Welk nummer?quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:47 schreef Lamon het volgende:
[..]
Dat helpt heel erg. Ik had tijdens de huilbui van Ingrid eergisteren een mooi nummer opstaan, en het werd gewoon ontroerend om te zien.
Ja, maar er blijft sowieso een stapel liggen, want de mais hoeft niet ingepakt te worden.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:46 schreef APK het volgende:
[..]
Makkelijk te halen?
Ik zie absoluut geen verschil in de stapel bonen in die kamer.![]()
Ik denk nog steeds dat ze het speciaal voor Tanja doenquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:47 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik vind de opdrachten dit jaar echt belachelijk. Hummie wil ze blijkbaar op een soort big diet zetten.
als ik nu naar ingrid kijk, krijg ik ook bijna medelijden met haar.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:47 schreef Lamon het volgende:
[..]
Dat helpt heel erg. Ik had tijdens de huilbui van Ingrid eergisteren een mooi nummer opstaan, en het werd gewoon ontroerend om te zien.
als dat mens ooit gaat bevallen moeten ze dat filmen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:48 schreef Rica het volgende:
Tanja had volgens Chantal nog wel even door kunnen breien tijdens de weeen, staat zelf na amper drie uurtjes sorteren te jammeren of dood aan het gaan is.
Gaat een leuk weekje worden
leuk is dat he? ze raakt steeds meer geïrriteerd en Lieske ratelt vrolijk door:)quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:45 schreef Day het volgende:
Chantal is moe en heeft pijn en begint Lieske weer af te zeiken.
Ze zei net: om de anderhalve weekquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:50 schreef Jane het volgende:
Hoe vaak per maand is Chantal ongesteld? Volgens mij is ze het al een keer of 4 geweest. In 2 maanden!!
Ik vind 't altijd lachen als hij de damesgesprekken nadoet.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:49 schreef snakelady het volgende:
haha en nu gaat het over ongesteldheid, roel voelt zich helemaal op zijn plek daar.
Wat isser Morwen word je boos?quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:48 schreef Morwen het volgende:
De meiden slikken en Roel zit nog steedsGeef die gozer een gooi van die krat af, jezus
![]()
Er ligt nog wel een 6 á 700 kg, en BB heeft ook niet voor goede ARBO omstandigheden gezorgd, bij elk bedrijf wordt dit onmiddellijk afgekeurd, maar dan nog moet het kunnen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:46 schreef APK het volgende:
[..]
Makkelijk te halen?
Ik zie absoluut geen verschil in de stapel bonen in die kamer.![]()
Jaja, zeker net zoals ze een vrijwillige exit zou aanvragen als ze haar sjaaltje zouden afpakkenquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:51 schreef Arcee het volgende:
Lies gaat de hele inboedel slopen als er straks 1 boon verkeerd blijkt te zitten.
Hoe?quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:50 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik denk nog steeds dat ze het speciaal voor Tanja doen
hahaha, iddquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:51 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ik vind 't altijd lachen als hij de damesgesprekken nadoet.
Zou ze in de overgang zijn?quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:50 schreef Jane het volgende:
Hoe vaak per maand is Chantal ongesteld? Volgens mij is ze het al een keer of 4 geweest. In 2 maanden!!
En nu dus weer. Daarom is ze zo negatief over de opdracht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |