Vind je het erg dat ik dan even de andere kant op kijk?quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:50 schreef snakelady het volgende:
[..]
als dat mens ooit gaat bevallen moeten ze dat filmen.![]()
BB flipt volkomen als ze dat doen. Zou wel een stunt zijn... en als ik die bonen zo zie ook niet zo idioot.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:48 schreef Arcee het volgende:
[..]
Precies. Halen ze nooit, dus kunnen ze beter kappen en lekker slapen en hun energie sparen.
Neuh, hij had alleen niet bij mij in de kamer moeten zittenquote:
Om even verder off-topic te gaan: Is fok extra langzaam van 0.00u to 0.20u uur omdat dan de database leeggetrokken wordt voor de dagcijfersquote:
Goede vraag, leuke avator overigens.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:52 schreef farceman het volgende:
Weet iemand of Lieske nu dadelijk de plaats van Dido gaat overnemen? En zo nee hoe gaan ze dat uitleggen?
Had ik ook niet verwacht, maar ik was toch even benieuwd.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:53 schreef Lamon het volgende:
[..]
New Disaster van Elliott Smith. Ken je vast niet.
haha, nee hoor, doe ik dan ook denk ik.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:53 schreef tjCherryman het volgende:
[..]
Vind je het erg dat ik dan even de andere kant op kijk?![]()
LIeske is soms echt stoer he?quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:51 schreef Arcee het volgende:
Lies gaat de hele inboedel slopen als er straks 1 boon verkeerd blijkt te zitten.
Ja, klinkt goed! Net zoals je muntstukken sorteert, daar kun je razendsnel mee schuiven. Nu krijgt elk boontje een vlucht door de lucht, en dat duurt inderdaad veel te lang.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:44 schreef area51 het volgende:
[..]
Het is makkelijk te halen, maar niet op de manier zoals zij het doen. ik heb vroeger bij de tuinder geleerd dat je moet "schuiven" bij sorteren en niet "rapen" want dat duurt veel langer.
Nee, Lieske neemt dido's plaats niet over, er mag niet van groep gewisseld worden.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:52 schreef farceman het volgende:
Weet iemand of Lieske nu dadelijk de plaats van Dido gaat overnemen? En zo nee hoe gaan ze dat uitleggen?
Understatement.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:51 schreef LoveProfusion het volgende:
Wat een onsympathiek teringloeder is die Chantal toch.
Lieve schat, je vergeet de mais/erwten.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:52 schreef LoveProfusion het volgende:
Ze pakken het weer verkeerd aan. Je legt heel die tafel vol met die bonen...dan begin je eerst de rode eruit te schuiven met zijn allen dan de andere kleur, blijft er 1 kleur over die kan je er zo ingooien..klaar is kees.
Ja, dat riep iedereen ook van de voorgaande opdrachten. Volgens mij waren ze geen van allen te halen. Die zakjes ook niet. Ze hadden misschien niet een erg handige aanpak, maar het verschil met wat ze hadden en wat ze moesten hebben was zo enorm groot, dat een betere aanpak ook niet voor succes had gezorgd.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:50 schreef Day het volgende:
[..]
Ja, maar er blijft sowieso een stapel liggen, want de mais hoeft niet ingepakt te worden.
Ik geef toe,het is veel, maar als ze hard doorwerken is het te halen.
Juist dat zei ik net ook al.. en dan drie schuiven en ééntje vullen!quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:54 schreef Lkw het volgende:
[..]
Ja, klinkt goed! Net zoals je muntstukken sorteert, daar kun je razendsnel mee schuiven. Nu krijgt elk boontje een vlucht door de lucht, en dat duurt inderdaad veel te lang.
Dat denk ik trouwens bij elke weekopdracht. Dat 't misschien fijner is om 'm niet te doen dan wel, al met al.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
BB flipt volkomen als ze dat doen. Zou wel een stunt zijn... en als ik die bonen zo zie ook niet zo idioot.
Rustige opdrachten, waar niet veel herrie aan te pas komt en vrij onhaalbaar of makkelijk af te keuren zijn, zodat Tanja en de baby niet worden gestoord in hun rust.quote:
Van wie mag dat niet dan, van BBquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:54 schreef Day het volgende:
[..]
Nee, Lieske neemt dido's plaats niet over, er mag niet van groep gewisseld worden.
Ik hoorde Lieske zeggen dat ze het RELAXT vindt dat ze maar 2 uurtjes hoeft.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:52 schreef farceman het volgende:
Nee, want dat duurt nog geen 5 seconden.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:53 schreef APK het volgende:
Om even verder off-topic te gaan: Is fok extra langzaam van 0.00u to 0.20u uur omdat dan de database leeggetrokken wordt voor de dagcijfers
Ja, en Rob zou over de schutting klimmen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |