niet echt nee.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 02:00 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik heb deze twee net even gemaakt. Ik zie absoluut geen verschil.
[afbeelding]
[afbeelding]
Is dat zo? Daarna is 't iig altijd goed, zoals nu bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:59 schreef APK het volgende:
Ah, okay.
Wel opvallend dat de boel -als het werkt- weer even inkakt om twaalf uur....
Dat heeft hij ook eens een andere keer gezegd voor de grap... tegen dido geloof ik. Moest ik ff zo aan denkenquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 02:00 schreef Morwen het volgende:
[..]
Vreemde situatie en niemand zegt wat![]()
Nee, is een opdracht van BB hoor.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 02:00 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dat hebben ze zelf verzonnen.
Begrijp niet dat ze het zelf niet snappenquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:58 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ga ze dat eens vertellen dan, krijg pijn in mijn rug als ik zo naar Ingrid kijk.
En op deze manier kunnen ze hun fouten beter herstellen. Maar de planning is dus iig niet dat Lieske straks Dido gaat aflossen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 02:00 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dat hebben ze zelf verzonnen. Want zij weten van de 3 soorten bonen en ze mogen er niet met de anderen over praten. Dus ze hebben zelf verzonnen dat de teams het zelfde moesten blijven, zodat ze niet in een team zouden komen, waar ze zich kunnen verpraten.
Aan de andere kant van de deur is er een stuk vloer ter breedte van 1 raam vrij gekomen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 02:00 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik heb deze twee net even gemaakt. Ik zie absoluut geen verschil.
[afbeelding]
[afbeelding]
Dat snap ik idd ook niet, waarom doet Dido dat nu nog??quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 02:01 schreef farceman het volgende:
Maar dan moet dido dus gewoon doorwerken en tussen de bedrijven door ook nog die koter zijn luier verschonen ( aangezien Tanja daar te beroerd voor is..)
En dan staat KRIBBET te wachten om hem z'n been af te schroevenquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:56 schreef APK het volgende:
[..]
Ja, en Rob zou over de schutting klimmen.![]()
Bizar inderdaad, dat Dido dat moet doen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 02:01 schreef farceman het volgende:
Maar dan moet dido dus gewoon doorwerken en tussen de bedrijven door ook nog die koter zijn luier verschonen ( aangezien Tanja daar te beroerd voor is..)
Want Roel is al 2 uur langer bezigquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 02:02 schreef Jane het volgende:
[..]
Nee, is een opdracht van BB hoor.
Btw, wat laat Lieske zich makkelijk van die krat afduwen door Roel, zeg!
Nee wat lekkersimpel zegt klopt. Hebben ze inderdaad verzonnen omdat de andere groep niet mocht weten wat bb tegen ze gezegd had.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 02:02 schreef Jane het volgende:
[..]
Nee, is een opdracht van BB hoor.
Btw, wat laat Lieske zich makkelijk van die krat afduwen door Roel, zeg!
als dat zo is hoop ikdat BB dat erbij zegt.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 02:04 schreef Jane het volgende:
Ingrid is nu bonen vanaf de grond in een zakje aan het doen. Volgens de regels mag dat niet (alleen op de werktafel) dus alweer een reden om de opdracht als mislukt te beschouwen.
Ah, dus ik kom op het goede moment binnenvallen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 02:01 schreef Rica het volgende:
Ik wil eigenlijk naar bed maar wacht op de wissel.
Om hem weer terug over die schuttig te trappen (met zijn eigen been) en eerst Tanja er overheen te gooienquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 02:03 schreef area51 het volgende:
[..]
En dan staat KRIBBET te wachten om hem z'n been af te schroeven![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |