Waarom denken jullie nou dat het iemand is die je kent?quote:Op maandag 27 februari 2006 00:26 schreef APK het volgende:
[..]
Ach, ik hoef niet alles te weten. Ik heb bv geen idee wie SO is. Als iemand graag geheimzinnig wil doen negeer ik die persoon gewoon.
Dat zegt hij toch helemaal nietquote:Op maandag 27 februari 2006 00:29 schreef mazaru het volgende:
[..]
Waarom denken jullie nou dat het iemand is die je kent?
Als je zegt dat je iemand negeert negeer je die persoon dus niet, want dan ben je indirect er tog mee bezigquote:Op maandag 27 februari 2006 00:26 schreef APK het volgende:
Ik heb bv geen idee wie SO is. Als iemand graag geheimzinnig wil doen negeer ik die persoon gewoon.
Omdat er nogal naar de identiteit van de betreffende persoon gegist werd, oa door de persoon wiens naam in de titel van deze topicreeks staat.quote:Op maandag 27 februari 2006 00:29 schreef mazaru het volgende:
Waarom denken jullie nou dat het iemand is die je kent?
Het kan ook gewoon iemand zijn die toevallig mee liep te lurken, en ook mee wilt doen.
Of een kloon van de 1 of ander die zijn naam niet in de BB reeks wilt zien staan.
Nederland is vrij groot hoor.
Hoef der niet aan te wennenquote:Op maandag 27 februari 2006 00:26 schreef APK het volgende:
[..]
Ja daar schijnen sommige mensen aan te moeten wennen.
Hoewel Tan het vrij snel onder de knie kreeg.![]()
[..]
Ach, ik hoef niet alles te weten. Ik heb bv geen idee wie SO is. Als iemand graag geheimzinnig wil doen negeer ik die persoon gewoon.
Ik denk dat ik een paar topics gemist heb, want dan snap ik er nog niks van.quote:Op maandag 27 februari 2006 00:38 schreef APK het volgende:
[..]
Omdat er nogal naar de identiteit van de betreffende persoon gegist werd, oa door de persoon wiens naam in de titel van deze topicreeks staat.
Mwah, Menno kwam even een weekje zelfingenomen eigengeilen met zijn 'Ik ben er die en die dag op dat tijdstip weer om vragen te beantwoorden' en Chantal durft de confrontatie niet aan.quote:Op maandag 27 februari 2006 00:40 schreef Annelies-G het volgende:
Tan heeft leerschool gehad genaamd BB ! dan kom je al een heel eind dacht ik zo +
Volgens mij valt dat wel mee.quote:Op maandag 27 februari 2006 00:45 schreef mazaru het volgende:
Ik denk dat ik een paar topics gemist heb.
Zekers ! heeft ze ook wel , zolang ze ook maar een ander haar mening respecteerd wat BB bewoners betrefd, mag het mis hebben hoor en spoken zien maar vanaf het moment dat ik hier heb gezegd dat ik JOOST wel een lieverd in het huis vond werd er een beetje over mij heen gesproken, zal der nooit de grond in trappen want haar manier van communiceren is mijn totaal niet onbekendquote:Op maandag 27 februari 2006 00:46 schreef APK het volgende:
[..]
Mwah, Menno kwam even een weekje zelfingenomen eigengeilen met zijn 'Ik ben er die en die dag op dat tijdstip weer om vragen te beantwoorden' en Chantal durft de confrontatie niet aan.
Roel lijkt mij wel okay, maar ik vind dat Tanja het gewoon het beste heeft opgepakt en daar veel respect mee verdiend heeft.
quote:
Terecht natuurlijk, Joost is ook gewoon een vieze glijerige puskop.quote:Op maandag 27 februari 2006 01:06 schreef Annelies-G het volgende:
Zekers ! heeft ze ook wel , zolang ze ook maar een ander haar mening respecteerd wat BB bewoners betrefd, mag het mis hebben hoor en spoken zien maar vanaf het moment dat ik hier heb gezegd dat ik JOOST wel een lieverd in het huis vond werd er een beetje over mij heen gesproken
Vind jij, vind Tanja, vind 80% van de fokkers maar ik vind dat niet, mag toch?quote:Op maandag 27 februari 2006 01:10 schreef APK het volgende:
[..]
Terecht natuurlijk, Joost is ook gewoon een vieze glijerige puskop.![]()
quote:Op maandag 27 februari 2006 01:11 schreef Annelies-G het volgende:
Vind jij, vind Tanja, vind 80% van de fokkers maar ik vind dat niet, mag toch?
quote:Op maandag 27 februari 2006 00:46 schreef APK het volgende:
maar ik vind dat Tanja het gewoon het beste heeft opgepakt en daar veel respect mee verdiend heeft.
je bedoelt tussen 40 idiotenquote:Op maandag 27 februari 2006 11:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Je vergeet de zoentjes-smiley.
![]()
Menno heeft het keurig gedaan zo, toch? Op verzoek is hij hier een paar keer geweest om vragen te beantwoorden, dat is niet zelfingenomen, vind ik.
Roel gaat hier lekker in de tegenaanval en levert zeer vermakeljike posts af.
Ik kan me voorstellen dat BB'ers helemaal geen zin hebben om zich te moeten begeven tussen een horde anoniemen, maar het is leuk als ze het tóch aandurven.
Heb je al gegeten dan? ik eet al 2 dagen niet meer aangezien tann hier niet meer komt, hongerstaking!!!quote:
Tja, Tann komt niet terug, berichtjes worden verwijderd, SC is niet meer toegestaan.quote:
nou vooruit, kwil niet dat je om valt van de hongerquote:Op maandag 27 februari 2006 18:02 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Heb je al gegeten dan? ik eet al 2 dagen niet meer aangezien tann hier niet meer komt, hongerstaking!!!
Oh wel!quote:Op maandag 27 februari 2006 18:09 schreef tann het volgende:
[..]
nou vooruit, kwil niet dat je om valt van de honger, gister brocolli zigeuner schnitzel en geb.aardappeltjes, vandaag rode kook met appeltjes, aardappelen en krokante kipburger en morgen boerenkool met spekjes en rundersauscijs, woensdag is weer een verassing...
![]()
Misschien tot vanavond...![]()
* Manu82 rent naar de supermarktquote:Op maandag 27 februari 2006 18:09 schreef tann het volgende:
[..]
nou vooruit, kwil niet dat je om valt van de honger, gister brocolli zigeuner schnitzel en geb.aardappeltjes, vandaag rode kook met appeltjes, aardappelen en krokante kipburger en morgen boerenkool met spekjes en rundersauscijs, woensdag is weer een verassing...
![]()
Misschien tot vanavond...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |