abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † zondag 26 februari 2006 @ 00:49:16 #1
135486 Manu82
How you doin'?
pi_35498263
De meest succesvolle topicreeks wat betreft BB5-bewoners krijgt hier het vervolg in deeltje 46

Voorgaande delen

01, 02 , 03, 04, 05, 06, 07, 08, 09, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45

Caps given by Tanja, made by a FOK!ker

Tanja fansite

http://www.bb-tanja.nl

Site van Joscelyn

http://www.joscelynsavanna.nl

Inmiddels kun je ook elke dag aan Tanja vragen wat ze die dag eet en kun je daar je eetpatroon op afstemmen.

In dit topic wordt SC en onzinnig rellen niet gewaardeerd.
Some memories are best forgotten
Room 23
pi_35498391
quote:
Op zondag 26 februari 2006 00:42 schreef LekkerSimpel het volgende:

[..]

Nu loop je weer de boel te verdraaien. Danielle begon erover.

"Vind jij ook niet dat Tanja het wel heel erg opneemt voor APK?"

Ik zou er niet eens over begonnen zijn. Maar zijn taalgebruik zat haar ook niet lekker. Dus hebben we ff meningen uitgewisseld. (wat ik nog steeds geen roddelen en stoken noem).

Probeer nu niet gelijk te krijgen.... Danielle heeft duidelijk genoeg gezegd, dat er totaal geen sprake was van stoken en roddelen.
ja dat heeft ze gezegd idd, en daar bedoelt ze mee dat jij loopt te lullen, want in je email (zie vorige topic) zeg je heeel wat anders over Danielle (denk aan dejavu en verliefd en het druipt ervanaf) Draai nou niet alles om en tief ajb op, je zou hier toch niet meer komen.....hou deze topic schoon

Truste iedereen, kga er maar es een nachie over slapen
pi_35498435
We gaan dus door!
Hoop dat Tann na een nachtje slapen haar mening herziet.
Hoewel dat in BB ook niet gauw gebeurde!
Zullen we weer een tekening voor haar maken?
Of een ander kunstwerkje?
pi_35498492
Oja... dit wilde ik nog vragen...
quote:
Op zondag 26 februari 2006 00:44 schreef fashionably_late het volgende:

[..]

Maar wat is precies ontopic in dit topic?
Maak je niet druk! Morgen is vandaag al weer gisteren....
pi_35498539
quote:
Op zondag 26 februari 2006 00:58 schreef fashionably_late het volgende:
Oja... dit wilde ik nog vragen...
[..]
Ontopic is, Tanja, schelden, meelopen, slijmen, in de grond trappen, kussen, zwaaien, geen eigen mening hebben, , en koffie drinken in de vroege morgen
Annelies van de pies, ik moet al piesen als ik nies
  zondag 26 februari 2006 @ 01:01:52 #6
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_35498576
hehe ik heb deel 45 ff terug gelezen, jammer dat tann weg gaat, maar ja de algehele sfeer was al niet meer zo best hier I guess, veel gebakken lucht oftewel virtuele bullshit.. oude koeien, en ellenlange welles nietes discussies wat zelfs zware kost was voor mierenneukers.. ik vond het trouwens wel leuk om tann is van deze kant te zien.. maar ik vind fok tog wel een eigenaardig forum met een hoop users met een grote fantasie, althans in deze topicreeks..

oh ja en alle speculaties over mij vond ik zeer grappig, ik zou die logs van ls en tann welles over mij willen lezen

doei!
de wereld is weer plat ja, op je bolle bips na
  zondag 26 februari 2006 @ 01:03:38 #7
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_35498608
SC en offtopic geblaat verwijderd
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_35498639
quote:
Op zondag 26 februari 2006 00:53 schreef tann het volgende:

[..]

ja dat heeft ze gezegd idd, en daar bedoelt ze mee dat jij loopt te lullen, want in je email (zie vorige topic) zeg je heeel wat anders over Danielle (denk aan dejavu en verliefd en het druipt ervanaf) Draai nou niet alles om en tief ajb op, je zou hier toch niet meer komen.....hou deze topic schoon

Truste iedereen, kga er maar es een nachie over slapen
Misschien moet je meer nachtjes slapen, want je haalt alles uit het verband.
Ze was wel degelijk van mening, dat jij het voor iemand opnam/opneemt, die jou en anderen genadeloos beledigde en kwetst.

Dat heeft ze zelf geschreven in vorig topic. Maar onderken ook eens een keer, dat je niet altijd gelijk kan hebben. Als ik iets verkeerd zeg/schrijf of intrepeteer, dan bied ik mijn excuses ervoor aan en geef mijn fout toe.
Doe eens stoer en zet je over je principes heen, dat jij altijd gelijk hebt, dat je hebt gezegd, dat ik roddelde en stookte bij jouw webmaster.
Die nota-bene zelf heeft gepost, dat er van roddelen en stoken geen sprake was.

Dus laat dit gewoon met rust. Want ben niet bepaald gecharmeerd meer van al die dingen die we hebben besproken. Geloof zeker 75% niet meer. Want jij draait alles naar je eigen straatje toe.

En denk dat je vanmiddag ook wel op je vingers bent getikt door Hummie (talpa). En dan is die faker van de Chantal-date, wel een gemakkelijk excuus om te zeggen dat je niet meer op FOK! komt.

Je hebt natuurlijk je contract nog doorlopen, en je valt lieve Josti hier te veel aan, en ze hebben je waarschijnlijk op de kleine lettertjes gewezen....

Owjee, nu komen er natuurlijk 1000 berichtjes dat LS paranoia is...
  Moderator zondag 26 februari 2006 @ 01:06:17 #9
18653 crew  D.
pi_35498665
edit: laat maar, slechte modacties vandaag
  zondag 26 februari 2006 @ 01:07:31 #10
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_35498693
quote:
Op zondag 26 februari 2006 01:03 schreef flugeltje het volgende:
Niet om lullig te doen maar ik wenste Tanja welterusten maar dat heb je ook gedelete? Btje kinderachtig hoor
Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
pi_35498703
Slachtoffers van ..............................

Ik noem geen namen meer.....................
pi_35498739
quote:
Op zondag 26 februari 2006 01:03 schreef flugeltje het volgende:
Nou zeg... ik geef aan dat de plaatjes in de OP van dit topic niet meer te zien zijn en dat is off topic geblaat??

Wat een onzin.
Maak je niet druk! Morgen is vandaag al weer gisteren....
  zondag 26 februari 2006 @ 01:09:28 #13
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_35498741
quote:
Op zondag 26 februari 2006 01:05 schreef LekkerSimpel het volgende:

[..]
Owjee, nu komen er natuurlijk 1000 berichtjes dat LS paranoia is...
Ik zou als ik jou was maar eens stoppen met hier posten.
Je neemt de dingen veel te serieus.
Volgens mij is dit niet helemaal gezond voor jel
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  zondag 26 februari 2006 @ 01:09:52 #14
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_35498750
quote:
Op zondag 26 februari 2006 01:09 schreef fashionably_late het volgende:

[..]

Nou zeg... ik geef aan dat de plaatjes in de OP van dit topic niet meer te zien zijn en dat is off topic geblaat??

Wat een onzin.
Ze had mijn welterusten reactie aan Tanja ook gedelete, nou dat was wel ONtopic maargoed denk dat ze een beetje moe is ofzo
Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
pi_35498759
quote:
Op zondag 26 februari 2006 00:42 schreef LekkerSimpel het volgende:

[..]

Nu loop je weer de boel te verdraaien. Danielle begon erover.

"Vind jij ook niet dat Tanja het wel heel erg opneemt voor APK?"

Ik zou er niet eens over begonnen zijn. Maar zijn taalgebruik zat haar ook niet lekker. Dus hebben we ff meningen uitgewisseld. (wat ik nog steeds geen roddelen en stoken noem).

Probeer nu niet gelijk te krijgen.... Danielle heeft duidelijk genoeg gezegd, dat er totaal geen sprake was van stoken en roddelen.
DING DONG
Ik ben erover begonnen ja , Ik zei wat een gedoe van de week op fok omdat ik een aanvaring gehad had met APK en dat ik verder zijn negatieve gedoe en dat agressieve negeerde en er niet meer op in ga omdat zoiets geen zin heeft en ik inderdaad niet goed omkan gaan met mensen die zo agressief en negatief poste
Maar dat Tann het wel kon vinden met APK , ik heb niet gezegd zoals jij het zei "Vind jij ook niet dat Tanja het wel heel erg opneemt voor APK?"
ALs antwoord van jou kwam daarop dat er wel meer mensen dat hebben met iemand die er stoer uitzien zoals hij op zijn foto's en een grote mond hebben en mijn antwoord was daarop , dat ik dus totaal niet hou van mensen met kale hoofden sorry APK slechte herineringen aan iemand met een kaal hoofd en zo'n grove taal gebruik.

waarom moet ik mezelf toch verantwoorden

Ik ga slapen
Tuurlijk. waar een wil is, is een weg. Helaas zijn er op de mijne wegwerkzaamheden.
pi_35498783
Hoi

Moet ik nog teruglezen of kan ik zo mee??
  Moderator zondag 26 februari 2006 @ 01:11:31 #17
18653 crew  D.
pi_35498784
quote:
Op zondag 26 februari 2006 01:09 schreef mazaru het volgende:

[..]

Ik zou als ik jou was maar eens stoppen met hier posten.
Je neemt de dingen veel te serieus.
Volgens mij is dit niet helemaal gezond voor jel
hij is een beetje paranoia
  zondag 26 februari 2006 @ 01:11:38 #18
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_35498789
Ik begrijp nog steeds niet waar het tussen Tann en Lekker Simpel is misgegaan.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_35498900
quote:
Op zondag 26 februari 2006 01:11 schreef Sanne het volgende:
Allemaal APK z'n schuld, hij heeft Tan van LS afgepakt met z'n mooie kale hoofd.
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
pi_35498927
Tann, was het leuk vandaag?? Wart heb je gedaan?? Heb je Linda nog die kus van mij gegeven?? En die kus van Gert voor Dido? Doe 's effe vertellen!!
  Moderator zondag 26 februari 2006 @ 01:17:05 #21
18653 crew  D.
pi_35498929
quote:
Heb je BB5 niet gezien?
Tanja is psycho

En dan hebben we het over LS niet eens gehad
pi_35498935
quote:
Ik wel.....
pi_35498972
bij de weg.......

ik kan wel voor mezelf praten, dus voordat iemand weer voor mij praat

als iemand me wil bereiken kan per email , msn laat ik voorlopig ook wat het was heb ff genoeg van alles ,
Krijg nu sterk de indruk dat mij de schuld in mijn schoenen word geschoven en daar pas ik voor.

Trusten allemaal
Tuurlijk. waar een wil is, is een weg. Helaas zijn er op de mijne wegwerkzaamheden.
pi_35499033
quote:
Op zondag 26 februari 2006 01:18 schreef DanielleNaomi het volgende:
bij de weg.......

als iemand me wil bereiken kan per email , msn laat ik voorlopig ook wat het was heb ff genoeg van alles ,
Krijg nu sterk de indruk dat mij de schuld in mijn schoenen word geschoven en daar pas ik voor.

Trusten allemaal
Ik zie niemand jou aanvallen hier, maak je niet te druk.

Slaap lekker.
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
pi_35499087
quote:
Op zondag 26 februari 2006 01:18 schreef DanielleNaomi het volgende:
bij de weg.......

Trusten allemaal
Geloof niet dat iemand jou de schuld in schoenen wil schuiven hoor. Kop op en lajeniegekmakuh
Zoek in jezelf naar je eigen fouten en zoek in de ander naar het goede.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')