Start een actie, dit kan écht niet!quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 02:04 schreef wickie het volgende:
Volgens de werkvoorschriften zouden ze niet staand mogen werken en stoelen die ergonomisch goedgekeurd zijn moeten krijgen. Dan zouden ze langere blokken kunnen werken, waardoor ze meer slapen waardoor ze beter rusten waardoor ze harder werken.
Liefst in het bijzijn van een kampbewaker met grote laarzen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 02:03 schreef scanman01 het volgende:
Chantal kruipend over de grond. Dat zie ik dan wel weer graag
[afbeelding]
Meppen, schelden aan haren trekken, minimaalquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 02:06 schreef Gert het volgende:
[..]
Ah, dus ik kom op het goede moment binnenvallen.![]()
Wat voor spectaculairs gaat die wissel opleveren?
Op zich is dat toch niet zo bizar. Veel vrouwen hebben ook een man thuis die het af en toe (of zelfs vaker) van hun overneemt. Die 'man' is Dido in dit geval.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 02:03 schreef APK het volgende:
[..]
Bizar inderdaad, dat Dido dat moet doen.
Eindelijk.quote:
Groep 1 gaat zien dat Groep 2 hun zakjes met 'gele bonen' (mais) weer heeft leeggegooid, na al hun harde werk.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 02:06 schreef Gert het volgende:
[..]
Verhip, dat scheelt inderdaad niet veel.quote:
Ja, maar die hebben normaliter ook een partner (of familie) die ze in de eerste week helpen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 02:03 schreef snakelady het volgende:
[..]
Dat snap ik idd ook niet, waarom doet Dido dat nu nog??
Mensen die thuis zijn bevallen doen het toch ook zelf.![]()
Ja ok, om af en toe te helpen, maar toch zeker wel minder als dat Dido doet, tenminste zo komt het over.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 02:06 schreef Day het volgende:
[..]
Ja, maar die hebben normaliter ook een partner (of familie) die ze in de eerste week helpen.
En Dido mag dus 's nachts 1 ronde overslaan, zodat ze 6 uur kan slapen i.p.v. 3.
Precies, dat halen ze nooooooooit.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 02:08 schreef avonne het volgende:
[..]
Verhip, dat scheelt inderdaad niet veel.
Waarom kies ik altijd het topic dat dubbel isquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 02:08 schreef LekkerSimpel het volgende:
Slotje, andere was eerder kijk maar naar topicnummer
Zo hoort 't.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 02:09 schreef Wup het volgende:
Arcee, tof zo een linkje naar vorige topic
lees nu pas je laatste zin.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 02:09 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ja ok, om af en toe te helpen, maar toch zeker wel minder als dat Dido doet, tenminste zo komt het over.
De tafelpoten kunnen ze verstellen, er zitten doppen onder die je kan uitdraaien en de tafel hoger kan zettenquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 02:04 schreef wickie het volgende:
Die mensen hebben aan het einde van de week geen rug meer over. Lieske is de enigste die een juiste werkhouding kan hebben met de hoogte van de tafel.
En als Chantal zou gaan zitten zit ze nog te laag, Roel heeft het aan het begin aangeboden aan Chantal om te gaan zitten. Wat ik niet snap is dat ie Ingrid niet even laat zitten want die is weer veelste groot voor de tafel.
Volgens de werkvoorschriften zouden ze niet staand mogen werken en stoelen die ergonomisch goedgekeurd zijn moeten krijgen. Dan zouden ze langere blokken kunnen werken, waardoor ze meer slapen waardoor ze beter rusten waardoor ze harder werken.
Klote zeg, maar 2 uurtjes slaap.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 02:09 schreef Peter6000 het volgende:
De andere groep is nog niet wakker, zo te zien
Dan zien ze dat de hun moeizaam gesorteerde zakjes met "gele boontjes" (quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 02:06 schreef Gert het volgende:
[..]
Dido helpt alleen 's nachts hoor, bij het voeden en luier verschonen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 02:09 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ja ok, om af en toe te helpen, maar toch zeker wel minder als dat Dido doet, tenminste zo komt het over.
Gelukkig heb ik alleen maar kinderen die meteen van 11 tot 6 doorsliepen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 02:09 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ja, maar ik kreeg de indruk dat Dido alle luiers moest verschonen toen Dido zei dat de hele baby onder de stront zat.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 02:08 schreef scanman01 het volgende:
Op zich is dat toch niet zo bizar. Veel vrouwen hebben ook een man thuis die het af en toe (of zelfs vaker) van hun overneemt. Die 'man' is Dido in dit geval.
O ja.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 02:08 schreef Jane het volgende:
[..]
Groep 1 gaat zien dat Groep 2 hun zakjes met 'gele bonen' (mais) weer heeft leeggegooid, na al hun harde werk.
Ze mogen van BB niets zeggen... Dat op zich gaat waarschijnlijk wel weer vreembde blikken en ongemakklijke stiltes opleveren.. Omdat ze bij voorbaat de andere groep al als dom beschouwen!!quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 02:09 schreef Cuaderno het volgende:
muziek uit, streams aan, kom maar op met de actie (zal wel weer met een sisser aflopen zoals altijd)
En Tanja heeft toch ook niet geklaagd toen Dido zich verslapen had?quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 02:08 schreef Day het volgende:
[..]
Ja, maar die hebben normaliter ook een partner (of familie) die ze in de eerste week helpen.
En Dido mag dus 's nachts 1 ronde overslaan, zodat ze 6 uur kan slapen i.p.v. 3.
ga dat ff roepen dan!quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 02:10 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
De tafelpoten kunnen ze verstellen, er zitten doppen onder die je kan uitdraaien en de tafel hoger kan zetten![]()
ik hoop het zo, maar vrewacht van niet, dat zou te leuk zijn.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 02:10 schreef Rica het volgende:
[..]
Dan zien ze dat de hun moeizaam gesorteerde zakjes met "gele boontjes" () zijn leeggegooid.
Als het een beetje meezit gaat Rob ze direct met zijn been te lijf.
Wat eigenlijk niet uitmaakt, toch?quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 02:10 schreef Rica het volgende:
Dan zien ze dat de hun moeizaam gesorteerde zakjes met "gele boontjes" () zijn leeggegooid.
"Zijn jullie nou helemaal BELAZERD???quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 02:10 schreef Rica het volgende:
Als het een beetje meezit gaat Rob ze direct met zijn been te lijf.
En je kunt kratten op elkaar stapelen tot een goede zithoogte.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 02:10 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
De tafelpoten kunnen ze verstellen, er zitten doppen onder die je kan uitdraaien en de tafel hoger kan zetten![]()
En je kunt kratten op elkaar stapelen tot een goede zithoogte.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 02:10 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Arcee was eerder, kijk maar naar zijn user-nummer.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 02:08 schreef LekkerSimpel het volgende:
Slotje, andere was eerder kijk maar naar topicnummer
Nee ik bedoel het niet zo, laat ze maar lekker zwoegen alsof mij het iets kan boeien, maar BB houdt zich bij Tanja correct aan de voorschriften, en hier niet.quote:
hahaha, dat geluk heb ik ook, na'ja na 3 dagen sliep ze door.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 02:10 schreef area51 het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik alleen maar kinderen die meteen van 11 tot 6 doorsliepen.
quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 02:12 schreef APK het volgende:
[..]
Arcee was eerder, kijk maar naar zijn user-nummer.
Dat mag niet dacht ikquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 02:12 schreef BlaBlub het volgende:
Moet er niet alvast 1 iemand de anderen wakker gaan maken?
ik zag het later idd, vandaar mijn reactie daarop.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 02:10 schreef Day het volgende:
[..]
Dido helpt alleen 's nachts hoor, bij het voeden en luier verschonen.
Zaterdagnacht heeft Dido helemaal niet geholpen (hoorde de wekker niet en kwam te laat) en dat vond Tanja niet erg. Daarbij komt dat ze het ook leuk vindt om te doen, ze ziet het als een soort van stage en ze vindt Joss een schatje.
Volgens mij doen onze Tan en Died dat gewoon samen. Net als man en vrouw, zoals al werd gesuggereerd.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 02:11 schreef APK het volgende:
[..]
Ja, maar ik kreeg de indruk dat Dido alle luiers moest verschonen toen Dido zei dat de hele baby onder de stront zat.
(Een paar dagen geleden, was uit een verslag van -ik geloof- Gert.)
Jammer maar helaasquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 02:12 schreef LekkerSimpel het volgende:
Is er geen MOD meer wakker, of zijn die nu ook al selectief in hun regels?Andere topic was eerder
quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 02:11 schreef Jane het volgende:
[..]
"Zijn jullie nou helemaal BELAZERD???Me BONEN!!!
"
Heb ik ook een keer gehad... werd mijn SC topic gesloten omdat het dubbel was... maar was wel een minuut eerder geplaatst, kon je zien. Ach... ze zullen wel kijken welk topic meer reacties al heeft en dat open laten.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 02:12 schreef LekkerSimpel het volgende:
Is er geen MOD meer wakker, of zijn die nu ook al selectief in hun regels?Andere topic was eerder
Misschien donderdagavondquote:
Het gaat om topicnummer kankerjood, en bemoei je er niet meequote:Op dinsdag 25 oktober 2005 02:12 schreef APK het volgende:
[..]
Arcee was eerder, kijk maar naar zijn user-nummer.
Het is maar goed dat Menno bij hem in de groep zit trouwens, anders had hij hem gelijk beschuldigd van het 'achter zijn rug om leeggooien van zijn met bloed, zweet en tranen gesorteerde bonen'.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 02:11 schreef farceman het volgende:
Rob raakt dadelijk overspannen als hij hoort dat er maar 3 mensen gaan werken
Dat is dan weer jammer, leek me zo een leuke mindfuck dat egocentrische Dido al het vuile werk moest opknappenquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 02:13 schreef Gert het volgende:
[..]
Volgens mij doen onze Tan en Died dat gewoon samen. Net als man en vrouw, zoals al werd gesuggereerd.
Waarom niet, na 2 uur werken mogen ze de kamer verlaten en dat hebben ze nu al gewerkt. Bovendien mogen ze naar de w.c. dus dan zouden ze ook wel ff mogen melden aan de anderen dat ze over een aantal minuten moeten beginnen, lijkt mij ?quote:
Die klapkratjes zijn toch niet stevig genoeg?quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 02:12 schreef area51 het volgende:
[..]
En je kunt kratten op elkaar stapelen tot een goede zithoogte.
quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 02:14 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Het gaat om topicnummer kankerjood, en bemoei je er niet mee
[Chantal]Met alle respect hoor, maar....[/Chantal] Het is al erg genoeg dat die kutbaby van Tanja BB verpest, dat ding van jou boeit mij geen reet.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 02:12 schreef snakelady het volgende:
hahaha, dat geluk heb ik ook, na'ja na 3 dagen sliep ze door.
Donderdag lopen ze allemaal krom, geeft niks, weten ze ook eens wat lichamelijke arbeid is.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 02:12 schreef wickie het volgende:
[..]
Nee ik bedoel het niet zo, laat ze maar lekker zwoegen alsof mij het iets kan boeien, maar BB houdt zich bij Tanja correct aan de voorschriften, en hier niet.
Ik heb ook zulk werk gedaan in de tuinbouw ook veel gewerkt enz. En werkelijk waar je gaat kapot van de pijn op het einde van de dag. Het is zwaarder dan je denkt. En voor iemand met een zwakke rug kan een weekje zulk werk funest zijn.
Maar dan nog steeds zit ik in dubio en vind ik dat ze wel eens mogen zwoegen die luie donders.
![]()
[..]
Het zijn toch gewone kratten, of zie ik dat niet goed?quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 02:16 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Die klapkratjes zijn toch niet stevig genoeg?![]()
[..]
Heb ik slecht nieuws voor je, de wereld draaid niet om jou maar als het je niks boeit reageer dan gewoon niet, de helft van wat jij typt zal mij ook aan mijn anus oxideren dus reageer ook niet.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 02:17 schreef APK het volgende:
[..]
[Chantal]Met alle respect hoor, maar....[/Chantal] Het is al erg genoeg dat die kutbaby van Tanja BB verpest, dat ding van jou boeit mij geen reet.![]()
quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 02:17 schreef Cuaderno het volgende:
laat ze es opschieten, ik wil naar bed!
T zijn van die inklap kratjes.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 02:18 schreef area51 het volgende:
[..]
Het zijn toch gewone kratten, of zie ik dat niet goed?
Nog een terug gekeken op de scans en het zijn gewone kratten, omgekeerd op elkaar stapelen en je kunt gewoon zitten hoor.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 02:18 schreef area51 het volgende:
[..]
Ik zag maar 1 houten krat waar Roel op zat maar die andere waren volgens mij blauwe en grijze klapkratjes maar ik kijk via BBstream en dat is erg kleinquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 02:18 schreef area51 het volgende:
[..]
Die hoeft ook niet nuquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 02:21 schreef newsman het volgende:
Joost ligt nog in zijn nest
die heeft er het meeste moeite mee dadelijk denk ik.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 02:21 schreef newsman het volgende:
Joost ligt nog in zijn nest
Ik weed dad de werelt nied om mij draaid.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 02:19 schreef snakelady het volgende:
Heb ik slecht nieuws voor je, de wereld draaid niet om jou maar als het je niks boeit reageer dan gewoon niet, de helft van wat jij typt zal mij ook aan mijn anus oxideren dus reageer ook niet.
En waarom reageer je alleen op mij, iemand anders begon te praten over baby's ??
quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 02:21 schreef Peter6000 het volgende:
Niet dat het wat uitmaakt, ze halen dit toch niet
Za dat maakt wel uit, want ik moet morgen vroeg op. Ze moeten gewoon eens een keer doorwerken, dat getreuzel atijd!!quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 02:21 schreef Peter6000 het volgende:
ze stopten om 02:13
daarna gingen ze overleggen op wat voor manier ze de setting zouden achterlaten
nu is het 02:20, en nog steeds is de volgende ploeg niet begonnen.
Niet dat het wat uitmaakt, ze halen dit toch niet
DAT kan ik dan weer wel begrijpen. Heb ik ook altijd.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 02:21 schreef Peter6000 het volgende:
Rob fatsoeneert zijn haar ff, ook belangrijk natuurlijk
Joost zit in Groep 2.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 02:22 schreef snakelady het volgende:
[..]
die heeft er het meeste moeite mee dadelijk denk ik.
Precies, er is toch tijd genoeg.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 02:21 schreef Peter6000 het volgende:
Rob fatsoeneert zijn haar ff, ook belangrijk natuurlijk
quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 02:22 schreef APK het volgende:
[..]
Ik weed dad de werelt nied om mij draaid.![]()
Dat heb ik dus ook, tis wel een keer goed voor ze. Ik denk dat alleen Dido echt weet wat lichamelijke arbeid is, zorg arbeid kan behoorlijke fysiek zwaar werk zijn, al weet ik niet precies wat ze allemaal mag en doet.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 02:17 schreef area51 het volgende:
[..]
Donderdag lopen ze allemaal krom, geeft niks, weten ze ook eens wat lichamelijke arbeid is.
Ze mogen naar de wcquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 02:21 schreef stil het volgende:
Ze moeten minimaal 2uur achter elkaar werken zonder pauzes van roken of eten, wc mag wel.\?
Hebben ze na de pauze weer twee uur gewerkt?
Of maar 1 uur?
Logisch tochquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 02:21 schreef Peter6000 het volgende:
ze stopten om 02:13
daarna gingen ze overleggen op wat voor manier ze de setting zouden achterlaten
nu is het 02:20, en nog steeds is de volgende ploeg niet begonnen.
This is TV, man.quote:
"Ik weet ook niet waarom ik dat doe"quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 02:25 schreef scanman01 het volgende:
Lullig trouwens dat Lieske net perongeluk Joost ook wakker maakte
Zou ik zelf wel doen denk ikquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 02:24 schreef scanman01 het volgende:
Logisch toch.. Die komen net uit bed. Dan sprint je niet meteen die kamer in lijkt me.
Bedankt.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 02:24 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Ze mogen naar de wcEn ze hebben 2 uur gewerkt na de pauze, die groep heeft dus 4 uur gewerkt waarvan Joost 2 uur en Lieske 2 uur.
Ga jij maar een ander vervelen met die kutkinderen van je.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 02:23 schreef snakelady het volgende:
En jongen, heb geen zin om hier midden in de nacht te gaan bekvechten met je dus pleur op en ga een ander vervelen.![]()
hihi, ik vond het wel leuk, maar Joost niet zo, ow waarschijnlijk daarom dusquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 02:25 schreef scanman01 het volgende:
Lullig trouwens dat Lieske net perongeluk Joost ook wakker maakte
Stoer hoor, voel je je nou zeker wel het mannetje of niet??quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 02:27 schreef APK het volgende:
[..]
Ga jij maar een ander vervelen met die kutkinderen van je.
Al die ramptoeristmoeders in dit topic maken het bijlezen alleen maar moeilijker met het gelul over hun eigen bevalling.
Ik hoop dat alle zwangere zeurwijven in dit topic een bevalling van minstens drie dagen krijgen.![]()
Deze heeft al zoveel honderd posts zie ik net.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 02:12 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ga ff ergens anders elkaar zieken johquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 02:27 schreef APK het volgende:
[..]
Al die ramptoeristmoeders in dit topic maken het bijlezen alleen maar moeilijker met het gelul over hun eigen bevalling.
Ik hoop dat alle zwangere zeurwijven in dit topic een bevalling van minstens drie dagen krijgen.![]()
Voordat mensen gaan denken dat dat de norm is....quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 02:12 schreef snakelady het volgende:
[..]
hahaha, dat geluk heb ik ook, na'ja na 3 dagen sliep ze door.
Nou!quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 02:26 schreef Jane het volgende:
Schiet op mensen!
Denk eerder dat hij niet aan zijn trekken komt en dat hier moet afreageren.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 02:28 schreef snakelady het volgende:
[..]
Stoer hoor, voel je je nou zeker wel het mannetje of niet??![]()
Het stuk slecht nageboorte, doe jij eens een keer normaal man, of ga eens langzaam en zeer pijnlijk dood.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 02:27 schreef APK het volgende:
[..]
Ja ik vind het ook een beetje raar. Snap wel dat ze ff wakker willen worden, maar om t werk zolang stil te laten liggenquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 02:26 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Zou ik zelf wel doen denk ik
Omdat het toch maar voor 3 uurtjes is.
Het staat nu al een kwartier stil
Pas maar op,je praat over baby's daar kunnen sommige hier nite tegen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 02:29 schreef avonne het volgende:
[..]
Voordat mensen gaan denken dat dat de norm is....
Mijn oudste sliep na 3 weken door, en raakte toen prompt ondervoed omdat hij te weinig voeding kreeg (8 uur tussen 2 voedingen), waardoor hij te weinig energie had om goed te drinken, en vervolgens weer te weinig binnen kreeg, circeltje rond, en een neerwaartse spiraal.
Hij viel in een week tijd 250 gram af en kon niet eens meer zijn armpjes optillen, zo versuft.
Ik moest hem daarom de eerste week voortdurend voeden (elke druppel telt dan) en tot hij 12 weken oud was elke nacht wakker maken om extra te voeden.
No offense, maar... het kan dus wel fout gaan.
Mijn oudste begon met 4860 gramquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 02:29 schreef avonne het volgende:
[..]
Voordat mensen gaan denken dat dat de norm is....
Mijn oudste sliep na 3 weken door, en raakte toen prompt ondervoed omdat hij te weinig voeding kreeg (8 uur tussen 2 voedingen), waardoor hij te weinig energie had om goed te drinken, en vervolgens weer te weinig binnen kreeg, circeltje rond, en een neerwaartse spiraal.
Hij viel in een week tijd 250 gram af en kon niet eens meer zijn armpjes optillen, zo versuft.
Ik moest hem daarom de eerste week voortdurend voeden (elke druppel telt dan) en tot hij 12 weken oud was elke nacht wakker maken om extra te voeden.
No offense, maar... het kan dus wel fout gaan.
ik dacht er net aan .quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 02:30 schreef Jane het volgende:
Mensen, er liggen nog 3 miljoen bonen te wachten om gesorteerd te worden.
en mais
zo wat een taaal, ik had je vrij hoog staan, maar het niveau zakt..quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 02:29 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Het stuk slecht nageboorte, doe jij eens een keer normaal man, of ga eens langzaam en zeer pijnlijk dood.
Dat die greppelhoer van een moeder van jouw je bevalling heeft overleefd.
Walgelijk mannetje dat je bent.
Jesus wat triestquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 02:27 schreef APK het volgende:
[..]
Of juist wel.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 02:30 schreef scanman01 het volgende:
Ik heb trouwens al meerdere keren mensen gehoord over rurklachten. Ook niet echt goed over nagedacht door BB.
hahaha, Wat een verschil zeg, Demi was 2830 gram.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 02:31 schreef area51 het volgende:
[..]
Mijn oudste begon met 4860 gram. Ik had geen baby, ik had meteen een kind
![]()
Volgens mij hoorde ik net al een beter plan door een van de bewoners. Iemand zei dat één van hen gewoon een kwartier voor einde alvast de andere groep wakker moet gaan maken.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 02:26 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Zou ik zelf wel doen denk ik
Omdat het toch maar voor 3 uurtjes is.
Het staat nu al een kwartier stil
Die gaat het niet trekken, hoor. Nog 3 dagen bonen rapen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 02:31 schreef scanman01 het volgende:
Volgens mij is Chantal een beetje kapot.
[afbeelding]
Cool getal.quote:
quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 02:31 schreef Kimske het volgende:
[..]
zo wat een taaal, ik had je vrij hoog staan, maar het niveau zakt..
en erwten!quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 02:30 schreef Jane het volgende:
en mais
alleen Menno mag dat niet.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 02:32 schreef wickie het volgende:
Hmmm wat ik me toch afvraag, ze moechten toch niet meer met die rare hoofddoekjes oplopen na dat hele Menno debakel??
lukt niet helemaal.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 02:33 schreef Peter6000 het volgende:
Ik dacht dat ze hadden besloten zo min mogelijk met elkaar te communiceren tijdens de wissel trouwens![]()
Iets te grof misschien maar wel een puntquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 02:31 schreef PC eend het volgende:
[..]
Jesus wat triest
Doe es ff normaal man
Het is gewoon onverantwoordquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 02:30 schreef scanman01 het volgende:
Ik heb trouwens al meerdere keren mensen gehoord over rurklachten. Ook niet echt goed over nagedacht door BB.
quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 02:29 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Het stuk slecht nageboorte, doe jij eens een keer normaal man, of ga eens langzaam en zeer pijnlijk dood.
ja en minimaal één fokster die wil gaan slapenquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 02:30 schreef Jane het volgende:
en mais
Maak je er niet druk om joh, niet van zijn probleem de jouwe maken.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 02:33 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Moet je eens lezen wat voor taal die APK bezigt. Op dze manier verstaat hij het alleen maar. Dat is het probleem met dat nazi-zwijn.
Het nadeel was wel dat van alle aangeschafte kleertjes meteen de helft al niet meer pastequote:Op dinsdag 25 oktober 2005 02:32 schreef snakelady het volgende:
[..]
hahaha, Wat een verschil zeg, Demi was 2830 gram.
Precies.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 02:34 schreef Morwen het volgende:
Iets te grof misschien maar wel een punt![]()
Mensen, het gaat over BB, niet over je eigen bevalling![]()
Het zit je wel dwars hè, dat het niet jouw topic geworden is.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 02:29 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Kijk dat klinkt al heel anders, als mensen het gewoon vragen heb ik er geen probleem mee hoor.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 02:34 schreef Morwen het volgende:
[..]
+ 1 fokker... zucht.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 02:35 schreef Cuaderno het volgende:
[..]
ja en minimaal één fokster die wil gaan slapen
Ikke deed niks, hoor.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 02:35 schreef Foreverblue het volgende:
Jongens en meisjes... lief zijn voor elkaar![]()
Mag niet, dan geven ze een hint en dat is de opdracht mislukt.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 02:35 schreef Kimske het volgende:
ik had toch wel een opmerking gemaakt dat er niet ALLEEN bonen liggen ofzo..
eigenlijk vond ik dat ze in een witte jas met een wit mutsje op het werk moeten doen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 02:32 schreef wickie het volgende:
Hmmm wat ik me toch afvraag, ze moechten toch niet meer met die rare hoofddoekjes oplopen na dat hele Menno debakel??
Denk ook niet dat dat mag van BBquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 02:35 schreef Kimske het volgende:
ik had toch wel een opmerking gemaakt dat er niet ALLEEN bonen liggen ofzo..
Heel erg. Ze redden het ook nooit tot donderdag.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 02:32 schreef Day het volgende:
OMG, nou gaan ze zeiken dat ze elkaar een paar dagen niet spreken.
Wat erg!
Bedoelde het ook in het algemeen...quote:
Ja, en dat geldt ook voor de BB-bewoners.quote:
Als de groep 2 uur en kwartier werkt, kan 1 bewoner na 2 uur de anderen wakker gaan maken, zodat deze een kwartier de tijd hebben om op te staan, te eten e.d. Dit duurt gewoon veelste langquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 02:36 schreef Peter6000 het volgende:
Ook staat er in de opdracht dat er niet meer dan vier Bewoners tegelijk aan het werk mogen zijn. Er moet dus worden gewerkt in ploegendiensten van maximaal vier Bewoners tegelijk. Een dienst moet minimaal twee uur onafgebroken duren.
maar dan mag toch één bewoner een kwartier van tevoren de volgende ploeg alvast wakker maken? Ik zie nergens een minimum staan van mensen die moeten werken.
Maar toch.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 02:37 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Bedoelde het ook in het algemeen...
Ja hallo, het was een soort van aanmoedigingquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 02:34 schreef Morwen het volgende:
[..]
nou wat een traag gedoe, hup we willen de gele mais zienquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 02:37 schreef Jane het volgende:
Ja, Naat... neem lekker nog een kopje thee of zo.
de weegschaal is kapot geloof ik.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 02:39 schreef Lamon het volgende:
Als ik het goed begrijp gaan ze pas later wegen?
Waar halen ze dat systeem nou waar vandaan?
De weegschaal is kapot en ze hebben nog geen nieuwe gehad.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 02:39 schreef Lamon het volgende:
Ik geloof dat de geleverde weegschaal stuk bleek te zijn, dus daar komt nog een nieuwe voor. Ze kunnen dus pas later wegen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 02:39 schreef Lamon het volgende:
Lijkt me niet echt handig, imo is de opdracht dus nu al mislukt!.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 02:39 schreef Lamon het volgende:
zeg open ff een nieuw topic waar je elkaar af gaat zeiken, dan hoeven jullie dit topic niet te verneuken!quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 02:39 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dat boeit me voor geen meter, dan had ik wel een MOD aangevallen
Maar die impotente homo, moet eens een beetje meer respect opbrengen voor anderen. Of heel snel dood gaan.
Precies. Van de 4 kan er 1 weg lopen (na het minimum van 2 uur) om de anderen wakker te maken.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 02:36 schreef Peter6000 het volgende:
Ook staat er in de opdracht dat er niet meer dan vier Bewoners tegelijk aan het werk mogen zijn. Er moet dus worden gewerkt in ploegendiensten van maximaal vier Bewoners tegelijk. Een dienst moet minimaal twee uur onafgebroken duren.
maar dan mag toch één bewoner een kwartier van tevoren de volgende ploeg alvast wakker maken? Ik zie nergens een minimum staan van mensen die moeten werken.
Mijn idee! Wat heeft die jongen een wagelijk lichaam (en walgelijke kop).quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 02:40 schreef Wup het volgende:
Joost doe kleren aan
Jij bent idd het prototype van respect opbrengen voor anderenquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 02:39 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dat boeit me voor geen meter, dan had ik wel een MOD aangevallen
Maar die impotente homo, moet eens een beetje meer respect opbrengen voor anderen. Of heel snel dood gaan.
Het zit écht diep hè, dat jouw topic gesloten is.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 02:39 schreef LekkerSimpel het volgende:
quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 02:13 schreef Rica het volgende:
[..]
Ik zie ze er echt voor aan dat ze dan nòg niet doorhebben dat ze de opdracht niet goed hebben gelezen.
Ingrid maakte ook gebarentaal naar menno.quote:
Jaquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 02:46 schreef Rica het volgende:
Rob "Ik vroeg nog wel of het zo moest"
Die is gewoon redelijk rustig. Saai kun je ook zeggen, maar in het dagelijks leven lijkt zo'n type me wel een stuk prettiger.quote:
hahaha, idd.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 02:47 schreef Kimske het volgende:
Rob is wel heel stil nu.. dit kan ie niet hebben, dat hij niet de slimmerik was
Hier mag-ie er dus wel uit.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 02:48 schreef Jane het volgende:
Die is gewoon redelijk rustig. Saai kun je ook zeggen, maar in het dagelijks leven lijkt zo'n type me wel een stuk prettiger.
Menno die snapt de spelletjes van BB welquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 02:46 schreef Peter6000 het volgende:
Menno heeft door dat ze het niet mochten zeggen van BB
Inderdaad.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 02:48 schreef APK het volgende:
Whatever, kijk eens naar die stapel bonen!![]()
Dat gaat nooit lukken.![]()
Had wel op wat meer actie gehoopt. Misschien denken ze nog wel dat het een geheime missie is en gaan ze alles van groep 1 ook leeg gooienquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 02:48 schreef Gert het volgende:
Maar goed, dit was dus de actie waar iedereen heer voor wakker is gebleven.
Ze zijn de andere groep "dankbaar".
En Rob zegt nóg eens dat "hij het gevraagd heeft".![]()
Was toch wel het toppunt van de nacht ben ik bangquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 02:48 schreef Gert het volgende:
Maar goed, dit was dus de actie waar iedereen heer voor wakker is gebleven.
En Rob zegt nóg eens dat "hij het gevraagd heeft".![]()
doe ik ook.quote:
Wel positiever, maar tot nu toe niet sneller.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 02:51 schreef Arcee het volgende:
Deze groep ziet 't veel positiever in dan de groep van Chantal. Wat vooral door Chantal komt.
We hadden Dido's fatsoenlijke deductie niet ingecalculeerd.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 02:48 schreef Gert het volgende:
Maar goed, dit was dus de actie waar iedereen hier voor wakker is gebleven.
Heel goed, Menno!quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 02:52 schreef BBscanner het volgende:
Menno gaat nu complot denken! Had ik al verwacht.
Doe het wat subtieler dan sukkelquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 02:51 schreef APK het volgende:
Ja Dido heeft het verpest.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 02:48 schreef Gert het volgende:
Maar goed, dit was dus de actie waar iedereen hier voor wakker is gebleven.
haha, ja Rob & Nathalie begonnen goed, eigenlijk hadden Joost & Chantal daar bij moeten zitten ipv Dido & Mennoquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 02:54 schreef Rica het volgende:
Ja Dido heeft het verpest.
Als Rob en Nathalie er alleen waren geweest had het nog heeel lang kunnen duren.
Als er nog een volgende opdracht komt voor hemquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 02:55 schreef Rica het volgende:
Rob: "Volgende keer ga ik echt de opdracht lezen"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |