nou moet ik ook wel zeggen dat je je naam ook niet echt meehebt, en ik ga me niet mengen in discussies verder waar ik vrij luchtig tegenover staquote:Op zondag 26 februari 2006 02:36 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Met mijn mensenkennis is niets mis mee, maar daarvoor ken je mij ook niet lang genoeg. En waarom hapt Tanja op mijn berichten? Zij weet ook dat ik NOOIT bluf.....
Zij kent me goed genoeg om te weten dat ik geen kloothommel ben, zoals ze me nu afschilderd. En ik verdedig mij daarin. Niets mis mee toch?
Je ben ook wel een echt lief ventje.quote:Op zondag 26 februari 2006 02:25 schreef APK het volgende:
Ik ga nog even een boterham verkruimelen voor Bob.
De ironie!quote:Op zondag 26 februari 2006 02:29 schreef LekkerSimpel het volgende:
en op FOK! is iedereen tegen mij.
Ga effe een jaar slapen ofzo.quote:Op zondag 26 februari 2006 02:32 schreef LekkerSimpel het volgende:
Nu heb je een fout gemaakt!!
Hier ga ik dus ff een nachtje over slapen, want NIEMAND zegt dat ik bluf......
Ben t zowaar met je eensquote:Op zondag 26 februari 2006 02:42 schreef APK het volgende:
[..]
De ironie!![]()
Iedereen op fok was tegen Tan, totdat zij zich registreerde en respect kreeg van de fokkers wegens het relativeren en interptretatie van dingen die eerder gepost werden.
En bij jou lijkt het verhaal omgekeerd te zijn.![]()
Ja hè?? Bij APK heb je toch altijd zoiets, van ruwe bolster, blanke pit.quote:
Nou LS nogquote:Op zondag 26 februari 2006 02:52 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja hè?? Bij APK heb je toch altijd zoiets, van ruwe bolster, blanke pit.![]()
Jij denkt de mods zijn naar bed, ik neem het er ff vanquote:
Ach ja ben aangeschoten.quote:Op zondag 26 februari 2006 02:59 schreef PC eend het volgende:
[..]
Jij denkt de mods zijn naar bed, ik neem het er ff van
Okquote:Op zondag 26 februari 2006 03:00 schreef lovebear het volgende:
[..]
Ach ja ben aangeschoten.
En ja iedereen slaapt dus ga mn gang![]()
Vertel me wat je hebt gedronken, gesnoven of iedere andere drugs.quote:Op zondag 26 februari 2006 02:42 schreef APK het volgende:
[..]
De ironie!![]()
Iedereen op fok was tegen Tan, totdat zij zich registreerde en respect kreeg van de fokkers wegens het relativeren en interptretatie van dingen die eerder gepost werden.
En bij jou lijkt het verhaal omgekeerd te zijn.![]()
Gewoon copy pasten, dus tekst selecteren en dan CTRL+C indrukken, en dan CTRL+V gebruiken om het te plakkenquote:Op zondag 26 februari 2006 03:02 schreef tann het volgende:
nou, ik heb ff de geschiedenis opgezocht, en om voor eens en altijd af te rekenen met die bluffer zit ik erover te denken het zelf maar te plaatsen hiero ben ik ook van dat gezeik af want het is echt helemaal nada, kben schijt ziek van zn gelul en gelieg,maar hoe moet ik in godsnaam zoon laptekst hier neerzetten?![]()
Volgens mij mag dat niet en wil niet dat je een ban krijgtquote:Op zondag 26 februari 2006 03:02 schreef tann het volgende:
nou, ik heb ff de geschiedenis opgezocht, en om voor eens en altijd af te rekenen met die bluffer zit ik erover te denken het zelf maar te plaatsen hiero ben ik ook van dat gezeik af want het is echt helemaal nada, kben schijt ziek van zn gelul en gelieg,maar hoe moet ik in godsnaam zoon laptekst hier neerzetten?![]()
Hij rapt zelf, ben je de hele dag al bezopen ofzo?quote:Op zondag 26 februari 2006 03:04 schreef lovebear het volgende:
[..]
Nog niet gehoord.
Maar als t lekker klinkt en hij word beetgenomen vind ik t top![]()
Lijkt t wel op maar sinds vanacht pasquote:Op zondag 26 februari 2006 03:06 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hij rapt zelf, ben je de hele dag al bezopen ofzo?
Neequote:Op zondag 26 februari 2006 03:07 schreef lovebear het volgende:
[..]
Lijkt t wel op maar sinds vanacht pas![]()
En jij al lekker aan dedrank
Ik hoop dat je de uitdaging niet aan gaat. Denk dat ik meer tekst (zonder die van te voren te bewerken) heb dan jij.quote:Op zondag 26 februari 2006 03:02 schreef tann het volgende:
Plaats het niet en blijf een happy fokker.quote:Op zondag 26 februari 2006 03:02 schreef tann het volgende:
Nee is niet zo goed ideequote:Op zondag 26 februari 2006 03:11 schreef PC eend het volgende:
[..]
Nee![]()
En om nou nog gaan te beginnen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |