Logisch tochquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 02:21 schreef Peter6000 het volgende:
ze stopten om 02:13
daarna gingen ze overleggen op wat voor manier ze de setting zouden achterlaten
nu is het 02:20, en nog steeds is de volgende ploeg niet begonnen.
This is TV, man.quote:
"Ik weet ook niet waarom ik dat doe"quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 02:25 schreef scanman01 het volgende:
Lullig trouwens dat Lieske net perongeluk Joost ook wakker maakte
Zou ik zelf wel doen denk ikquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 02:24 schreef scanman01 het volgende:
Logisch toch.. Die komen net uit bed. Dan sprint je niet meteen die kamer in lijkt me.
Bedankt.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 02:24 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Ze mogen naar de wcEn ze hebben 2 uur gewerkt na de pauze, die groep heeft dus 4 uur gewerkt waarvan Joost 2 uur en Lieske 2 uur.
Ga jij maar een ander vervelen met die kutkinderen van je.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 02:23 schreef snakelady het volgende:
En jongen, heb geen zin om hier midden in de nacht te gaan bekvechten met je dus pleur op en ga een ander vervelen.![]()
hihi, ik vond het wel leuk, maar Joost niet zo, ow waarschijnlijk daarom dusquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 02:25 schreef scanman01 het volgende:
Lullig trouwens dat Lieske net perongeluk Joost ook wakker maakte
Stoer hoor, voel je je nou zeker wel het mannetje of niet??quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 02:27 schreef APK het volgende:
[..]
Ga jij maar een ander vervelen met die kutkinderen van je.
Al die ramptoeristmoeders in dit topic maken het bijlezen alleen maar moeilijker met het gelul over hun eigen bevalling.
Ik hoop dat alle zwangere zeurwijven in dit topic een bevalling van minstens drie dagen krijgen.![]()
Deze heeft al zoveel honderd posts zie ik net.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 02:12 schreef LekkerSimpel het volgende:
Is er geen MOD meer wakker, of zijn die nu ook al selectief in hun regels?Andere topic was eerder
Ga ff ergens anders elkaar zieken johquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 02:27 schreef APK het volgende:
[..]
Al die ramptoeristmoeders in dit topic maken het bijlezen alleen maar moeilijker met het gelul over hun eigen bevalling.
Ik hoop dat alle zwangere zeurwijven in dit topic een bevalling van minstens drie dagen krijgen.![]()
Voordat mensen gaan denken dat dat de norm is....quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 02:12 schreef snakelady het volgende:
[..]
hahaha, dat geluk heb ik ook, na'ja na 3 dagen sliep ze door.
Nou!quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 02:26 schreef Jane het volgende:
Schiet op mensen!
Denk eerder dat hij niet aan zijn trekken komt en dat hier moet afreageren.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 02:28 schreef snakelady het volgende:
[..]
Stoer hoor, voel je je nou zeker wel het mannetje of niet??![]()
Het stuk slecht nageboorte, doe jij eens een keer normaal man, of ga eens langzaam en zeer pijnlijk dood.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 02:27 schreef APK het volgende:
[..]
Ja ik vind het ook een beetje raar. Snap wel dat ze ff wakker willen worden, maar om t werk zolang stil te laten liggenquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 02:26 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Zou ik zelf wel doen denk ik
Omdat het toch maar voor 3 uurtjes is.
Het staat nu al een kwartier stil
Pas maar op,je praat over baby's daar kunnen sommige hier nite tegen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 02:29 schreef avonne het volgende:
[..]
Voordat mensen gaan denken dat dat de norm is....
Mijn oudste sliep na 3 weken door, en raakte toen prompt ondervoed omdat hij te weinig voeding kreeg (8 uur tussen 2 voedingen), waardoor hij te weinig energie had om goed te drinken, en vervolgens weer te weinig binnen kreeg, circeltje rond, en een neerwaartse spiraal.
Hij viel in een week tijd 250 gram af en kon niet eens meer zijn armpjes optillen, zo versuft.
Ik moest hem daarom de eerste week voortdurend voeden (elke druppel telt dan) en tot hij 12 weken oud was elke nacht wakker maken om extra te voeden.
No offense, maar... het kan dus wel fout gaan.
Mijn oudste begon met 4860 gramquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 02:29 schreef avonne het volgende:
[..]
Voordat mensen gaan denken dat dat de norm is....
Mijn oudste sliep na 3 weken door, en raakte toen prompt ondervoed omdat hij te weinig voeding kreeg (8 uur tussen 2 voedingen), waardoor hij te weinig energie had om goed te drinken, en vervolgens weer te weinig binnen kreeg, circeltje rond, en een neerwaartse spiraal.
Hij viel in een week tijd 250 gram af en kon niet eens meer zijn armpjes optillen, zo versuft.
Ik moest hem daarom de eerste week voortdurend voeden (elke druppel telt dan) en tot hij 12 weken oud was elke nacht wakker maken om extra te voeden.
No offense, maar... het kan dus wel fout gaan.
ik dacht er net aan .quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 02:30 schreef Jane het volgende:
Mensen, er liggen nog 3 miljoen bonen te wachten om gesorteerd te worden.
en mais
zo wat een taaal, ik had je vrij hoog staan, maar het niveau zakt..quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 02:29 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Het stuk slecht nageboorte, doe jij eens een keer normaal man, of ga eens langzaam en zeer pijnlijk dood.
Dat die greppelhoer van een moeder van jouw je bevalling heeft overleefd.
Walgelijk mannetje dat je bent.
Jesus wat triestquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 02:27 schreef APK het volgende:
[..]
Of juist wel.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 02:30 schreef scanman01 het volgende:
Ik heb trouwens al meerdere keren mensen gehoord over rurklachten. Ook niet echt goed over nagedacht door BB.
hahaha, Wat een verschil zeg, Demi was 2830 gram.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 02:31 schreef area51 het volgende:
[..]
Mijn oudste begon met 4860 gram. Ik had geen baby, ik had meteen een kind
![]()
Volgens mij hoorde ik net al een beter plan door een van de bewoners. Iemand zei dat één van hen gewoon een kwartier voor einde alvast de andere groep wakker moet gaan maken.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 02:26 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Zou ik zelf wel doen denk ik
Omdat het toch maar voor 3 uurtjes is.
Het staat nu al een kwartier stil
Die gaat het niet trekken, hoor. Nog 3 dagen bonen rapen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 02:31 schreef scanman01 het volgende:
Volgens mij is Chantal een beetje kapot.
[afbeelding]
Cool getal.quote:
quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 02:31 schreef Kimske het volgende:
[..]
zo wat een taaal, ik had je vrij hoog staan, maar het niveau zakt..
en erwten!quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 02:30 schreef Jane het volgende:
Mensen, er liggen nog 3 miljoen bonen te wachten om gesorteerd te worden.
en mais
alleen Menno mag dat niet.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 02:32 schreef wickie het volgende:
Hmmm wat ik me toch afvraag, ze moechten toch niet meer met die rare hoofddoekjes oplopen na dat hele Menno debakel??
lukt niet helemaal.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 02:33 schreef Peter6000 het volgende:
Ik dacht dat ze hadden besloten zo min mogelijk met elkaar te communiceren tijdens de wissel trouwens![]()
Iets te grof misschien maar wel een puntquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 02:31 schreef PC eend het volgende:
[..]
Jesus wat triest
Doe es ff normaal man
Het is gewoon onverantwoordquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 02:30 schreef scanman01 het volgende:
Ik heb trouwens al meerdere keren mensen gehoord over rurklachten. Ook niet echt goed over nagedacht door BB.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |