Ik gok op iets wazigs en dat ze cum laude is afgestudeerd.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:02 schreef Cuaderno het volgende:
wat heeft ingrid eigenlijk gestudeerd?
Mooie situatie om het karakter te testen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:02 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ze voelen zich echtwel bedreigt ik heb meerdere bewoners horen zeggen dat ze toen ze (een paar weken van te voren) zagen dat Tanja erin zou zitten, dat ze zich volstrekt kansloos achten en alleen maar decor stukken zouden worden.
Maar toch mee doen..
En zeuren
Ik ook, maar eigenlijk heb ik nog liever dat Nathalie er keihard wordt uitgestemd. Ik kan moeilijk kiezen. Ik begon Rob weer iets leuker te vinden, maar zijn opmerkingen dat hij er donderdag zeker niet uitgaat en dat hij zeker van Tanja wint, staan me helemaal niet aan.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:06 schreef snakelady het volgende:
ik hoop dat Rob eruitgaat.
quote:
Kan ook gewoon een diepe gaap zijnquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:08 schreef CartWOman het volgende:
[..]
[afbeelding]
Heterdaadje.
Zal ik 'm mailen naar Talpa?
quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:04 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Een handje vol?? Dat heb ik niet gezien![]()
Dat klinkt wel even wat anders inderdaad. Maar ik heb het idee dat BB niet wil dat deze opdracht opnieuw mislukt. Anders hadden ze ook niet met die waarschuwing hoeven komen dat groep 1 het verkeerd deed. Maar wie weet
Nee joh! Nathalie moet eruit. Dan zijn wij van dat oppervlakkig wijf af met d'r kutstem en de bewoners schrikken zich dood!quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:06 schreef snakelady het volgende:
ik hoop dat Rob eruitgaat.
Preciessss er kan altijd van allesssss mis gaan hoor!quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:59 schreef Catty het volgende:
[..]
BB is gewoon voorzichtig. Ze kunnen het zich niet permiteren als er iets mis gaat.
Jepsquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:57 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Zou ook niet zomaar mensen die ik niet persoonlijk ken met m'n kind laten wandelen.
quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:59 schreef versabommie het volgende:
[..]
dat vinnik zukke bullshit bij mijn beide kinderen (3,5 en 1,5) heb ik de eerste drie weken na de bevalling om de 3-4 uur de voeding gedaan en ben daarna de hele dag gaan werken ( op de eerste week na) en ik leef nog steeds......en dat zonder in een babykamer vertoeft te hebben ....
Tja, ik heb ook een voorbeeldige zwangerschap gehad , de dag voor dat ik begon met bevallen en 9 dagen overtijd was liep ik nog op een braderie.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:06 schreef Catty het volgende:
[..]
Dank je, dat hoop ik eigenlijk ook wel. Maar mijn zwangerschap verloopt zo voorspoedig dat ik vrees dat ik op de een of ander manier nog wel terug gepakt wordt.
Spannend hoor!quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:01 schreef Catty het volgende:
[..]
Nou dan kunnen we de 10 tot 12 weken bevallingsverlof ook wel afschaffen. Maargoed, over iets minder dan 7 weken weet ik zelf hoe het is om net bevallen te zijn.
Nathalie is net een smurf en hoe meer ik haar hoor hoe meer ik dat vindquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:09 schreef Day het volgende:
[..]
Nee joh! Nathalie moet eruit. Dan zijn wij van dat oppervlakkig wijf af met d'r kutstem en de bewoners schrikken zich dood!
quote:
dan hebben we altijd dezelfde overtreding van joost nogquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:09 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
[..]
Kan ook gewoon een diepe gaap zijn
Ze staat hoog in polls.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:09 schreef Day het volgende:
[..]
Nee joh! Nathalie moet eruit. Dan zijn wij van dat oppervlakkig wijf af met d'r kutstem en de bewoners schrikken zich dood!
kunnen ze niet gewoon samen gaan.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:09 schreef Day het volgende:
[..]
Ik dacht sociale pedagogiequote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:08 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ik gok op iets wazigs en dat ze cum laude is afgestudeerd.
Plus Dido en Nathalie. Heb ik gezien.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:11 schreef doka het volgende:
[..]
dan hebben we altijd dezelfde overtreding van joost nog
Da's idd ook de reden dat ik nog steeds hoop op een exit van Rob.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:09 schreef scanman01 het volgende:
Ik begon Rob weer iets leuker te vinden, maar zijn opmerkingen dat hij er donderdag zeker niet uitgaat en dat hij zeker van Tanja wint, staan me helemaal niet aan.
Uit het dagboek:quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:06 schreef Wup het volgende:
[..]
ik weet het niet, ze zei het er niet bij helaas
Ik zei de gek. En heb het dus ook vast kunnen leggen. Maar van die groep zaten ze allemaal te kanen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:11 schreef CartWOman het volgende:
[..]
[afbeelding]
Iemand hier heeft het 'm zien/horen doen.
Nee, Ingrid en het woord sociaal dat kan niet in 1 zin. Dus dat bestaat in heel de wereld niet.quote:
Wat een leuke smilequote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:11 schreef CartWOman het volgende:
[..]
[afbeelding]
Iemand hier heeft het 'm zien/horen doen.
Nathalie of Rob inderdaad. als Tanja eruit gaat, is het helemaal geen spectaculaire exit. Dat is het wel als arrogante Rob of arrogante Nathalie eruit moet.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:09 schreef Day het volgende:
[..]
Dat is humor, kan nooit goed gaan.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:13 schreef Peter6000 het volgende:
De volgende groep bevat zowel Menno als Rob, ook leuk
Zag in de tv uitzending ook al wat frictie tussen hun.
Trouwens ook ergernis van Roel over Joost
hihi, oke, welk dagboek, iets op talpa site waarschijnlijk?quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:12 schreef Foreverblue het volgende:
Uit het dagboek:
Zo hebben ze het over hun jeugd in hun geboorteplaatsen en over hun ervaringen op school. Ingrid heeft bijvoorbeeld op een nonnenschool gezeten
De samenstelling van de groepen is idd niet erg goed overwogen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:13 schreef Peter6000 het volgende:
Ja klopt.... Talpa dagboek... 15:44 Jeugdherinneringenquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:14 schreef Wup het volgende:
[..]
hihi, oke, welk dagboek, iets op talpa site waarschijnlijk?
Tanja telt al niet meer mee wat mij betreft, die valt volledig buiten de groep en regels van BBquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:14 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nathalie of Rob inderdaad. als Tanja eruit gaat, is het helemaal geen spectaculaire exit. Dat is het wel als arrogante Rob of arrogante Nathalie eruit moet.
quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:13 schreef Peter6000 het volgende:
Van de Talpa site...quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:12 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Nee, Ingrid en het woord sociaal dat kan niet in 1 zin. Dus dat bestaat in heel de wereld niet.
Tanja wie? doet die ook nog mee dan?quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:16 schreef Morwen het volgende:
[..]
Tanja telt al niet meer mee wat mij betreft, die valt volledig buiten de groep en regels van BB![]()
dank je welquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:15 schreef Foreverblue het volgende:
Ja klopt.... Talpa dagboek... 15:44 Jeugdherinneringen
http://www.talpa.tv/big-brother/dagboek.html
Ah. Ze deed het 1 jaar...quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:16 schreef PC eend het volgende:
[..]
Van de Talpa site...
en deed ze één jaar de opleiding Sociaal Pedagogische Hulpverlening.
![]()
Dat is waar, maar ik denk dat BB er alles aan gaat doen om te zorgen dat Tanja eruit vliegt donderdag. Ik zou dat zelf wel heel jammer vinden. Gelukkig zegt de talpa poll ook nog altijd iets heel anders.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:16 schreef Morwen het volgende:
[..]
Tanja telt al niet meer mee wat mij betreft, die valt volledig buiten de groep en regels van BB![]()
dat heeft echt lang geduurd vind ikquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:16 schreef Rica het volgende:
Ze beginnen zich alemaal aan Joost te ergeren.
Ze deed het IN 1 jaar.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:17 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ah. Ze deed het 1 jaar...
maar vergat waarschijnlijk dat ze aanwezig moest zijn, dat verklaart een hoop .
Dat denk ik dus niet, Talpa zit nog niet aan het max van 8 dagen en denk echt dat ze die eerst vol willen maken.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:18 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat is waar, maar ik denk dat BB er alles aan gaat doen om te zorgen dat Tanja eruit vliegt donderdag. Ik zou dat zelf wel heel jammer vinden. Gelukkig zegt de talpa poll ook nog altijd iets heel anders.
Wat was dat eigenlijk met Joost z'n moeder? Keek toen nog niet echtquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:18 schreef Rica het volgende:
Ssssttt...Joost zijn moeder is een heroinehoer!
Plus de opmerking dat als hij deze bank overleeft hij er niet wéer op komt.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:09 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik ook, maar eigenlijk heb ik nog liever dat Nathalie er keihard wordt uitgestemd. Ik kan moeilijk kiezen. Ik begon Rob weer iets leuker te vinden, maar zijn opmerkingen dat hij er donderdag zeker niet uitgaat en dat hij zeker van Tanja wint, staan me helemaal niet aan.
quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:19 schreef Morwen het volgende:
Lieske vraagt zich af of sex met Joost mogelijk is......ze vindt van niet![]()
Een goede weekopdracht voor Tanja zou zijn:quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:21 schreef snakelady het volgende:
Wat zouden jullie eigenlijk een goede opdracht voor tanja vinden nu??
Of vinden jullie dat ze niks hoeft te doen ??
Oh, ik wil gewoon die kop van hem zien als hij van Tanja én Menno (of all people) verloren heeft.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:21 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Plus de opmerking dat als hij deze bank overleeft hij er niet wéer op komt.
Ik weet niet. Lieske zei het net en toen was het gelijk "Sssstt mogen we het niet meer over hebben"quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:20 schreef Day het volgende:
[..]
Wat was dat eigenlijk met Joost z'n moeder? Keek toen nog niet echt.
haha, ik heb zo'n vaag voorgevoel dat ze dat niet zou doen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:22 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Een goede weekopdracht voor Tanja zou zijn:
100 vieze babyluiers wassen met de hand
haha... brrr. ...ze vindt hem dus ook viesquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:19 schreef Morwen het volgende:
Lieske vraagt zich af of sex met Joost mogelijk is......ze vindt van niet![]()
BB had de opdracht iets minder zwaar kunnen maken en had bvb kunnen zeggen dat Tanja moest wegen (gewoon in de woonkamer, op een stoel met kussentjes en op haar eigen tempo).quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:21 schreef snakelady het volgende:
Roel gaat Joost volgens mij nomineren tot het bittere eind. Die jongen zit zo simpel in elkaar.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:20 schreef Jane het volgende:
Roel, pas op. Hij zegt net min of meer dat hij de 3 andere bonensorteerders nooit zal gaan nomineren. Nog even en het zijn stemafspraken man!
Dat ze toch probeert iets meer in de groep te zijn.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:21 schreef snakelady het volgende:
een week of 8 op haar kamer zitten, zonder te eten of te rokenquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:21 schreef snakelady het volgende:
Dat vind ik een hele goede idd.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:23 schreef Day het volgende:
[..]
BB had de opdracht iets minder zwaar kunnen maken en had bvb kunnen zeggen dat Tanja moest wegen (gewoon in de woonkamer, op een stoel met kussentjes en op haar eigen tempo).
Joost is echt zo'n broertje. Die types heb je. Best wel aardig, maar gewoon niet sexueel aantrekkelijk. Dat is een beetje het 'probleem' van Joost.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:23 schreef Wup het volgende:
[..]
haha... brrr. ...ze vindt hem dus ook vies
Nee, dat was Linda.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:19 schreef LekkerSimpel het volgende:
Sjankwal die neukt met alles wat er maar los en vast zit, Lieske.....
Nee geen probleem... hij heeft Brenda toch al?quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:24 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Joost is echt zo'n broertje. Die types heb je. Best wel aardig, maar gewoon niet sexueel aantrekkelijk. Dat is een beetje het 'probleem' van Joost.
Is hetzelfde als Menno en Rob.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:23 schreef Lamon het volgende:
Roel gaat Joost volgens mij nomineren tot het bittere eind. Die jongen zit zo simpel in elkaar.
Dat is waar ja. Maar ook dat kan ooit uitgaan natuurlijk.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:24 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Nee geen probleem... hij heeft Brenda toch al?
Volgens mij niet. Ze hebben nog geproost op de verloren stem, zoals ze elkaars nominatie noemden.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:23 schreef Lamon het volgende:
Roel gaat Joost volgens mij nomineren tot het bittere eind. Die jongen zit zo simpel in elkaar.
Klopt... was ook de eerste keer dat dat er niet bij stond. Maar mevrouw zei gelijk zelf dat ze niet mee zou doen, omdat ze al een full time job met die baby had.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:25 schreef scanman01 het volgende:
Volgens mij stond er trouwens ook niet in de weekopdracht dat Tanja niet mee mocht doen.
die gesprekken tussen Menno & Roel [tegenwoordig bijna elke nacht ] zijn echt dodelijk saaiquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:24 schreef Jane het volgende:
Roel: Ik merk wel dat Rob een beetje paranoia wordt als ik veel met Menno praat.
Dus Roel, MEER met Menno praten!!!!
klopt, heeft ze zelf bedachtquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:25 schreef scanman01 het volgende:
Volgens mij stond er trouwens ook niet in de weekopdracht dat Tanja niet mee mocht doen.
Ik denk Dido of Lieske, maar Tanja niet.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:26 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik denk dat Dido Tanja of Lieske wint
Roel is wel ok maar gewoon nogal dom
Chantal te vals
Ingrid vals en ordinair
Nathalie dom, irritant stemmetje, backstabbing bitch
Joost irritant
Rob vind zichzelf te leuk
Outsider: Menno, misschien te saai
Die twee wel, ja.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:25 schreef Peter6000 het volgende:
Is hetzelfde als Menno en Rob.
Al zal één van die twee toch wel snel weggaan
-edit- iemand had dus al opgezocht wat Ingrid gedaan hadquote:
Hij zei net dat hij niet op de meiden zou stemmen, dus dan wordt de keuze wel vrij beperkt. Hij kan het de laatste tijd goed vinden met Menno... en ook met Rob, dus dan zal het wel Joost blijven inderdaad.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:23 schreef Lamon het volgende:
[..]
dubbel.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:27 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Van de Talpa site:
Ingrid speelde vanaf haar negende jaar toneel en vanaf haar zeventiende danste ze in een showballet. In dezelfde periode maakte ze haar HAVO af en deed ze één jaar de opleiding Sociaal Pedagogische Hulpverlening. Daarna ging ze Communicatiewetenschappen aan de Universiteit studeren, maar ze haakte af en ging daarna in de zomer als gogo-danseres dansen in een discotheek op Mallorca. Na de zomer is zij een HBO-opleiding Internationale Communicatie gaan volgen en voltooide die ook. Ingrid werkt op Tenerife als sportentertainer in een hotel.
Maakt niet uit zolang Rob er gek van wordt.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:26 schreef Wup het volgende:
[..]
die gesprekken tussen Menno & Roel [tegenwoordig bijna elke nacht ] zijn echt dodelijk saai
triple zelfs ondertussenquote:
Ik denk dat Joost wint.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:26 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik denk dat Dido Tanja of Lieske wint
Roel is wel ok maar gewoon nogal dom
Chantal te vals
Ingrid vals en ordinair
Nathalie dom, irritant stemmetje, backstabbing bitch
Joost irritant
Rob vind zichzelf te leuk
Outsider: Menno, misschien te saai
denk ik ook, maar dat is meer wishful thinkingquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:26 schreef snakelady het volgende:
Ik denk Dido of Lieske, maar Tanja niet.
Dat zeg ik tochquote:
Rob, dacht ik.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:26 schreef Jane het volgende:
Over welke man zeggen ze nu dat hij wel door veel vrouwen aanbeden zal worden?
Rob is ook continue bezig om Menno in diskrediet te brengen bij de rest.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:28 schreef Jane het volgende:
[..]
Maakt niet uit zolang Rob er gek van wordt.
Dan kan ze toch nooit haar bachelor hebben zoals ze zei? propedeuse misschien, maar als ze die twee al door elkaar haalt.... Ik geloof niet dat je een hbo opleiding in 1 jaar kan afronden. Alleen al als je bedenkt dat je je P moet hebben gehaald voordat je kan beginnen met afstuderen. Ze liegt gewoon (ja ik heb een hekel aan d'r)quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:16 schreef Day het volgende:
Van de Talpa-site:
Ingrid speelde vanaf haar negende jaar toneel en vanaf haar zeventiende danste ze in een showballet. In dezelfde periode maakte ze haar HAVO af en deed ze één jaar de opleiding Sociaal Pedagogische Hulpverlening. Daarna ging ze Communicatiewetenschappen aan de Universiteit studeren, maar ze haakte af en ging daarna in de zomer als gogo-danseres dansen in een discotheek op Mallorca. Na de zomer is zij een HBO-opleiding Internationale Communicatie gaan volgen en voltooide die ook. Ingrid werkt op Tenerife als sportentertainer in een hotel.
Ik denk dat het gaat tussen Roel en Joost.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:26 schreef snakelady het volgende:
[..]
dit dusquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:27 schreef LoveProfusion het volgende:
Joost is gewoon vies..dat gore blubberlichaam..dat op die leeftijd, verder gore meeeters waar hij niks aan doet..brr...moet er niet aan denken dat dat bi jmij in bed ligt.
joost in bed met Brenda:
Toettoetoettoet mijn piemel in jouw doosje moet
Brenda: hihihi oh mijn superheld
Ik heb als enige op fok voorspeld, dat Leroy de eindwinnaar wordtquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:26 schreef snakelady het volgende:
Wij waren urenlang in de stad geweest, om half vier thuis om kwart voor vier kreeg ze wat buikpijn dus maar eens naar de vlos gebeld, omdat ze al een week over tijd was. De vlos woonde maar 100 meter van ons vandaan in dezelfde straat dus die kwam wel even kijken, en ze begon meteen tegen me te schreeuwen dat ik kruiken moest gaan maken, en de hond opsluiten, en toen werd 12 over 4 mijn dochter geboren. De kraamhulp was er pas om 5 uur. Bij de tweede maakte ze me om 6 uur 's-morgens wakker: "ik denk dat het begint" en om half 8 was er de eerste zoon. Bij de derde begon het 's-middags rond 3 uur en om half 6 was er nummer drie. Bevallingen die een dag op nog langer duren, daar kan ik helaas niet over mee pratenquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:10 schreef snakelady het volgende:
[..]
Tja, ik heb ook een voorbeeldige zwangerschap gehad , de dag voor dat ik begon met bevallen en 9 dagen overtijd was liep ik nog op een braderie.
Ik heb er 30 uur over gedaan met 2 uur persweeén maar dat is echt een uitzondering hoor.
En ik heb wel weer een voorbeeldig kindje.
Leuke TT overigens Peter.
Niet te gelovenquote:
Zou ik ook doen als ik met zo'n idioot op een beperkt aantal vierkante meters moest wonen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:23 schreef Lamon het volgende:
Hij verwijt Menno ervan dat hij achter zijn rug om lult, maar zelf doet ie het ook dus slaat eigenlijk nergesn op.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:30 schreef Day het volgende:
[..]
Rob is ook continue bezig om Menno in diskrediet te brengen bij de rest.
Ik snap ook niet waarom Rob zo'n hekel heeft aan Menno, ze praten nooit tegen elkaar (vanaf het begin al niet) en Menno heeft hem nooit iets misdaan.
Ze heeft die laatste HBO-opleiding toch afgerond?quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:30 schreef Cuaderno het volgende:
[..]
Dan kan ze toch nooit haar bachelor hebben zoals ze zei? propedeuse misschien, maar als ze die twee al door elkaar haalt.... Ik geloof niet dat je een hbo opleiding in 1 jaar kan afronden. Alleen al als je bedenkt dat je je P moet hebben gehaald voordat je kan beginnen met afstuderen. Ze liegt gewoon (ja ik heb een hekel aan d'r)
Ja, met die redenatie zou-ie uiteindelijk toch weer op Joost uitkomen dan, maar niet om dezelfde reden meer.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:27 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hij zei net dat hij niet op de meiden zou stemmen, dus dan wordt de keuze wel vrij beperkt. Hij kan het de laatste tijd goed vinden met Menno... en ook met Rob, dus dan zal het wel Joost blijven inderdaad.
Ze heeft haar bachelor voor die laatste opleiding gehaald (Internationale Communicatie)quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:30 schreef Cuaderno het volgende:
[..]
Dan kan ze toch nooit haar bachelor hebben zoals ze zei? propedeuse misschien, maar als ze die twee al door elkaar haalt.... Ik geloof niet dat je een hbo opleiding in 1 jaar kan afronden. Alleen al als je bedenkt dat je je P moet hebben gehaald voordat je kan beginnen met afstuderen. Ze liegt gewoon (ja ik heb een hekel aan d'r)
Ze hebben het blijkbaar ook in de DBK gezegd. Daarop is hun gezegd dat ze hun verstand moeten gebruiken en ze opmerkingen dat de baby als excuus wordt gebruikt voor zich moeten houden.quote:
't Een sluit 't ander niet uit.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:30 schreef Day het volgende:
Ik snap ook niet waarom Rob zo'n hekel heeft aan Menno, ze praten nooit tegen elkaar
Jeetje wat vlot zeg,maar heb wel eens gehoord dat dat ook niet altijd prettig is ivm een weeënstorm.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:30 schreef area51 het volgende:
[..]
Wij waren urenlang in de stad geweest, om half vier thuis om kwart voor vier kreeg ze wat buikpijn dus maar eens naar de vlos gebeld, omdat ze al een week over tijd was. De vlos woonde maar 100 meter van ons vandaan in dezelfde straat dus die kwam wel even kijken, en ze begon meteen tegen me te schreeuwen dat ik kruiken moest gaan maken, en de hond opsluiten, en toen werd 12 over 4 mijn dochter geboren. De kraamhulp was er pas om 5 uur. Bij de tweede maakte ze me om 6 uur 's-morgens wakker: "ik denk dat het begint" en om half 8 was er de eerste zoon. Bij de derde begon het 's-middags rond 3 uur en om half 6 was er nummer drie. Bevallingen die een dag op nog langer duren, daar kan ik helaas niet over mee praten![]()
Dido mocht ik in het begin echt niet maar sinds de baby is geboren en dat Menno zo ziek was van het zuipen mag ik haar steeds meer, lieske ook overigens.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:31 schreef Lamon het volgende:
Ik denk dat Lieske gaat winnen.
Ik hoop Joost.
En mijn tweede keuze zou Dido zijn, die mag ik eigenlijk ook nog wel.
De meligste winnaar zou Rob voor mij zijn, al vind ik het een psychopaatje in spe.
Kweenie, kan ik niet uit dat stukje van talpa halen, daar staat dat ze dat 1 jaar heeft gestudeerd. En met de universitaire opleiding is ze ook gestoptquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:31 schreef Day het volgende:
[..]
Ze heeft die laatste HBO-opleiding toch afgerond?
Ik heb NIET de pest aan: Roel, Lieske, Menno en Dido.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:34 schreef snakelady het volgende:
[..]
Dido mocht ik in het begin echt niet maar sinds de baby is geboren en dat Menno zo ziek was van het zuipen mag ik haar steeds meer, lieske ook overigens.
Volgens haar viel dat wel mee, vooral de eerste ging inderdaad zo razendsnel dat het wel een overval leekquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:33 schreef snakelady het volgende:
[..]
Jeetje wat vlot zeg,maar heb wel eens gehoord dat dat ook niet altijd prettig is ivm een weeënstorm.
Roel had ik in het begin erg hoog maar is steeds minder geworden,voor de rest ben ik het met je eens en ik mag Joost toch ook wel, maar als hij niet genoeg eten heeft mag ik hem niet.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:35 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik heb NIET de pest aan: Roel, Lieske, Menno en Dido.
WEL de pest aan: de rest.
Ja, ik ook. Vormt een beetje een duo met Naat, maar die heeft ze ver achter zich gelaten.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:31 schreef Lamon het volgende:
En mijn tweede keuze zou Dido zijn, die mag ik eigenlijk ook nog wel.
Ik lul uit mijn nekquote:
Als ze lacht klopt het jaquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:35 schreef Jane het volgende:
Chantal: Wat een schijtwerk! Ik lijk wel een kip!!!!
![]()
Ik heb aan niemand de pest.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:35 schreef scanman01 het volgende:
Ik heb NIET de pest aan: Roel, Lieske, Menno en Dido.
WEL de pest aan: de rest.
go roel!!!quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:31 schreef Morwen het volgende:
Ingrid gaat bijna door haar rug en Roel blijft gewoon op zijn kratje zitten![]()
Dat moet je toch echt beter lezen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:35 schreef Cuaderno het volgende:
[..]
Kweenie, kan ik niet uit dat stukje van talpa halen, daar staat dat ze dat 1 jaar heeft gestudeerd. En met de universitaire opleiding is ze ook gestopt
Volgens mij een kalkoenquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:35 schreef Jane het volgende:
Chantal: Wat een schijtwerk! Ik lijk wel een kip!!!!
![]()
nogmaals: go roel!!!quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:35 schreef Morwen het volgende:
Chantal buigt en breekt bijna en Roel........die blijft zitten![]()
Dat snap ik, ik hoop dat als ik ooit weer zwanger wordt het rond de 7 uur zit en dan geen rugweeën en knip.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:35 schreef area51 het volgende:
[..]
Volgens haar viel dat wel mee, vooral de eerste ging inderdaad zo razendsnel dat het wel een overval leek![]()
misschien om ze gescheiden te houden van de rest ofzo???quote:
Maar wel realistisch.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:38 schreef Jane het volgende:
Maar erg motiverend is Chantal niet voor de rest.
Als ze tenminste niet weer het bijltje erbij neergooien. Nog nooit een groep mensen met zo weinig doorzettingsvermogen gezien.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:39 schreef Peter6000 het volgende:
Een erg goede weekopdracht dit.
Want het kan niet anders, of de vermoeidheid gaat toeslaan, met telkens maar een paar uur slaap tussendoor.
En dan komen er irritaties, of gaan de bewoners door vermoeidheid/ pijn, rare dingen zeggen.
Was te verwachten he.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:39 schreef Day het volgende:
En ja hoor, Chantal begint weer te zeiken dat ze het niet gaan redden.
Ik wel aan zeer veel, maar zo vreemd is dat niet. Je ziet nu echt ALLES van die mensen. In het 'gewone' leven is dat natuurlijk nooit zo. Het is nu gewoon bijna alsof je met die mensen samenwoont en dan gaan je altijd op den duur dingen irriteren... en zelfs zéér irriteren.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:36 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ik heb aan niemand de pest.
Zelfs niet aan Menno.
Dit wordt ongetwijfeld de zwaarste crises in haar levenquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:39 schreef Day het volgende:
En ja hoor, Chantal begint weer te zeiken dat ze het niet gaan redden.
Volgens mij hebben ze nu een opdracht gegeven die niet te halen is, puur om de bewoners te testen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:37 schreef scanman01 het volgende:
Overigens vind ik de opdrachten dit jaar zéér moeilijk te halen. Het zijn stuk voor stuk pittige opdrachten, op de eerste 2 na. Dat ze de basketbal opdracht gehaald hebben was ook puur omdat ze mazzel hadden dat Menno er zo goed in was. Hadden ze Menno niet gehad, was die ook nooit gelukt.
Ja, waarom denken ze niet: "Fuck it!". Gewoon skippen die hele opdracht en een relaxte week hebben. Dan nog maar een weekje rantsoen. Beter dan een week bonen sorteren.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:39 schreef Peter6000 het volgende:
Een erg goede weekopdracht dit.
Want het kan niet anders, of de vermoeidheid gaat toeslaan, met telkens maar een paar uur slaap tussendoor.
En dan komen er irritaties, of gaan de bewoners door vermoeidheid/ pijn, rare dingen zeggen.
Inderdaad, ik ben zo benieuwdquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:40 schreef Lamon het volgende:
Kijken naar mensen die bonen sorteren is trouwens nog saaier dan het zelf doen.
Dat de wissel maar snel moge komen.
quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:38 schreef snakelady het volgende:
[..]
Dat snap ik, ik hoop dat als ik ooit weer zwanger wordt het rond de 7 uur zit en dan geen rugweeën en knip.
en ook thuis, dat vond ik prettig.
Geen rugweeën, geen knip, alles thuis. Ik weet idd dat wij wel heel erg veel geluk, want bij al mijn vrienden en kennissen heeft het minimaal een dag geduurd, en dat is overigens ook wel overal goed gegaan. Gelukkig welquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:38 schreef snakelady het volgende:
[..]
Dat snap ik, ik hoop dat als ik ooit weer zwanger wordt het rond de 7 uur zit en dan geen rugweeën en knip.
en ook thuis, dat vond ik prettig.
Rob en consorten hebben het al verkloot door van de bonen te eten en dat binnen een paar uurquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:40 schreef Jane het volgende:
[..]
Als ze tenminste niet weer het bijltje erbij neergooien. Nog nooit een groep mensen met zo weinig doorzettingsvermogen gezien.
Diequote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:37 schreef scanman01 het volgende:
Overigens vind ik de opdrachten dit jaar zéér moeilijk te halen. Het zijn stuk voor stuk pittige opdrachten, op de eerste 2 na. Dat ze de basketbal opdracht gehaald hebben was ook puur omdat ze mazzel hadden dat Menno er zo goed in was. Hadden ze Menno niet gehad, was die ook nooit gelukt.
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:41 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Dit wordt ongetwijfeld de zwaarste crises in haar leven
Inderdaad, daar wacht ik op.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:40 schreef Lamon het volgende:
Kijken naar mensen die bonen sorteren is trouwens nog saaier dan het zelf doen.
Dat de wissel maar snel moge komen.
quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:41 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Dit wordt ongetwijfeld de zwaarste crises in haar leven
Kijk dan wat een berg daar ligt. En dat moet voor donderdag 18:00 uur af!quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:40 schreef Jane het volgende:
Als ze tenminste niet weer het bijltje erbij neergooien. Nog nooit een groep mensen met zo weinig doorzettingsvermogen gezien.
Als ik zo het aantal bonen nog zie liggen, lijkt het me vrij moeilijk inderdaad.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:41 schreef APK het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze nu een opdracht gegeven die niet te halen is, puur om de bewoners te testen.
Volgens mij liegt ze ook niet... roddelen okee... maar leugens verteld ze niet volgens mij.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:42 schreef Jane het volgende:
[..]
Ze begint nu ook weer te zeuren dat ze niet kan liegen.
ik ook.quote:
Dat is waar, maar ik denk dat ze deze keer wel erg weinig eten krijgen, en dus ook weinig energie hebben. Misschien wel te weinig om het tempo te kunnen volhouden als ze het zouden willen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:40 schreef Jane het volgende:
[..]
Gelijk heeft hij, je gaat toch ook niet voor die greppelhoer van je comfortabele kratje af?quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:35 schreef Morwen het volgende:
Chantal buigt en breekt bijna en Roel........die blijft zitten![]()
Erg is dat he? Ga me bijna een mensenhater voelen, maar momenteel vind ik dus echt niemand meer leuk. Joost, Lieske en Dido waren mijn favorieten. Dido gaat nog redelijk. Joost vind ik momenteel echt een eikel en Lieske is inmiddels weer een beejte punten aan het bijverdienen sinds haar gesprek met Tanja. Overigens heb ik het geluid momenteel uit staan en heb ik een muziekje opgezet. Dat helpt welquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:40 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik wel aan zeer veel, maar zo vreemd is dat niet. Je ziet nu echt ALLES van die mensen. In het 'gewone' leven is dat natuurlijk nooit zo. Het is nu gewoon bijna alsof je met die mensen samenwoont en dan gaan je altijd op den duur dingen irriteren... en zelfs zéér irriteren.
Per week kwamen er ook inderdaad steeds meer bij waar ik echt de pest aan begon te krijgen.
Het is makkelijk te halen, maar niet op de manier zoals zij het doen. ik heb vroeger bij de tuinder geleerd dat je moet "schuiven" bij sorteren en niet "rapen" want dat duurt veel langer.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:41 schreef APK het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze nu een opdracht gegeven die niet te halen is, puur om de bewoners te testen.
quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:44 schreef Day het volgende:
Chantal heeft pijn in d'r lijf van een paar uur werk, maar Tanja heeft volgens haar alleen maar een kind gekregen.![]()
Ik niet, ik vind 't boeiend om naar te kijken.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:40 schreef scanman01 het volgende:
Ik wel aan zeer veel, maar zo vreemd is dat niet. Je ziet nu echt ALLES van die mensen. In het 'gewone' leven is dat natuurlijk nooit zo. Het is nu gewoon bijna alsof je met die mensen samenwoont en dan gaan je altijd op den duur dingen irriteren... en zelfs zéér irriteren.
Per week kwamen er ook inderdaad steeds meer bij waar ik echt de pest aan begon te krijgen.
Daar ging het me ook niet om, maar het enige dat ze moet doen is die andere groep niet vertellen hoe het zit met de opdracht. Als ze DAAR al van in gewetensnood raakt...!quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:43 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Volgens mij liegt ze ook niet... roddelen okee... maar leugens verteld ze niet volgens mij.
En voor geile Ingrid die net bijna in tweeen brak met haar rugpijnquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:44 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Gelijk heeft hij, je gaat toch ook niet voor die greppelhoer van je comfortabele kratje af?![]()
Daar ben ik het ook wel mee eens, zie er dadelijk nog eentje van zijn stokkie gaan.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:44 schreef avonne het volgende:
[..]
Dat is waar, maar ik denk dat ze deze keer wel erg weinig eten krijgen, en dus ook weinig energie hebben. Misschien wel te weinig om het tempo te kunnen volhouden als ze het zouden willen.
Makkelijk te halen?quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:44 schreef area51 het volgende:
Het is makkelijk te halen, maar niet op de manier zoals zij het doen. ik heb vroeger bij de tuinder geleerd dat je moet "schuiven" bij sorteren en niet "rapen" want dat duurt veel langer.
ze is echt rijp voor fok:)quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:40 schreef Rica het volgende:
Chantal werkt weer een paar uur aan een opdracht.
Klaag klaag klaag klaag klaaaaaaaaaaaaggg...
Inderdaad. Ik vind de opdrachten dit jaar echt belachelijk. Hummie wil ze blijkbaar op een soort big diet zetten.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:43 schreef Arcee het volgende:
[..]
Kijk dan wat een berg daar ligt. En dat moet voor donderdag 18:00 uur af!
En dan weinig eten en weinig slaap...
Lieske is wel altijd de lul bij haat he, als ik Lieske was ging ik er toch een keer zwaar tegenin.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:45 schreef Day het volgende:
Chantal is moe en heeft pijn en begint Lieske weer af te zeiken.
Nee, maar ik bedoel het in het algemeen. Chantal zegt dat ze niet van liegen en bedriegen houd... en dan wil ik geloven. En mensen zeggen dat ze zelf wel liegt, maar dat vind ik niet. Dat ze roddelt en mensen misschien uitspeelt ok... maar daar liegt ze niet bij in mijn ogen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:45 schreef Jane het volgende:
[..]
Daar ging het me ook niet om, maar het enige dat ze moet doen is die andere groep niet vertellen hoe het zit met de opdracht. Als ze DAAR al van in gewetensnood raakt...!
Dat helpt heel erg. Ik had tijdens de huilbui van Ingrid eergisteren een mooi nummer opstaan, en het werd gewoon ontroerend om te zien.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:44 schreef Cuaderno het volgende:
Overigens heb ik het geluid momenteel uit staan en heb ik een muziekje opgezet. Dat helpt wel![]()
bij joost werkt het goed.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:47 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik vind de opdrachten dit jaar echt belachelijk. Hummie wil ze blijkbaar op een soort big diet zetten.
Precies. Halen ze nooit, dus kunnen ze beter kappen en lekker slapen en hun energie sparen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:46 schreef APK het volgende:
[..]
Makkelijk te halen?
Ik zie absoluut geen verschil in de stapel bonen in die kamer.![]()
Welk nummer?quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:47 schreef Lamon het volgende:
[..]
Dat helpt heel erg. Ik had tijdens de huilbui van Ingrid eergisteren een mooi nummer opstaan, en het werd gewoon ontroerend om te zien.
Ja, maar er blijft sowieso een stapel liggen, want de mais hoeft niet ingepakt te worden.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:46 schreef APK het volgende:
[..]
Makkelijk te halen?
Ik denk nog steeds dat ze het speciaal voor Tanja doenquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:47 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik vind de opdrachten dit jaar echt belachelijk. Hummie wil ze blijkbaar op een soort big diet zetten.
als ik nu naar ingrid kijk, krijg ik ook bijna medelijden met haar.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:47 schreef Lamon het volgende:
[..]
Dat helpt heel erg. Ik had tijdens de huilbui van Ingrid eergisteren een mooi nummer opstaan, en het werd gewoon ontroerend om te zien.
als dat mens ooit gaat bevallen moeten ze dat filmen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:48 schreef Rica het volgende:
Tanja had volgens Chantal nog wel even door kunnen breien tijdens de weeen, staat zelf na amper drie uurtjes sorteren te jammeren of dood aan het gaan is.
Gaat een leuk weekje worden
leuk is dat he? ze raakt steeds meer geïrriteerd en Lieske ratelt vrolijk door:)quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:45 schreef Day het volgende:
Chantal is moe en heeft pijn en begint Lieske weer af te zeiken.
Ze zei net: om de anderhalve weekquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:50 schreef Jane het volgende:
Hoe vaak per maand is Chantal ongesteld? Volgens mij is ze het al een keer of 4 geweest. In 2 maanden!!
Ik vind 't altijd lachen als hij de damesgesprekken nadoet.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:49 schreef snakelady het volgende:
haha en nu gaat het over ongesteldheid, roel voelt zich helemaal op zijn plek daar.
Wat isser Morwen word je boos?quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:48 schreef Morwen het volgende:
De meiden slikken en Roel zit nog steedsGeef die gozer een gooi van die krat af, jezus
![]()
Er ligt nog wel een 6 á 700 kg, en BB heeft ook niet voor goede ARBO omstandigheden gezorgd, bij elk bedrijf wordt dit onmiddellijk afgekeurd, maar dan nog moet het kunnen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:46 schreef APK het volgende:
[..]
Makkelijk te halen?
Jaja, zeker net zoals ze een vrijwillige exit zou aanvragen als ze haar sjaaltje zouden afpakkenquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:51 schreef Arcee het volgende:
Lies gaat de hele inboedel slopen als er straks 1 boon verkeerd blijkt te zitten.
Hoe?quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:50 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik denk nog steeds dat ze het speciaal voor Tanja doen
hahaha, iddquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:51 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ik vind 't altijd lachen als hij de damesgesprekken nadoet.
Zou ze in de overgang zijn?quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:50 schreef Jane het volgende:
Hoe vaak per maand is Chantal ongesteld? Volgens mij is ze het al een keer of 4 geweest. In 2 maanden!!
En nu dus weer. Daarom is ze zo negatief over de opdracht.
Vind je het erg dat ik dan even de andere kant op kijk?quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:50 schreef snakelady het volgende:
[..]
als dat mens ooit gaat bevallen moeten ze dat filmen.![]()
BB flipt volkomen als ze dat doen. Zou wel een stunt zijn... en als ik die bonen zo zie ook niet zo idioot.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:48 schreef Arcee het volgende:
[..]
Precies. Halen ze nooit, dus kunnen ze beter kappen en lekker slapen en hun energie sparen.
Neuh, hij had alleen niet bij mij in de kamer moeten zittenquote:
Om even verder off-topic te gaan: Is fok extra langzaam van 0.00u to 0.20u uur omdat dan de database leeggetrokken wordt voor de dagcijfersquote:
Goede vraag, leuke avator overigens.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:52 schreef farceman het volgende:
Weet iemand of Lieske nu dadelijk de plaats van Dido gaat overnemen? En zo nee hoe gaan ze dat uitleggen?
Had ik ook niet verwacht, maar ik was toch even benieuwd.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:53 schreef Lamon het volgende:
[..]
New Disaster van Elliott Smith. Ken je vast niet.
haha, nee hoor, doe ik dan ook denk ik.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:53 schreef tjCherryman het volgende:
[..]
Vind je het erg dat ik dan even de andere kant op kijk?![]()
LIeske is soms echt stoer he?quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:51 schreef Arcee het volgende:
Lies gaat de hele inboedel slopen als er straks 1 boon verkeerd blijkt te zitten.
Ja, klinkt goed! Net zoals je muntstukken sorteert, daar kun je razendsnel mee schuiven. Nu krijgt elk boontje een vlucht door de lucht, en dat duurt inderdaad veel te lang.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:44 schreef area51 het volgende:
[..]
Het is makkelijk te halen, maar niet op de manier zoals zij het doen. ik heb vroeger bij de tuinder geleerd dat je moet "schuiven" bij sorteren en niet "rapen" want dat duurt veel langer.
Nee, Lieske neemt dido's plaats niet over, er mag niet van groep gewisseld worden.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:52 schreef farceman het volgende:
Weet iemand of Lieske nu dadelijk de plaats van Dido gaat overnemen? En zo nee hoe gaan ze dat uitleggen?
Understatement.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:51 schreef LoveProfusion het volgende:
Wat een onsympathiek teringloeder is die Chantal toch.
Lieve schat, je vergeet de mais/erwten.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:52 schreef LoveProfusion het volgende:
Ze pakken het weer verkeerd aan. Je legt heel die tafel vol met die bonen...dan begin je eerst de rode eruit te schuiven met zijn allen dan de andere kleur, blijft er 1 kleur over die kan je er zo ingooien..klaar is kees.
Ja, dat riep iedereen ook van de voorgaande opdrachten. Volgens mij waren ze geen van allen te halen. Die zakjes ook niet. Ze hadden misschien niet een erg handige aanpak, maar het verschil met wat ze hadden en wat ze moesten hebben was zo enorm groot, dat een betere aanpak ook niet voor succes had gezorgd.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:50 schreef Day het volgende:
[..]
Ja, maar er blijft sowieso een stapel liggen, want de mais hoeft niet ingepakt te worden.
Ik geef toe,het is veel, maar als ze hard doorwerken is het te halen.
Juist dat zei ik net ook al.. en dan drie schuiven en ééntje vullen!quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:54 schreef Lkw het volgende:
[..]
Ja, klinkt goed! Net zoals je muntstukken sorteert, daar kun je razendsnel mee schuiven. Nu krijgt elk boontje een vlucht door de lucht, en dat duurt inderdaad veel te lang.
Dat denk ik trouwens bij elke weekopdracht. Dat 't misschien fijner is om 'm niet te doen dan wel, al met al.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
BB flipt volkomen als ze dat doen. Zou wel een stunt zijn... en als ik die bonen zo zie ook niet zo idioot.
Rustige opdrachten, waar niet veel herrie aan te pas komt en vrij onhaalbaar of makkelijk af te keuren zijn, zodat Tanja en de baby niet worden gestoord in hun rust.quote:
Van wie mag dat niet dan, van BBquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:54 schreef Day het volgende:
[..]
Nee, Lieske neemt dido's plaats niet over, er mag niet van groep gewisseld worden.
Ik hoorde Lieske zeggen dat ze het RELAXT vindt dat ze maar 2 uurtjes hoeft.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:52 schreef farceman het volgende:
Nee, want dat duurt nog geen 5 seconden.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:53 schreef APK het volgende:
Om even verder off-topic te gaan: Is fok extra langzaam van 0.00u to 0.20u uur omdat dan de database leeggetrokken wordt voor de dagcijfers
Ja, en Rob zou over de schutting klimmen.quote:
Lieske is lief.quote:
Dacht ik ook aan.quote:
Toch heeft-ie een uur of zo geleden dat kratje al eens aangeboden, en er bij gezegd dat ze het ten alle tijden direct moeten zeggen als zij willen zitten. Maar hij kan het natuurlijk nog eens aanbieden, da's zo.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:53 schreef Morwen het volgende:
[..]
Neuh, hij had alleen niet bij mij in de kamer moeten zitten![]()
Nee, ze hebben gezegd dat ze van bb niet meer in de groepen mochten wisselen en dat er geen discussie over mogelijk was en dat ze het dus niet nog een keer in de dagboekkamer moesten gaan navragen. Rob wilde Dido toen toch naar de dbk sturen, maar toen zeiden ze dat dat absoluut niet mocht en dat dido dan maar af en toe een dienstje moest overslaan.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:52 schreef farceman het volgende:
quote:
Ga ze dat eens vertellen dan, krijg pijn in mijn rug als ik zo naar Ingrid kijk.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:56 schreef KRIBBET het volgende:
Weet niet of het al ergens geschreven was hier maar...
Je kan de tafel hoger zetten door de doppen onder de poten uit te draaien![]()
Dit soort tafels worden veel in vleesbedrijven gebruikt en ze kunnen een cm of 10 uitgedraaid worden!!
Wat zouden vrij onhaalbaar en makkelijk af te keuren daar aan bijdragen dan?quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:55 schreef PC eend het volgende:
[..]
Rustige opdrachten, waar niet veel herrie aan te pas komt en vrij onhaalbaar of makkelijk af te keuren zijn, zodat Tanja en de baby niet worden gestoord in hun rust.
Meen je dat ??quote:
Ah, okay.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:56 schreef Arcee het volgende:
Nee, want dat duurt nog geen 5 seconden.
Dat heeft die al eens gezegd he... de vrouwen zijn om noten te rapen (bonen in dit geval)quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:58 schreef Morwen het volgende:
Heb ik iets gemist ofzo? Mag alleen Roel op dat kratje zitten![]()
roel heeft alaangeboden zijn kratje af te slaan maar ze wilde niet.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:58 schreef Morwen het volgende:
Ieder zijn voorkeur natuurlijk.quote:
Hij heeft een geheime missie. Alweer.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:58 schreef Morwen het volgende:
Geen alcoholquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:59 schreef Arcee het volgende:
[..]
Wat zouden vrij onhaalbaar en makkelijk af te keuren daar aan bijdragen dan?
Ik heb deze twee net even gemaakt. Ik zie absoluut geen verschil.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:54 schreef tjCherryman het volgende:
Scanman heb je toevallig een paar shots vanuit dezelfde hoek vanaf het begin tot nu? Kunnen we zien of er beweging in die bonenberg zit.. bvd.
Dat is het mannenkratje. Daarstraks zat joost er ook al op.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:58 schreef Morwen het volgende:
Dat hebben ze zelf verzonnen. Want zij weten van de 3 soorten bonen en ze mogen er niet met de anderen over praten. Dus ze hebben zelf verzonnen dat de teams het zelfde moesten blijven, zodat ze niet in een team zouden komen, waar ze zich kunnen verpraten.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:57 schreef Cuaderno het volgende:
[..]
Nee, ze hebben gezegd dat ze van bb niet meer in de groepen mochten wisselen en dat er geen discussie over mogelijk was en dat ze het dus niet nog een keer in de dagboekkamer moesten gaan navragen. Rob wilde Dido toen toch naar de dbk sturen, maar toen zeiden ze dat dat absoluut niet mocht en dat dido dan maar af en toe een dienstje moest overslaan.
Vreemde situatie en niemand zegt watquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:59 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Dat heeft die al eens gezegd he... de vrouwen zijn om noten te rapen (bonen in dit geval)
Grapje hoor
Ja hoor.quote:
quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 02:00 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik heb deze twee net even gemaakt. Ik zie absoluut geen verschil.
[afbeelding]
[afbeelding]
Voorkeurspositie...quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 02:00 schreef Cuaderno het volgende:
[..]
Dat is het mannenkratje. Daarstraks zat joost er ook al op.
niet echt nee.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 02:00 schreef scanman01 het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
Is dat zo? Daarna is 't iig altijd goed, zoals nu bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:59 schreef APK het volgende:
Ah, okay.
Wel opvallend dat de boel -als het werkt- weer even inkakt om twaalf uur....
Dat heeft hij ook eens een andere keer gezegd voor de grap... tegen dido geloof ik. Moest ik ff zo aan denkenquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 02:00 schreef Morwen het volgende:
[..]
Vreemde situatie en niemand zegt wat![]()
Nee, is een opdracht van BB hoor.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 02:00 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dat hebben ze zelf verzonnen.
Begrijp niet dat ze het zelf niet snappenquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:58 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ga ze dat eens vertellen dan, krijg pijn in mijn rug als ik zo naar Ingrid kijk.
En op deze manier kunnen ze hun fouten beter herstellen. Maar de planning is dus iig niet dat Lieske straks Dido gaat aflossen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 02:00 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dat hebben ze zelf verzonnen. Want zij weten van de 3 soorten bonen en ze mogen er niet met de anderen over praten. Dus ze hebben zelf verzonnen dat de teams het zelfde moesten blijven, zodat ze niet in een team zouden komen, waar ze zich kunnen verpraten.
Aan de andere kant van de deur is er een stuk vloer ter breedte van 1 raam vrij gekomen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 02:00 schreef scanman01 het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dat snap ik idd ook niet, waarom doet Dido dat nu nog??quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 02:01 schreef farceman het volgende:
Maar dan moet dido dus gewoon doorwerken en tussen de bedrijven door ook nog die koter zijn luier verschonen ( aangezien Tanja daar te beroerd voor is..)
En dan staat KRIBBET te wachten om hem z'n been af te schroevenquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:56 schreef APK het volgende:
[..]
Ja, en Rob zou over de schutting klimmen.![]()
Bizar inderdaad, dat Dido dat moet doen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 02:01 schreef farceman het volgende:
Maar dan moet dido dus gewoon doorwerken en tussen de bedrijven door ook nog die koter zijn luier verschonen ( aangezien Tanja daar te beroerd voor is..)
Want Roel is al 2 uur langer bezigquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 02:02 schreef Jane het volgende:
[..]
Nee, is een opdracht van BB hoor.
Btw, wat laat Lieske zich makkelijk van die krat afduwen door Roel, zeg!
Nee wat lekkersimpel zegt klopt. Hebben ze inderdaad verzonnen omdat de andere groep niet mocht weten wat bb tegen ze gezegd had.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 02:02 schreef Jane het volgende:
[..]
Nee, is een opdracht van BB hoor.
Btw, wat laat Lieske zich makkelijk van die krat afduwen door Roel, zeg!
als dat zo is hoop ikdat BB dat erbij zegt.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 02:04 schreef Jane het volgende:
Ingrid is nu bonen vanaf de grond in een zakje aan het doen. Volgens de regels mag dat niet (alleen op de werktafel) dus alweer een reden om de opdracht als mislukt te beschouwen.
Ah, dus ik kom op het goede moment binnenvallen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 02:01 schreef Rica het volgende:
Ik wil eigenlijk naar bed maar wacht op de wissel.
Om hem weer terug over die schuttig te trappen (met zijn eigen been) en eerst Tanja er overheen te gooienquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 02:03 schreef area51 het volgende:
[..]
En dan staat KRIBBET te wachten om hem z'n been af te schroeven![]()
Ja, maar die hebben normaliter ook een partner (of familie) die ze in de eerste week helpen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 02:03 schreef snakelady het volgende:
[..]
Dat snap ik idd ook niet, waarom doet Dido dat nu nog??
Mensen die thuis zijn bevallen doen het toch ook zelf.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |