das niet eerlijk, iedereen die gekeken heeft en een beetje een fotografisch geheugen heeft loopt naar de straat en portiek, kijkt op de naambordjes en belt aan, je zei dat je mn adres wist en telefoonnummer, nu probeer je onder je eigen gebluf uit te komen, en probeer je de boel weer te zussen door in een keer poes lief te gaan slijmen?? werkt niet zo bij mij.quote:Op zondag 26 februari 2006 04:45 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Is dit een deal? Je kent mijn situatie, maar als ik aanbel, krijg ik dan een bakkie?
Moet eerst nog wel ff ergens anders heen...
Tann, ik laat ook mijn mobiel aan voor jou.quote:
Denk dat je weer de rollen omdraait. Ik heb nooit never geslijmd bij jou, noch je moeder.... Chantal, werkten jullie niet aan mee. BBH en bezoek van ex-bb'ers belde je mij terug..quote:Op zondag 26 februari 2006 04:51 schreef tann het volgende:
[..]
das niet eerlijk, iedereen die gekeken heeft en een beetje een fotografisch geheugen heeft loopt naar de straat en portiek, kijkt op de naambordjes en belt aan, je zei dat je mn adres wist en telefoonnummer, nu probeer je onder je eigen gebluf uit te komen, en probeer je de boel weer te zussen door in een keer poes lief te gaan slijmen?? werkt niet zo bij mij.
2 Manu, ik ga nu echt pitten.......maar laat mn mobiel wel aan voor je![]()
Ik denk het niet, hij is psychisch niet helemaal oke, heb ooit zijn foto gezien....Brrr...wat een creepquote:Op zondag 26 februari 2006 05:36 schreef melke het volgende:
LS je hebt het mooi voor elkaar he... Heb je trouwens wel een beetje van leven?
Hoe ziet hij er dan uit?quote:Op zondag 26 februari 2006 05:41 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik denk het niet, hij is psychisch niet helemaal oke, heb ooit zijn foto gezien....Brrr...wat een creep
Vergeet niet dat ik een stalker ben he? En dat ik al vanaf 2000 op FOK! zit. Dan leer je wel hoe je iemand moet bashen....Nu is Tanja mijn slachtoffer.... En vergeet niet dat ik helemaal geil word, dat ze op FOK! Zit....quote:Op zondag 26 februari 2006 05:41 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik denk het niet, hij is psychisch niet helemaal oke, heb ooit zijn foto gezien....Brrr...wat een creep
Ik heb zijn foto ooit gezien....beetje rossig haar (wat bruinig dacht ik) en verder een redelijke "plofkop" anyway....just a creep....heb helaas de foto niet voorhandenquote:
IK heb nooit bij je geslijmd.. Ik verval in herhaling... Wat we op MSN/foon heben gezegd, openbaar ik hier niet....quote:Op zondag 26 februari 2006 04:51 schreef tann het volgende:
[..]
das niet eerlijk, iedereen die gekeken heeft en een beetje een fotografisch geheugen heeft loopt naar de straat en portiek, kijkt op de naambordjes en belt aan, je zei dat je mn adres wist en telefoonnummer, nu probeer je onder je eigen gebluf uit te komen, en probeer je de boel weer te zussen door in een keer poes lief te gaan slijmen?? werkt niet zo bij mij.
2 Manu, ik ga nu echt pitten.......maar laat mn mobiel wel aan voor je![]()
hahahaha ik rossig?quote:Op zondag 26 februari 2006 06:08 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik heb zijn foto ooit gezien....beetje rossig haar (wat bruinig dacht ik) en verder een redelijke "plofkop" anyway....just a creep....heb helaas de foto niet voorhanden
LS, hou nu op met dat gezemel. Neem een of andere pil en ga b.v. skispringen of curling kijken. Daar word je helemaal relaxed van.quote:
Heb je daar 70 minuten over moeten nadenken??quote:Op zondag 26 februari 2006 06:11 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
IK heb nooit bij je geslijmd.. Ik verval in herhaling... Wat we op MSN/foon heben gezegd, openbaar ik hier niet....
quote:Op zondag 26 februari 2006 06:17 schreef Coos het volgende:
[..]
LS, hou nu op met dat gezemel. Neem een of andere pil en ga b.v. skispringen of curling kijken. Daar word je helemaal relaxed van.![]()
Aandacht te kort?quote:Op zondag 26 februari 2006 06:19 schreef Coos het volgende:
[..]
Heb je daar 70 minuten over moeten nadenken??![]()
Ga punikkenen ofzo!!![]()
Maar waar is het mis gegaan dan??quote:Op zondag 26 februari 2006 06:24 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Aandacht te kort?
Maar ff fotootje van ikke...
Je weet wel die fatsigge gozer...
[afbeelding]
Aandacht tekort?quote:Op zondag 26 februari 2006 06:24 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Aandacht te kort?
Maar ff fotootje van ikke...
Je weet wel die fatsigge gozer...
[afbeelding]
Ik denk dat die nog wel aant slapen zijn ja na deze lange nachtquote:Op zondag 26 februari 2006 10:30 schreef Sanne het volgende:
LS, Tann en alle andere "belangrijke" medespelers slapen inmiddels neem ik aan?
Krijg je een dagtaak aan hieroquote:Op zondag 26 februari 2006 12:13 schreef flugeltje het volgende:
Zo alle SC maar weer eens verwijderd...
LS nog niet denk ik. Die probeert wanhopig Tanja's adres en telefoonnummer te achterhalen. Want daar is-ie op nogal genante wijze op afgebluft vannacht.quote:Op zondag 26 februari 2006 10:30 schreef Sanne het volgende:
LS, Tann en alle andere "belangrijke" medespelers slapen inmiddels neem ik aan?
Nieuwe morgen, nieuwe dag, verleden laat men rusten en kijkend naar de toekomst moet het allemaal goed komen vandaagquote:Op zondag 26 februari 2006 13:07 schreef Gert het volgende:
[..]
LS nog niet denk ik. Die probeert wanhopig Tanja's adres en telefoonnummer te achterhalen. Want daar is-ie op nogal genante wijze op afgebluft vannacht.![]()
Optimist!quote:Op zondag 26 februari 2006 13:20 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Nieuwe morgen, nieuwe dag, verleden laat men rusten en kijkend naar de toekomst moet het allemaal goed komen vandaag
Nee hoor, het was nog steeds hetzelfde, herhaling op herhaling, bemoeienissen op bemoeienissen dus je hebt niks gemist .quote:Op zondag 26 februari 2006 15:11 schreef Kimske het volgende:
heb weer veel gemist zie ik! damn...
Wat ben ik eigenlijk toch ook stom, ik kan het je altijd nog vragen via jou site of die van Josjequote:Op zondag 26 februari 2006 09:29 schreef Danaa het volgende:
Tan, Heel jammer dat je weg wilt maar wel erg begrijpelijk. Ik heb het gevoel dat het een beetje een gewoonte voor je word om op Fok! te komen en dat is natuurlijk niet de bedoeling, het loopt allemaal uit de hand. Heb alles van gister en vannacht terug gelezenGa lekker je leventje leiden met kleine Josje
Ben alleen nog erg benieuwd of je mijn mailtje hebt gehad via de site van Joscelyn want dit is zo nog de enige manier om het aan je te vragen?
quote:Op zondag 26 februari 2006 17:28 schreef Shirley het volgende:
Laat het een keer klaar zijn met dat gezeik zeg... Ik vind het jammer als Tanja niet meer hier wil komen daardoor. Let's keep it leuk.
Laat mij er even buiten wil je?quote:Op zondag 26 februari 2006 01:23 schreef tann het volgende:
in elk geval 1, dat je paranoia bent...probeer je nu pinball voor je te pleiten met het nadoen dat ik het verkeerd zie allemaal?
kneuzenstalkers.. stalkers de kneuzen stalken??quote:Op zondag 26 februari 2006 18:04 schreef Pinball het volgende:
[..]
Laat mij er even buiten wil je?![]()
Ik heb al 2 kneuzenstalkertjes in HBB, ik hoef LS er echt niet meer bij.![]()
Ik ken dr niet zo goed.. maar op mij kwam het over alsof ze zichzelf heel goed kon verdedigen en dat zal blijven doen.quote:Op zondag 26 februari 2006 18:04 schreef Manu82 het volgende:
Ik hoopt wel dat Tanja weer terug komt, volgens mij voelde ze zich redelijk aangevallen gisteren en dat is niet de bedoeling
Ja, hoorde ik ook. En dat Feyenoord gelijk heeft gespeeld tegen Tanja's kluppie.quote:Op zondag 26 februari 2006 18:21 schreef Manu82 het volgende:
Hoor nu op Radio 1 dat mensen Tanja afgebeeld hebben bij een carnavalsoptocht in Groesbeek
quote:Op zondag 26 februari 2006 18:23 schreef fashionably_late het volgende:
Bovendien ze zal haar verkéring toch niet zo maar in de steek laten??![]()
Ik vraag me nog steeds af wat de hoofdrolspeelster heeft gegeten vanavond.quote:Op zondag 26 februari 2006 19:16 schreef PH52 het volgende:
Ik vraag me trouwens af of hier iemand weet hoelaat de voorstelling begint, ik heb al wat acteurs binnen zien druppelen![]()
quote:Op zondag 26 februari 2006 23:43 schreef bhs het volgende:
*schraapt keel*... het is even geleden dat ik hier was. Ik kan HBB helaas niet echt volgen vanwege m'n werk en ik had er ook niet zo'n zin in zo vlak na mijn geheel onverwachtte BB5 verslaving. Kom ik hier uit nieuwsgierigheid kijken en blijkt gewoon dat die 'vreselijke' Tanja iedereen om haar vingertje gewonden heeft - en nu ik 20 topics gelezen heb mij erbij. Het lijkt wel een sprookje, het monster blijkt eigenlijk heel leuk! Ik heb me altijd nogal verzet tegen het doen van beledigende uitspraken over Bewoners en Medefokkers, soms met grote weerstand, en vind het dus ook mooi om te zien dat de onderwerpen van discussie zelf inhaken - ik zag dat Menno ook is aangeschoven. Wel jammer dat ik al weet dat ook dit sprookje weer typisch eindigt zoals we dat in de BB5 tijd gewend waren: schelden en tieren en iemand die teleurgesteld afdruipt. Gelukkig maar dat ik daarin geen aandeel had, maar vind het ook wel weer jammer dat ik het gemist heb. Afijn, nu moet ik nog even door topics 20 t/m 46 heen, het deel waar de vrolijke introductie-sfeer omslaat en het verbaal geweld mij wederom zullen doen gruwelen achter mijn TFT
Ik vond het vrij duidelijk in het vorige topic.quote:Op zondag 26 februari 2006 23:51 schreef Annelies-G het volgende:
ik heb alle topics gelezen, meegedaan en ik snap der nog geen jota van
Ik ookquote:Op maandag 27 februari 2006 00:03 schreef APK het volgende:
[..]
Ik vond het vrij duidelijk in het vorige topic.
Jij wel APK maar jij bent dan ook een doorgewinterd FOKKER en PCtje ookquote:Op maandag 27 februari 2006 00:03 schreef APK het volgende:
[..]
Ik vond het vrij duidelijk in het vorige topic.
Ja daar schijnen sommige mensen aan te moeten wennen.quote:Op maandag 27 februari 2006 00:19 schreef Annelies-G het volgende:
Jij wel APK maar jij bent dan ook een doorgewinterd FOKKER en PCtje ookik ben nog een rookie
![]()
Ach, ik hoef niet alles te weten. Ik heb bv geen idee wie SO is. Als iemand graag geheimzinnig wil doen negeer ik die persoon gewoon.quote:Ben niet dom, tuurlijk begrijp ik veel dingen wel maar ook heel veel niet![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |