quote:Op zondag 26 februari 2006 00:00 schreef Pinball het volgende:
[..]
![]()
Peter bleek freak en is geband, LS idem en is geblokkeerd.
Uiteindelijk doe jij het nog niet zo slecht als Tanja-fan.![]()
Neehoorquote:
volgens mij was Tanja daarom chagrijnig, we hadden het vanmiddag al over de gevolgen geloof ikquote:Op zondag 26 februari 2006 00:00 schreef Gert het volgende:
Tanja, wil je ook geen verslagje meer posten van de lunch vanmiddag?![]()
Leest jong-D66 hier mee?![]()
Sommige mensen zijn wel VERSTANDIG kan je van de meeste herzenloze figuren hier niet zeggen truste LSquote:
LS heeft geen ban... LS heeft zichzelf gediskwalificeerdquote:
quote:
quote:
Waarom zie ik dan nog een LS?quote:Op zondag 26 februari 2006 00:06 schreef Manu82 het volgende:
[..]maar hij had zelf aangegeven aan dat hij weg wilde blijven uit dit topic
K I S S I N G ???quote:
Natuurlijk, ik wil ook niet ècht dat ze stopt.quote:
Waarom zou ik een ban moeten krijgen? Heb nergens een doodverwensing, enge ziektes aan iemand toegewent of andere groffe taal gebruikt. Ik heb me alleen maar verdedigd in valse beschuldigingen. Denk eerder dat er een paar MODS mogen opstappen, want die dienen objectief te blijven. Maar er waren een paar die toch uitspraken deden die niet bepaald "MOD-waardig" waren.quote:Op zondag 26 februari 2006 00:04 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
NeehoorStaat iig niets in het Bantopic
Die APK toch, vanmiddag zat hij er al met iemand andersquote:
Ik vind het een beetje ziekquote:Op zondag 26 februari 2006 00:08 schreef Lady-SNAKE het volgende:
[..]
Deze LS is nu weg...truste bedankt voor het lachen!![]()
Is het niet zo dat een modje neutraal moet zijn ??quote:Op zondag 26 februari 2006 00:05 schreef flugeltje het volgende:
[..]
LS heeft geen ban... LS heeft zichzelf gediskwalificeerd
Te laat ga nu weg... Wees niet treurig kom een andere keer wel weer kreten strooien..quote:Op zondag 26 februari 2006 00:08 schreef Pinball het volgende:
[..]
Natuurlijk, ik wil ook niet ècht dat ze stopt.
Maak dat para eendje maar es wijsquote:
Neehee.. jij bent LB.quote:
Vermaak heet dat..... daar is dit het toch ook voor of ben jij hier omdat het moet? *opgelost*quote:
quote:Op zondag 26 februari 2006 00:09 schreef LekkerSimpel het volgende:
Waarom zou ik een ban moeten krijgen? Heb nergens een doodverwensing, enge ziektes aan iemand toegewent of andere groffe taal gebruikt.
quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 02:29 schreef LekkerSimpel het volgende:
Het stuk slecht nageboorte, doe jij eens een keer normaal man, of ga eens langzaam en zeer pijnlijk dood.
Dat die greppelhoer van een moeder van jouw je bevalling heeft overleefd.
Walgelijk mannetje dat je bent.
quote:Op zondag 26 februari 2006 00:09 schreef LekkerSimpel het volgende:
Denk eerder dat er een paar MODS mogen opstappen, want die dienen objectief te blijven. Maar er waren een paar die toch uitspraken deden die niet bepaald "MOD-waardig" waren.
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:58 schreef katja31 het volgende:
[..]
als het dan maar niet over mij gaat jolly jumper![]()
![]()
quote:Op zondag 26 februari 2006 00:10 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Is het niet zo dat een modje neutraal moet zijn ??
geen aanval, gewoon een vraag , voor er gezeik komt hehehehe
Op zo een treurige dag zeker...quote:
San, jij weet toch hoe je een mirror van een website moet maken?quote:
Mods zijn in de eerste plaats gewoon users... Ze mogen zelfs een mening hebbenquote:Op zondag 26 februari 2006 00:10 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Is het niet zo dat een modje neutraal moet zijn ??
geen aanval, gewoon een vraag , voor er gezeik komt hehehehe
quote:Op zondag 26 februari 2006 00:09 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Die APK toch, vanmiddag zat hij er al met iemand anders
Helaasquote:Op zondag 26 februari 2006 00:20 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Mods zijn in de eerste plaats gewoon users... Ze mogen zelfs een mening hebben
Ik dacht eerst dat het bots warenquote:Op zondag 26 februari 2006 00:20 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Je icon doet het weer.quote:
uhuh...quote:
quote:Op zondag 26 februari 2006 00:22 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat het bots waren![]()
Maargoed, iig hoop ik nogmaals dat Tanja terugkomt, vond dr echt leuk, zelfs nog leuker dan in BB5
Éentje.quote:Op zondag 26 februari 2006 00:20 schreef flugeltje het volgende:
[..]
quote:Op zondag 26 februari 2006 00:24 schreef fashionably_late het volgende:
[..]
uhuh...![]()
Maar APK heeft me uit zijn boom gefikkerd...![]()
Daar heb ik TERECHT een ban voor gehad en heb APK er mijn excuses voor aangeboden. Dus dit zijn ouwe koeien.quote:
Dat méén je niet......quote:
Nah... OK als jij mij dan snel even slome MAVO muts noemt...voordat broeder Gert dat doet... kunnen wij misschien even een boom in?quote:
nog even wil ik hier op reageren om LS in te laten zien hoe dom hij is: Nog veel erger vind ik dat diegene dan ook nog es met mijn webmaster gaat roddelen en haar tegen me opsteekt, LS hier staat JIJ (diegene) ....gaat roddelen met de webmaster , met als doel dus haar tegen mij op te steken...er staat niet dat mn webmaster roddelt...ik haalde danielle erbij omdat JIJ haar in JOUW mening betrok betr. APK in JOUW mail, wat dus weer gelogen blijkt te zijn...sweet dreams LS toedeloequote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:44 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
AMEN
En de rest geloven jullie maar van Tanja, want dat boeit me helemaal niet. Ging mij erom dat ze in haar pleidooi Danielle erbij haalde, dat er werd gestookt en geroddeld, en die bevestiging hebben jullie nu, dat daar totaal geen sprake van was.
Hier is je mirror.quote:Op zondag 26 februari 2006 00:20 schreef APK het volgende:
[..]
San, jij weet toch hoe je een mirror van een website moet maken?
Kun je mijn 15 minutes of fame op een CD-tje branden?![]()
Tan: Die zoen voor San was gewoon op haar wang hoor. Dat je er niets over denkt.![]()
Te laat!quote:Op zondag 26 februari 2006 00:28 schreef fashionably_late het volgende:
[..]
Nah... OK als jij mij dan snel even slome MAVO muts noemt...voordat broeder Gert dat doet... kunnen wij misschien even een boom in?
Omdat het andere lekkertje in HBB ineens lid van de paus is gewordenquote:Op zondag 26 februari 2006 00:27 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat méén je niet......![]()
Waarom wil elke goedkope snol vanavond ineens gepakt worden door APK?
en JA ik ben jaloers.![]()
quote:Op zondag 26 februari 2006 00:28 schreef tann het volgende:
[..]
nog even wil ik hier op reageren om LS in te laten zien hoe dom hij is: Nog veel erger vind ik dat diegene dan ook nog es met mijn webmaster gaat roddelen en haar tegen me opsteekt, LS hier staat JIJ (diegene) ....gaat roddelen met de webmaster , met als doel dus haar tegen mij op te steken...er staat niet dat mn webmaster roddelt...ik haalde danielle erbij omdat JIJ haar in JOUW mening betrok betr. APK in JOUW mail, wat dus weer gelogen blijkt te zijn...sweet dreams LS toedeloe![]()
AMEN
APK is zojuist gepromoveerd tot alphamale in dit topic...quote:Op zondag 26 februari 2006 00:27 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat méén je niet......![]()
Waarom wil elke goedkope snol vanavond ineens gepakt worden door APK?
en JA ik ben jaloers.![]()
Laat Jappie het maar niet horenquote:Op zondag 26 februari 2006 00:30 schreef fashionably_late het volgende:
[..]
APK is zojuist gepromoveerd tot alphamale in dit topic...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |