Lieske is lief.quote:
Dacht ik ook aan.quote:
Toch heeft-ie een uur of zo geleden dat kratje al eens aangeboden, en er bij gezegd dat ze het ten alle tijden direct moeten zeggen als zij willen zitten. Maar hij kan het natuurlijk nog eens aanbieden, da's zo.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:53 schreef Morwen het volgende:
[..]
Neuh, hij had alleen niet bij mij in de kamer moeten zitten![]()
Nee, ze hebben gezegd dat ze van bb niet meer in de groepen mochten wisselen en dat er geen discussie over mogelijk was en dat ze het dus niet nog een keer in de dagboekkamer moesten gaan navragen. Rob wilde Dido toen toch naar de dbk sturen, maar toen zeiden ze dat dat absoluut niet mocht en dat dido dan maar af en toe een dienstje moest overslaan.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:52 schreef farceman het volgende:
Weet iemand of Lieske nu dadelijk de plaats van Dido gaat overnemen? En zo nee hoe gaan ze dat uitleggen?
quote:
Ga ze dat eens vertellen dan, krijg pijn in mijn rug als ik zo naar Ingrid kijk.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:56 schreef KRIBBET het volgende:
Weet niet of het al ergens geschreven was hier maar...
Je kan de tafel hoger zetten door de doppen onder de poten uit te draaien![]()
Dit soort tafels worden veel in vleesbedrijven gebruikt en ze kunnen een cm of 10 uitgedraaid worden!!
Wat zouden vrij onhaalbaar en makkelijk af te keuren daar aan bijdragen dan?quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:55 schreef PC eend het volgende:
[..]
Rustige opdrachten, waar niet veel herrie aan te pas komt en vrij onhaalbaar of makkelijk af te keuren zijn, zodat Tanja en de baby niet worden gestoord in hun rust.
Meen je dat ??quote:
Ah, okay.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:56 schreef Arcee het volgende:
Nee, want dat duurt nog geen 5 seconden.
Dat heeft die al eens gezegd he... de vrouwen zijn om noten te rapen (bonen in dit geval)quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:58 schreef Morwen het volgende:
Heb ik iets gemist ofzo? Mag alleen Roel op dat kratje zitten![]()
roel heeft alaangeboden zijn kratje af te slaan maar ze wilde niet.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:58 schreef Morwen het volgende:
Ieder zijn voorkeur natuurlijk.quote:
Hij heeft een geheime missie. Alweer.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:58 schreef Morwen het volgende:
Geen alcoholquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:59 schreef Arcee het volgende:
[..]
Wat zouden vrij onhaalbaar en makkelijk af te keuren daar aan bijdragen dan?
Ik heb deze twee net even gemaakt. Ik zie absoluut geen verschil.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:54 schreef tjCherryman het volgende:
Scanman heb je toevallig een paar shots vanuit dezelfde hoek vanaf het begin tot nu? Kunnen we zien of er beweging in die bonenberg zit.. bvd.
Dat is het mannenkratje. Daarstraks zat joost er ook al op.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:58 schreef Morwen het volgende:
Dat hebben ze zelf verzonnen. Want zij weten van de 3 soorten bonen en ze mogen er niet met de anderen over praten. Dus ze hebben zelf verzonnen dat de teams het zelfde moesten blijven, zodat ze niet in een team zouden komen, waar ze zich kunnen verpraten.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:57 schreef Cuaderno het volgende:
[..]
Nee, ze hebben gezegd dat ze van bb niet meer in de groepen mochten wisselen en dat er geen discussie over mogelijk was en dat ze het dus niet nog een keer in de dagboekkamer moesten gaan navragen. Rob wilde Dido toen toch naar de dbk sturen, maar toen zeiden ze dat dat absoluut niet mocht en dat dido dan maar af en toe een dienstje moest overslaan.
Vreemde situatie en niemand zegt watquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:59 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Dat heeft die al eens gezegd he... de vrouwen zijn om noten te rapen (bonen in dit geval)
Grapje hoor
Ja hoor.quote:
quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 02:00 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik heb deze twee net even gemaakt. Ik zie absoluut geen verschil.
[afbeelding]
[afbeelding]
Voorkeurspositie...quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 02:00 schreef Cuaderno het volgende:
[..]
Dat is het mannenkratje. Daarstraks zat joost er ook al op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |