Welk nummer?quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:47 schreef Lamon het volgende:
[..]
Dat helpt heel erg. Ik had tijdens de huilbui van Ingrid eergisteren een mooi nummer opstaan, en het werd gewoon ontroerend om te zien.
Ja, maar er blijft sowieso een stapel liggen, want de mais hoeft niet ingepakt te worden.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:46 schreef APK het volgende:
[..]
Makkelijk te halen?
Ik zie absoluut geen verschil in de stapel bonen in die kamer.![]()
Ik denk nog steeds dat ze het speciaal voor Tanja doenquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:47 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik vind de opdrachten dit jaar echt belachelijk. Hummie wil ze blijkbaar op een soort big diet zetten.
als ik nu naar ingrid kijk, krijg ik ook bijna medelijden met haar.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:47 schreef Lamon het volgende:
[..]
Dat helpt heel erg. Ik had tijdens de huilbui van Ingrid eergisteren een mooi nummer opstaan, en het werd gewoon ontroerend om te zien.
als dat mens ooit gaat bevallen moeten ze dat filmen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:48 schreef Rica het volgende:
Tanja had volgens Chantal nog wel even door kunnen breien tijdens de weeen, staat zelf na amper drie uurtjes sorteren te jammeren of dood aan het gaan is.
Gaat een leuk weekje worden
leuk is dat he? ze raakt steeds meer geïrriteerd en Lieske ratelt vrolijk door:)quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:45 schreef Day het volgende:
Chantal is moe en heeft pijn en begint Lieske weer af te zeiken.
Ze zei net: om de anderhalve weekquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:50 schreef Jane het volgende:
Hoe vaak per maand is Chantal ongesteld? Volgens mij is ze het al een keer of 4 geweest. In 2 maanden!!
Ik vind 't altijd lachen als hij de damesgesprekken nadoet.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:49 schreef snakelady het volgende:
haha en nu gaat het over ongesteldheid, roel voelt zich helemaal op zijn plek daar.
Wat isser Morwen word je boos?quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:48 schreef Morwen het volgende:
De meiden slikken en Roel zit nog steedsGeef die gozer een gooi van die krat af, jezus
![]()
Er ligt nog wel een 6 á 700 kg, en BB heeft ook niet voor goede ARBO omstandigheden gezorgd, bij elk bedrijf wordt dit onmiddellijk afgekeurd, maar dan nog moet het kunnen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:46 schreef APK het volgende:
[..]
Makkelijk te halen?
Ik zie absoluut geen verschil in de stapel bonen in die kamer.![]()
Jaja, zeker net zoals ze een vrijwillige exit zou aanvragen als ze haar sjaaltje zouden afpakkenquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:51 schreef Arcee het volgende:
Lies gaat de hele inboedel slopen als er straks 1 boon verkeerd blijkt te zitten.
Hoe?quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:50 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik denk nog steeds dat ze het speciaal voor Tanja doen
hahaha, iddquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:51 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ik vind 't altijd lachen als hij de damesgesprekken nadoet.
Zou ze in de overgang zijn?quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:50 schreef Jane het volgende:
Hoe vaak per maand is Chantal ongesteld? Volgens mij is ze het al een keer of 4 geweest. In 2 maanden!!
En nu dus weer. Daarom is ze zo negatief over de opdracht.
Vind je het erg dat ik dan even de andere kant op kijk?quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:50 schreef snakelady het volgende:
[..]
als dat mens ooit gaat bevallen moeten ze dat filmen.![]()
BB flipt volkomen als ze dat doen. Zou wel een stunt zijn... en als ik die bonen zo zie ook niet zo idioot.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:48 schreef Arcee het volgende:
[..]
Precies. Halen ze nooit, dus kunnen ze beter kappen en lekker slapen en hun energie sparen.
Neuh, hij had alleen niet bij mij in de kamer moeten zittenquote:
Om even verder off-topic te gaan: Is fok extra langzaam van 0.00u to 0.20u uur omdat dan de database leeggetrokken wordt voor de dagcijfersquote:
Goede vraag, leuke avator overigens.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:52 schreef farceman het volgende:
Weet iemand of Lieske nu dadelijk de plaats van Dido gaat overnemen? En zo nee hoe gaan ze dat uitleggen?
Had ik ook niet verwacht, maar ik was toch even benieuwd.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:53 schreef Lamon het volgende:
[..]
New Disaster van Elliott Smith. Ken je vast niet.
haha, nee hoor, doe ik dan ook denk ik.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:53 schreef tjCherryman het volgende:
[..]
Vind je het erg dat ik dan even de andere kant op kijk?![]()
LIeske is soms echt stoer he?quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:51 schreef Arcee het volgende:
Lies gaat de hele inboedel slopen als er straks 1 boon verkeerd blijkt te zitten.
Ja, klinkt goed! Net zoals je muntstukken sorteert, daar kun je razendsnel mee schuiven. Nu krijgt elk boontje een vlucht door de lucht, en dat duurt inderdaad veel te lang.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:44 schreef area51 het volgende:
[..]
Het is makkelijk te halen, maar niet op de manier zoals zij het doen. ik heb vroeger bij de tuinder geleerd dat je moet "schuiven" bij sorteren en niet "rapen" want dat duurt veel langer.
Nee, Lieske neemt dido's plaats niet over, er mag niet van groep gewisseld worden.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:52 schreef farceman het volgende:
Weet iemand of Lieske nu dadelijk de plaats van Dido gaat overnemen? En zo nee hoe gaan ze dat uitleggen?
Understatement.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:51 schreef LoveProfusion het volgende:
Wat een onsympathiek teringloeder is die Chantal toch.
Lieve schat, je vergeet de mais/erwten.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:52 schreef LoveProfusion het volgende:
Ze pakken het weer verkeerd aan. Je legt heel die tafel vol met die bonen...dan begin je eerst de rode eruit te schuiven met zijn allen dan de andere kleur, blijft er 1 kleur over die kan je er zo ingooien..klaar is kees.
Ja, dat riep iedereen ook van de voorgaande opdrachten. Volgens mij waren ze geen van allen te halen. Die zakjes ook niet. Ze hadden misschien niet een erg handige aanpak, maar het verschil met wat ze hadden en wat ze moesten hebben was zo enorm groot, dat een betere aanpak ook niet voor succes had gezorgd.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:50 schreef Day het volgende:
[..]
Ja, maar er blijft sowieso een stapel liggen, want de mais hoeft niet ingepakt te worden.
Ik geef toe,het is veel, maar als ze hard doorwerken is het te halen.
Juist dat zei ik net ook al.. en dan drie schuiven en ééntje vullen!quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:54 schreef Lkw het volgende:
[..]
Ja, klinkt goed! Net zoals je muntstukken sorteert, daar kun je razendsnel mee schuiven. Nu krijgt elk boontje een vlucht door de lucht, en dat duurt inderdaad veel te lang.
Dat denk ik trouwens bij elke weekopdracht. Dat 't misschien fijner is om 'm niet te doen dan wel, al met al.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
BB flipt volkomen als ze dat doen. Zou wel een stunt zijn... en als ik die bonen zo zie ook niet zo idioot.
Rustige opdrachten, waar niet veel herrie aan te pas komt en vrij onhaalbaar of makkelijk af te keuren zijn, zodat Tanja en de baby niet worden gestoord in hun rust.quote:
Van wie mag dat niet dan, van BBquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:54 schreef Day het volgende:
[..]
Nee, Lieske neemt dido's plaats niet over, er mag niet van groep gewisseld worden.
Ik hoorde Lieske zeggen dat ze het RELAXT vindt dat ze maar 2 uurtjes hoeft.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:52 schreef farceman het volgende:
Nee, want dat duurt nog geen 5 seconden.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:53 schreef APK het volgende:
Om even verder off-topic te gaan: Is fok extra langzaam van 0.00u to 0.20u uur omdat dan de database leeggetrokken wordt voor de dagcijfers
Ja, en Rob zou over de schutting klimmen.quote:
Lieske is lief.quote:
Dacht ik ook aan.quote:
Toch heeft-ie een uur of zo geleden dat kratje al eens aangeboden, en er bij gezegd dat ze het ten alle tijden direct moeten zeggen als zij willen zitten. Maar hij kan het natuurlijk nog eens aanbieden, da's zo.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:53 schreef Morwen het volgende:
[..]
Neuh, hij had alleen niet bij mij in de kamer moeten zitten![]()
Nee, ze hebben gezegd dat ze van bb niet meer in de groepen mochten wisselen en dat er geen discussie over mogelijk was en dat ze het dus niet nog een keer in de dagboekkamer moesten gaan navragen. Rob wilde Dido toen toch naar de dbk sturen, maar toen zeiden ze dat dat absoluut niet mocht en dat dido dan maar af en toe een dienstje moest overslaan.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:52 schreef farceman het volgende:
quote:
Ga ze dat eens vertellen dan, krijg pijn in mijn rug als ik zo naar Ingrid kijk.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:56 schreef KRIBBET het volgende:
Weet niet of het al ergens geschreven was hier maar...
Je kan de tafel hoger zetten door de doppen onder de poten uit te draaien![]()
Dit soort tafels worden veel in vleesbedrijven gebruikt en ze kunnen een cm of 10 uitgedraaid worden!!
Wat zouden vrij onhaalbaar en makkelijk af te keuren daar aan bijdragen dan?quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:55 schreef PC eend het volgende:
[..]
Rustige opdrachten, waar niet veel herrie aan te pas komt en vrij onhaalbaar of makkelijk af te keuren zijn, zodat Tanja en de baby niet worden gestoord in hun rust.
Meen je dat ??quote:
Ah, okay.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:56 schreef Arcee het volgende:
Nee, want dat duurt nog geen 5 seconden.
Dat heeft die al eens gezegd he... de vrouwen zijn om noten te rapen (bonen in dit geval)quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:58 schreef Morwen het volgende:
Heb ik iets gemist ofzo? Mag alleen Roel op dat kratje zitten![]()
roel heeft alaangeboden zijn kratje af te slaan maar ze wilde niet.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:58 schreef Morwen het volgende:
Ieder zijn voorkeur natuurlijk.quote:
Hij heeft een geheime missie. Alweer.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:58 schreef Morwen het volgende:
Geen alcoholquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:59 schreef Arcee het volgende:
[..]
Wat zouden vrij onhaalbaar en makkelijk af te keuren daar aan bijdragen dan?
Ik heb deze twee net even gemaakt. Ik zie absoluut geen verschil.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:54 schreef tjCherryman het volgende:
Scanman heb je toevallig een paar shots vanuit dezelfde hoek vanaf het begin tot nu? Kunnen we zien of er beweging in die bonenberg zit.. bvd.
Dat is het mannenkratje. Daarstraks zat joost er ook al op.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:58 schreef Morwen het volgende:
Dat hebben ze zelf verzonnen. Want zij weten van de 3 soorten bonen en ze mogen er niet met de anderen over praten. Dus ze hebben zelf verzonnen dat de teams het zelfde moesten blijven, zodat ze niet in een team zouden komen, waar ze zich kunnen verpraten.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:57 schreef Cuaderno het volgende:
[..]
Nee, ze hebben gezegd dat ze van bb niet meer in de groepen mochten wisselen en dat er geen discussie over mogelijk was en dat ze het dus niet nog een keer in de dagboekkamer moesten gaan navragen. Rob wilde Dido toen toch naar de dbk sturen, maar toen zeiden ze dat dat absoluut niet mocht en dat dido dan maar af en toe een dienstje moest overslaan.
Vreemde situatie en niemand zegt watquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:59 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Dat heeft die al eens gezegd he... de vrouwen zijn om noten te rapen (bonen in dit geval)
Grapje hoor
Ja hoor.quote:
quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 02:00 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik heb deze twee net even gemaakt. Ik zie absoluut geen verschil.
[afbeelding]
[afbeelding]
Voorkeurspositie...quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 02:00 schreef Cuaderno het volgende:
[..]
Dat is het mannenkratje. Daarstraks zat joost er ook al op.
niet echt nee.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 02:00 schreef scanman01 het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
Is dat zo? Daarna is 't iig altijd goed, zoals nu bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:59 schreef APK het volgende:
Ah, okay.
Wel opvallend dat de boel -als het werkt- weer even inkakt om twaalf uur....
Dat heeft hij ook eens een andere keer gezegd voor de grap... tegen dido geloof ik. Moest ik ff zo aan denkenquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 02:00 schreef Morwen het volgende:
[..]
Vreemde situatie en niemand zegt wat![]()
Nee, is een opdracht van BB hoor.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 02:00 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dat hebben ze zelf verzonnen.
Begrijp niet dat ze het zelf niet snappenquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:58 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ga ze dat eens vertellen dan, krijg pijn in mijn rug als ik zo naar Ingrid kijk.
En op deze manier kunnen ze hun fouten beter herstellen. Maar de planning is dus iig niet dat Lieske straks Dido gaat aflossen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 02:00 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dat hebben ze zelf verzonnen. Want zij weten van de 3 soorten bonen en ze mogen er niet met de anderen over praten. Dus ze hebben zelf verzonnen dat de teams het zelfde moesten blijven, zodat ze niet in een team zouden komen, waar ze zich kunnen verpraten.
Aan de andere kant van de deur is er een stuk vloer ter breedte van 1 raam vrij gekomen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 02:00 schreef scanman01 het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dat snap ik idd ook niet, waarom doet Dido dat nu nog??quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 02:01 schreef farceman het volgende:
Maar dan moet dido dus gewoon doorwerken en tussen de bedrijven door ook nog die koter zijn luier verschonen ( aangezien Tanja daar te beroerd voor is..)
En dan staat KRIBBET te wachten om hem z'n been af te schroevenquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:56 schreef APK het volgende:
[..]
Ja, en Rob zou over de schutting klimmen.![]()
Bizar inderdaad, dat Dido dat moet doen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 02:01 schreef farceman het volgende:
Maar dan moet dido dus gewoon doorwerken en tussen de bedrijven door ook nog die koter zijn luier verschonen ( aangezien Tanja daar te beroerd voor is..)
Want Roel is al 2 uur langer bezigquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 02:02 schreef Jane het volgende:
[..]
Nee, is een opdracht van BB hoor.
Btw, wat laat Lieske zich makkelijk van die krat afduwen door Roel, zeg!
Nee wat lekkersimpel zegt klopt. Hebben ze inderdaad verzonnen omdat de andere groep niet mocht weten wat bb tegen ze gezegd had.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 02:02 schreef Jane het volgende:
[..]
Nee, is een opdracht van BB hoor.
Btw, wat laat Lieske zich makkelijk van die krat afduwen door Roel, zeg!
als dat zo is hoop ikdat BB dat erbij zegt.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 02:04 schreef Jane het volgende:
Ingrid is nu bonen vanaf de grond in een zakje aan het doen. Volgens de regels mag dat niet (alleen op de werktafel) dus alweer een reden om de opdracht als mislukt te beschouwen.
Ah, dus ik kom op het goede moment binnenvallen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 02:01 schreef Rica het volgende:
Ik wil eigenlijk naar bed maar wacht op de wissel.
Om hem weer terug over die schuttig te trappen (met zijn eigen been) en eerst Tanja er overheen te gooienquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 02:03 schreef area51 het volgende:
[..]
En dan staat KRIBBET te wachten om hem z'n been af te schroeven![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |