ja dat heeft ze gezegd idd, en daar bedoelt ze mee dat jij loopt te lullen, want in je email (zie vorige topic) zeg je heeel wat anders over Danielle (denk aan dejavu en verliefd en het druipt ervanaf) Draai nou niet alles om en tief ajb op, je zou hier toch niet meer komen.....hou deze topic schoonquote:Op zondag 26 februari 2006 00:42 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Nu loop je weer de boel te verdraaien. Danielle begon erover.
"Vind jij ook niet dat Tanja het wel heel erg opneemt voor APK?"
Ik zou er niet eens over begonnen zijn. Maar zijn taalgebruik zat haar ook niet lekker. Dus hebben we ff meningen uitgewisseld. (wat ik nog steeds geen roddelen en stoken noem).
Probeer nu niet gelijk te krijgen.... Danielle heeft duidelijk genoeg gezegd, dat er totaal geen sprake was van stoken en roddelen.
quote:Op zondag 26 februari 2006 00:44 schreef fashionably_late het volgende:
[..]
Maar wat is precies ontopic in dit topic?
Ontopic is, Tanja, schelden, meelopen, slijmen, in de grond trappen, kussen, zwaaien, geen eigen mening hebben, , en koffie drinken in de vroege morgenquote:Op zondag 26 februari 2006 00:58 schreef fashionably_late het volgende:
Oja... dit wilde ik nog vragen...
[..]
Misschien moet je meer nachtjes slapen, want je haalt alles uit het verband.quote:Op zondag 26 februari 2006 00:53 schreef tann het volgende:
[..]
ja dat heeft ze gezegd idd, en daar bedoelt ze mee dat jij loopt te lullen, want in je email (zie vorige topic) zeg je heeel wat anders over Danielle (denk aan dejavu en verliefd en het druipt ervanaf) Draai nou niet alles om en tief ajb op, je zou hier toch niet meer komen.....hou deze topic schoon![]()
Truste iedereen, kga er maar es een nachie over slapen![]()
Niet om lullig te doen maar ik wenste Tanja welterusten maar dat heb je ook gedelete? Btje kinderachtig hoorquote:Op zondag 26 februari 2006 01:03 schreef flugeltje het volgende:
SC en offtopic geblaat verwijderd
Nou zeg... ik geef aan dat de plaatjes in de OP van dit topic niet meer te zien zijn en dat is off topic geblaat??quote:Op zondag 26 februari 2006 01:03 schreef flugeltje het volgende:
SC en offtopic geblaat verwijderd
Ik zou als ik jou was maar eens stoppen met hier posten.quote:Op zondag 26 februari 2006 01:05 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Owjee, nu komen er natuurlijk 1000 berichtjes dat LS paranoia is...
Ze had mijn welterusten reactie aan Tanja ook gedelete, nou dat was wel ONtopic maargoed denk dat ze een beetje moe is ofzoquote:Op zondag 26 februari 2006 01:09 schreef fashionably_late het volgende:
[..]
Nou zeg... ik geef aan dat de plaatjes in de OP van dit topic niet meer te zien zijn en dat is off topic geblaat??
Wat een onzin.
DING DONGquote:Op zondag 26 februari 2006 00:42 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Nu loop je weer de boel te verdraaien. Danielle begon erover.
"Vind jij ook niet dat Tanja het wel heel erg opneemt voor APK?"
Ik zou er niet eens over begonnen zijn. Maar zijn taalgebruik zat haar ook niet lekker. Dus hebben we ff meningen uitgewisseld. (wat ik nog steeds geen roddelen en stoken noem).
Probeer nu niet gelijk te krijgen.... Danielle heeft duidelijk genoeg gezegd, dat er totaal geen sprake was van stoken en roddelen.
hij is een beetje paranoiaquote:Op zondag 26 februari 2006 01:09 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik zou als ik jou was maar eens stoppen met hier posten.
Je neemt de dingen veel te serieus.
Volgens mij is dit niet helemaal gezond voor jel
Allemaal APK z'n schuld, hij heeft Tan van LS afgepakt met z'n mooie kale hoofd.quote:Op zondag 26 februari 2006 01:11 schreef Sanne het volgende:
Ik begrijp nog steeds niet waar het tussen Tann en Lekker Simpel is misgegaan.![]()
Heb je BB5 niet gezien?quote:Op zondag 26 februari 2006 01:11 schreef Sanne het volgende:
Ik begrijp nog steeds niet waar het tussen Tann en Lekker Simpel is misgegaan.![]()
Ik wel.....quote:Op zondag 26 februari 2006 01:11 schreef Sanne het volgende:
Ik zie niemand jou aanvallen hier, maak je niet te druk.quote:Op zondag 26 februari 2006 01:18 schreef DanielleNaomi het volgende:
bij de weg.......
ik kan wel voor mezelf praten, dus voordat iemand weer voor mij praat
als iemand me wil bereiken kan per email , msn laat ik voorlopig ook wat het was heb ff genoeg van alles ,
Krijg nu sterk de indruk dat mij de schuld in mijn schoenen word geschoven en daar pas ik voor.
Trusten allemaal
Geloof niet dat iemand jou de schuld in schoenen wil schuiven hoor. Kop op en lajeniegekmakuhquote:Op zondag 26 februari 2006 01:18 schreef DanielleNaomi het volgende:
bij de weg.......
ik kan wel voor mezelf praten, dus voordat iemand weer voor mij praat
als iemand me wil bereiken kan per email , msn laat ik voorlopig ook wat het was heb ff genoeg van alles ,
Krijg nu sterk de indruk dat mij de schuld in mijn schoenen word geschoven en daar pas ik voor.
Trusten allemaal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |