kmoet eerlijk zeggen dat ik geen groetjes over heb gebracht...het einde ging heel snel, iedereen ging nog wat prive gesprekjes aan met BB en een paar gingen weg, heb er toen niet meer aan gedacht, maar als ik haar weer spreek op msn ga ik dat zeker ff voor je doen! Twas wel redelijk gezellig trouwens, we hebben allemaal een fotolijst gekregen met daarin een van de mooiste fotoos van onszelf met een foto van ons allemaal die je ook op tv zag steeds, erg mooi!quote:Op zondag 26 februari 2006 02:04 schreef Coos het volgende:
[..]
Tann, laat die zeikstralen nu effe en vertel hoe het was vandaag. En heb je Linda van mij nog die kus gegeven??
Ik post ook elders op Fok! en niet alleen hier in dit topic.quote:
Hij komt een druppel later daar dacht ik als kind nog niet zo aanquote:Op zondag 26 februari 2006 02:09 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
spetter spitter spater lekker in het water ga maar vast naar huis, hij komt een druppel laterdat druppel later komen vond ik nooit zo'n goede woordkeuze wat jij Alfred?
en ehh LS ik heb geen mening verder over jouw woordenwisseling met tann, ik zit er alleen met verbazing naar te kijken, en als je tog je eigen graf aan het graven bent, (alhoewel wie een kuil graaft voor een ander valt er zelf in ook van toepassing zou zijn) gooi die logs over de speculaties over mij ook ff in dit topic![]()
Is bluezzz een star????quote:Op zondag 26 februari 2006 02:08 schreef golfer het volgende:
[..]
en nu komen vast weer de postjes van users over mijn leeftijd, het glijen en het starfucken, ofzo...let it be
oh...zo me wel leuk lijken als ik nog geen werk heb gevonden, maar ik hoop toch echt tegen die tijd weer aan de bak te zijn, dan wel bezig te zijn met mn opleiding rechten...quote:Op zondag 26 februari 2006 02:06 schreef Canisfire het volgende:
Tann word jij de mod van het nieuwe bb forum volgend jaar ?
Zien?quote:Op zondag 26 februari 2006 02:09 schreef tann het volgende:
we hebben allemaal een fotolijst gekregen met daarin een van de mooiste fotoos van onszelf met een foto van ons allemaal die je ook op tv zag steeds, erg mooi!
Heej !!!!!!!!!! Bert Visser ff met rust laten jah !! mag den wel ain druk kereltje ween wor ik mie zelfs aan kin aargn mor den nog kist ter vanaof bliemmquote:Op zondag 26 februari 2006 02:03 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Ja maar Herman van veen ontmoeten !
Of ontmoet je als gronniger liever Bert Visser?
quote:Op zondag 26 februari 2006 02:09 schreef Manu82 het volgende:
LS waarom reageer je niet even op mij?
Die laatste toevoeging spoils all the funquote:Op zondag 26 februari 2006 02:08 schreef golfer het volgende:
[..]
Fok! is maar een virtuele gemeenschap en niet je leven!
Echte mensen zijn belangrijker dan Internet-blatertjes van achter hun PC's.
Je leert het nog wel eens.
en nu komen vast weer de postjes van users over mijn leeftijd, het glijen en het starfucken, ofzo...let it be
Haha het is toch niet beledigend als ik vraag of Tan die graag wil zienquote:Op zondag 26 februari 2006 02:11 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Heej !!!!!!!!!! Bert Visser ff met rust laten jah !! mag den wel ain druk kereltje ween wor ik mie zelfs aan kin aargn mor den nog kist ter vanaof bliemm
kben er nog niet uit...twas dat jos ff voeding moest hebben en ik zo bleef plakken, en het niet kon laten nog ff wat reacties achter te laten, kzie wel hoe ik er morgen over denk.......en of een bepaald persoon weg blijft...quote:Op zondag 26 februari 2006 02:06 schreef BONG4002 het volgende:
Toch leuk dat je er weer bent Tann
Dacht echt even dat je voorgoed weg was en dat zou jammer zijn
ik zeg al een aantal keer dat je je eigen graf aan het graven bent nu en dat je nu even niet meer moet reageren op die post, ga dan gewoon naar de SC ofzo want je maakt het alleen maar meer fucked up voor jezelf door deze posts!quote:
Rot effe op!quote:Op zondag 26 februari 2006 02:08 schreef golfer het volgende:
[..]
Fok! is maar een virtuele gemeenschap en niet je leven!
Echte mensen zijn belangrijker dan Internet-blatertjes van achter hun PC's.
Je leert het nog wel eens.
Worden mijn vragen te moeilijk?quote:Op zondag 26 februari 2006 02:12 schreef tann het volgende:
[..]
kben er nog niet uit...twas dat jos ff voeding moest hebben en ik zo bleef plakken, en het niet kon laten nog ff wat reacties achter te laten, kzie wel hoe ik er morgen over denk.......en of een bepaald persoon weg blijft...![]()
ken je die mop over LS die weg ging?quote:Op zondag 26 februari 2006 02:12 schreef tann het volgende:
[..]
kben er nog niet uit...twas dat jos ff voeding moest hebben en ik zo bleef plakken, en het niet kon laten nog ff wat reacties achter te laten, kzie wel hoe ik er morgen over denk.......en of een bepaald persoon weg blijft...![]()
quote:Op zondag 26 februari 2006 02:14 schreef APK het volgende:
Rot effe op!![]()
Tanja is verliefd op mij, ondanks -of waarschijnlijk wegens- jouw webcam!
ik heb niks te verbergen, je duidt op de klonentheorie van pc en mij toen die tijd neem ik aan...ga je gang jonge, pleur maar neer die shit, tis niks nieuws helaasquote:Op zondag 26 februari 2006 02:07 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Bang dat ik privé op FOK! zet?
Nee meissie, ik houd me aan mijn woord. Remember.....
Als de aanteigingen naar mij niet te erg worden zal ik niets van ons op FOK! zetten, maar ik ken mijn grensen ook.
En het valt allemaal nog wel mee. Ik zie geen reden om uitspraken van jouw hier te plaatsen.
En zal ik waarschijnlijk ook nooit doen.
"Zeg dit asjeblieft niet op FOK! he?.."
"Je weet het... FOK! en MSN houd ik gescheiden..."
Hoe vaak heb je het gevraagd, en ik het zelfde antwoord?
Ik verlaag me niet door iemand na te schoppen.... Maar zeg wel mijn zegje om mij te verdedigen.....
Hij ging nietquote:Op zondag 26 februari 2006 02:15 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
ken je die mop over LS die weg ging?
Teruglezen is ook een vakquote:Op zondag 26 februari 2006 02:15 schreef Gert het volgende:
Yo Tanja, vertel nou eindelijk eens over de lunch vanmiddag!
Heb je nog interessante dingen van Hummie gehoord?
Weet de rest dat je hier een topicreeks hebt?
Of hebben jullie afgesproken geen mededelingen te doen of zo?![]()
Dat kun je wel schudden denk ik. Maar als jij hem vanaf nu helemaal negeert, gaat voor hem de lol er ook wel af.quote:Op zondag 26 februari 2006 02:12 schreef tann het volgende:
.......en of een bepaald persoon weg blijft...![]()
Je moet het gewoon allemaal nog ff relativerenquote:Op zondag 26 februari 2006 02:12 schreef tann het volgende:
[..]
quote:
plaats maar, ben benieuwd!!!!!!!quote:Op zondag 26 februari 2006 02:09 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
KUT KUT KUT KUT !!!!!
Waarom beloof ik ook iets?!?!?!?!?!?
Nu had ik graag een quote uit MSN geplaatst........
quote:
Hij ging nietquote:Op zondag 26 februari 2006 02:15 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
ken je die mop over LS die weg ging?
quote:Op zondag 26 februari 2006 02:17 schreef Gert het volgende:
[..]echt? Ik dacht dat ik alles teruggelezen had..
doe es een linkie?![]()
kheb beide dingen al verteld, ergens als quote op coos en dat andere verwerkt in een quote op jeweetwelquote:Op zondag 26 februari 2006 02:15 schreef Gert het volgende:
Yo Tanja, vertel nou eindelijk eens over de lunch vanmiddag!
Heb je nog interessante dingen van Hummie gehoord?
Weet de rest dat je hier een topicreeks hebt?
Of hebben jullie afgesproken geen mededelingen te doen of zo?![]()
quote:Op zondag 26 februari 2006 02:18 schreef Annelies-G het volgende:
Manu ???tis dat mijn man 10 jaar jonger is als mij anders ???
![]()
![]()
strak planquote:Op zondag 26 februari 2006 02:17 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat kun je wel schudden denk ik. Maar als jij hem vanaf nu helemaal negeert, gaat voor hem de lol er ook wel af.
Nu nog in de praktijk uitvoeren.quote:
Ja ja, ik zei al dat ik geen privé op FOK! zet. Nu probeer je me uit te lokken om er wel iets neer te zetten, waarbij al mijn eerdere beloftes meteen de grond in worden geboord, omdat ik mijn woord niet houd.....quote:
Democratie sucks...quote:Op zondag 26 februari 2006 02:23 schreef Suikeroom het volgende:
Kunnen we het niet democratisch beslissen of LS nog in de topicreeks van tann mag posten? open een poll met die vraag en als iedereen gestemd heeft houdt LS zich gewoon aan de mening van de meerderheid, zoals dat hoort in een democratie.
deal?
Dan ben ik voor , iedereen mag posten waar ie wil toch ? of het nu een Tanja topic of wat dan ook , dat noemt men vrijheid van internetquote:Op zondag 26 februari 2006 02:23 schreef Suikeroom het volgende:
Kunnen we het niet democratisch beslissen of LS nog in de topicreeks van tann mag posten? open een poll met die vraag en als iedereen gestemd heeft houdt LS zich gewoon aan de mening van de meerderheid, zoals dat hoort in een democratie.
deal?
hehe ja het idee heeft misschien een iets te hoog D66 gehalte, maar democratie is ook de dictatuur van de meerderheid heh, zijn we nu weer in jouw straatje?quote:
Maar dat is makkie voor jou. Deed je tijdens BB5 ook al. Toen had je Hummie als beschermengel, en op FOK! is iedereen tegen mij.quote:
mn laatste reactie op deze looser, je bluft weer want je hebt nl niks!!!!niks nieuws en niks bijzonders, maar ach dis ook een manier he?quote:Op zondag 26 februari 2006 02:25 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ja ja, ik zei al dat ik geen privé op FOK! zet. Nu probeer je me uit te lokken om er wel iets neer te zetten, waarbij al mijn eerdere beloftes meteen de grond in worden geboord, omdat ik mijn woord niet houd.....
Helaas pindakaas (met gesloten dekseltje), dat soort trucjes trap ik niet in.....
ik ben helemaal niet voor of tegen jou, maar wel voor Tanja als user, dus moet je nu wel even rustig blijven.quote:Op zondag 26 februari 2006 02:29 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Maar dat is makkie voor jou. Deed je tijdens BB5 ook al. Toen had je Hummie als beschermengel, en op FOK! is iedereen tegen mij.
Dat is gewoon een inkoppertje, om jezelf niet eerlijk te openbaren, hoe je werkelijk bent en denkt.
LS ga ff in op mijn voorstel, en doe wat aan je mensenkennis, geen karikatuur van iemand maken en daar conclusies aan verbinden, dat zijn nog is inkoppertjesquote:Op zondag 26 februari 2006 02:29 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Maar dat is makkie voor jou. Deed je tijdens BB5 ook al. Toen had je Hummie als beschermengel, en op FOK! is iedereen tegen mij.
Dat is gewoon een inkoppertje, om jezelf niet eerlijk te openbaren, hoe je werkelijk bent en denkt.
Nu heb je een fout gemaakt!!quote:Op zondag 26 februari 2006 02:29 schreef tann het volgende:
[..]
mn laatste reactie op deze looser, je bluft weer want je hebt nl niks!!!!niks nieuws en niks bijzonders, maar ach dis ook een manier he?![]()
...neh...democratie is greatquote:Op zondag 26 februari 2006 02:28 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
hehe ja het idee heeft misschien een iets te hoog D66 gehalte, maar democratie is ook de dictatuur van de meerderheid heh, zijn we nu weer in jouw straatje?
Met mijn mensenkennis is niets mis mee, maar daarvoor ken je mij ook niet lang genoeg. En waarom hapt Tanja op mijn berichten? Zij weet ook dat ik NOOIT bluf.....quote:Op zondag 26 februari 2006 02:32 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
LS ga ff in op mijn voorstel, en doe wat aan je mensenkennis, geen karikatuur van iemand maken en daar conclusies aan verbinden, dat zijn nog is inkoppertjes![]()
maar ff concreet hebben we een deal of wat?
Leugenaar bluffer nah nah nah naaah nahquote:Op zondag 26 februari 2006 02:32 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Nu heb je een fout gemaakt!!
Hier ga ik dus ff een nachtje over slapen, want NIEMAND zegt dat ik bluf......
Jij zou moeten weten dat ik open en eerlijk ben, en nu zeggen dat ik bluf???
Denk dat je nu een foutje hebt gemaakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |