fotografisch geheugen heeft loopt naar de straat en portiek, kijkt op de naambordjes en belt aan, je zei dat je mn adres wist en telefoonnummer, nu probeer je onder je eigen gebluf uit te komen, en probeer je de boel weer te zussen door in een keer poes lief te gaan slijmen?? werkt niet zo bij mij.
2 Manu, ik ga nu echt pitten.......maar laat mn mobiel wel aan voor je![]()
Ik denk het niet, hij is psychisch niet helemaal oke, heb ooit zijn foto gezien....Brrr...wat een creepquote:Op zondag 26 februari 2006 05:36 schreef melke het volgende:
LS je hebt het mooi voor elkaar he... Heb je trouwens wel een beetje van leven?
Hoe ziet hij er dan uit?quote:Op zondag 26 februari 2006 05:41 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik denk het niet, hij is psychisch niet helemaal oke, heb ooit zijn foto gezien....Brrr...wat een creep
Vergeet niet dat ik een stalker ben he? En dat ik al vanaf 2000 op FOK! zit. Dan leer je wel hoe je iemand moet bashen....Nu is Tanja mijn slachtoffer.... En vergeet niet dat ik helemaal geil word, dat ze op FOK! Zit....quote:Op zondag 26 februari 2006 05:41 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik denk het niet, hij is psychisch niet helemaal oke, heb ooit zijn foto gezien....Brrr...wat een creep
Ik heb zijn foto ooit gezien....beetje rossig haar (wat bruinig dacht ik) en verder een redelijke "plofkop" anyway....just a creep....heb helaas de foto niet voorhandenquote:
IK heb nooit bij je geslijmd.. Ik verval in herhaling... Wat we op MSN/foon heben gezegd, openbaar ik hier niet....quote:Op zondag 26 februari 2006 04:51 schreef tann het volgende:
[..]
das niet eerlijk, iedereen die gekeken heeft en een beetje een fotografisch geheugen heeft loopt naar de straat en portiek, kijkt op de naambordjes en belt aan, je zei dat je mn adres wist en telefoonnummer, nu probeer je onder je eigen gebluf uit te komen, en probeer je de boel weer te zussen door in een keer poes lief te gaan slijmen?? werkt niet zo bij mij.
2 Manu, ik ga nu echt pitten.......maar laat mn mobiel wel aan voor je![]()
hahahaha ik rossig?quote:Op zondag 26 februari 2006 06:08 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik heb zijn foto ooit gezien....beetje rossig haar (wat bruinig dacht ik) en verder een redelijke "plofkop" anyway....just a creep....heb helaas de foto niet voorhanden
LS, hou nu op met dat gezemel. Neem een of andere pil en ga b.v. skispringen of curling kijken. Daar word je helemaal relaxed van.quote:
Heb je daar 70 minuten over moeten nadenken??quote:Op zondag 26 februari 2006 06:11 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
IK heb nooit bij je geslijmd.. Ik verval in herhaling... Wat we op MSN/foon heben gezegd, openbaar ik hier niet....
quote:Op zondag 26 februari 2006 06:17 schreef Coos het volgende:
[..]
LS, hou nu op met dat gezemel. Neem een of andere pil en ga b.v. skispringen of curling kijken. Daar word je helemaal relaxed van.![]()
Aandacht te kort?quote:Op zondag 26 februari 2006 06:19 schreef Coos het volgende:
[..]
Heb je daar 70 minuten over moeten nadenken??![]()
Ga punikkenen ofzo!!![]()
Maar waar is het mis gegaan dan??quote:Op zondag 26 februari 2006 06:24 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Aandacht te kort?
Maar ff fotootje van ikke...
Je weet wel die fatsigge gozer...
[afbeelding]
Aandacht tekort?quote:Op zondag 26 februari 2006 06:24 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Aandacht te kort?
Maar ff fotootje van ikke...
Je weet wel die fatsigge gozer...
[afbeelding]
Ik denk dat die nog wel aant slapen zijn ja na deze lange nachtquote:Op zondag 26 februari 2006 10:30 schreef Sanne het volgende:
LS, Tann en alle andere "belangrijke" medespelers slapen inmiddels neem ik aan?
Krijg je een dagtaak aan hieroquote:Op zondag 26 februari 2006 12:13 schreef flugeltje het volgende:
Zo alle SC maar weer eens verwijderd...
LS nog niet denk ik. Die probeert wanhopig Tanja's adres en telefoonnummer te achterhalen. Want daar is-ie op nogal genante wijze op afgebluft vannacht.quote:Op zondag 26 februari 2006 10:30 schreef Sanne het volgende:
LS, Tann en alle andere "belangrijke" medespelers slapen inmiddels neem ik aan?
Nieuwe morgen, nieuwe dag, verleden laat men rusten en kijkend naar de toekomst moet het allemaal goed komen vandaagquote:Op zondag 26 februari 2006 13:07 schreef Gert het volgende:
[..]
LS nog niet denk ik. Die probeert wanhopig Tanja's adres en telefoonnummer te achterhalen. Want daar is-ie op nogal genante wijze op afgebluft vannacht.![]()
Optimist!quote:Op zondag 26 februari 2006 13:20 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Nieuwe morgen, nieuwe dag, verleden laat men rusten en kijkend naar de toekomst moet het allemaal goed komen vandaag
Nee hoor, het was nog steeds hetzelfde, herhaling op herhaling, bemoeienissen op bemoeienissen dus je hebt niks gemist .quote:Op zondag 26 februari 2006 15:11 schreef Kimske het volgende:
heb weer veel gemist zie ik! damn...
Wat ben ik eigenlijk toch ook stom, ik kan het je altijd nog vragen via jou site of die van Josjequote:Op zondag 26 februari 2006 09:29 schreef Danaa het volgende:
Tan, Heel jammer dat je weg wilt maar wel erg begrijpelijk. Ik heb het gevoel dat het een beetje een gewoonte voor je word om op Fok! te komen en dat is natuurlijk niet de bedoeling, het loopt allemaal uit de hand. Heb alles van gister en vannacht terug gelezenGa lekker je leventje leiden met kleine Josje
Ben alleen nog erg benieuwd of je mijn mailtje hebt gehad via de site van Joscelyn want dit is zo nog de enige manier om het aan je te vragen?
quote:Op zondag 26 februari 2006 17:28 schreef Shirley het volgende:
Laat het een keer klaar zijn met dat gezeik zeg... Ik vind het jammer als Tanja niet meer hier wil komen daardoor. Let's keep it leuk.
Laat mij er even buiten wil je?quote:Op zondag 26 februari 2006 01:23 schreef tann het volgende:
in elk geval 1, dat je paranoia bent...probeer je nu pinball voor je te pleiten met het nadoen dat ik het verkeerd zie allemaal?
kneuzenstalkers.. stalkers de kneuzen stalken??quote:Op zondag 26 februari 2006 18:04 schreef Pinball het volgende:
[..]
Laat mij er even buiten wil je?![]()
Ik heb al 2 kneuzenstalkertjes in HBB, ik hoef LS er echt niet meer bij.![]()
Ik ken dr niet zo goed.. maar op mij kwam het over alsof ze zichzelf heel goed kon verdedigen en dat zal blijven doen.quote:Op zondag 26 februari 2006 18:04 schreef Manu82 het volgende:
Ik hoopt wel dat Tanja weer terug komt, volgens mij voelde ze zich redelijk aangevallen gisteren en dat is niet de bedoeling
Ja, hoorde ik ook. En dat Feyenoord gelijk heeft gespeeld tegen Tanja's kluppie.quote:Op zondag 26 februari 2006 18:21 schreef Manu82 het volgende:
Hoor nu op Radio 1 dat mensen Tanja afgebeeld hebben bij een carnavalsoptocht in Groesbeek
quote:Op zondag 26 februari 2006 18:23 schreef fashionably_late het volgende:
Bovendien ze zal haar verkéring toch niet zo maar in de steek laten??![]()
Ik vraag me nog steeds af wat de hoofdrolspeelster heeft gegeten vanavond.quote:Op zondag 26 februari 2006 19:16 schreef PH52 het volgende:
Ik vraag me trouwens af of hier iemand weet hoelaat de voorstelling begint, ik heb al wat acteurs binnen zien druppelen![]()
quote:Op zondag 26 februari 2006 23:43 schreef bhs het volgende:
*schraapt keel*... het is even geleden dat ik hier was. Ik kan HBB helaas niet echt volgen vanwege m'n werk en ik had er ook niet zo'n zin in zo vlak na mijn geheel onverwachtte BB5 verslaving. Kom ik hier uit nieuwsgierigheid kijken en blijkt gewoon dat die 'vreselijke' Tanja iedereen om haar vingertje gewonden heeft - en nu ik 20 topics gelezen heb mij erbij. Het lijkt wel een sprookje, het monster blijkt eigenlijk heel leuk! Ik heb me altijd nogal verzet tegen het doen van beledigende uitspraken over Bewoners en Medefokkers, soms met grote weerstand, en vind het dus ook mooi om te zien dat de onderwerpen van discussie zelf inhaken - ik zag dat Menno ook is aangeschoven. Wel jammer dat ik al weet dat ook dit sprookje weer typisch eindigt zoals we dat in de BB5 tijd gewend waren: schelden en tieren en iemand die teleurgesteld afdruipt. Gelukkig maar dat ik daarin geen aandeel had, maar vind het ook wel weer jammer dat ik het gemist heb. Afijn, nu moet ik nog even door topics 20 t/m 46 heen, het deel waar de vrolijke introductie-sfeer omslaat en het verbaal geweld mij wederom zullen doen gruwelen achter mijn TFT
Ik vond het vrij duidelijk in het vorige topic.quote:Op zondag 26 februari 2006 23:51 schreef Annelies-G het volgende:
ik heb alle topics gelezen, meegedaan en ik snap der nog geen jota van
Ik ookquote:Op maandag 27 februari 2006 00:03 schreef APK het volgende:
[..]
Ik vond het vrij duidelijk in het vorige topic.
Jij wel APK maar jij bent dan ook een doorgewinterd FOKKER en PCtje ookquote:Op maandag 27 februari 2006 00:03 schreef APK het volgende:
[..]
Ik vond het vrij duidelijk in het vorige topic.
Ja daar schijnen sommige mensen aan te moeten wennen.quote:Op maandag 27 februari 2006 00:19 schreef Annelies-G het volgende:
Jij wel APK maar jij bent dan ook een doorgewinterd FOKKER en PCtje ookik ben nog een rookie
![]()
Ach, ik hoef niet alles te weten. Ik heb bv geen idee wie SO is. Als iemand graag geheimzinnig wil doen negeer ik die persoon gewoon.quote:Ben niet dom, tuurlijk begrijp ik veel dingen wel maar ook heel veel niet![]()
Waarom denken jullie nou dat het iemand is die je kent?quote:Op maandag 27 februari 2006 00:26 schreef APK het volgende:
[..]
Ach, ik hoef niet alles te weten. Ik heb bv geen idee wie SO is. Als iemand graag geheimzinnig wil doen negeer ik die persoon gewoon.
Dat zegt hij toch helemaal nietquote:Op maandag 27 februari 2006 00:29 schreef mazaru het volgende:
[..]
Waarom denken jullie nou dat het iemand is die je kent?
Als je zegt dat je iemand negeert negeer je die persoon dus niet, want dan ben je indirect er tog mee bezigquote:Op maandag 27 februari 2006 00:26 schreef APK het volgende:
Ik heb bv geen idee wie SO is. Als iemand graag geheimzinnig wil doen negeer ik die persoon gewoon.
Omdat er nogal naar de identiteit van de betreffende persoon gegist werd, oa door de persoon wiens naam in de titel van deze topicreeks staat.quote:Op maandag 27 februari 2006 00:29 schreef mazaru het volgende:
Waarom denken jullie nou dat het iemand is die je kent?
Het kan ook gewoon iemand zijn die toevallig mee liep te lurken, en ook mee wilt doen.
Of een kloon van de 1 of ander die zijn naam niet in de BB reeks wilt zien staan.
Nederland is vrij groot hoor.
Hoef der niet aan te wennenquote:Op maandag 27 februari 2006 00:26 schreef APK het volgende:
[..]
Ja daar schijnen sommige mensen aan te moeten wennen.
Hoewel Tan het vrij snel onder de knie kreeg.![]()
[..]
Ach, ik hoef niet alles te weten. Ik heb bv geen idee wie SO is. Als iemand graag geheimzinnig wil doen negeer ik die persoon gewoon.
Ik denk dat ik een paar topics gemist heb, want dan snap ik er nog niks van.quote:Op maandag 27 februari 2006 00:38 schreef APK het volgende:
[..]
Omdat er nogal naar de identiteit van de betreffende persoon gegist werd, oa door de persoon wiens naam in de titel van deze topicreeks staat.
Mwah, Menno kwam even een weekje zelfingenomen eigengeilen met zijn 'Ik ben er die en die dag op dat tijdstip weer om vragen te beantwoorden' en Chantal durft de confrontatie niet aan.quote:Op maandag 27 februari 2006 00:40 schreef Annelies-G het volgende:
Tan heeft leerschool gehad genaamd BB ! dan kom je al een heel eind dacht ik zo +
Volgens mij valt dat wel mee.quote:Op maandag 27 februari 2006 00:45 schreef mazaru het volgende:
Ik denk dat ik een paar topics gemist heb.
Zekers ! heeft ze ook wel , zolang ze ook maar een ander haar mening respecteerd wat BB bewoners betrefd, mag het mis hebben hoor en spoken zien maar vanaf het moment dat ik hier heb gezegd dat ik JOOST wel een lieverd in het huis vond werd er een beetje over mij heen gesproken, zal der nooit de grond in trappen want haar manier van communiceren is mijn totaal niet onbekendquote:Op maandag 27 februari 2006 00:46 schreef APK het volgende:
[..]
Mwah, Menno kwam even een weekje zelfingenomen eigengeilen met zijn 'Ik ben er die en die dag op dat tijdstip weer om vragen te beantwoorden' en Chantal durft de confrontatie niet aan.
Roel lijkt mij wel okay, maar ik vind dat Tanja het gewoon het beste heeft opgepakt en daar veel respect mee verdiend heeft.
quote:
Terecht natuurlijk, Joost is ook gewoon een vieze glijerige puskop.quote:Op maandag 27 februari 2006 01:06 schreef Annelies-G het volgende:
Zekers ! heeft ze ook wel , zolang ze ook maar een ander haar mening respecteerd wat BB bewoners betrefd, mag het mis hebben hoor en spoken zien maar vanaf het moment dat ik hier heb gezegd dat ik JOOST wel een lieverd in het huis vond werd er een beetje over mij heen gesproken
Vind jij, vind Tanja, vind 80% van de fokkers maar ik vind dat niet, mag toch?quote:Op maandag 27 februari 2006 01:10 schreef APK het volgende:
[..]
Terecht natuurlijk, Joost is ook gewoon een vieze glijerige puskop.![]()
quote:Op maandag 27 februari 2006 01:11 schreef Annelies-G het volgende:
Vind jij, vind Tanja, vind 80% van de fokkers maar ik vind dat niet, mag toch?
quote:Op maandag 27 februari 2006 00:46 schreef APK het volgende:
maar ik vind dat Tanja het gewoon het beste heeft opgepakt en daar veel respect mee verdiend heeft.
je bedoelt tussen 40 idiotenquote:Op maandag 27 februari 2006 11:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Je vergeet de zoentjes-smiley.
![]()
Menno heeft het keurig gedaan zo, toch? Op verzoek is hij hier een paar keer geweest om vragen te beantwoorden, dat is niet zelfingenomen, vind ik.
Roel gaat hier lekker in de tegenaanval en levert zeer vermakeljike posts af.
Ik kan me voorstellen dat BB'ers helemaal geen zin hebben om zich te moeten begeven tussen een horde anoniemen, maar het is leuk als ze het tóch aandurven.
Heb je al gegeten dan? ik eet al 2 dagen niet meer aangezien tann hier niet meer komt, hongerstaking!!!quote:
Tja, Tann komt niet terug, berichtjes worden verwijderd, SC is niet meer toegestaan.quote:
nou vooruit, kwil niet dat je om valt van de hongerquote:Op maandag 27 februari 2006 18:02 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Heb je al gegeten dan? ik eet al 2 dagen niet meer aangezien tann hier niet meer komt, hongerstaking!!!
Oh wel!quote:Op maandag 27 februari 2006 18:09 schreef tann het volgende:
[..]
nou vooruit, kwil niet dat je om valt van de honger, gister brocolli zigeuner schnitzel en geb.aardappeltjes, vandaag rode kook met appeltjes, aardappelen en krokante kipburger en morgen boerenkool met spekjes en rundersauscijs, woensdag is weer een verassing...
![]()
Misschien tot vanavond...![]()
* Manu82 rent naar de supermarktquote:Op maandag 27 februari 2006 18:09 schreef tann het volgende:
[..]
nou vooruit, kwil niet dat je om valt van de honger, gister brocolli zigeuner schnitzel en geb.aardappeltjes, vandaag rode kook met appeltjes, aardappelen en krokante kipburger en morgen boerenkool met spekjes en rundersauscijs, woensdag is weer een verassing...
![]()
Je zou niet meer posten toch.quote:Op maandag 27 februari 2006 18:09 schreef tann het volgende:
[..]
![]()
Ze heeft zich bedacht... om Manu te redden van een wisse hongersdoodquote:
Zuurkool met worst en rauwkost met sinaasappelsap-dressing.quote:
Neem meteen Kimske mee, die zou ook wegblijven.quote:
Okey,quote:Op maandag 27 februari 2006 18:58 schreef Pinball het volgende:
[..]
Neem meteen Kimske mee, die zou ook wegblijven.![]()
Tan komt wel terug, berichtjes worden terecht verwijderd en als de afspraak is dat men hier niet aan SC doet heeft men er maar aan te houden, alhoewel ik mij wel moet inhouden om niet te gaan zwaaien en zoenen :pquote:Op maandag 27 februari 2006 18:03 schreef mazaru het volgende:
[..]
Tja, Tann komt niet terug, berichtjes worden verwijderd, SC is niet meer toegestaan.
![]()
Je vindt me echt lief he??quote:Op maandag 27 februari 2006 18:58 schreef Pinball het volgende:
[..]
Neem meteen Kimske mee, die zou ook wegblijven.![]()
quote:Op maandag 27 februari 2006 19:29 schreef Kimske het volgende:
[..]
Je vindt me echt lief he??![]()
Ook Kimske kon niet tegen Manu op![]()
![]()
dan zou ik maar snel gaan koken!quote:Op maandag 27 februari 2006 19:31 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Maar ik heb wel weer de ingredienten voor vanavond in huis
![]()
De pc eend methodequote:Op maandag 27 februari 2006 19:39 schreef Danaa het volgende:
Tan weer eventjes gesignaleerdMaar nog niet gereageerd op mijn berichtje. Maar geeft niet heb al een andere manier gevonden om het je te laten weten.
![]()
Of de Simpleton methode.quote:
Neh...na het zien van het propagandaplaatje met kind ben ik toch heel anders over hem gaan denken.quote:Op maandag 27 februari 2006 19:59 schreef APK het volgende:
[..]
Of de Simpleton methode.
Die lijkt mij een stuk gevaarlijker.![]()
Edit: Ik bedoel dus de methode, hè.![]()
Ik weet nog steeds niet wie wie is op dat plaatje.quote:Op maandag 27 februari 2006 20:01 schreef Jappie het volgende:
[..]
Neh...na het zien van het propagandaplaatje met kind ben ik toch heel anders over hem gaan denken.![]()
BTW...tann moet natuurlijk wel weten wat voor vlees ze in de kuip heeft....weet jij eik wel hoeveel 1+1 is?quote:Op maandag 27 februari 2006 20:03 schreef APK het volgende:
[..]
Ik weet nog steeds niet wie wie is op dat plaatje.![]()
Ik ga hier niet slowchatten.quote:Op maandag 27 februari 2006 20:05 schreef Jappie het volgende:
[..]
BTW...tann moet natuurlijk wel weten wat voor vlees ze in de kuip heeft....weet jij eik wel hoeveel 1+1 is?![]()
Dan zal je straks je handen wel vol hebben aan groep 3.quote:
Wat zit je nou stom te knipogen man...denk je dat ik die post zonder toevoeging niet begrijp of zo?quote:
Alsof je het antwoord zou kunnen fastchatten.quote:
quote:Op maandag 27 februari 2006 20:13 schreef Pinball het volgende:
Alsof je het antwoord zou kunnen fastchatten.![]()
Mij te kinds.. geef maar groep 8quote:Op maandag 27 februari 2006 20:11 schreef Pinball het volgende:
[..]
Dan zal je straks je handen wel vol hebben aan groep 3.
Succes daarmee.![]()
Ja ze is echt geweest! Je hebt het goed gezienquote:Op maandag 27 februari 2006 20:30 schreef PC eend het volgende:
WTF tann is weer geweest![]()
![]()
Kan iemand het even bevestigen, want ik ben bang dat ik last heb van tann verschijningen![]()
![]()
Het is waar en ja ze komt weer als we lief zijn geweest.quote:Op maandag 27 februari 2006 20:30 schreef PC eend het volgende:
WTF tann is weer geweest![]()
![]()
Kan iemand het even bevestigen, want ik ben bang dat ik last heb van tann verschijningen![]()
![]()
Zal ik het je nog 1 keer uitleggenquote:
Is goed. Als je maar niet mijn telefoonnummer opzoekt.quote:Op maandag 27 februari 2006 20:32 schreef PC eend het volgende:
[..]
Zal ik het je nog 1 keer uitleggen![]()
quote:Op maandag 27 februari 2006 20:31 schreef Jappie het volgende:
[..]
Het is waar en ja ze komt weer als we lief zijn geweest.![]()
![]()
Het is onbegonnen werk, jij snapt er echt niks vanquote:Op maandag 27 februari 2006 20:33 schreef Coos het volgende:
[..]
Is goed. Als je maar niet mijn telefoonnummer opzoekt.
Ik denk dat we niets aan het toeval moeten overlaten en dus stel ik voor om alle stoelen in een kring rond het open haardvuur te zetten en tumbaya te gaan zingen tot aan het moment dat ze binnenkomt.quote:Op maandag 27 februari 2006 20:35 schreef PC eend het volgende:
[..]
![]()
Dus dat betekend wel of geen slowchat
Nou begrijp ik het ff niet meer
*Tumbaaaaayaaaaaa*quote:Op maandag 27 februari 2006 20:37 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik denk dat we niets aan het toeval moeten overlaten en dus stel ik voor om alle stoelen in een kring rond het open haardvuur te zetten en tumbaya te gaan zingen tot aan het moment dat ze binnenkomt.![]()
Overigens blijkt het Kumbaya te zijn.quote:
Ja, die zijn lekker volwassen.quote:
quote:
quote:
Zelfs klonen vallen in 1x voor die APKquote:Op maandag 27 februari 2006 21:17 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
![]()
en weer een kloontje voor de verzameling....
quote:Op maandag 27 februari 2006 20:47 schreef Jappie het volgende:
[..]
Overigens blijkt het Kumbaya te zijn.![]()
Voor degene die de tekst niet kennen en toch mee willen zingen....
KUMBAYA
Kumbaya, my friend, kumbaya,
Kumbaya, my friend, kumbaya.
Kumbaya, my friend, kumbaya.
Oh friend, kumbaya.
Someone´s singing, my friend, kumbaya.
Oh friend, kumbaya.
Someone´s laughing, my friend, kumbaya.
Oh friend, kumbaya.
Someone´s sleeping, my frind, kumbaya.
Oh friend, kumbaya.
![]()
volwassener dat jou, dus zit wel goedquote:Op maandag 27 februari 2006 20:51 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ja, die zijn lekker volwassen.
* Kumbaya meezingt met Jappie...
Maar eh...je zou wat meer buiten je eigen naamtopics gaan posten....kom op dan muts....doe es een stappie buiten de deur....quote:
quote:Op 27-02-2006 @ 22:23 schreef Peter6000 het volgende:
jaaaaaaaaaaaaaaa![]()
![]()
Tan is toch nog teruggekomen in het Tan topic, en ze maakt een vrolijke (eerste) indruk
Volwassener dat mij?quote:
We kunnen wel een keer opnieuw beginnen hoor.quote:
Die is toch nog gebanned dacht ik?quote:Op maandag 27 februari 2006 22:46 schreef Manu82 het volgende:
Peter kom eens terug hierheen dan!
Je loopt een beetje achter BONGquote:Op maandag 27 februari 2006 22:48 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Die is toch nog gebanned dacht ik?
welja, de ene gek is weg en je roept de andere??quote:Op maandag 27 februari 2006 22:46 schreef Manu82 het volgende:
Peter kom eens terug hierheen dan!
is toch best gezellig, even blokkeren op msn/mail en Tann heeft geen probleem lijkt me zoquote:Op maandag 27 februari 2006 22:55 schreef Kimske het volgende:
[..]
welja, de ene gek is weg en je roept de andere??![]()
Allemaal de schuld van Lekker_Simpel!quote:Op maandag 27 februari 2006 23:39 schreef Kimske het volgende:
Miss. dat Tanja morgen komt, ze is moe en gaat naar bedje...
quote:Op maandag 27 februari 2006 23:41 schreef APK het volgende:
[..]
Allemaal de schuld van Lekker_Simpel!![]()
Niet echt netjes, Kimske, iemand pakken op z'n psychische gesteldheid. Ook omdat hij nog gebanned is en zich niet kan verweren.quote:Op maandag 27 februari 2006 22:55 schreef Kimske het volgende:
[..]
welja, de ene gek is weg en je roept de andere??![]()
Denk je dat Tan normaal gesproken zo laat naar bed gaat?quote:
Zo vroeg bedoel je.quote:Op maandag 27 februari 2006 23:50 schreef APK het volgende:
[..]
Denk je dat Tan normaal gesproken zo laat naar bed gaat?
Ik heb het over de topics van het afgelopen weekend.quote:
O dat, ja t ging toen ook om haar met die discussie.quote:Op maandag 27 februari 2006 23:55 schreef APK het volgende:
[..]
Ik heb het over de topics van het afgelopen weekend.![]()
Dat hakt er flink in.![]()
Ga maar lekker door met jennen en dan heeft LekkerSimpel het straks weer gedaan als het beroep van je moeder ter sprake komt.quote:Op maandag 27 februari 2006 23:41 schreef APK het volgende:
[..]
Allemaal de schuld van Lekker_Simpel!![]()
now who you wanna call?quote:
Kan een MOD of FA hier tegen optreden, dat iemand wel heel erg ver gaat om zich voor mij uit te geven? ik houd mij netjes afzijdig, maar dit gaat te ver.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 00:11 schreef LekkerSimpeI het volgende:
[..]
Ga maar lekker door met jennen en dan heeft LekkerSimpel het straks weer gedaan als het beroep van je moeder ter sprake komt.
schi·zo·fre·nie (de ~ (v.))quote:Op dinsdag 28 februari 2006 00:16 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Kan een MOD of FA hier tegen optreden, dat iemand wel heel erg ver gaat om zich voor mij uit te geven? ik houd mij netjes afzijdig, maar dit gaat te ver.
Dat het een gestesziek iemand is mag duidelijk zijn. Iemand die op z'n eigen account geen aandacht genoeg krijgt, en zich dan maar voor een ander uit te geven. Maar een FA zal hier hopelijk wel iets aan doen, als de IP's gecontroleerd worden. Dit kan gewoon niet. En het nog meer van de zotte dat ik uit tijdens visite voor dit soort onzin gebeld moet worden.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 00:19 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
schi·zo·fre·nie (de ~ (v.))
1 geestesziekte, begonnen voor het 45e levensjaar en ten minste een half jaar durend, gekenmerkt door een verslechtering van het sociale, intellectuele en verbale functioneren, psychotische symptomen en een verlies van het realiteitsgevoel
Tan's problemen hoekje.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 00:21 schreef bhs het volgende:
Geh, en het is al zo'n kutdag vandaag, die begon met een fikse uitglijder over de glad bevroren straat, eindigend in een schadeveroorzakende KaBOOM tegen mijn voorligger. Grmbl.
Er zijn ook nog mensen die niet aan mijn verhaal twijfelen en kreeg meteen 2 telefoontjes. Waarom ik toch weer in dit topic kwam. Maar ik vind het wel heel leuk geprobeerd. Kunnen we meteen zien of de MOD's en de FA's hier parij kiezen, dat de één alles zich kan permiteren en de andere niet.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 00:21 schreef Gert het volgende:
Ja, dit kan écht niet.
Je was er wel als de kippen bij LS.
Nou ik denk dat Hennie niet echt fan is van Big Brother na het Soundmix Show incidentquote:Op dinsdag 28 februari 2006 00:21 schreef bhs het volgende:
En als Suikeroom niet op zijn minst Hennie Huisman of Henk van Dorp is, boeit me dat ook helemaal niks.
Heb jij een alarmcentrale voor dit soort dingen?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 00:23 schreef LekkerSimpel het volgende:
En het nog meer van de zotte dat ik uit tijdens visite voor dit soort onzin gebeld moet worden.
Mensen die nou nog niet aan jouw verhaal twijfelen, zijn je eigen klonenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 00:26 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Er zijn ook nog mensen die niet aan mijn verhaal twijfelen en kreeg meteen 2 telefoontjes.
Je hebt in ieder geval een mooie reden om hier weer te komen posten.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 00:26 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Er zijn ook nog mensen die niet aan mijn verhaal twijfelen en kreeg meteen 2 telefoontjes. Waarom ik toch weer in dit topic kwam. Maar ik vind het wel heel leuk geprobeerd. Kunnen we meteen zien of de MOD's en de FA's hier parij kiezen, dat de één alles zich kan permiteren en de andere niet.
Scanman en Peterquote:Op dinsdag 28 februari 2006 00:31 schreef PC eend het volgende:
[..]
Mensen die nou nog niet aan jouw verhaal twijfelen, zijn je eigen klonen![]()
de schizofrenie neemt ernstige vormen aan
Wil ook zn speciale dienstquote:Op dinsdag 28 februari 2006 00:34 schreef Gert het volgende:
[..]
Je hebt in ieder geval een mooie reden om hier weer te komen posten.![]()
O nee toch niet: als je dubbelganger weer actief is, dan wordt je wel gebeld.![]()
Nou ik niet!quote:
Bedoelde t ook niet serieus hoorquote:Op dinsdag 28 februari 2006 00:37 schreef Gert het volgende:
[..]
Nou ik niet!![]()
En hij lult uit z'n nek natuurlijk, meneer zat 20 keer per minuut op F5 te hengsten om te kijken of Tanja nog wat over hem zou posten.![]()
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 00:31 schreef PC eend het volgende:
[..]
Mensen die nou nog niet aan jouw verhaal twijfelen, zijn je eigen klonen![]()
de schizofrenie neemt ernstige vormen aan
Of ik recht van spreken heb hier, bepaal jij zeker niet, ik heb nooit beloofd uit dit topic weg te blijvenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 00:42 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik stuur geen hele boekwerken in de mail naar Tanja toe, zoals jij, dus denk niet bepaald dat jij zoveel recht van spreken hebt.
Lees de FB ook maar staat nog een postquote:Op dinsdag 28 februari 2006 00:45 schreef schatje het volgende:
LekkerSimpel is weer lekker bezig zo te zien
![]()
Dan rot je toch op, greppelhoer!!!!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 00:45 schreef schatje het volgende:
LekkerSimpel is weer lekker bezig zo te zien
![]()
is er verder ook niet, ze komt hier gewoon voor de gezelligheid maar er zijn hier bepaalde groupies die meer willen enzo en elkaar zwart maken en die draven nog al door en drukken hun stempel teveel op dit topic, wat tann benauwd en daarom wat minder komt..quote:Op dinsdag 28 februari 2006 00:44 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik snap die hele Tanja ophef niet ook
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 00:46 schreef LekkerSimpeI het volgende:
[..]
Dan rot je toch op, greppelhoer!!!!
Dus dit is niet reagerenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 00:42 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ga gerust door mij zwart te maken en af te zeiken. Zal ik niet op reageren, zoals ik al niet heb gedaan
Het is hier vaak ook gezelligquote:Op dinsdag 28 februari 2006 00:47 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
is er verder ook niet, ze komt hier gewoon voor de gezelligheid maar er zijn hier bepaalde groupies die meer willen enzo en elkaar zwart maken en die draven nog al door en drukken hun stempel teveel op dit topic, wat tann benauwd en daarom wat minder komt..
voor de rest is het hier beregezellig, kom is wat vaker zou ik zeggen![]()
Nee, want dit is -afgezien van de Timmerman saga en de SC- de enige goedlopende reeks in HBB.quote:
Al een trouwdatum in gedachtequote:Op dinsdag 28 februari 2006 00:49 schreef APK het volgende:
[..]
Nee, want dit is -afgezien van de Timmerman saga en de SC- de enige goedlopende reeks in HBB.![]()
En allemaal vanwege mijn toekomstige verloofde Tan.
Hé, ze is mijn moeder niet.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 00:46 schreef LekkerSimpeI het volgende:
Dan rot je toch op, greppelhoer!!!!
APKquote:Op dinsdag 28 februari 2006 00:49 schreef APK het volgende:
[..]
Nee, want dit is -afgezien van de Timmerman saga en de SC- de enige goedlopende reeks in HBB.![]()
De liefde van de man gaat door de maagquote:Op dinsdag 28 februari 2006 00:49 schreef APK het volgende:
[..]
Neuh, eerst effe afwachten of mijn magnetron acceptabel is.quote:
nietquote:
Lees je ff in voor je domme opmerkingen maakt. Ik reageerde alleen omdat iemand er onder mijn naam in zit met zelfde avater. Anders zou ik niet gereageerd hebben, maar dat is een lafbek die niet onder z'n eigen naam durft te reageren.quote:
Waarom bellen ze mij nu nooit eens een keertjequote:Op dinsdag 28 februari 2006 00:42 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
En ja, ik kan het ook niet helepen, dat er mensen meelezen en me erom bellen.
Jij hebt jezelf snel ingelezen.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 00:52 schreef bhs het volgende:
Hey gefeliciteerd APK (en tann, als ze het al weet)...
Volgens mij zou iedereen (hmmm behalve k_i_m dan) gelukkiger zijn als LekkerSimpel en PC eend geen mail meer naar Tanja sturen, haar niet op MSN of via de telefoon lopen te stalken, zich niet meer over haar en elkaar uitlaten, niet meer klonen, zich verontschuldigen en vanavond vroeg gaan slapen... of wordt het dan saai?
Dat je moeite doet om t verschil te zienquote:Op dinsdag 28 februari 2006 00:53 schreef Ghostbuster het volgende:
Ah nu zie ik het 1 letter verschil
volgens mij komt tann dan pas echt los, door die groupies staat de rem er nog teveel op I guess.. saai zal het niet worden denk ik.. gewoon wat minder oude koeien en mierenneukers wat wel verfrissend is lijkt mijquote:Op dinsdag 28 februari 2006 00:52 schreef bhs het volgende:
Volgens mij zou iedereen (hmmm behalve k_i_m dan) gelukkiger zijn als LekkerSimpel en PC eend geen mail meer naar Tanja sturen, haar niet op MSN of via de telefoon lopen te stalken, zich niet meer over haar en elkaar uitlaten, niet meer klonen, zich verontschuldigen en vanavond vroeg gaan slapen... of wordt het dan saai?
Nee, en dit is zeker ook niet reagerenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 00:52 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Lees je ff in voor je domme opmerkingen maakt. Ik reageerde alleen omdat iemand er onder mijn naam in zit met zelfde avater. Anders zou ik niet gereageerd hebben, maar dat is een lafbek die niet onder z'n eigen naam durft te reageren.
Maar blijf nu nog wel ff hangen hoor. Leest verder wel lekker mee hier.
Heb me ff een wijntje ingeschonken. *proost*
omdat je je telefoonnummer nog niet gegeven hebtquote:Op dinsdag 28 februari 2006 00:53 schreef Coos het volgende:
[..]
Waarom bellen ze mij nu nooit eens een keertje![]()
Nou de laatste letter van die ander is een iquote:Op dinsdag 28 februari 2006 00:55 schreef lovebear het volgende:
[..]
Dat je moeite doet om t verschil te zien![]()
Ik zie t niet en wil t eik niet zien ook![]()
Wat, moet ik Gert trekken?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 00:54 schreef schatje het volgende:
[..]
Nummertje trekken bij Gert. Doe ie ook een keer wat nuttigs.
Timmerman?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 00:54 schreef schatje het volgende:
Nummertje trekken bij Gert. Doe ie ook een keer wat nuttigs.
In de greppel zeker.quote:
Je zou hem er wel een plezier mee doen momenteel.quote:
Aha okquote:Op dinsdag 28 februari 2006 00:56 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nou de laatste letter van die ander is een i
Kan een mod geen ipcheck doen dan?
Of is die nog steeds stuk
Modjes kunnen geen IP check doen. Alleen FA's. Wij kunnen ook niet bananen gevenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 00:56 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Gelukkig niet neequote:Op dinsdag 28 februari 2006 00:58 schreef schatje het volgende:
[..]
Modjes kunnen geen IP check doen. Alleen FA's. Wij kunnen ook niet bananen geven![]()
![]()
Ome Coos, wat zegt u nú?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 00:57 schreef Coos het volgende:
[..]
Je zou hem er wel een plezier mee doen momenteel.![]()
Ik zit hier al weken en heb nog steeds geen flauw idee waar het over gaat.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 00:58 schreef bhs het volgende:
[..]
Hoezo. Het duizeld nog voor m'n ogen. Topics 38 t/m 45 zijn een ware hel om door te komen.
Jullie kunnen wel lekker klikken.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 00:58 schreef schatje het volgende:
Modjes kunnen geen IP check doen. Alleen FA's. Wij kunnen ook niet bananen geven![]()
![]()
Als je je muis boven de naam laat hangen, zie je dat het ook een ander userprofiel is.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 00:56 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Volgens mij is de conclusie wel dat LS een straatverbod krijgt en dat tann in APK een vaderfiguur voor Joss heeft gevonden..quote:Op dinsdag 28 februari 2006 00:59 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik zit hier al weken en heb nog steeds geen flauw idee waar het over gaat.![]()
Het staat er toch duidelijk.quote:
Nee echtquote:Op dinsdag 28 februari 2006 01:00 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als je je muis boven de naam laat hangen, zie je dat het ook een ander userprofiel is.
Simpleton heeft Tanja zo gek gekregen om op fok! te komen posten, voelt zich helemaal de held en denkt dat Tan (quote:Op dinsdag 28 februari 2006 00:59 schreef Coos het volgende:
Spreek ik ff over mezelf, ik heb NIETS te verontschuldigen, en aan de rest deed ik niet mee. Denk toch, dat je niet alles hebt gelezen.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 00:52 schreef bhs het volgende:
Kan ik ook:quote:
Gadverdamme, dat had ik nou nooit van je verwacht!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 01:04 schreef schatje het volgende:
Ik ben inderdaad hypocriet [afbeelding]
So what
Ik zit hier dus nu... ff checken... twee dagen. Het zit zo:quote:Op dinsdag 28 februari 2006 00:59 schreef Coos het volgende:
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 01:02 schreef APK het volgende:
[..]
Simpleton heeft Tanja zo gek gekregen om op fok! te komen posten, voelt zich helemaal de held en denkt dat Tan () verliefd is op mij en begint te flippen.
![]()
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 00:53 schreef Ghostbuster het volgende:
Ah nu zie ik het 1 letter verschil
Het zit je toch wel dwars hequote:Op dinsdag 28 februari 2006 01:02 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Want dan zou ik wel PCeend-neigingen krijgen, en hele boekwerken naar haar toe gaan mailen.
Nog maar eens opnieuw "inlezen" en dan bij nr.1 beginnen.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 01:04 schreef bhs het volgende:
[..]
Ik zit hier dus nu... ff checken... twee dagen. Het zit zo:
1. Tanja komt op fok! Hiep hoi. Ze valt mee.
2. Charme-offensief is effectief, iedereen vind Tanjaof zelfs
.
3. Gemenerds stellen foute vragen, maar Tanja blijft onverstoorbaar doorgaan. Heeft in no-time meer posts dan ik in mijn hele leven zal maken.
4. Iets over klonen, MSN en stalken wat idd niet helemaal duidelijk is, en Tanja die wegrent omdat ze d'r niet meer tegen kan (net als ik, na afloop van BB5 ben weggerend hier)
5. Het grote mistery rond de identiteit van Suiker O.
"Iets" zegt mij dat hij vanuit de Robert Fleurop Stichting post.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 01:04 schreef bhs het volgende:
[..]
5. Het grote mistery rond de identiteit van Suiker O.
ja echt boeiend wie die gast isquote:Op dinsdag 28 februari 2006 01:09 schreef Coos het volgende:
[..]
"Iets" zegt mij dat hij vanuit de Robert Fleurop Stichting post.![]()
die moet je ff uitleggenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 01:09 schreef Coos het volgende:
[..]
"Iets" zegt mij dat hij vanuit de Robert Fleurop Stichting post.![]()
*zucht* Het is weer nacht en meneer gaat weer de boel verdraaien.....quote:Op dinsdag 28 februari 2006 01:02 schreef APK het volgende:
[..]
Simpleton heeft Tanja zo gek gekregen om op fok! te komen posten, voelt zich helemaal de held en denkt dat Tan () verliefd is op mij en begint te flippen.
![]()
OUDE KOEquote:Op dinsdag 28 februari 2006 01:14 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
*zucht* Het is weer nacht en meneer gaat weer de boel verdraaien.....![]()
Er zijn 2 mensen op FOK!, waarvan ik er één ben, die het opviel, dat Tanja het wel heel erg voor APK opnam (na al zijn eerdere opmerkingen over Tanja en haar kutkind) .... Dat druipt/droop gewoon uit enkele reacties van haar.....
Dathebben die 2 personen nooit in de mond genomen.
En mij zal het aan m'n reet roesten. Enige wat mij stoorde was, dat Tanja mij privé in mail en op MSN meerdere malen had gevraagd, om FOK! en MSN/Mail gescheiden te houden, maar zelf ineens wel privé dingen op FOK! ging zetten.
Dat is het hele verhaal, niets meer en niets minder.
Ok, ik heb wel eens gezegd, dat door die domme aktie van haar om privé op FOK! te zetten, ik dat ook zou kunnen gaan doen, als ik te veel uit de tent gelokt zou worden, maar ik houd de eer aan mezelf. En zal dat dus nooit doen, want dan zou ik me verlagen tot haar niveau.
Eigenlijk toch best wel LekkerSimpel het hele verhaal he?
Plus het feit dat je blufte dat je haar telefoonnummer had, maar overbluft werd door Tanja.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 01:14 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ok, ik heb wel eens gezegd, dat door die domme aktie van haar om privé op FOK! te zetten, ik dat ook zou kunnen gaan doen, als ik te veel uit de tent gelokt zou worden, maar ik houd de eer aan mezelf. En zal dat dus nooit doen, want dan zou ik me verlagen tot haar niveau.
Nu ben jij de eerste die begintquote:Op dinsdag 28 februari 2006 01:17 schreef APK het volgende:
Goed topic dit.![]()
Het laat het verschil zien tussen de normale slowchat met 'Ik ga ff naar de Aldi", met de 15 daaropvolgendeen
smileys en deze kwaliteits-slowchat.
![]()
Morgen is alles weer weg ge-editquote:Op dinsdag 28 februari 2006 01:17 schreef APK het volgende:
Goed topic dit.![]()
Het laat het verschil zien tussen de normale slowchat met 'Ik ga ff naar de Aldi", met de 15 daaropvolgendeen
smileys en deze kwaliteits-slowchat.
![]()
Ja.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 01:14 schreef LekkerSimpel het volgende:
Eigenlijk toch best wel LekkerSimpel het hele verhaal he?
En dat hoor ik (lees) ik nu al dagen!!!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 01:14 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
*zucht* Het is weer nacht en meneer gaat weer de boel verdraaien.....![]()
quote:
Hoeveel wordt er eigenlijk weg ge-edit? Is dat de reden waarom er van de voorgaande topics zo weinig te begrijpen is?quote:
Kermit kennen we niet.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 01:23 schreef Suikeroom het volgende:
om on topic te blijven, hier een dope punchline over Kermit![]()
zoek geen ruzie met mij flikker..
want ik praat met m'n vuisten net als Kermit de kikker
iemand vind het leuk om een kloon aan te maken om LS uit de tent te lokken en daar wordt normaal op gereageerd en dat vind jij normaal discussieren?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 01:21 schreef APK het volgende:
[..]
Dit is goed te volgen en er wordt een normale discussie gevoerd.
Dat is gewoon niet te begrijpen als je t niet gevolgt hebquote:Op dinsdag 28 februari 2006 01:23 schreef bhs het volgende:
[..]
Hoeveel wordt er eigenlijk weg ge-edit? Is dat de reden waarom er van de voorgaande topics zo weinig te begrijpen is?
Misschien heeft ie dat zelf wel gedaan. Om toch weer onder de aandacht (van Tanja) te komen. Dat is hele puntquote:Op dinsdag 28 februari 2006 01:24 schreef Manu82 het volgende:
[..]
iemand vind het leuk om een kloon aan te maken om LS uit de tent te lokken en daar wordt normaal op gereageerd en dat vind jij normaal discussieren?
Praat zoiets niet goedquote:Op dinsdag 28 februari 2006 01:24 schreef Manu82 het volgende:
[..]
iemand vind het leuk om een kloon aan te maken om LS uit de tent te lokken en daar wordt normaal op gereageerd en dat vind jij normaal discussieren?
Ik heb weleens dat ik topics per ongeluk topic wisquote:Op dinsdag 28 februari 2006 01:25 schreef Suikeroom het volgende:
als ik edit wil drukken doe ik altijd per ongeluk quote![]()
conspiracy!!!!!!!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 01:25 schreef schatje het volgende:
[..]
Misschien heeft ie dat zelf wel gedaan. Om toch weer onder de aandacht (van Tanja) te komen. Dat is hele punt.
Ik vrees van wel, ik heb me laatst de pleuris gezocht naar een oude postquote:Op dinsdag 28 februari 2006 01:23 schreef bhs het volgende:
[..]
Hoeveel wordt er eigenlijk weg ge-edit? Is dat de reden waarom er van de voorgaande topics zo weinig te begrijpen is?
nouja, het interesseert me iig geen fuck zolang ik m'n kooktips maar krijgquote:Op dinsdag 28 februari 2006 01:25 schreef schatje het volgende:
[..]
Misschien heeft ie dat zelf wel gedaan. Om toch weer onder de aandacht (van Tanja) te komen. Dat is hele punt.
Dat geloof ik dan weer niet.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 01:25 schreef schatje het volgende:
[..]
That's the spiritquote:Op dinsdag 28 februari 2006 01:26 schreef Manu82 het volgende:
[..]
nouja, het interesseert me iig geen fuck zolang ik m'n kooktips maar krijg![]()
wie heeft hem gebeld dan? misschien kan die persoon dat ff hier bevestigen, volgens mij heeft ie zelf een heel complot verzonnen om zelf weer onder de aandacht te komenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 01:26 schreef Coos het volgende:
[..]
Dat geloof ik dan weer niet.
Hij strijdt tot nu toe met open vizier.![]()
Soms denk ik dat je dingen snapt, maar nu stel jij mij wederom hard en heftig teleur.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 01:24 schreef Manu82 het volgende:
Ik nietquote:Op dinsdag 28 februari 2006 01:29 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
wie heeft hem gebeld dan? misschien kan die persoon dat ff hier bevestigen, volgens mij heeft ie zelf een heel complot verzonnen om zelf weer onder de aandacht te komen
kom maar is met feiten LS jij boefje!!
en jij morgenochtend weer hijgend bij Albert Verlinden aan de telefoon......quote:Op dinsdag 28 februari 2006 01:29 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
wie heeft hem gebeld dan? misschien kan die persoon dat ff hier bevestigen
Niet echt, hij loopt ook 'achter de schermen' te stoken, weet je nog?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 01:26 schreef Coos het volgende:
[..]
Dat geloof ik dan weer niet.
Hij strijdt tot nu toe met open vizier.![]()
Zij dacht dat ze me had overblufd. Maar daar ga ik verder niet op in. Ik heb al eerder gezegd, dat ik haar geen mailtje, berichtje of wat dan ook zou sturen. Misschien komt dat wel dat ik toch nog enig respect in mijn donder heb. Het is alleen jammer dat er hier mensen zijn die denken dat ze, door mij uit de tent te lokken, dat ik hier dingen neer ga zetten. Maar dan hebben die mensen pech.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 01:17 schreef Gert het volgende:
[..]
Plus het feit dat je blufte dat je haar telefoonnummer had, maar overbluft werd door Tanja.
en ik snap btw ook niet dat als hij visite heeft dan hier zo lang blijft.....quote:Op dinsdag 28 februari 2006 01:29 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
wie heeft hem gebeld dan? misschien kan die persoon dat ff hier bevestigen, volgens mij heeft ie zelf een heel complot verzonnen om zelf weer onder de aandacht te komen
kom maar is met feiten LS jij boefje!!
Ik vond het best een goeie vraagquote:Op dinsdag 28 februari 2006 01:31 schreef Coos het volgende:
[..]
en jij morgenochtend weer hijgend bij Albert Verlinden aan de telefoon......![]()
![]()
Ik mag hopen dat er in de FB bevestigd wordt dat ik dat dus NIET ben.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 01:25 schreef schatje het volgende:
[..]
Dat ben ik dan weer even kwijt.quote:
Manu??quote:Op dinsdag 28 februari 2006 01:33 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik denk dat er één persoon uit dit topic er voor 90% goed bijzit, waarom Tanja nu zo doet.....
Al vrij in het begin, heeft hij Tanja voor mij gewaarschuwd, ik ken die hele gast niet (gelukkig).quote:Op dinsdag 28 februari 2006 01:34 schreef Coos het volgende:
[..]
Dat ben ik dan weer even kwijt.
Soms denk ik weleens dat ik Altzheimer Light heb.![]()
Maar doe effe een kort maar krachtige update.![]()
Even teruglezen en je weet wie het is.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 01:33 schreef LekkerSimpel het volgende:
Iemand die hier mij nu ook graag mag afkraken, die kan het weten, die kwam op MSN om te vragen of bepaald MSN-naam, of dat Tanja was, en of bepaald adres haar MSN adres was....
Antwoord op haar was.....![]()
Vond ze niet zo leuk, tja, en als je het ook zoooooo graag wil weten, en dan zeg ik het niet, dan is het logisch dat ze nu 180 graden is gedraaid.
Wil ik ook wel uitleggen hoor. Waren buren, die al op punt stonden weg te gaan. En ik dook meteen op internet, dus zijn ze deurtje verder gegaan. Zijn beetje digibeet, en het was al laat. En ik ga die mensen niet in het hele verhaal betrekken, door te zeggen..... Moet je dit nu eens zien... dit ben ik... en daar heb je een andere ik.... Snappen die mensen toch niet en boeit ze niet eens.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 01:33 schreef Manu82 het volgende:
[..]
en ik snap btw ook niet dat als hij visite heeft dan hier zo lang blijft.....
Gewaarschuwd?? Waarvoor??quote:Op dinsdag 28 februari 2006 01:38 schreef PC eend het volgende:
[..]
Al vrij in het begin, heeft hij Tanja voor mij gewaarschuwd, ik ken die hele gast niet (gelukkig).
ok, we zullen het morgen wel zien wie die kloon gemaakt heeftquote:Op dinsdag 28 februari 2006 01:40 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Wil ik ook wel uitleggen hoor. Waren buren, die al op punt stonden weg te gaan. En ik dook meteen op internet, dus zijn ze deurtje verder gegaan. Zijn beetje digibeet, en het was al laat. En ik ga die mensen niet in het hele verhaal betrekken, door te zeggen..... Moet je dit nu eens zien... dit ben ik... en daar heb je een andere ik.... Snappen die mensen toch niet en boeit ze niet eens.
Dus jij was het??quote:Op dinsdag 28 februari 2006 01:39 schreef APK het volgende:
[..]
Even teruglezen en je weet wie het is.
Respect voor jouw terughoudendheid.![]()
![]()
tof dat ze nu beide een bakkie bij je komen doenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 01:40 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Wil ik ook wel uitleggen hoor. Waren buren, die al op punt stonden weg te gaan. En ik dook meteen op internet, dus zijn ze deurtje verder gegaan. Zijn beetje digibeet, en het was al laat. En ik ga die mensen niet in het hele verhaal betrekken, door te zeggen..... Moet je dit nu eens zien... dit ben ik... en daar heb je een andere ik.... Snappen die mensen toch niet en boeit ze niet eens.
have you been drinken son? you don't look old enough to mequote:
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 01:42 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
tof dat ze nu beide een bakkie bij je komen doenik krijg nog steeds een glimlach op mn gezicht door die ene opmerking van jou
![]()
Ik zou een freelance roddel journalist zijn ofzoquote:Op dinsdag 28 februari 2006 01:40 schreef Coos het volgende:
[..]
Gewaarschuwd?? Waarvoor??
Dat zeg ik net. Het is allemaal virtueel. Ik ken jou al zes jaar als PcEend maar ik kén jou niet.
Houen zo![]()
Hoezo??quote:
oooooooooooh dus jij bent die bron van RTL Boulevardquote:Op dinsdag 28 februari 2006 01:46 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik zou een freelance roddel journalist zijn ofzo![]()
![]()
Ok heb je ook al gelezen dat hij 'achter de schermen' iets minder terughoudend is?quote:
Maar dat ben je toch ook!!!!!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 01:46 schreef PC eend het volgende:
[..]
![]()
Shit je hebt me door, nou vertel dan ook maar gelijk wie jij bentquote:Op dinsdag 28 februari 2006 01:47 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
oooooooooooh dus jij bent die bron van RTL Boulevard
Zometeen ga je me nog vertellen dat jullie wel betaald wordenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 01:51 schreef Coos het volgende:
[..]
Maar dat ben je toch ook!!!!!![]()
Alleen op Fok net als APK, Manu, Sanne, Gert, Tann. Kimske, Shirley enz. enz. en ik mag Petâh natuurlijk niet vergeten.
Onder dat mom zijn we jaren terug toch BB1 gaan volgen?? Op internet zetten wat "de media" voor ons verborgen hield??![]()
Dus ik kijk niet echt op van al dat "nieuws en openbaringen"!!![]()
Dat werd mij ook een keer verteld. En stond ook op een topic ergens op FOK!.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 01:46 schreef PC eend het volgende:
[..]
![]()
Jaquote:Op dinsdag 28 februari 2006 01:54 schreef PC eend het volgende:
[..]
Zometeen ga je me nog vertellen dat jullie wel betaald worden![]()
Man, als je al zolang op het internet zit moet je Tan (quote:Op dinsdag 28 februari 2006 01:55 schreef LekkerSimpel het volgende:
Dat werd mij ook een keer verteld. En stond ook op een topic ergens op FOK!.
En toen TAnja vroeg wat ik van jou wist.. (ik kende je alleen maar van je mooie filmpjes) heb ik haar geschreven, dat er mensen zijn dat je voor een roddelblad werkte.
Maar dat is Tanja dan weer, die blaast dat kompleet op. Dat ik wel ff gezegd zou hebben dat je een roddeljournalist bent. Ik zei met nadruk, dat je mooie filmpjes maakte en voor de rest van lezen dingen van je had gehoord. Waarvan ik de waarheid en bron niet had.
Dan is het zoooooooo gemakkelijk om te zeggen.... Maar LS zegt dat jij van de roddelpers bent....
En zo raken verhalen uit hun verband, en zeker bij mensen die nog niet zoveel op internet bezig zijn geweest. En ik heb de enige ervaring wel. (niet dat ik er altijd trots op ben)
Maar eens een dief altijd een dief he? Mijn SMS-column achtervolgd me nog steeds![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |