ja dat heeft ze gezegd idd, en daar bedoelt ze mee dat jij loopt te lullen, want in je email (zie vorige topic) zeg je heeel wat anders over Danielle (denk aan dejavu en verliefd en het druipt ervanaf) Draai nou niet alles om en tief ajb op, je zou hier toch niet meer komen.....hou deze topic schoonquote:Op zondag 26 februari 2006 00:42 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Nu loop je weer de boel te verdraaien. Danielle begon erover.
"Vind jij ook niet dat Tanja het wel heel erg opneemt voor APK?"
Ik zou er niet eens over begonnen zijn. Maar zijn taalgebruik zat haar ook niet lekker. Dus hebben we ff meningen uitgewisseld. (wat ik nog steeds geen roddelen en stoken noem).
Probeer nu niet gelijk te krijgen.... Danielle heeft duidelijk genoeg gezegd, dat er totaal geen sprake was van stoken en roddelen.
quote:Op zondag 26 februari 2006 00:44 schreef fashionably_late het volgende:
[..]
Maar wat is precies ontopic in dit topic?
Ontopic is, Tanja, schelden, meelopen, slijmen, in de grond trappen, kussen, zwaaien, geen eigen mening hebben, , en koffie drinken in de vroege morgenquote:Op zondag 26 februari 2006 00:58 schreef fashionably_late het volgende:
Oja... dit wilde ik nog vragen...
[..]
Misschien moet je meer nachtjes slapen, want je haalt alles uit het verband.quote:Op zondag 26 februari 2006 00:53 schreef tann het volgende:
[..]
ja dat heeft ze gezegd idd, en daar bedoelt ze mee dat jij loopt te lullen, want in je email (zie vorige topic) zeg je heeel wat anders over Danielle (denk aan dejavu en verliefd en het druipt ervanaf) Draai nou niet alles om en tief ajb op, je zou hier toch niet meer komen.....hou deze topic schoon![]()
Truste iedereen, kga er maar es een nachie over slapen![]()
Niet om lullig te doen maar ik wenste Tanja welterusten maar dat heb je ook gedelete? Btje kinderachtig hoorquote:Op zondag 26 februari 2006 01:03 schreef flugeltje het volgende:
SC en offtopic geblaat verwijderd
Nou zeg... ik geef aan dat de plaatjes in de OP van dit topic niet meer te zien zijn en dat is off topic geblaat??quote:Op zondag 26 februari 2006 01:03 schreef flugeltje het volgende:
SC en offtopic geblaat verwijderd
Ik zou als ik jou was maar eens stoppen met hier posten.quote:Op zondag 26 februari 2006 01:05 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Owjee, nu komen er natuurlijk 1000 berichtjes dat LS paranoia is...
Ze had mijn welterusten reactie aan Tanja ook gedelete, nou dat was wel ONtopic maargoed denk dat ze een beetje moe is ofzoquote:Op zondag 26 februari 2006 01:09 schreef fashionably_late het volgende:
[..]
Nou zeg... ik geef aan dat de plaatjes in de OP van dit topic niet meer te zien zijn en dat is off topic geblaat??
Wat een onzin.
DING DONGquote:Op zondag 26 februari 2006 00:42 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Nu loop je weer de boel te verdraaien. Danielle begon erover.
"Vind jij ook niet dat Tanja het wel heel erg opneemt voor APK?"
Ik zou er niet eens over begonnen zijn. Maar zijn taalgebruik zat haar ook niet lekker. Dus hebben we ff meningen uitgewisseld. (wat ik nog steeds geen roddelen en stoken noem).
Probeer nu niet gelijk te krijgen.... Danielle heeft duidelijk genoeg gezegd, dat er totaal geen sprake was van stoken en roddelen.
hij is een beetje paranoiaquote:Op zondag 26 februari 2006 01:09 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik zou als ik jou was maar eens stoppen met hier posten.
Je neemt de dingen veel te serieus.
Volgens mij is dit niet helemaal gezond voor jel
Allemaal APK z'n schuld, hij heeft Tan van LS afgepakt met z'n mooie kale hoofd.quote:Op zondag 26 februari 2006 01:11 schreef Sanne het volgende:
Ik begrijp nog steeds niet waar het tussen Tann en Lekker Simpel is misgegaan.![]()
Heb je BB5 niet gezien?quote:Op zondag 26 februari 2006 01:11 schreef Sanne het volgende:
Ik begrijp nog steeds niet waar het tussen Tann en Lekker Simpel is misgegaan.![]()
Ik wel.....quote:Op zondag 26 februari 2006 01:11 schreef Sanne het volgende:
Ik zie niemand jou aanvallen hier, maak je niet te druk.quote:Op zondag 26 februari 2006 01:18 schreef DanielleNaomi het volgende:
bij de weg.......
ik kan wel voor mezelf praten, dus voordat iemand weer voor mij praat
als iemand me wil bereiken kan per email , msn laat ik voorlopig ook wat het was heb ff genoeg van alles ,
Krijg nu sterk de indruk dat mij de schuld in mijn schoenen word geschoven en daar pas ik voor.
Trusten allemaal
Geloof niet dat iemand jou de schuld in schoenen wil schuiven hoor. Kop op en lajeniegekmakuhquote:Op zondag 26 februari 2006 01:18 schreef DanielleNaomi het volgende:
bij de weg.......
ik kan wel voor mezelf praten, dus voordat iemand weer voor mij praat
als iemand me wil bereiken kan per email , msn laat ik voorlopig ook wat het was heb ff genoeg van alles ,
Krijg nu sterk de indruk dat mij de schuld in mijn schoenen word geschoven en daar pas ik voor.
Trusten allemaal
in elk geval 1, dat je paranoia bent...probeer je nu pinball voor je te pleiten met het nadoen dat ik het verkeerd zie allemaal? orgineel man!! en nee, ik ben niet door mvr v/d tonnekreek op mn vingers getikt, iedereen verklaarde me voor gek dat ik met sukkels zoals jij communiceer op fok, we hebben het er nog ff over gehad en ook smakelijk gelachen om je trieste dingenquote:Op zondag 26 februari 2006 01:05 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Misschien moet je meer nachtjes slapen, want je haalt alles uit het verband.
Ze was wel degelijk van mening, dat jij het voor iemand opnam/opneemt, die jou en anderen genadeloos beledigde en kwetst.
Dat heeft ze zelf geschreven in vorig topic. Maar onderken ook eens een keer, dat je niet altijd gelijk kan hebben. Als ik iets verkeerd zeg/schrijf of intrepeteer, dan bied ik mijn excuses ervoor aan en geef mijn fout toe.
Doe eens stoer en zet je over je principes heen, dat jij altijd gelijk hebt, dat je hebt gezegd, dat ik roddelde en stookte bij jouw webmaster.
Die nota-bene zelf heeft gepost, dat er van roddelen en stoken geen sprake was.
Dus laat dit gewoon met rust. Want ben niet bepaald gecharmeerd meer van al die dingen die we hebben besproken. Geloof zeker 75% niet meer. Want jij draait alles naar je eigen straatje toe.
En denk dat je vanmiddag ook wel op je vingers bent getikt door Hummie (talpa). En dan is die faker van de Chantal-date, wel een gemakkelijk excuus om te zeggen dat je niet meer op FOK! komt.
Je hebt natuurlijk je contract nog doorlopen, en je valt lieve Josti hier te veel aan, en ze hebben je waarschijnlijk op de kleine lettertjes gewezen....
Owjee, nu komen er natuurlijk 1000 berichtjes dat LS paranoia is...
Zie je wel, jij heb teruglezen helemaal niet nodigquote:Op zondag 26 februari 2006 01:16 schreef Coos het volgende:
Tann, was het leuk vandaag?? Wart heb je gedaan?? Heb je Linda nog die kus van mij gegeven?? En die kus van Gert voor Dido?Doe 's effe vertellen!!
![]()
Maar dat Tann het wel kon vinden met APK , ik heb niet gezegd zoals jij het zei "Vind jij ook niet dat Tanja het wel heel erg opneemt voor APK?"quote:Op zondag 26 februari 2006 01:10 schreef DanielleNaomi het volgende:
[..]
DING DONG
Ik ben erover begonnen ja , Ik zei wat een gedoe van de week op fok omdat ik een aanvaring gehad had met APK en dat ik verder zijn negatieve gedoe en dat agressieve negeerde en er niet meer op in ga omdat zoiets geen zin heeft en ik inderdaad niet goed omkan gaan met mensen die zo agressief en negatief poste
Maar dat Tann het wel kon vinden met APK , ik heb niet gezegd zoals jij het zei "Vind jij ook niet dat Tanja het wel heel erg opneemt voor APK?"
ALs antwoord van jou kwam daarop dat er wel meer mensen dat hebben met iemand die er stoer uitzien zoals hij op zijn foto's en een grote mond hebben en mijn antwoord was daarop , dat ik dus totaal niet hou van mensen met kale hoofden sorry APK slechte herineringen aan iemand met een kaal hoofden zo'n grove taal gebruik.
waarom moet ik mezelf toch verantwoorden![]()
Ik ga slapen
quote:Op zondag 26 februari 2006 01:25 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Maar dat Tann het wel kon vinden met APK , ik heb niet gezegd zoals jij het zei "Vind jij ook niet dat Tanja het wel heel erg opneemt voor APK?"
Zo begon het gesprek wel...
Maar ik snap het wel. Jij wilt geen gezichtsverlies hebben t.o.v. Tanja.
En aangezien dat iedereen van dit topic over mij heen valt, kies jij maar om gezellig mee te liegen.
Ik bespaar mij een mailtje, want die worden toch verdraaid. Dus zet het hier wel meteen neer.
En nee, is geen dreigement, of chantage (wat vrouwen graag mogen gebruiken)
Ik had je uitgenodigd voor mijn verjaardag, samen met je man. En je man mocht niet eens weten dat ik een bakkie bij je heb gedaan.....
Dat je hier nu op FOK! zelf ook begint te liegen zegt meer over jou, dan over mij.
En nee, ik schop niet na. Maar zit lang genoeg op internet, om te weten wanneer ik me wel of niet wil verdedigen.
door mvr v/d tonnekreek op mn vingers getikt, iedereen verklaarde me voor gek dat ik met sukkels zoals jij communiceer op fokquote:Op zondag 26 februari 2006 01:23 schreef tann het volgende:
[..]
in elk geval 1, dat je paranoia bent...probeer je nu pinball voor je te pleiten met het nadoen dat ik het verkeerd zie allemaal? orgineel man!! en nee, ik ben niet door mvr v/d tonnekreek op mn vingers getikt, iedereen verklaarde me voor gek dat ik met sukkels zoals jij communiceer op fok, we hebben het er nog ff over gehad en ook smakelijk gelachen om je trieste dingenmijn woede uitbarsting naar jou heeft simpel weg alleen te maken met het mailtje wat ik van jou vond na thuis komst,op het 1e trieste mailtje kon ik het nog laten maar die laatste schoot me in het verkeerde keelgat, over Josti is het algemeen bekend dat wij elkaar niet liggen, en mijn uitlatingen zijn niet anders als in het huis, en als ik wel die behoefte heb me ernstiger uittelaten over hem doe ik
Josti is hiervan trouwens op de hoogte en hoort ook genoeg. Overigens staat daar niets over in ons contract, jammer genoeg voor je was het toch wel gezellig vanmiddag.
Zo nu mag je het laatste woord hebben....![]()
Als je echt uitgeput bent aan statements .... haal je zoiets goedkoops naar vorenquote:Op zondag 26 februari 2006 01:25 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik had je uitgenodigd voor mijn verjaardag, samen met je man. En je man mocht niet eens weten dat ik een bakkie bij je heb gedaan.....
joh rot nou es op LS, daan draait bij mij geen gezichtsverlies, de enige die dat doet ben jij, je bent door de mand gevalle jonge en niet alleen bij mij, helemaal na het lezen van je msn gesprekken over mij met iemand anders, zielig figuur dat je bent!bespaar je nog te posten hier want er valt voor jou niks meer te redden, tis helemaal duidelijkquote:Op zondag 26 februari 2006 01:25 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Zo begon het gesprek wel...
Maar ik snap het wel. Jij wilt geen gezichtsverlies hebben t.o.v. Tanja.
En aangezien dat iedereen van dit topic over mij heen valt, kies jij maar om gezellig mee te liegen.
Ik bespaar mij een mailtje, want die worden toch verdraaid. Dus zet het hier wel meteen neer.
En nee, is geen dreigement, of chantage (wat vrouwen graag mogen gebruiken)
Dat je hier nu op FOK! zelf ook begint te liegen zegt meer over jou, dan over mij.
En nee, ik schop niet na. Maar zit lang genoeg op internet, om te weten wanneer ik me wel of niet wil verdedigen.
Voor als je het nog niet wist, er schijnen er 40 te zijnquote:Op zondag 26 februari 2006 01:31 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
door mvr v/d tonnekreek op mn vingers getikt, iedereen verklaarde me voor gek dat ik met sukkels zoals jij communiceer op fok
sukkels, is meervoud, wie zijn die anderen dan?
Correctie, zij is kwaad op mij. En begint dingen te zeggen die niet waar zijn. En als LS ergens een hekel aan heeft, dan is dat om uitgemaakt te worden voor leugenaar, zeker als het een RL iets aangaat.quote:Op zondag 26 februari 2006 01:26 schreef Sanne het volgende:
Nu is LS ook nog boos op danielle naomi?
Jij houdt veel vrienden over zo.![]()
Leugenaar nah nah nah naaah nahquote:Op zondag 26 februari 2006 01:33 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Correctie, zij is kwaad op mij. En begint dingen te zeggen die niet waar zijn. En als LS ergens een hekel aan heeft, dan is dat om uitgemaakt te worden voor leugenaar, zeker als het een RL iets aangaat.
Dit gaat helemaal nergens meer over. Ik pis bijna in mijn broek van het lachen!quote:Op zondag 26 februari 2006 01:10 schreef DanielleNaomi het volgende:
ALs antwoord van jou kwam daarop dat er wel meer mensen dat hebben met iemand die er stoeruitzien zoals hij op zijn foto's en een grote mond hebben en mijn antwoord was daarop , dat ik dus totaal niet hou van mensen met kale hoofden sorry APK slechte herineringen aan iemand met een kaal hoofd
en zo'n grove taal gebruik.
ja we hadden het toen over bepaalde soort users ten tijde BB5, en ik bedoel een paar van in het begin toen in HBB SC, mn eerste fok kennismaking, waren ook een paar trieste gevallen bij..quote:Op zondag 26 februari 2006 01:31 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
door mvr v/d tonnekreek op mn vingers getikt, iedereen verklaarde me voor gek dat ik met sukkels zoals jij communiceer op fok
sukkels, is meervoud, wie zijn die anderen dan?
quote:Op zondag 26 februari 2006 01:15 schreef CartWOman het volgende:
Allemaal APK z'n schuld, hij heeft Tan van LS afgepakt met z'n mooie kale hoofd.
bedoel je nu Golfer?quote:Op zondag 26 februari 2006 01:38 schreef tann het volgende:
[..]
ja we hadden het toen over bepaalde soort users ten tijde BB5, en ik bedoel een paar van in het begin toen in HBB SC, mn eerste fok kennismaking, waren ook een paar trieste gevallen bij..![]()
tuuuuuuuurlijk LS liegt nooitquote:Op zondag 26 februari 2006 01:33 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Correctie, zij is kwaad op mij. En begint dingen te zeggen die niet waar zijn. En als LS ergens een hekel aan heeft, dan is dat om uitgemaakt te worden voor leugenaar, zeker als het een RL iets aangaat.
Je valt mij aan, noem die anderen dan ook ff. Wie A zegt moet ook B zeggen.....quote:Op zondag 26 februari 2006 01:38 schreef tann het volgende:
[..]
ja we hadden het toen over bepaalde soort users ten tijde BB5, en ik bedoel een paar van in het begin toen in HBB SC, mn eerste fok kennismaking, waren ook een paar trieste gevallen bij..![]()
Je manquote:Op zondag 26 februari 2006 01:40 schreef DanielleNaomi het volgende:
laatste reactie van mij !
Ik kan ook met modder gooien.
maar nee is niet mijn stijl
En verder laat mijn man er buiten
of komt nu door jou mijn hele levensverhaal hier te staan??
dit was mijn laatste post hier![]()
quote:Op zondag 26 februari 2006 01:40 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Je valt mij aan, noem die anderen dan ook ff. Wie A zegt moet ook B zeggen.....
Tann en LS laat het gvd rusten en blokkeer elkaar op msn en mail, dit is niet leuk meer voor beiden... Wel voor ons natuurlijk, maar het heeft geen nut.quote:
Nee hoor. Maar je zei dingen die niet waar zijn, om je eigen gezicht te redden, en ik gaf alleen maar ff een signaal af, dat ik voor openheid en eerlijkheid ga, iets wat jij zou moeten weten, of je was vrijdag ook niet open en eerlijk tegen mij.quote:Op zondag 26 februari 2006 01:40 schreef DanielleNaomi het volgende:
laatste reactie van mij !
Ik kan ook met modder gooien.
maar nee is niet mijn stijl
En verder laat mijn man er buiten
of komt nu door jou mijn hele levensverhaal hier te staan??
dit was mijn laatste post hier![]()
Vind jij dit leuk ?????????????????????? ik niet, kinderachtige vertoningen zijn dat, weleus nietus deed ik toen ik 8 was !quote:Op zondag 26 februari 2006 01:44 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Tann en LS laat het gvd rusten en blokkeer elkaar op msn en mail, dit is niet leuk meer voor beiden... Wel voor ons natuurlijk, maar het heeft geen nut.
zo de klasvertegenwoordiger heeft gesproken
LS, ik wil niet vervelend zijn maar je bent druk bezig je eigen glazen binnen 2 dagen behoorlijk in te gooien!!quote:Op zondag 26 februari 2006 01:45 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Nee hoor. Maar je zei dingen die niet waar zijn, om je eigen gezicht te redden, en ik gaf alleen maar ff een signaal af, dat ik voor openheid en eerlijkheid ga, iets wat jij zou moeten weten, of je was vrijdag ook niet open en eerlijk tegen mij.
En nee, ik ga niet met modder gooien. Maar dat weet jij zelf ook wel.
ik vind het niet leuk nee, maar dat heb je in het vorige topic al kunnen lezenquote:Op zondag 26 februari 2006 01:46 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Vind jij dit leuk ?????????????????????? ik niet, kinderachtige vertoningen zijn dat, weleus nietus deed ik toen ik 8 was !
dat boeit me nu ff niet, al hoewel ik het een beetje met je eens ben, ik houd niet van smerige achterbakse spelletjes, al is een leugen nog zo snel, de waarheid achter haalt hem wel, helaas moet het op deze manier.....want LS betrekt er meerdere personen in...quote:Op zondag 26 februari 2006 01:43 schreef Annelies-G het volgende:
pppffffffffffffffff zielug zielug zielug en dan doel ik niet alleen op LS maar ook op Tanja en Danielle, wat een stomme vertoning hier, volwassen ????? wie wat waar !
Nu pasquote:Op zondag 26 februari 2006 01:49 schreef APK het volgende:
Gelukkig is Tan er nog![]()
![]()
L_S lijkt mij een enge stalker die nu eng begint te doen.
yo, heb ik al lang gedaan, ik hoop alleen dat ie zn woord na komt en op hoepelt......maar zit er nog niet in..quote:Op zondag 26 februari 2006 01:44 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Tann en LS laat het gvd rusten en blokkeer elkaar op msn en mail, dit is niet leuk meer voor beiden... Wel voor ons natuurlijk, maar het heeft geen nut.
Je bent bij deze ontslagen.quote:Op zondag 26 februari 2006 01:44 schreef Manu82 het volgende:
hahahahaha whahah kapot, wat een opmerking, ik lig hier echt krom van het lachenquote:Op zondag 26 februari 2006 01:25 schreef LekkerSimpel het volgende:
En je man mocht niet eens weten dat ik een bakkie bij je heb gedaan.....
PARDON?????????quote:Op zondag 26 februari 2006 01:48 schreef tann het volgende:
[..]
dat boeit me nu ff niet, al hoewel ik het een beetje met je eens ben, ik houd niet van smerige achterbakse spelletjes, al is een leugen nog zo snel, de waarheid achter haalt hem wel, helaas moet het op deze manier.....want LS betrekt er meerdere personen in...
maw omdat jij vind dat daan niet eerlijk is (wat wel zo is) geef je het signaal maar af dat als ze hier mee doorgaat, jij haar prive dingen maar ff op fok gooit? is dat niet zoiets als chanteren....komt me errug bekend voor...quote:Op zondag 26 februari 2006 01:45 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Nee hoor. Maar je zei dingen die niet waar zijn, om je eigen gezicht te redden, en ik gaf alleen maar ff een signaal af, dat ik voor openheid en eerlijkheid ga, iets wat jij zou moeten weten, of je was vrijdag ook niet open en eerlijk tegen mij.
En nee, ik ga niet met modder gooien. Maar dat weet jij zelf ook wel.
jij bent bij dezen verkozenquote:
Ik had hem niet eens gezienquote:Op zondag 26 februari 2006 01:54 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
hahahahaha whahah kapot, wat een opmerking, ik lig hier echt krom van het lachen![]()
er is trouwens niets lekkerder dan 's nachts de koelkast leeg plunderen, en zo is 't ook!!! blijf die boekjes open doen over elkaar, dit is amusement in de puurste vorm![]()
quote:
Is dit LekkerSimpel of APK??quote:
triest toch....leer je LS ff van een andere kant kennequote:Op zondag 26 februari 2006 01:54 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
hahahahaha whahah kapot, wat een opmerking, ik lig hier echt krom van het lachen![]()
er is trouwens niets lekkerder dan 's nachts de koelkast leeg plunderen, en zo is 't ook!!! blijf die boekjes open doen over elkaar, dit is amusement in de puurste vorm![]()
Om eerlijk te zijn, ik wilde niet meer terugkomen hier, maar verwijd naar verwijd, wat bol staat zonder enige waarheid, heeft me doen besluiten om toch maar ff te blijven.quote:Op zondag 26 februari 2006 01:54 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
Een foto van het kind van Tannquote:Op zondag 26 februari 2006 01:57 schreef Coos het volgende:
[..]
Is dit LekkerSimpel of APK??![]()
Ja, ik ken al die users nog niet zo goed.![]()
Herstel, leer je Tanja van haar andere kant kennen......quote:Op zondag 26 februari 2006 01:57 schreef tann het volgende:
[..]
triest toch....leer je LS ff van een andere kant kenne![]()
lees ff goed dan, helaas moet dat op die manier om de waarheid te achterhalen, ben je nou nog niet weg joh?quote:Op zondag 26 februari 2006 01:54 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
PARDON?????????
Wie gooide op FOK! iets wat er privé werd besproken?
Ey leer lezenquote:Op zondag 26 februari 2006 02:02 schreef tann het volgende:
[..]
verkeerde foto, khad meer de indruk dat jij dit was![]()
Sta er boven.quote:
nee, ik heb geen last van sterallures.....kdoe gewoon en blijf me eigen leven lijdenquote:Op zondag 26 februari 2006 02:02 schreef Canisfire het volgende:
Hilversum drie bestond nog niet.
Tann nu jij bekend bent heb je natuurlijk Herman van Veen al ontmoet
Als virtuele transexueel voor een flutbedrag nerds een beetje op gaan zitten geilen...quote:Op zondag 26 februari 2006 01:57 schreef LekkerSimpel het volgende:
En ik zorg graag voor amusement. Zeker in het virtuele verkeer.
Ja maar Herman van veen ontmoeten !quote:Op zondag 26 februari 2006 02:03 schreef tann het volgende:
[..]
nee, ik heb geen last van sterallures.....kdoe gewoon en blijf me eigen leven lijden![]()
kdenk dat jij ff je bril op moet zettenquote:Op zondag 26 februari 2006 02:02 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Ey leer lezen
[BB5] Tanja deel 46 GEEN SC![]()
Tann, laat die zeikstralen nu effe en vertel hoe het was vandaag. En heb je Linda van mij nog die kus gegeven??quote:Op zondag 26 februari 2006 02:02 schreef tann het volgende:
[..]
verkeerde foto, khad meer de indruk dat jij dit was![]()
ben bezig ben bezig.....quote:Op zondag 26 februari 2006 02:02 schreef golfer het volgende:
[..]
Sta er boven.
ik laat die blaters ook verder posten, zonder er echt op in te gaan
quote:Op zondag 26 februari 2006 02:03 schreef PC eend het volgende:
[..]
Als virtuele transexueel voor een flutbedrag nerds een beetje op gaan zitten geilen...
Tis maar wat je amusement noemt (al vond je het vast heel leuk)![]()
Of was dat ook niet waar?![]()
Waarom post jij nog op fok!quote:Op zondag 26 februari 2006 01:58 schreef golfer het volgende:
Tanja, waarom neem je nog de moeite om antwoord te geven?
Leidenquote:Op zondag 26 februari 2006 02:03 schreef tann het volgende:
[..]
nee, ik heb geen last van sterallures.....kdoe gewoon en blijf me eigen leven lijden![]()
wat ik al zei, ik heb niet de behoefte BNNers te ontmoeten omdat ik ff op tv ben geweest, ik blijf mezelf en voel me opeens niet belangrijkerquote:Op zondag 26 februari 2006 02:03 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Ja maar Herman van veen ontmoeten !
Of ontmoet je als gronniger liever Bert Visser?
Bang dat ik privé op FOK! zet?quote:Op zondag 26 februari 2006 01:59 schreef tann het volgende:
[..]
lees ff goed dan, helaas moet dat op die manier om de waarheid te achterhalen, ben je nou nog niet weg joh?![]()
Maar je hoeft je niet belangerijk te voelen om graag helden te ontmoeten toch en als het kan dan kan hetquote:Op zondag 26 februari 2006 02:06 schreef tann het volgende:
[..]
wat ik al zei, ik heb niet de behoefte BNNers te ontmoeten omdat ik ff op tv ben geweest, ik blijf mezelf en voel me opeens niet belangrijker
Fok! is maar een virtuele gemeenschap en niet je leven!quote:
Kijk, daar hebben we een user die een zinvolle vraag stelt.quote:Op zondag 26 februari 2006 02:04 schreef Coos het volgende:
Tann, laat die zeikstralen nu effe en vertel hoe het was vandaag?
KUT KUT KUT KUT !!!!!quote:Op zondag 26 februari 2006 02:03 schreef tann het volgende:
[..]
spetter spitter spater lekker in het water ga maar vast naar huis, hij komt een druppel laterquote:Op zondag 26 februari 2006 02:03 schreef Canisfire het volgende:
[..]
kmoet eerlijk zeggen dat ik geen groetjes over heb gebracht...het einde ging heel snel, iedereen ging nog wat prive gesprekjes aan met BB en een paar gingen weg, heb er toen niet meer aan gedacht, maar als ik haar weer spreek op msn ga ik dat zeker ff voor je doen! Twas wel redelijk gezellig trouwens, we hebben allemaal een fotolijst gekregen met daarin een van de mooiste fotoos van onszelf met een foto van ons allemaal die je ook op tv zag steeds, erg mooi!quote:Op zondag 26 februari 2006 02:04 schreef Coos het volgende:
[..]
Tann, laat die zeikstralen nu effe en vertel hoe het was vandaag. En heb je Linda van mij nog die kus gegeven??
Ik post ook elders op Fok! en niet alleen hier in dit topic.quote:
Hij komt een druppel later daar dacht ik als kind nog niet zo aanquote:Op zondag 26 februari 2006 02:09 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
spetter spitter spater lekker in het water ga maar vast naar huis, hij komt een druppel laterdat druppel later komen vond ik nooit zo'n goede woordkeuze wat jij Alfred?
en ehh LS ik heb geen mening verder over jouw woordenwisseling met tann, ik zit er alleen met verbazing naar te kijken, en als je tog je eigen graf aan het graven bent, (alhoewel wie een kuil graaft voor een ander valt er zelf in ook van toepassing zou zijn) gooi die logs over de speculaties over mij ook ff in dit topic![]()
Is bluezzz een star????quote:Op zondag 26 februari 2006 02:08 schreef golfer het volgende:
[..]
en nu komen vast weer de postjes van users over mijn leeftijd, het glijen en het starfucken, ofzo...let it be
oh...zo me wel leuk lijken als ik nog geen werk heb gevonden, maar ik hoop toch echt tegen die tijd weer aan de bak te zijn, dan wel bezig te zijn met mn opleiding rechten...quote:Op zondag 26 februari 2006 02:06 schreef Canisfire het volgende:
Tann word jij de mod van het nieuwe bb forum volgend jaar ?
Zien?quote:Op zondag 26 februari 2006 02:09 schreef tann het volgende:
we hebben allemaal een fotolijst gekregen met daarin een van de mooiste fotoos van onszelf met een foto van ons allemaal die je ook op tv zag steeds, erg mooi!
Heej !!!!!!!!!! Bert Visser ff met rust laten jah !! mag den wel ain druk kereltje ween wor ik mie zelfs aan kin aargn mor den nog kist ter vanaof bliemmquote:Op zondag 26 februari 2006 02:03 schreef Canisfire het volgende:
[..]
quote:Op zondag 26 februari 2006 02:09 schreef Manu82 het volgende:
LS waarom reageer je niet even op mij?
Die laatste toevoeging spoils all the funquote:Op zondag 26 februari 2006 02:08 schreef golfer het volgende:
[..]
Fok! is maar een virtuele gemeenschap en niet je leven!
Echte mensen zijn belangrijker dan Internet-blatertjes van achter hun PC's.
Je leert het nog wel eens.
en nu komen vast weer de postjes van users over mijn leeftijd, het glijen en het starfucken, ofzo...let it be
Haha het is toch niet beledigend als ik vraag of Tan die graag wil zienquote:Op zondag 26 februari 2006 02:11 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Heej !!!!!!!!!! Bert Visser ff met rust laten jah !! mag den wel ain druk kereltje ween wor ik mie zelfs aan kin aargn mor den nog kist ter vanaof bliemm
kben er nog niet uit...twas dat jos ff voeding moest hebben en ik zo bleef plakken, en het niet kon laten nog ff wat reacties achter te laten, kzie wel hoe ik er morgen over denk.......en of een bepaald persoon weg blijft...quote:Op zondag 26 februari 2006 02:06 schreef BONG4002 het volgende:
Toch leuk dat je er weer bent Tann
Dacht echt even dat je voorgoed weg was en dat zou jammer zijn
ik zeg al een aantal keer dat je je eigen graf aan het graven bent nu en dat je nu even niet meer moet reageren op die post, ga dan gewoon naar de SC ofzo want je maakt het alleen maar meer fucked up voor jezelf door deze posts!quote:
Rot effe op!quote:Op zondag 26 februari 2006 02:08 schreef golfer het volgende:
[..]
Fok! is maar een virtuele gemeenschap en niet je leven!
Echte mensen zijn belangrijker dan Internet-blatertjes van achter hun PC's.
Je leert het nog wel eens.
Worden mijn vragen te moeilijk?quote:Op zondag 26 februari 2006 02:12 schreef tann het volgende:
[..]
kben er nog niet uit...twas dat jos ff voeding moest hebben en ik zo bleef plakken, en het niet kon laten nog ff wat reacties achter te laten, kzie wel hoe ik er morgen over denk.......en of een bepaald persoon weg blijft...![]()
ken je die mop over LS die weg ging?quote:Op zondag 26 februari 2006 02:12 schreef tann het volgende:
[..]
kben er nog niet uit...twas dat jos ff voeding moest hebben en ik zo bleef plakken, en het niet kon laten nog ff wat reacties achter te laten, kzie wel hoe ik er morgen over denk.......en of een bepaald persoon weg blijft...![]()
quote:Op zondag 26 februari 2006 02:14 schreef APK het volgende:
Rot effe op!![]()
Tanja is verliefd op mij, ondanks -of waarschijnlijk wegens- jouw webcam!
ik heb niks te verbergen, je duidt op de klonentheorie van pc en mij toen die tijd neem ik aan...ga je gang jonge, pleur maar neer die shit, tis niks nieuws helaasquote:Op zondag 26 februari 2006 02:07 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Bang dat ik privé op FOK! zet?
Nee meissie, ik houd me aan mijn woord. Remember.....
Als de aanteigingen naar mij niet te erg worden zal ik niets van ons op FOK! zetten, maar ik ken mijn grensen ook.
En het valt allemaal nog wel mee. Ik zie geen reden om uitspraken van jouw hier te plaatsen.
En zal ik waarschijnlijk ook nooit doen.
"Zeg dit asjeblieft niet op FOK! he?.."
"Je weet het... FOK! en MSN houd ik gescheiden..."
Hoe vaak heb je het gevraagd, en ik het zelfde antwoord?
Ik verlaag me niet door iemand na te schoppen.... Maar zeg wel mijn zegje om mij te verdedigen.....
Hij ging nietquote:Op zondag 26 februari 2006 02:15 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
ken je die mop over LS die weg ging?
Teruglezen is ook een vakquote:Op zondag 26 februari 2006 02:15 schreef Gert het volgende:
Yo Tanja, vertel nou eindelijk eens over de lunch vanmiddag!
Heb je nog interessante dingen van Hummie gehoord?
Weet de rest dat je hier een topicreeks hebt?
Of hebben jullie afgesproken geen mededelingen te doen of zo?![]()
Dat kun je wel schudden denk ik. Maar als jij hem vanaf nu helemaal negeert, gaat voor hem de lol er ook wel af.quote:Op zondag 26 februari 2006 02:12 schreef tann het volgende:
.......en of een bepaald persoon weg blijft...![]()
Je moet het gewoon allemaal nog ff relativerenquote:Op zondag 26 februari 2006 02:12 schreef tann het volgende:
[..]
quote:
plaats maar, ben benieuwd!!!!!!!quote:Op zondag 26 februari 2006 02:09 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
KUT KUT KUT KUT !!!!!
Waarom beloof ik ook iets?!?!?!?!?!?
Nu had ik graag een quote uit MSN geplaatst........
quote:
Hij ging nietquote:Op zondag 26 februari 2006 02:15 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
ken je die mop over LS die weg ging?
quote:Op zondag 26 februari 2006 02:17 schreef Gert het volgende:
[..]echt? Ik dacht dat ik alles teruggelezen had..
doe es een linkie?![]()
kheb beide dingen al verteld, ergens als quote op coos en dat andere verwerkt in een quote op jeweetwelquote:Op zondag 26 februari 2006 02:15 schreef Gert het volgende:
Yo Tanja, vertel nou eindelijk eens over de lunch vanmiddag!
Heb je nog interessante dingen van Hummie gehoord?
Weet de rest dat je hier een topicreeks hebt?
Of hebben jullie afgesproken geen mededelingen te doen of zo?![]()
quote:Op zondag 26 februari 2006 02:18 schreef Annelies-G het volgende:
Manu ???tis dat mijn man 10 jaar jonger is als mij anders ???
![]()
![]()
strak planquote:Op zondag 26 februari 2006 02:17 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat kun je wel schudden denk ik. Maar als jij hem vanaf nu helemaal negeert, gaat voor hem de lol er ook wel af.
Nu nog in de praktijk uitvoeren.quote:
Ja ja, ik zei al dat ik geen privé op FOK! zet. Nu probeer je me uit te lokken om er wel iets neer te zetten, waarbij al mijn eerdere beloftes meteen de grond in worden geboord, omdat ik mijn woord niet houd.....quote:
Democratie sucks...quote:Op zondag 26 februari 2006 02:23 schreef Suikeroom het volgende:
Kunnen we het niet democratisch beslissen of LS nog in de topicreeks van tann mag posten? open een poll met die vraag en als iedereen gestemd heeft houdt LS zich gewoon aan de mening van de meerderheid, zoals dat hoort in een democratie.
deal?
Dan ben ik voor , iedereen mag posten waar ie wil toch ? of het nu een Tanja topic of wat dan ook , dat noemt men vrijheid van internetquote:Op zondag 26 februari 2006 02:23 schreef Suikeroom het volgende:
Kunnen we het niet democratisch beslissen of LS nog in de topicreeks van tann mag posten? open een poll met die vraag en als iedereen gestemd heeft houdt LS zich gewoon aan de mening van de meerderheid, zoals dat hoort in een democratie.
deal?
hehe ja het idee heeft misschien een iets te hoog D66 gehalte, maar democratie is ook de dictatuur van de meerderheid heh, zijn we nu weer in jouw straatje?quote:
Maar dat is makkie voor jou. Deed je tijdens BB5 ook al. Toen had je Hummie als beschermengel, en op FOK! is iedereen tegen mij.quote:
mn laatste reactie op deze looser, je bluft weer want je hebt nl niks!!!!niks nieuws en niks bijzonders, maar ach dis ook een manier he?quote:Op zondag 26 februari 2006 02:25 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ja ja, ik zei al dat ik geen privé op FOK! zet. Nu probeer je me uit te lokken om er wel iets neer te zetten, waarbij al mijn eerdere beloftes meteen de grond in worden geboord, omdat ik mijn woord niet houd.....
Helaas pindakaas (met gesloten dekseltje), dat soort trucjes trap ik niet in.....
ik ben helemaal niet voor of tegen jou, maar wel voor Tanja als user, dus moet je nu wel even rustig blijven.quote:Op zondag 26 februari 2006 02:29 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Maar dat is makkie voor jou. Deed je tijdens BB5 ook al. Toen had je Hummie als beschermengel, en op FOK! is iedereen tegen mij.
Dat is gewoon een inkoppertje, om jezelf niet eerlijk te openbaren, hoe je werkelijk bent en denkt.
LS ga ff in op mijn voorstel, en doe wat aan je mensenkennis, geen karikatuur van iemand maken en daar conclusies aan verbinden, dat zijn nog is inkoppertjesquote:Op zondag 26 februari 2006 02:29 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Maar dat is makkie voor jou. Deed je tijdens BB5 ook al. Toen had je Hummie als beschermengel, en op FOK! is iedereen tegen mij.
Dat is gewoon een inkoppertje, om jezelf niet eerlijk te openbaren, hoe je werkelijk bent en denkt.
Nu heb je een fout gemaakt!!quote:Op zondag 26 februari 2006 02:29 schreef tann het volgende:
[..]
mn laatste reactie op deze looser, je bluft weer want je hebt nl niks!!!!niks nieuws en niks bijzonders, maar ach dis ook een manier he?![]()
...neh...democratie is greatquote:Op zondag 26 februari 2006 02:28 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
hehe ja het idee heeft misschien een iets te hoog D66 gehalte, maar democratie is ook de dictatuur van de meerderheid heh, zijn we nu weer in jouw straatje?
Met mijn mensenkennis is niets mis mee, maar daarvoor ken je mij ook niet lang genoeg. En waarom hapt Tanja op mijn berichten? Zij weet ook dat ik NOOIT bluf.....quote:Op zondag 26 februari 2006 02:32 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
LS ga ff in op mijn voorstel, en doe wat aan je mensenkennis, geen karikatuur van iemand maken en daar conclusies aan verbinden, dat zijn nog is inkoppertjes![]()
maar ff concreet hebben we een deal of wat?
Leugenaar bluffer nah nah nah naaah nahquote:Op zondag 26 februari 2006 02:32 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Nu heb je een fout gemaakt!!
Hier ga ik dus ff een nachtje over slapen, want NIEMAND zegt dat ik bluf......
Jij zou moeten weten dat ik open en eerlijk ben, en nu zeggen dat ik bluf???
Denk dat je nu een foutje hebt gemaakt.
nou moet ik ook wel zeggen dat je je naam ook niet echt meehebt, en ik ga me niet mengen in discussies verder waar ik vrij luchtig tegenover staquote:Op zondag 26 februari 2006 02:36 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Met mijn mensenkennis is niets mis mee, maar daarvoor ken je mij ook niet lang genoeg. En waarom hapt Tanja op mijn berichten? Zij weet ook dat ik NOOIT bluf.....
Zij kent me goed genoeg om te weten dat ik geen kloothommel ben, zoals ze me nu afschilderd. En ik verdedig mij daarin. Niets mis mee toch?
Je ben ook wel een echt lief ventje.quote:Op zondag 26 februari 2006 02:25 schreef APK het volgende:
Ik ga nog even een boterham verkruimelen voor Bob.
De ironie!quote:Op zondag 26 februari 2006 02:29 schreef LekkerSimpel het volgende:
en op FOK! is iedereen tegen mij.
Ga effe een jaar slapen ofzo.quote:Op zondag 26 februari 2006 02:32 schreef LekkerSimpel het volgende:
Nu heb je een fout gemaakt!!
Hier ga ik dus ff een nachtje over slapen, want NIEMAND zegt dat ik bluf......
Ben t zowaar met je eensquote:Op zondag 26 februari 2006 02:42 schreef APK het volgende:
[..]
De ironie!![]()
Iedereen op fok was tegen Tan, totdat zij zich registreerde en respect kreeg van de fokkers wegens het relativeren en interptretatie van dingen die eerder gepost werden.
En bij jou lijkt het verhaal omgekeerd te zijn.![]()
Ja hè?? Bij APK heb je toch altijd zoiets, van ruwe bolster, blanke pit.quote:
Nou LS nogquote:Op zondag 26 februari 2006 02:52 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja hè?? Bij APK heb je toch altijd zoiets, van ruwe bolster, blanke pit.![]()
Jij denkt de mods zijn naar bed, ik neem het er ff vanquote:
Ach ja ben aangeschoten.quote:Op zondag 26 februari 2006 02:59 schreef PC eend het volgende:
[..]
Jij denkt de mods zijn naar bed, ik neem het er ff van
Okquote:Op zondag 26 februari 2006 03:00 schreef lovebear het volgende:
[..]
Ach ja ben aangeschoten.
En ja iedereen slaapt dus ga mn gang![]()
Vertel me wat je hebt gedronken, gesnoven of iedere andere drugs.quote:Op zondag 26 februari 2006 02:42 schreef APK het volgende:
[..]
De ironie!![]()
Iedereen op fok was tegen Tan, totdat zij zich registreerde en respect kreeg van de fokkers wegens het relativeren en interptretatie van dingen die eerder gepost werden.
En bij jou lijkt het verhaal omgekeerd te zijn.![]()
Gewoon copy pasten, dus tekst selecteren en dan CTRL+C indrukken, en dan CTRL+V gebruiken om het te plakkenquote:Op zondag 26 februari 2006 03:02 schreef tann het volgende:
nou, ik heb ff de geschiedenis opgezocht, en om voor eens en altijd af te rekenen met die bluffer zit ik erover te denken het zelf maar te plaatsen hiero ben ik ook van dat gezeik af want het is echt helemaal nada, kben schijt ziek van zn gelul en gelieg,maar hoe moet ik in godsnaam zoon laptekst hier neerzetten?![]()
Volgens mij mag dat niet en wil niet dat je een ban krijgtquote:Op zondag 26 februari 2006 03:02 schreef tann het volgende:
nou, ik heb ff de geschiedenis opgezocht, en om voor eens en altijd af te rekenen met die bluffer zit ik erover te denken het zelf maar te plaatsen hiero ben ik ook van dat gezeik af want het is echt helemaal nada, kben schijt ziek van zn gelul en gelieg,maar hoe moet ik in godsnaam zoon laptekst hier neerzetten?![]()
Hij rapt zelf, ben je de hele dag al bezopen ofzo?quote:Op zondag 26 februari 2006 03:04 schreef lovebear het volgende:
[..]
Nog niet gehoord.
Maar als t lekker klinkt en hij word beetgenomen vind ik t top![]()
Lijkt t wel op maar sinds vanacht pasquote:Op zondag 26 februari 2006 03:06 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hij rapt zelf, ben je de hele dag al bezopen ofzo?
Neequote:Op zondag 26 februari 2006 03:07 schreef lovebear het volgende:
[..]
Lijkt t wel op maar sinds vanacht pas![]()
En jij al lekker aan dedrank
Ik hoop dat je de uitdaging niet aan gaat. Denk dat ik meer tekst (zonder die van te voren te bewerken) heb dan jij.quote:Op zondag 26 februari 2006 03:02 schreef tann het volgende:
Plaats het niet en blijf een happy fokker.quote:Op zondag 26 februari 2006 03:02 schreef tann het volgende:
Nee is niet zo goed ideequote:Op zondag 26 februari 2006 03:11 schreef PC eend het volgende:
[..]
Nee![]()
En om nou nog gaan te beginnen...
Ik hoop dat ze het lef heeft dat te doen.....quote:Op zondag 26 februari 2006 03:04 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Gewoon copy pasten, dus tekst selecteren en dan CTRL+C indrukken, en dan CTRL+V gebruiken om het te plakken
doe maar tog wel , dan kunnen we dat aflsuiten en met een schone lei beginnen, doe ook ff die speculaties over mij erbij danquote:Op zondag 26 februari 2006 03:11 schreef APK het volgende:
[..]
Plaats het niet en blijf een happy fokker.
Wel verliefd blijven op mij natuurlijk.![]()
HIer ben ik gestopt met lezen.quote:Op zondag 26 februari 2006 03:04 schreef LekkerSimpel het volgende:
Vertel me wat je hebt gedronken, gesnoven of iedere andere drugs.
Die ga je zelf maar nalezen luilakquote:Op zondag 26 februari 2006 03:16 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
doe maar tog wel , dan kunnen we dat aflsuiten en met een schone lei beginnen, doe ook ff die speculaties over mij erbij dan![]()
jij had het toch over msn? dat je er ff over wou slapen om na te denken of je wat hier wou neer zetten....ben ik dus al mee bezig, en als het me lukt zet ik het er vanavond nog op, dan kan iedereen zien wat je lult en hoe je hier de boel zit te verbluffen!! en hoop ik eens en voor altijd met je af gerekend te hebben, want ik ben je schijt ziek met je leugens en gedraai!!quote:Op zondag 26 februari 2006 03:11 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik hoop dat je de uitdaging niet aan gaat. Denk dat ik meer tekst (zonder die van te voren te bewerken) heb dan jij.
Ik laat je in je waarde. En alles wat jij schrijft, is wel terug te vinden op FOK!. Je zal weinig (aangepaste) berichtjes over mij kunnen plaatsen, wat de vaste FOK!kers al niet weten.
Ik zit er pas vanaf 1999 of 2000 he?
Remember Marja. (hint)
Wat is insest?quote:Op zondag 26 februari 2006 03:04 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Tja, als ik homo zou zijn, en aan insest zou doen, dan had ik idd verliefd op APK kunnen zijn.
Maar helaas, ik stoorde mij aan zijn uitspraken. Want hij is ook een reller, maar ik vind dat hij te ver gaat.
Dat is een typfout. En dat incest, is gewoon een herhaaldelijke rotopmerking van mij.....quote:Op zondag 26 februari 2006 03:20 schreef PC eend het volgende:
[..]
Wat is insest?
En als je incest bedoeld, wat ben jij van APK![]()
Tanja, alles leuk en aardig maar doe dat nou niet. Er zijn superveel mensen hier die jou super zijn gaan vinden en we hoeven helemaal niet te weten wat jij met LS besproken hebt! Dat is iets tussen jou en hem en hebben wij (of ik) daar niks mee te maken, wat mij betreft moet je hier gewoon blijven zoals je weet en niet meer op zijn posts even ingaan!quote:Op zondag 26 februari 2006 03:20 schreef tann het volgende:
[..]
jij had het toch over msn? dat je er ff over wou slapen om na te denken of je wat hier wou neer zetten....ben ik dus al mee bezig, en als het me lukt zet ik het er vanavond nog op, dan kan iedereen zien wat je lult en hoe je hier de boel zit te verbluffen!! en hoop ik eens en voor altijd met je af gerekend te hebben, want ik ben je schijt ziek met je leugens en gedraai!!![]()
ja die zit er ook bij, maar msn geschiedenis is erg lang, en kan het waarschijnlijk niet kwijt hiero, het gaat mij overigens niet om die issue, maar om het feit dat LS loopt te bluffen over dingen die ik gezegd zou hebben op msn die hij hier neer wil zetten, waarvan ik zeg dat het niks is, en zo kan afrekenen met zn leugens.......quote:Op zondag 26 februari 2006 03:16 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
doe maar tog wel , dan kunnen we dat aflsuiten en met een schone lei beginnen, doe ook ff die speculaties over mij erbij dan![]()
daarom zit je ook thuisquote:Op zondag 26 februari 2006 03:23 schreef LekkerSimpel het volgende:
GARPJE:
Schiet me ineens te binnen......
Meest zware pschygologisch onderzoek die in Nederland is.....
“De intellectuele capaciteiten van de heer ******* zijn ruim voldoende voor de geambieerde functie. Hij is zeer gemotiveerd om te presteren en in zijn werk heeft hij meestal weinig aansporing van anderen nodig om tot actie over te gaan. Daarnaast is hij in de uitvoering van zijn werk flexibel. Verder is hij in staat om zowel zelfstandig als in teamverband te functioneren. De heer ****** heeft ruim voldoende zelfvertrouwen en hij is zich daarnaast voldoende bewust van externe factoren die hem in zijn handelen kunnen beïnvloeden. Naar verwachting zal hij situaties realistisch weten in te schatten. Zijn zelfinzicht is ruim en hij staat open voor kritiek, waardoor hij aanspreekbaar is op zijn functioneren. Aangrijpende gebeurtenissen verwerkt hij adequaat en naar verwachting zal hij zich niet langer dan noodzakelijk is in beslag laten nemen door zorgen of problemen. Onder druk behoudt hij het overzicht en blijft evenwichtig presteren. De heer ******** heeft veel behoefte aan sociaal contact en hij heeft er weinig moeite mee om contacten met onbekenden aan te knopen. Hij heeft veel vertrouwen in zijn medemens en hij is daarnaast zeer verdraagzaam ten aanzien van anderen. Hij is assertief en hij is in staat om corrigerend op te treden. Hij is vasthoudend en hij weet een ander van zijn mening te overtuigen. Daarbij is hij in zijn benadering van anderen voldoende tactvol en inlevend te noemen.”
Niet dat ik er op FOK! iets aan heb, maar getuigt wel van mijn eerlijkheid.
zal wel een langraport zijn zekerquote:Op zondag 26 februari 2006 03:27 schreef PC eend het volgende:
En nu dat rapport van het Pieter Baancentrum![]()
Al die moeite voor niks, omdat hij een leuk koppie heeftquote:Op zondag 26 februari 2006 03:25 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dat is een typfout. En dat incest, is gewoon een herhaaldelijke rotopmerking van mij.....
Edit: Is zelfde als NSBér, kutkind, mavo-slet etc. van hem....
Maar omdat hij leuk koppie heeft, mag hij alles zeggen....
OK, plaats ze maar.....quote:Op zondag 26 februari 2006 03:26 schreef tann het volgende:
[..]
ja die zit er ook bij, maar msn geschiedenis is erg lang, en kan het waarschijnlijk niet kwijt hiero, het gaat mij overigens niet om die issue, maar om het feit dat LS loopt te bluffen over dingen die ik gezegd zou hebben op msn die hij hier neer wil zetten, waarvan ik zeg dat het niks is, en zo kan afrekenen met zn leugens.......
lieve manu, ik ben schijtziek van die gozer, hij loopt stoer te doen dingen van msn hier neer te gaan zetten, als ik zeg dat dat bluf is omdat er niks is op msn moet hij er nog ff over slapen dat wel of niet te gaan doen, daarmee het idee proberen te wekken dat ik hier uit mn nek loop te lullen dat ik geen gekke dingen zeg op msn (dat begon met mn opmerking dat ik geen sterallures zou hebben waarop hij zei dat ie anders wel ff een stukje van msn hier wou zetten om het tegendeel te bewijzen)Als ik nu dat van msn hierop krijg, is het voor eens en voor altijd gedane zaak, je hoeft et immers niet te lezen, ik hoop dat LS zijn lesje dan geleerd heeft dat ie met de verkeerde fokt, en zal zijn hele psycho test ontkracht wordenquote:Op zondag 26 februari 2006 03:25 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Tanja, alles leuk en aardig maar doe dat nou niet. Er zijn superveel mensen hier die jou super zijn gaan vinden en we hoeven helemaal niet te weten wat jij met LS besproken hebt! Dat is iets tussen jou en hem en hebben wij (of ik) daar niks mee te maken, wat mij betreft moet je hier gewoon blijven zoals je weet en niet meer op zijn posts even ingaan!
oeh begin je 'm nu te knijpen, chicken? maar computernerds help tann ff om die logs online te zetten, dan kunnen we er eindelijk een punt achter zettenquote:Op zondag 26 februari 2006 03:30 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
OK, plaats ze maar.....
Je weet zelf wat je over mensen hebt gezegd, en me hebt gevraagd dat niet op FOK! te zetten......
Weet je nog?!?!?!?! "FOK! en MSN houd ik gescheiden...."
Dat vind ik ook, maar Tanja krijgt er geen genoeg van om door te gaan.....quote:
nee, als je misschien gekapt was een pagina's geleden was dat ook niet gebeurdquote:Op zondag 26 februari 2006 03:34 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dat vind ik ook, maar Tanja krijgt er geen genoeg van om door te gaan.....
En ik laat me niet voor leugenaar uitmaken door haar.
Ik moet kappen????quote:Op zondag 26 februari 2006 03:34 schreef Manu82 het volgende:
ik zit hier gvd echt tegen een muur te praten
LS KAPPEN ik hoef niet te weten of Tanja heeft gezegd dat ik compleet debiel ben en wat schiet jij er mee op![]()
haha nu lig ik echt krom, dat was 1 ding, dat eendje mij boeken schreef waarvan ik de inhoud niet met je gedeeld hebt! Overigens zal het wel aan je aandacht ontsnapt zijn dat ik het daar een paar dagen geleden over had hier op fok.....zoiets in de trend van ....trieste mails van LS zijn niet te vergelijken met de boeken van eend...zoiets was dat....en ja ik had je gevraagd ff daar niets over te zeggen omdat ik nog bezig was met de klonentheorie van eend, en het verhaal dat je me gezegd had dat eend voor de pers werkte, weet je nog, of moet ik je lege hoofd nog meer opfrissen.....quote:Op zondag 26 februari 2006 03:30 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
OK, plaats ze maar.....
Je weet zelf wat je over mensen hebt gezegd, en me hebt gevraagd dat niet op FOK! te zetten......
Weet je nog?!?!?!?! "FOK! en MSN houd ik gescheiden...."
Nee, en iedereen denken dat ik wegliep voor de waarheid zeker.... en Tanja is dan de held.....quote:Op zondag 26 februari 2006 03:36 schreef Manu82 het volgende:
[..]
nee, als je misschien gekapt was een pagina's geleden was dat ook niet gebeurd![]()
Ik ben het ook helemaal zat eigenlijk, ik heb een aantal posts geleden al aangegeven dat jullie moesten stoppen en dat ik niks wilde weten. Daarnaast had LS duidelijk aangegeven hier niet meer te willen komen, maar dit schiet gewoon niet op dus gooi alles er maar op, zijn we allemaal tevreden en hebben we wat leesvoer voor morgenvroegquote:Op zondag 26 februari 2006 03:33 schreef tann het volgende:
[..]
lieve manu, ik ben schijtziek van die gozer, hij loopt stoer te doen dingen van msn hier neer te gaan zetten, als ik zeg dat dat bluf is omdat er niks is op msn moet hij er nog ff over slapen dat wel of niet te gaan doen, daarmee het idee proberen te wekken dat ik hier uit mn nek loop te lullen dat ik geen gekke dingen zeg op msn (dat begon met mn opmerking dat ik geen sterallures zou hebben waarop hij zei dat ie anders wel ff een stukje van msn hier wou zetten om het tegendeel te bewijzen)Als ik nu dat van msn hierop krijg, is het voor eens en voor altijd gedane zaak, je hoeft et immers niet te lezen, ik hoop dat LS zijn lesje dan geleerd heeft dat ie met de verkeerde fokt, en zal zijn hele psycho test ontkracht worden
Niet alles op haar afschuiven jij bent zelf ook bezigquote:Op zondag 26 februari 2006 03:34 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dat vind ik ook, maar Tanja krijgt er geen genoeg van om door te gaan.....
Sjonge jonge....quote:Op zondag 26 februari 2006 03:34 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]Dat vind ik ook, maar Tanja krijgt er geen genoeg van om door te gaan.....
waarom je moet kappen, dat heb ik in 20 posts al uitgelegd en dat heb je ook gelezen!!!!quote:Op zondag 26 februari 2006 03:37 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik moet kappen????
Waarom moet Tanja niet kappen met haar leugens??? Omdat zij een BB'er was.....
We zitten hier op FOK! En ze komt net kijken, maar omdat ze een BN'er is heeft zij gelijk??? Dagggggggggg utttttttt nieeeeeeeeeeeee
Als zij me uitdaagt , dan doe ik mee......
Heb je je huiswerk gedaan? Er missen nog heel veel dingen hoor.... Maar dat bleek al uit vorige posts, dat je uit eigenbelang dingen weglaat......quote:Op zondag 26 februari 2006 03:38 schreef tann het volgende:
[..]
haha nu lig ik echt krom, dat was 1 ding, dat eendje mij boeken schreef waarvan ik de inhoud niet met je gedeeld hebt! Overigens zal het wel aan je aandacht ontsnapt zijn dat ik het daar een paar dagen geleden over had hier op fok.....zoiets in de trend van ....trieste mails van LS zijn niet te vergelijken met de boeken van eend...zoiets was dat....en ja ik had je gevraagd ff daar niets over te zeggen omdat ik nog bezig was met de klonentheorie van eend, en het verhaal dat je me gezegd had dat eend voor de pers werkte, weet je nog, of moet ik je lege hoofd nog meer opfrissen.....
en omdat jij al een tijd lang fokt (blijkbaar heeft je psycho test niet geholpen met het vinden van geschikt werk) betekend dat dat jij niet uit je nek lult? je begon zelf over dingen van msn plaatsen hier, omdat ik weet dat dat niks bijzonders is, hoop ik er mee te kunnen aantonen wat voor triest geval je bent, en hoe je de boel hier probeert te belazeren en omdraait,kzal morgen aan een mod vragen of dat akkoord is omdat jij me geen ban waard ben, en tot die tijd ga ik vanaf nu niet meer op je trieste postjes inquote:Op zondag 26 februari 2006 03:37 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik moet kappen????
Waarom moet Tanja niet kappen met haar leugens??? Omdat zij een BB'er was.....
We zitten hier op FOK! En ze komt net kijken, maar omdat ze een BN'er is heeft zij gelijk??? Dagggggggggg utttttttt nieeeeeeeeeeeee
Als zij me uitdaagt , dan doe ik mee......
Dat mogen ze, ik ben dat wel gewend, dat ze dachten dat ik onzin uit zat te kramen.... Maar uiteindelijk bleek dat ik geen woord loog.quote:Op zondag 26 februari 2006 03:41 schreef Suikeroom het volgende:
ok nu is de beer los, pik je dat LS? als ik jou was zou ik nu gewoon alles online gooien en openheid van zaken geven, denk aan je reputatie, iedereen ziet jou nu als leugenaar.
Ga weg joh, enge stalker.quote:Op zondag 26 februari 2006 03:42 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Heb je je huiswerk gedaan? Er missen nog heel veel dingen hoor.... Maar dat bleek al uit vorige posts, dat je uit eigenbelang dingen weglaat......
Maar ga door.......
Ben je daar mee bezig geweestquote:Op zondag 26 februari 2006 03:38 schreef tann het volgende:
[..]
haha nu lig ik echt krom, dat was 1 ding, dat eendje mij boeken schreef waarvan ik de inhoud niet met je gedeeld hebt! Overigens zal het wel aan je aandacht ontsnapt zijn dat ik het daar een paar dagen geleden over had hier op fok.....zoiets in de trend van ....trieste mails van LS zijn niet te vergelijken met de boeken van eend...zoiets was dat....en ja ik had je gevraagd ff daar niets over te zeggen omdat ik nog bezig was met de klonentheorie van eend, en het verhaal dat je me gezegd had dat eend voor de pers werkte, weet je nog, of moet ik je lege hoofd nog meer opfrissen.....
quote:Op zondag 26 februari 2006 03:44 schreef tann het volgende:
[..]
en omdat jij al een tijd lang fokt (blijkbaar heeft je psycho test niet geholpen met het vinden van geschikt werk) betekend dat dat jij niet uit je nek lult? je begon zelf over dingen van msn plaatsen hier, omdat ik weet dat dat niks bijzonders is, hoop ik er mee te kunnen aantonen wat voor triest geval je bent, en hoe je de boel hier probeert te belazeren en omdraait,kzal morgen aan een mod vragen of dat akkoord is omdat jij me geen ban waard ben, en tot die tijd ga ik vanaf nu niet meer op je trieste postjes in![]()
eend kom is in actie, zorg dat die files boven water komen!!! in iedereen schuilt een peter r de vries.. ook in jouquote:Op zondag 26 februari 2006 03:46 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ben je daar mee bezig geweest![]()
En is er ook maar iets uitgekomen?
LS er is geen probleem, kom gewoon even naar de SC daar is het ook gezelligquote:Op zondag 26 februari 2006 03:44 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dat mogen ze, ik ben dat wel gewend, dat ze dachten dat ik onzin uit zat te kramen.... Maar uiteindelijk bleek dat ik geen woord loog.
(OK, ik was geen buurman van MrObjective)
Als ik echt zo zielig zou zijn, als jij wilt doen voorkomen, dan had je adres, telefoonnummer, en je MSN-adres hier al gestaan....quote:Op zondag 26 februari 2006 03:44 schreef tann het volgende:
[..]
en omdat jij al een tijd lang fokt (blijkbaar heeft je psycho test niet geholpen met het vinden van geschikt werk) betekend dat dat jij niet uit je nek lult? je begon zelf over dingen van msn plaatsen hier, omdat ik weet dat dat niks bijzonders is, hoop ik er mee te kunnen aantonen wat voor triest geval je bent, en hoe je de boel hier probeert te belazeren en omdraait,kzal morgen aan een mod vragen of dat akkoord is omdat jij me geen ban waard ben, en tot die tijd ga ik vanaf nu niet meer op je trieste postjes in![]()
ja, je klonen theorie klopt niet helemaal, de rest wel.....quote:Op zondag 26 februari 2006 03:46 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ben je daar mee bezig geweest![]()
En is er ook maar iets uitgekomen?
quote:Op zondag 26 februari 2006 03:49 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik laat mensen in hun waarde....
je hebt slechts mn msnadres, niet mijn huisadres nog mijn telefoonnummer, die van mn moeder wel maar die kan iedereen opzoeken, we vonden het al triest genoeg dat je mn moeder benaderd had, slaap lekker LSquote:Op zondag 26 februari 2006 03:49 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Als ik echt zo zielig zou zijn, als jij wilt doen voorkomen, dan had je adres, telefoonnummer, en je MSN-adres hier al gestaan....
Maar ik heb iets niet, wat een hoop mensen wel hebben... Haatgevoelens... Ik laat mensen in hun waarde....
Dat is mijn favoriete uitspraak om te lezen....quote:Op zondag 26 februari 2006 03:45 schreef APK het volgende:
[..]
Ga weg joh, enge stalker.![]()
Laat Tan met rust.![]()
Fuck de klonen, ik ben al lang blij dat er IETS kloptquote:Op zondag 26 februari 2006 03:49 schreef tann het volgende:
[..]
ja, je klonen theorie klopt niet helemaal, de rest wel.....![]()
In eerherstel of regular?quote:Op zondag 26 februari 2006 03:52 schreef Manu82 het volgende:
Zouden we Francis niet op deze hele materie kunnen loslaten?
Erg he? Dat jij iedere keer die doodverwensing en over je moeder aanhaald, maar dat je vergeet dat ik er een ban voor heb gekregen, en dat ik er mijn excuus voor heb aangeboden........quote:
goh.....wie haalt het nu aanquote:Op zondag 26 februari 2006 03:54 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Erg he? Dat jij iedere keer die doodverwensing en over je moeder aanhaald, maar dat je vergeet dat ik er een ban voor heb gekregen, en dat ik er mijn excuus voor heb aangeboden........
Ach die klonen hebben ook gelijk een plezierquote:Op zondag 26 februari 2006 03:52 schreef PC eend het volgende:
[..]
Fuck de klonen, ik ben al lang blij dat er IETS klopt![]()
ja dat zit ik me ook af te vragen nu eigenlijk, maar als je Francis hebt komt de hele groep er meteen achteraan en is er geen stoppen meer aanquote:
had je die uitspraken maar niet moeten doen.quote:Op zondag 26 februari 2006 03:54 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Erg he? Dat jij iedere keer die doodverwensing en over je moeder aanhaald, maar dat je vergeet dat ik er een ban voor heb gekregen, en dat ik er mijn excuus voor heb aangeboden........
Het kan niet opquote:Op zondag 26 februari 2006 03:55 schreef lovebear het volgende:
[..]
Ach die klonen hebben ook gelijk een plezier![]()
Je hebt het me allemaal zelf gegeven....... remember die zaterdag dat je vertelde waar je woonde, en op de meest besproken personen van 2005 was je huisnummer in beeld....quote:Op zondag 26 februari 2006 03:52 schreef tann het volgende:
[..]
je hebt slechts mn msnadres, niet mijn huisadres nog mijn telefoonnummer, die van mn moeder wel maar die kan iedereen opzoeken, we vonden het al triest genoeg dat je mn moeder benaderd had, slaap lekker LS![]()
Dat is al de derde keer en nu ga ik ook terugzwaaien ookquote:Op zondag 26 februari 2006 03:56 schreef APK het volgende:
[..]
had je die uitspraken maar niet moeten doen.
Nu echt truste, Tan!![]()
![]()
Ik heb jou nog NOOIT een excuus zien aanbieden om je uitspraken...quote:Op zondag 26 februari 2006 03:56 schreef APK het volgende:
[..]
had je die uitspraken maar niet moeten doen.
Nu echt truste, Tan!![]()
![]()
Tanja mot blijvenquote:Op zondag 26 februari 2006 04:01 schreef Manu82 het volgende:
ON TOPIC GRAAG
hou is op met het braafste jongetje van de klas te spelen, de waarheid moet boven tafelquote:Op zondag 26 februari 2006 04:01 schreef Manu82 het volgende:
ON TOPIC GRAAG
En het zal een raadsel voor me blijven wie jij bent......quote:Op zondag 26 februari 2006 04:03 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
hou is op met het braafste jongetje van de klas te spelen, de waarheid moet boven tafeldie kinderen houden ff hun mond als de volwassenen aan het praten zijn
![]()
ja en jij leert snel tyfuskloonquote:Op zondag 26 februari 2006 04:03 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
hou is op met het braafste jongetje van de klas te spelen, de waarheid moet boven tafelde kinderen houden ff hun mond als de volwassenen aan het praten zijn
![]()
Ben toch nieuwsgierig wie jij bentquote:Op zondag 26 februari 2006 04:03 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
hou is op met het braafste jongetje van de klas te spelen, de waarheid moet boven tafelde kinderen houden ff hun mond als de volwassenen aan het praten zijn
![]()
en we willen dit topic graag levende houden en het is al eerder op de dag gesloten dus get the fuck upquote:Op zondag 26 februari 2006 04:03 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
![]()
Tis idd een clone dus gewoon negeren die hapquote:
he dombo het moet echt niet gekker worden, mn huisnummer was niet in beeld trouwens, ik woon in een portiek met meerdere huisnummers, slechts mn straat was in beeld en toevallig ben je daar bekend, iedereen in NL weet in welke wijk ik woon, dan nog.......mn telefoonnummer hahhaa, bewijs maar ff, mn straatnaam, + huisnummer en telefoonnummer graag.......bluffer!!quote:Op zondag 26 februari 2006 03:57 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Je hebt het me allemaal zelf gegeven....... remember die zaterdag dat je vertelde waar je woonde, en op de meest besproken personen van 2005 was je huisnummer in beeld....
En 1 + 1 = 2
Nu ga je mij een stalker noemen, maar ik heb er NOOIT misbruik van gemaakt....
Maar jij ziet liever het negatieve in iemand.... niet dat positieve, waar we het ook over hebben gehad......
krijg je ook een kaartje van mijquote:Op zondag 26 februari 2006 04:09 schreef tann het volgende:
[..]
he dombo het moet echt niet gekker worden, mn huisnummer was niet in beeld trouwens, ik woon in een portiek met meerdere huisnummers, slechts mn straat was in beeld en toevallig ben je daar bekend, iedereen in NL weet in welke wijk ik woon, dan nog.......mn telefoonnummer hahhaa, bewijs maar ff, mn straatnaam, + huisnummer en telefoonnummer graag.......bluffer!!![]()
je kan er niet inhoudelijk op ingaan dus ga je maar in het wilde weg roepen, die worden kan je niet hard maken, en ook jij weet dat ik geen kloon ben, maar genoeg over mij nu laat tann en ls ff zaken doen... dus ga ff in de ballenbak en dan komen we je later wel weer ophalenquote:
ik zeg alleen dat jij nogal snel leert en ga jij eens even snel dood plezier hebben in het bejaardentehuisquote:Op zondag 26 februari 2006 04:11 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
je kan er niet inhoudelijk op ingaan dus ga je maar in het wilde weg roepen, die worden kan je niet hard maken, en ook jij weet dat ik geen kloon ben,maar genoeg over mij nu laat tann en ls ff zaken doen... dus ga ff in de ballenbak en dan komen we je later wel weer ophalen![]()
Ik schrok ook al.quote:Op zondag 26 februari 2006 03:29 schreef PC eend het volgende:
[..]
Al die moeite voor niks, omdat hij een leuk koppie heeft![]()
Het is ook niet eerlijk verdeeld in de wereld he![]()
willen de ouders van Manu82 zich melden bij de ballenbak, hij is op zn pikkie getraptquote:Op zondag 26 februari 2006 04:12 schreef Manu82 het volgende:
[..]
ik zeg alleen dat jij nogal snel leert en ga jij eens even snel dood plezier hebben in het bejaardentehuis
Nâh Tann ik niet. Ik weet meestal van de prins geen kwaad.quote:Op zondag 26 februari 2006 04:09 schreef tann het volgende:
[..]
iedereen in NL weet in welke wijk ik woon, dan nog.......mn telefoonnummer hahhaa, bewijs maar ff, mn straatnaam, + huisnummer en telefoonnummer graag.......bluffer!!![]()
quote:Op zondag 26 februari 2006 04:15 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
willen de ouders van Manu82 zich melden bij de ballenbak, hij is op zn pikkie getrapt![]()
Van Alex nietquote:Op zondag 26 februari 2006 04:16 schreef Coos het volgende:
[..]
Nâh Tann ik niet. Ik weet meestal van de prins geen kwaad.![]()
toch SO, mocht je wel een BBer zijn van BB5 of een bekende daarvan, zou ik het zeer op prijs stellen dat je me ff mailt.....Als BB5er moet je mn adres hebben, ben je een bekende kan je er via hun aankomen....bedankt alvast....quote:Op zondag 26 februari 2006 04:11 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
je kan er niet inhoudelijk op ingaan dus ga je maar in het wilde weg roepen, die worden kan je niet hard maken, en ook jij weet dat ik geen kloon ben, maar genoeg over mij nu laat tann en ls ff zaken doen... dus ga ff in de ballenbak en dan komen we je later wel weer ophalen![]()
Beide.quote:
aangezien jij je liever dood lacht is euthenasie misschien eerder op jou van toepassing, maar hou is op met dat gespam, en laat tann en ls het nou ff uitspreken dmv die flies online te gooien, dan kan jij straks ook weer lekker meeposten.. sssssstquote:Op zondag 26 februari 2006 04:17 schreef Manu82 het volgende:
[..]
![]()
ik lach me dood; is de arts nou nog steeds niet bij je geweest voor je euthenasie?
wel grappig dat meneer nu niet meer reageert....was wel ff benieuwd of hij goed zou gokken uit 1 van de 6 huisnummers en of ie mn adres goed kon spellen....laat staan mn telefoonnummer correct opnoemen....maar kdenk dat ie uitgebluft is nu....quote:Op zondag 26 februari 2006 04:16 schreef Coos het volgende:
[..]
Nâh Tann ik niet. Ik weet meestal van de prins geen kwaad.![]()
ok afgesprokenquote:Op zondag 26 februari 2006 04:20 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
aangezien jij je liever dood lacht is euthenasie misschien eerder op jou van toepassing, maar hou is op met dat gespam, en laat tann en ls het nou ff uitspreken dmv die flies online te gooien, dan kan jij straks ook weer lekker meeposten.. sssssst![]()
quote:Op zondag 26 februari 2006 04:21 schreef tann het volgende:
[..]
wel grappig dat meneer nu niet meer reageert....was wel ff benieuwd of hij goed zou gokken uit 1 van de 6 huisnummers en of ie mn adres goed kon spellen....laat staan mn telefoonnummer correct opnoemen....maar kdenk dat ie uitgebluft is nu....
Sjéééssss....Tann, ik raak de draad kwiet. Ik dacht dat jij en LS wisten wie SO was.quote:Op zondag 26 februari 2006 04:19 schreef tann het volgende:
[..]
toch SO, mocht je wel een BBer zijn van BB5 of een bekende daarvan, zou ik het zeer op prijs stellen dat je me ff mailt.....Als BB5er moet je mn adres hebben, ben je een bekende kan je er via hun aankomen....bedankt alvast....
die files zijn trouwens niet zo bijzonder wb jou, ik zit alleen maar te speculeren wie je van BB5 zou kunnen zijn en waarom ik dat denk, wat ik al zei ik had meerdere personen in mn hoofd, maar ook dat je niemand bent van BB5 maar gewoon veel weet, van een BBer of gewoon van de streams....dat ik zei dat ik wist wie je was, was dus bluffen, maar dat had ik al toegegeven, dus verheug je niet al te veel op die files...quote:Op zondag 26 februari 2006 04:20 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
aangezien jij je liever dood lacht is euthenasie misschien eerder op jou van toepassing, maar hou is op met dat gespam, en laat tann en ls het nou ff uitspreken dmv die flies online te gooien, dan kan jij straks ook weer lekker meeposten.. sssssst![]()
ha, dan bel je ls toch ff, zn nummer staat wel in 1 van de topics, misschien kan je dat zo regelen....hoor ik es een stem bij die avater....quote:Op zondag 26 februari 2006 04:22 schreef Manu82 het volgende:
[..]
heb net m'n telefoon opgewaardeerd
MAMAquote:Op zondag 26 februari 2006 04:24 schreef SuperMOM het volgende:
Manu wrom moet LS kappen? Slikken we alles voor zoete koek wat Tanja zegt? En valt me ook tegen van de rest van de "kritische" posters hier , ik weet het fijne er niet van maar waarom wordt Tanja op haar woord geloofd en LS niet? (buiten zijn kloon achtergrond?)
Lieve SuperMom we konden het geloof ik wel aardig vinden het afgelopen half jaar.quote:Op zondag 26 februari 2006 04:24 schreef SuperMOM het volgende:
Manu wrom moet LS kappen? Slikken we alles voor zoete koek wat Tanja zegt? En valt me ook tegen van de rest van de "kritische" posters hier , ik weet het fijne er niet van maar waarom wordt Tanja op haar woord geloofd en LS niet? (buiten zijn kloon achtergrond?)
quote:Op zondag 26 februari 2006 04:24 schreef Coos het volgende:
[..]
Sjéééssss....Tann, ik raak de draad kwiet. Ik dacht dat jij en LS wisten wie SO was.![]()
Maar niet dus!!!![]()
Wat môt die lul dan??
Suikeroom kutkloon?![]()
(APK??) Nee, het moet niet gekker worden!! Dat APK ruzie tussen zijn eigen kloonen krijgt.![]()
....en er dan niet meer uitkomt.......![]()
pfffffffff jeeezus Coosie, lees die 1e laptekst ff van mij, waarin ik zeg dat ik ermee kap, daar staat ook alles over SO en de onthulling in.....quote:Op zondag 26 februari 2006 04:24 schreef Coos het volgende:
[..]
Sjéééssss....Tann, ik raak de draad kwiet. Ik dacht dat jij en LS wisten wie SO was.![]()
Maar niet dus!!!![]()
Wat môt die lul dan??
Suikeroom kutkloon?![]()
(APK??) Nee, het moet niet gekker worden!! Dat APK ruzie tussen zijn eigen kloonen krijgt.![]()
....en er dan niet meer uitkomt.......![]()
kheb vanavond toch wel het een en ander laten zien dacht ik zo...was niet de bedoeling en niet mijn stijl, maar ik hou niet van mensen die ontkenne......en hou niet van vuile spelletjes, overigens had LS er nog 2 andere personen in betrokken, om het maar ff kort te houden...quote:Op zondag 26 februari 2006 04:24 schreef SuperMOM het volgende:
quote:Op zondag 26 februari 2006 04:09 schreef tann het volgende:
[..]
he dombo het moet echt niet gekker worden, mn huisnummer was niet in beeld trouwens, ik woon in een portiek met meerdere huisnummers, slechts mn straat was in beeld en toevallig ben je daar bekend, iedereen in NL weet in welke wijk ik woon, dan nog.......mn telefoonnummer hahhaa, bewijs maar ff, mn straatnaam, + huisnummer en telefoonnummer graag.......bluffer!!![]()
Tann, ik weet het!! Het is misschien zo'n vieze zwetende camera assistent die in die nauwe gang achter de spiegels van BB de camera heen en weer moest raggen.quote:Op zondag 26 februari 2006 04:24 schreef tann het volgende:
[..]
die files zijn trouwens niet zo bijzonder wb jou, ik zit alleen maar te speculeren wie je van BB5 zou kunnen zijn en waarom ik dat denk, wat ik al zei ik had meerdere personen in mn hoofd, maar ook dat je niemand bent van BB5 maar gewoon veel weet, van een BBer of gewoon van de streams....dat ik zei dat ik wist wie je was, was dus bluffen, maar dat had ik al toegegeven, dus verheug je niet al te veel op die files...![]()
Lieverd even goed terug lezen, ik wil alleen dat Tanja hier blijft en heb LS niet afgezeken alleen gezegd dat ze het niet hier moet uitspreken net zoals ik liever geen dingen uitspreek die hier gebeuren en alles, maar anderen zijn het er daar niet mee eens!quote:Op zondag 26 februari 2006 04:24 schreef SuperMOM het volgende:
wwar kan ik die lap vinden?quote:Op zondag 26 februari 2006 04:27 schreef tann het volgende:
[..]
pfffffffff jeeezus Coosie, lees die 1e laptekst ff van mij, waarin ik zeg dat ik ermee kap, daar staat ook alles over SO en de onthulling in.....![]()
PARDON???? Wie wist iets niet privé op te lossen???quote:Op zondag 26 februari 2006 04:29 schreef tann het volgende:
[..]
kheb vanavond toch wel het een en ander laten zien dacht ik zo...was niet de bedoeling en niet mijn stijl, maar ik hou niet van mensen die ontkenne......en hou niet van vuile spelletjes, overigens had LS er nog 2 andere personen in betrokken, om het maar ff kort te houden...
Als ik dit lees vraag ik mezelf plots af of ik nog wel in het goeie topic zit!!quote:Op zondag 26 februari 2006 04:30 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik ken die trucjes.... Als ik bel heb ik meteen een pliesie op de stoep staan, omdat ik stalk. En jij weet als geen ander dat de wetgeving strenger is op stalken.... Maar uitlokken is ook strafbaar...
Dus bespaar je de moeite. Ik e-mail je niet meer, ik zal je zeker niet bellen. En Kermis de kikker komt ook niet meer voorbij.
Je bent niet goed ingelezen, want in legaal provoceren op internet had ik ooit patent op....
Maar ik behield altijd (op commerciele doeleinden na) altijd mijn eerlijkheid.
Je weet wel.... "MSN en FOK! houd ik gescheiden...."
Slaap lekkerquote:Op zondag 26 februari 2006 04:31 schreef tann het volgende:
Maar goed...om ff een eind te breien aan al deze shit...ben een 15 min geleden ff lekker uitgewaaid met mijn hond samen, en ga nu echt naar bed om me niet verder te verlagen tot LS zn trieste niveau, maar volgens mij kan het al niet dieper Mocht "meneer goed gekeurd door de psycho test" een deze dagen toch weer dingen gaan oprakelen over msn waar hij zo goed in is, zal ik het niet laten alles van msn toch hier op te kwakken iom een mod natuurlijk....wel grappig vind ik dat LS er blijkbaar op kickt tegendraads te zijn, en denk daar maar es over na, slaap lekker!
Truste envoor APK
![]()
haha bluffer, zie je wel je hebt mn gegevens niet!! deze manier had je net ook al eerder geprobeerd.....ik ken die trucjes...valt op!!quote:Op zondag 26 februari 2006 04:30 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik ken die trucjes.... Als ik bel heb ik meteen een pliesie op de stoep staan, omdat ik stalk. En jij weet als geen ander dat de wetgeving strenger is op stalken.... Maar uitlokken is ook strafbaar...
Dus bespaar je de moeite. Ik e-mail je niet meer, ik zal je zeker niet bellen. En Kermis de kikker komt ook niet meer voorbij.
Je bent niet goed ingelezen, want in legaal provoceren op internet had ik ooit patent op....
Maar ik behield altijd (op commerciele doeleinden na) altijd mijn eerlijkheid.
Je weet wel.... "MSN en FOK! houd ik gescheiden...."
hey ik ga je zo nog bellenquote:Op zondag 26 februari 2006 04:33 schreef tann het volgende:
[..]
haha bluffer, zie je wel je hebt mn gegevens niet!! deze manier had je net ook al eerder geprobeerd.....ik ken die trucjes...valt op!!
Ook voor jou LS slaap lekker hahaha dream on!!![]()
\quote:Op zondag 26 februari 2006 04:33 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
het kwam er op neer dat ik Joost ben
en zo is 't ook! maar ik ga slapen ofzo joh het is al half vijfquote:Op zondag 26 februari 2006 04:35 schreef Coos het volgende:
[..]
\
Als ik moest kiezen tussen een hersentumor en Joost, dan weet ik het zonet nog niet.![]()
Wie poste privé berichten????quote:Op zondag 26 februari 2006 04:31 schreef tann het volgende:
Maar goed...om ff een eind te breien aan al deze shit...ben een 15 min geleden ff lekker uitgewaaid met mijn hond samen, en ga nu echt naar bed om me niet verder te verlagen tot LS zn trieste niveau, maar volgens mij kan het al niet dieper Mocht "meneer goed gekeurd door de psycho test" een deze dagen toch weer dingen gaan oprakelen over msn waar hij zo goed in is, zal ik het niet laten alles van msn toch hier op te kwakken iom een mod natuurlijk....wel grappig vind ik dat LS er blijkbaar op kickt tegendraads te zijn, en denk daar maar es over na, slaap lekker!
Truste envoor APK
![]()
nee schatje, dat heb ik wel ff gedacht, maar je posts lijken meer op die van Roel, dus kwam op Roel uit of een bekende van Roel, joint....weet je nog....maar wat ik al zei ik weet het niet...... truste!quote:Op zondag 26 februari 2006 04:33 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
het kwam er op neer dat ik Joost ben
Je hebt makkelijk praten, want je weet dat ik nooit meer in Groningen kom.....quote:Op zondag 26 februari 2006 04:33 schreef tann het volgende:
[..]
haha bluffer, zie je wel je hebt mn gegevens niet!! deze manier had je net ook al eerder geprobeerd.....ik ken die trucjes...valt op!!
Ook voor jou LS slaap lekker hahaha dream on!!![]()
We blijven natuurlijk wel surrealistissch hequote:Op zondag 26 februari 2006 04:33 schreef Coos het volgende:
[..]
Als ik dit lees vraag ik mezelf plots af of ik nog wel in het goeie topic zit!!![]()
![]()
Tanja, dat had niet je moeten zeggen. Nu geilt hij drie keer zo hard op zijn eigen "kunstje".quote:Op zondag 26 februari 2006 04:37 schreef tann het volgende:
[..]
nee schatje, dat heb ik wel ff gedacht, maar je posts lijken meer op die van Roel, dus kwam op Roel uit of een bekende van Roel, joint....weet je nog....maar wat ik al zei ik weet het niet...... truste!![]()
Provincieverbod??quote:Op zondag 26 februari 2006 04:37 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Je hebt makkelijk praten, want je weet dat ik nooit meer in Groningen kom.....
dat zeg ik LS lees goed, verdraai de zaken niet toedeloe LS (quote:Op zondag 26 februari 2006 04:36 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Wie poste privé berichten????
Verdraai de zaken niet....
Geen straatverbod, maar een heel Gronningenverbodquote:Op zondag 26 februari 2006 04:37 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Kan je me ff bellen, volgens mij ben jij een kloon van mijquote:
nou sukkel,nog 1 voor jou dan omdat je zo lief vraagt, dat je niet meer in Groningen komt heeft er geen fuck mee te maken, je wist mn adres en telefoonnummer toch?? ik zeg kom maar op, en dan loop je weer weg met die kut smoes van je "ik ken die truckjes" dooooeeeeeiiii LSjequote:Op zondag 26 februari 2006 04:37 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Mijn god. Dat je nu net uit 16 miljoen mensen LS en b.v. Petâh moet treffen.quote:Op zondag 26 februari 2006 04:39 schreef tann het volgende:
[..]
dat zeg ik LS lees goed, verdraai de zaken niet toedeloe LS (![]()
)
![]()
Nah, Tanja kent de reden, en van mij mag ze dat hier plaatsen....quote:
Gert is er ook nog?quote:Op zondag 26 februari 2006 04:42 schreef Coos het volgende:
[..]
Mijn god. Dat je nu net uit 16 miljoen mensen LS en b.v. Petâh moet treffen.![]()
Slaap maar lekkâh en denk maar dat 'onze lieve heer' rare kostgangers heeft.![]()
Is dit weer een van je slappe posts??quote:Op zondag 26 februari 2006 04:40 schreef PC eend het volgende:
[..]
Geen straatverbod, maar een heel Gronningenverbod![]()
Is dit een deal? Je kent mijn situatie, maar als ik aanbel, krijg ik dan een bakkie?quote:Op zondag 26 februari 2006 04:42 schreef tann het volgende:
[..]
nou sukkel,nog 1 voor jou dan omdat je zo lief vraagt, dat je niet meer in Groningen komt heeft er geen fuck mee te maken, je wist mn adres en telefoonnummer toch?? ik zeg kom maar op, en dan loop je weer weg met die kut smoes van je "ik ken die truckjes" dooooeeeeeiiii LSje![]()
slaap lekker dushi en maak je niet te druk om internetfreaksquote:Op zondag 26 februari 2006 04:37 schreef tann het volgende:
[..]
nee schatje, dat heb ik wel ff gedacht, maar je posts lijken meer op die van Roel, dus kwam op Roel uit of een bekende van Roel, joint....weet je nog....maar wat ik al zei ik weet het niet...... truste!![]()
Multiple choicequote:Op zondag 26 februari 2006 04:44 schreef Coos het volgende:
[..]
Is dit weer een van je slappe posts??![]()
Provicieverbod is:
a: de stad groningen
b: de rest van die wildernis![]()
![]()
Hoezo??quote:
Heb je proefverlof ofzoquote:Op zondag 26 februari 2006 04:45 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Is dit een deal? Je kent mijn situatie, maar als ik aanbel, krijg ik dan een bakkie?
Moet eerst nog wel ff ergens anders heen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |