Ik gok op iets wazigs en dat ze cum laude is afgestudeerd.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:02 schreef Cuaderno het volgende:
wat heeft ingrid eigenlijk gestudeerd?
Mooie situatie om het karakter te testen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:02 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ze voelen zich echtwel bedreigt ik heb meerdere bewoners horen zeggen dat ze toen ze (een paar weken van te voren) zagen dat Tanja erin zou zitten, dat ze zich volstrekt kansloos achten en alleen maar decor stukken zouden worden.
Maar toch mee doen..
En zeuren
Ik ook, maar eigenlijk heb ik nog liever dat Nathalie er keihard wordt uitgestemd. Ik kan moeilijk kiezen. Ik begon Rob weer iets leuker te vinden, maar zijn opmerkingen dat hij er donderdag zeker niet uitgaat en dat hij zeker van Tanja wint, staan me helemaal niet aan.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:06 schreef snakelady het volgende:
ik hoop dat Rob eruitgaat.
quote:
Kan ook gewoon een diepe gaap zijnquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:08 schreef CartWOman het volgende:
[..]
[afbeelding]
Heterdaadje.
Zal ik 'm mailen naar Talpa?
quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:04 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Een handje vol?? Dat heb ik niet gezien![]()
Dat klinkt wel even wat anders inderdaad. Maar ik heb het idee dat BB niet wil dat deze opdracht opnieuw mislukt. Anders hadden ze ook niet met die waarschuwing hoeven komen dat groep 1 het verkeerd deed. Maar wie weet
Nee joh! Nathalie moet eruit. Dan zijn wij van dat oppervlakkig wijf af met d'r kutstem en de bewoners schrikken zich dood!quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:06 schreef snakelady het volgende:
ik hoop dat Rob eruitgaat.
Preciessss er kan altijd van allesssss mis gaan hoor!quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:59 schreef Catty het volgende:
[..]
BB is gewoon voorzichtig. Ze kunnen het zich niet permiteren als er iets mis gaat.
Jepsquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:57 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Zou ook niet zomaar mensen die ik niet persoonlijk ken met m'n kind laten wandelen.
quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:59 schreef versabommie het volgende:
[..]
dat vinnik zukke bullshit bij mijn beide kinderen (3,5 en 1,5) heb ik de eerste drie weken na de bevalling om de 3-4 uur de voeding gedaan en ben daarna de hele dag gaan werken ( op de eerste week na) en ik leef nog steeds......en dat zonder in een babykamer vertoeft te hebben ....
Tja, ik heb ook een voorbeeldige zwangerschap gehad , de dag voor dat ik begon met bevallen en 9 dagen overtijd was liep ik nog op een braderie.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:06 schreef Catty het volgende:
[..]
Dank je, dat hoop ik eigenlijk ook wel. Maar mijn zwangerschap verloopt zo voorspoedig dat ik vrees dat ik op de een of ander manier nog wel terug gepakt wordt.
Spannend hoor!quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:01 schreef Catty het volgende:
[..]
Nou dan kunnen we de 10 tot 12 weken bevallingsverlof ook wel afschaffen. Maargoed, over iets minder dan 7 weken weet ik zelf hoe het is om net bevallen te zijn.
Nathalie is net een smurf en hoe meer ik haar hoor hoe meer ik dat vindquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:09 schreef Day het volgende:
[..]
Nee joh! Nathalie moet eruit. Dan zijn wij van dat oppervlakkig wijf af met d'r kutstem en de bewoners schrikken zich dood!
quote:
dan hebben we altijd dezelfde overtreding van joost nogquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:09 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
[..]
Kan ook gewoon een diepe gaap zijn
Ze staat hoog in polls.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:09 schreef Day het volgende:
[..]
Nee joh! Nathalie moet eruit. Dan zijn wij van dat oppervlakkig wijf af met d'r kutstem en de bewoners schrikken zich dood!
kunnen ze niet gewoon samen gaan.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:09 schreef Day het volgende:
[..]
Ik dacht sociale pedagogiequote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:08 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ik gok op iets wazigs en dat ze cum laude is afgestudeerd.
Plus Dido en Nathalie. Heb ik gezien.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:11 schreef doka het volgende:
[..]
dan hebben we altijd dezelfde overtreding van joost nog
Da's idd ook de reden dat ik nog steeds hoop op een exit van Rob.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:09 schreef scanman01 het volgende:
Ik begon Rob weer iets leuker te vinden, maar zijn opmerkingen dat hij er donderdag zeker niet uitgaat en dat hij zeker van Tanja wint, staan me helemaal niet aan.
Uit het dagboek:quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:06 schreef Wup het volgende:
[..]
ik weet het niet, ze zei het er niet bij helaas
Ik zei de gek. En heb het dus ook vast kunnen leggen. Maar van die groep zaten ze allemaal te kanen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:11 schreef CartWOman het volgende:
[..]
[afbeelding]
Iemand hier heeft het 'm zien/horen doen.
Nee, Ingrid en het woord sociaal dat kan niet in 1 zin. Dus dat bestaat in heel de wereld niet.quote:
Wat een leuke smilequote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:11 schreef CartWOman het volgende:
[..]
[afbeelding]
Iemand hier heeft het 'm zien/horen doen.
Nathalie of Rob inderdaad. als Tanja eruit gaat, is het helemaal geen spectaculaire exit. Dat is het wel als arrogante Rob of arrogante Nathalie eruit moet.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:09 schreef Day het volgende:
[..]
Dat is humor, kan nooit goed gaan.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:13 schreef Peter6000 het volgende:
De volgende groep bevat zowel Menno als Rob, ook leuk
Zag in de tv uitzending ook al wat frictie tussen hun.
Trouwens ook ergernis van Roel over Joost
hihi, oke, welk dagboek, iets op talpa site waarschijnlijk?quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:12 schreef Foreverblue het volgende:
Uit het dagboek:
Zo hebben ze het over hun jeugd in hun geboorteplaatsen en over hun ervaringen op school. Ingrid heeft bijvoorbeeld op een nonnenschool gezeten
De samenstelling van de groepen is idd niet erg goed overwogen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:13 schreef Peter6000 het volgende:
Ja klopt.... Talpa dagboek... 15:44 Jeugdherinneringenquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:14 schreef Wup het volgende:
[..]
hihi, oke, welk dagboek, iets op talpa site waarschijnlijk?
Tanja telt al niet meer mee wat mij betreft, die valt volledig buiten de groep en regels van BBquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:14 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nathalie of Rob inderdaad. als Tanja eruit gaat, is het helemaal geen spectaculaire exit. Dat is het wel als arrogante Rob of arrogante Nathalie eruit moet.
quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:13 schreef Peter6000 het volgende:
Van de Talpa site...quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:12 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Nee, Ingrid en het woord sociaal dat kan niet in 1 zin. Dus dat bestaat in heel de wereld niet.
Tanja wie? doet die ook nog mee dan?quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:16 schreef Morwen het volgende:
[..]
Tanja telt al niet meer mee wat mij betreft, die valt volledig buiten de groep en regels van BB![]()
dank je welquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:15 schreef Foreverblue het volgende:
Ja klopt.... Talpa dagboek... 15:44 Jeugdherinneringen
http://www.talpa.tv/big-brother/dagboek.html
Ah. Ze deed het 1 jaar...quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:16 schreef PC eend het volgende:
[..]
Van de Talpa site...
en deed ze één jaar de opleiding Sociaal Pedagogische Hulpverlening.
![]()
Dat is waar, maar ik denk dat BB er alles aan gaat doen om te zorgen dat Tanja eruit vliegt donderdag. Ik zou dat zelf wel heel jammer vinden. Gelukkig zegt de talpa poll ook nog altijd iets heel anders.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:16 schreef Morwen het volgende:
[..]
Tanja telt al niet meer mee wat mij betreft, die valt volledig buiten de groep en regels van BB![]()
dat heeft echt lang geduurd vind ikquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:16 schreef Rica het volgende:
Ze beginnen zich alemaal aan Joost te ergeren.
Ze deed het IN 1 jaar.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:17 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ah. Ze deed het 1 jaar...
maar vergat waarschijnlijk dat ze aanwezig moest zijn, dat verklaart een hoop .
Dat denk ik dus niet, Talpa zit nog niet aan het max van 8 dagen en denk echt dat ze die eerst vol willen maken.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:18 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat is waar, maar ik denk dat BB er alles aan gaat doen om te zorgen dat Tanja eruit vliegt donderdag. Ik zou dat zelf wel heel jammer vinden. Gelukkig zegt de talpa poll ook nog altijd iets heel anders.
Wat was dat eigenlijk met Joost z'n moeder? Keek toen nog niet echtquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:18 schreef Rica het volgende:
Ssssttt...Joost zijn moeder is een heroinehoer!
Plus de opmerking dat als hij deze bank overleeft hij er niet wéer op komt.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:09 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik ook, maar eigenlijk heb ik nog liever dat Nathalie er keihard wordt uitgestemd. Ik kan moeilijk kiezen. Ik begon Rob weer iets leuker te vinden, maar zijn opmerkingen dat hij er donderdag zeker niet uitgaat en dat hij zeker van Tanja wint, staan me helemaal niet aan.
quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:19 schreef Morwen het volgende:
Lieske vraagt zich af of sex met Joost mogelijk is......ze vindt van niet![]()
Een goede weekopdracht voor Tanja zou zijn:quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:21 schreef snakelady het volgende:
Wat zouden jullie eigenlijk een goede opdracht voor tanja vinden nu??
Of vinden jullie dat ze niks hoeft te doen ??
Oh, ik wil gewoon die kop van hem zien als hij van Tanja én Menno (of all people) verloren heeft.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:21 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Plus de opmerking dat als hij deze bank overleeft hij er niet wéer op komt.
Ik weet niet. Lieske zei het net en toen was het gelijk "Sssstt mogen we het niet meer over hebben"quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:20 schreef Day het volgende:
[..]
Wat was dat eigenlijk met Joost z'n moeder? Keek toen nog niet echt.
haha, ik heb zo'n vaag voorgevoel dat ze dat niet zou doen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:22 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Een goede weekopdracht voor Tanja zou zijn:
100 vieze babyluiers wassen met de hand
haha... brrr. ...ze vindt hem dus ook viesquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:19 schreef Morwen het volgende:
Lieske vraagt zich af of sex met Joost mogelijk is......ze vindt van niet![]()
BB had de opdracht iets minder zwaar kunnen maken en had bvb kunnen zeggen dat Tanja moest wegen (gewoon in de woonkamer, op een stoel met kussentjes en op haar eigen tempo).quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:21 schreef snakelady het volgende:
Roel gaat Joost volgens mij nomineren tot het bittere eind. Die jongen zit zo simpel in elkaar.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:20 schreef Jane het volgende:
Roel, pas op. Hij zegt net min of meer dat hij de 3 andere bonensorteerders nooit zal gaan nomineren. Nog even en het zijn stemafspraken man!
Dat ze toch probeert iets meer in de groep te zijn.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:21 schreef snakelady het volgende:
een week of 8 op haar kamer zitten, zonder te eten of te rokenquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:21 schreef snakelady het volgende:
Dat vind ik een hele goede idd.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:23 schreef Day het volgende:
[..]
BB had de opdracht iets minder zwaar kunnen maken en had bvb kunnen zeggen dat Tanja moest wegen (gewoon in de woonkamer, op een stoel met kussentjes en op haar eigen tempo).
Joost is echt zo'n broertje. Die types heb je. Best wel aardig, maar gewoon niet sexueel aantrekkelijk. Dat is een beetje het 'probleem' van Joost.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:23 schreef Wup het volgende:
[..]
haha... brrr. ...ze vindt hem dus ook vies
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |