Een dansopleiding aan het conservatorium is een beetje huppelen?quote:Op maandag 24 oktober 2005 23:55 schreef APK het volgende:
[..]
Een beetje huppelen heet bij Lieske een dansopleiding en een paar baantjes trekken is wedstrijdzwemmen.![]()
Nee, die ellenlange verhalen is niets voor mij... Krijg er een beetje -Van Breda-Naar Maastricht-over de Afsluitdijk-en weer terug- idee bij. Zo iemand heb ik al in m'n kenissenkring ziten en betrap me er regelmatig op dat ik maar wat zit te knikken als hij weer eens een verhaal vertelt, maar echt luisteren doe ik niet meer, ik dwaal af, raak de draad daardoor helemaal kwijt. Datzelfde heb ik dus met Lieskequote:Op maandag 24 oktober 2005 23:55 schreef regenworm het volgende:
[..]
![]()
![]()
luister heel graag naar lieske omdat ik die ellenlange verhalen leuk vind om te horen.
En volgens Chantal mogen ze de bonen niet eten omdat er staat dat iedere boon in het zakje moet.quote:Op maandag 24 oktober 2005 23:59 schreef Jane het volgende:
Oei oei, Chantal vertelt Menno nu dat hij die bonen niet mag eten.
Roel: Ga nou niet lopen kloten met bonen eten, want dan pakken ze ons daar op!
Menno: Dan schijt ik hem wel uit en stop hem daarna in het zakje.
Langzaam begint het de bewoners toch duidelijk te worden dat de regels wellicht nu al overtreden zijn.
ik weet bijna zeker dat ik ze dat heb horen zeggen (chantal nog aan het begin van de avond: het is vast een valstrik minimaal 2, maximaal 4 tegelijkertijd aan het werk, moeten we het vast met z'n 3-en tegelijk doenquote:Op maandag 24 oktober 2005 23:50 schreef Knurkie het volgende:
[..]
ik dacht maximaal 4 dat er geen minimum stond
Volgens mij ook, maar goed. Met het eten en het wisselen is de opdracht alweer compleet verneukt volgens mij.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:01 schreef Day het volgende:
Ik weet niet zeker of er staat dat er minimaal 2 mensen bezig moeten zijn, maar ze werken wel in ploegendienst en dat betekent irl dat er altijd een groep bezig moet zijn, toch?
smaken verschillenquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:00 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Nee, die ellenlange verhalen is niets voor mij... Krijg er een beetje -Van Breda-Naar Maastricht-over de Afsluitdijk-en weer terug- idee bij. Zo iemand heb ik al in m'n kenissenkring ziten en betrap me er regelmatig op dat ik maar wat zit te knikken als hij weer eens een verhaal vertelt, maar echt luisteren doe ik niet meer, ik dwaal af, raak de draad daardoor helemaal kwijt. Datzelfde heb ik dus met Lieske
werken met minimaal 2 personen, stond in de opdrachtquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:01 schreef Day het volgende:
Ik weet niet zeker of er staat dat er minimaal 2 mensen bezig moeten zijn, maar ze werken wel in ploegendienst en dat betekent irl dat er altijd een groep bezig moet zijn, toch?
Omdat ze met een oneven aantal zijn? Ploegen van 4+4 maar ze zijn met 9 vandaar denk ikquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:04 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Volgens mij ook, maar goed. Met het eten en het wisselen is de opdracht alweer compleet verneukt volgens mij.
Trouwens weet iemand waarom mag Lieske wel invallen voor een van de anderen als ze van BB niet de groepssamenstelling mochten veranderen. Dat heb ik ff gemist geloof ik
Er zijn twee groepen. Groep 1 bestaat uit 4 personen. Groep 2 uit 5 personen. Lieske moet nu met 1 iemand uit groep 2 wisselen omdat 4 personen het maximum is. Groep 2 blijft hetzelfde, alleen de personen die wisselen zal afgewisseld worden.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:04 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Volgens mij ook, maar goed. Met het eten en het wisselen is de opdracht alweer compleet verneukt volgens mij.
Trouwens weet iemand waarom mag Lieske wel invallen voor een van de anderen als ze van BB niet de groepssamenstelling mochten veranderen. Dat heb ik ff gemist geloof ik
Van de BB site. Er staat dus niet dat er minimaal 2 bezig moet en zijn. Maarja, zullen de opdracht wel weer niet haalbaar vinden en zeer binnenkort afhaken. Want erg veel ruggegraat heeft de groep niet.quote:Ook staat er in de opdracht dat er niet meer dan vier Bewoners tegelijk aan het werk mogen zijn. Er moet dus worden gewerkt in ploegendiensten van maximaal vier Bewoners tegelijk. Een dienst moet minimaal twee uur onafgebroken duren.
Maar dat is nog niet alles. Er mag namelijk tijdens het werk niet gegeten, gedronken of gerookt worden. Vooral het laatste zal voor een aantal Bewoners een zware dobber worden.
De ene groep (Rob, Dido, Nathalie en Menno) moest gelijk blijven, de andere groep bestaat uit vijf mensen dus die kunnen per keer afwisselen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:04 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:02 schreef cuall het volgende:
Snaptnix bedankt voor de updateIk hoop dat ze snel opknapt door de antibiotica
![]()
Groep 2 moet de fouten van groep 1 herstellen. Om dat te kunnen doen, moet er in de groepen niet meer gewisseld worden, maar omdat ze er niets over mochten zeggen hebben ze verzonnen dat het niet van bb mocht.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:04 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ze waren gestart met 4 personen, dus 5 personen over, ze mochten geen wijziging meer aanbrengen in de groepen, dus is er in de 2e groep steeds een wisselquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:04 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Op de Talpa site staat:quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:05 schreef cuall het volgende:
[..]
werken met minimaal 2 personen, stond in de opdracht
Dank je voor de infoquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:08 schreef Rica het volgende:
[..]
De ene groep (Rob, Dido, Nathalie en Menno) moest gelijk blijven, de andere groep bestaat uit vijf mensen dus die kunnen per keer afwisselen.
het was niet om aan te horenquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:05 schreef style het volgende:
Bah wat zit Ingrid onsmakelijk te eten.
Beeldend verwoord. Ik heb precies hetzelfde. Ze communiceert zoals een mug zoemt. Ik zou haar gezelschap zeker niet lang kunnen volhouden.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:00 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Nee, die ellenlange verhalen is niets voor mij... Krijg er een beetje -Van Breda-Naar Maastricht-over de Afsluitdijk-en weer terug- idee bij. Zo iemand heb ik al in m'n kenissenkring ziten en betrap me er regelmatig op dat ik maar wat zit te knikken als hij weer eens een verhaal vertelt, maar echt luisteren doe ik niet meer, ik dwaal af, raak de draad daardoor helemaal kwijt. Datzelfde heb ik dus met Lieske
quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:11 schreef lovebear het volgende:
ik ga mn bedje maar weer eens opzoeken slaap lekker allemaal![]()
![]()
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:11 schreef lovebear het volgende:
![]()
hoeveel pauze mogen ze dan maar?quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:10 schreef doka het volgende:
wederom een overtreding
quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:01 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Heel jammer inderdaad. Blijkbaar moet Nathalie erin blijven.
Hummie wil vast koste wat het kost Tanja eruit hebben. Ze gaat geen vrijwillige exit meer riskeren.
Ik heb dan ook geen enveloppe in mijn kamer zien liggenquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:13 schreef bankrupcy het volgende:
Geweldig. Hier zijn volksstammen die lopen te zeuren dat de bewoners de opdracht niet goed lezen, maar zelf weten een hoop mensen ook niet wat de opdracht precies inhoudt.
quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:11 schreef lovebear het volgende:
![]()
We zijn het eens.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:12 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik kijk Big Brother nog een paar dagen aan ...maar als het niet leuker wordt is het afgelopen.
Ik ben die jaloerse roddelende kutwijven Chantal, Ingrid en Nathalie zat.
Joost komt me ook zijn strot uit..zijn onhandigheid, zijn vrolijke gedoe afgewisseld met zijn valsigheid.
Weer zijn ze weer teringdom om een fuckingopdracht uit te voeren..hoe arrogant zijn ze dat ze denken dat ze het goed doen nadat ze al 2 opdrachten verpest hadden door hun domme aanpak
De enigen die ik nog kan toleren zijn Dido, Menno, Lieske, Tanja en Rob vind ik nu min of meer ook wat leuker.
Ze krijgt nu veel stemmen omdat ze deze week genomineerd staat. Dan stemmen mensen denk ik toxh meer voor die vier die nu de klos zijn. Nathalie is daarvan het populairst zo lijkt het.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:13 schreef Stereotomy het volgende:
Naat from zero to hero?
ik was op de andere stream, mag ik een uitleg?quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:14 schreef Kinga het volgende:
HULDE aan Joost.... Wat is die Tanja toch een bitch...
Nee, dat staat nergens. Mogen ze helemaal zelf weten.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:13 schreef Remzz het volgende:
Moeten ze 24 uur per dag bezig zijn?
Fout gezien, hij legde het alleen in het zicht (eten was van Tanja ofzo, iig om duidelijk te maken dat het niet hoort (?) =heb het niet helemaal gevolgd=quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:15 schreef regenworm het volgende:
Joost zit uit de vuilnisbak te eten.
hij gooit de spreekwoordelijke knuppel in het hoenderhok. Mooi toch?quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:16 schreef Cuaderno het volgende:
Nou joost is zwaar punten aan het scoren (not!) zit het afval uit de afvalbak te halen en er bovenop te zetten...
alleen de bonen van lieske wil ik etenquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:14 schreef scanman01 het volgende:
Ik hoop toch echt dat die bonen niet ooit opgegeten moeten worden
Maar hij is niet vals verder. Lieske praat iig nog tegen Tanja zelf over zaken die haar dwars zitten, maar meneer Joost moet het op deze laffe manier doen. Erg zwakquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:16 schreef Cuaderno het volgende:
Nou joost is zwaar punten aan het scoren (not!) zit het afval uit de afvalbak te halen en er bovenop te zetten...
Joost zit op rantsoen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:14 schreef Kinga het volgende:
HULDE aan Joost.... Wat is die Tanja toch een bitch...
Hij heeft Tanja haar weggegooide restjes uit de afvalbak gehaald omdat hij meent dat ze het met opzet weggegooid heeft om de rest te sarren (omdat zij honger hebben).quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:16 schreef Wup het volgende:
[..]
ik was op de andere stream, mag ik een uitleg?
nee, ze moeten de peuken eten en de bonen rokenquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:18 schreef regenworm het volgende:
[..]
Het is echt smerig koek eten peuk roken en daarna met die zelfde handen bonen sorteren.
Zou me niet verbazen als ze deze bonen volgende als rantsoen moeten op eten
een prima actie van Joost.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:17 schreef Minouishere het volgende:
joost baalt ervan dat tanja al dat eten zomaar heeft weggegooid, ze doet het om te pesten, vind 'ie..........hij laat het de andere bewoners zo ook zien......
En dat durft iemand te zeggen die zelf eten in zijn neus stopt???quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:18 schreef mijn23 het volgende:
hij vind het belachelijk dat tanja zo veel eten weggooit?? zoiets?
Ze moest net niesen en deed dat heel keurig met hand voor de mond...quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:18 schreef regenworm het volgende:
[..]
alleen de bonen van lieske wil ik eten![]()
Ah bedanktquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:17 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee, dat staat nergens. Mogen ze helemaal zelf weten.
Ja daar is ze ook echt mee bezig.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:20 schreef Kinga het volgende:
Ja ik vind het ook beetje kinderachtig van Tanja, beetje ogen uitsteken...
Gaat joost proberen duidelijk te maken hoe je met voedsel omgaat ? nee toch ?quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:18 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Fout gezien, hij legde het alleen in het zicht (eten was van Tanja ofzo, iig om duidelijk te maken dat het niet hoort (?) =heb het niet helemaal gevolgd=
hij begint geobsedeerd te raken...quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:19 schreef Rica het volgende:
Hij heeft Tanja haar weggegooide restjes uit de afvalbak gehaald omdat hij meent dat ze het met opzet weggegooid heeft om de rest te sarren (omdat zij honger hebben).
Denk je echt dat deze bonen nog gegeten worden? Er wordt hier gereageerd alsof 'ie een heel biefstuk in z'n neus propt.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:22 schreef Utwodublin het volgende:
[..]
En dat durft iemand te zeggen die zelf eten in zijn neus stopt???
hij is in staat op uit de vuilnisbak te etenquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:18 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Fout gezien, hij legde het alleen in het zicht (eten was van Tanja ofzo, iig om duidelijk te maken dat het niet hoort (?) =heb het niet helemaal gevolgd=
Er zitten hier enorme helden die zelf waarschijnlijk nooit geld uitgeven aan ook maar iets wat respectloos is naar de derde wereld..quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:24 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Denk je echt dat deze bonen nog gegeten worden? Er wordt hier gereageerd alsof 'ie een heel biefstuk in z'n neus propt.![]()
Tanja weet wat haar te doen staat.... een maaltijd klaar maken en die voor de ogen van joost onaangeroerd in de vuilnisbak donderen..... joost flipt..... rent naar buiten... klimt over de muur... er is verder nooit meer iets van die jongen vernomen....quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:23 schreef Wup het volgende:
[..]
hij begint geobsedeerd te raken...
volgens mij kookt en eet Tanja juist als iedereen uit het zicht is om frustraties bij de anderen zoveel mogelijk te voorkomen
Wat zouden ze er dan mee doen? weggooien? Is toch gewoon voedsel, 24 uurin het water en koken maar. Zouden ze in Afrika blij mee zijn..quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:24 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Denk je echt dat deze bonen nog gegeten worden? Er wordt hier gereageerd alsof 'ie een heel biefstuk in z'n neus propt.![]()
Slaap lekker.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:11 schreef lovebear het volgende:
![]()
quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:23 schreef versabommie het volgende:
[..]
Gaat joost proberen duidelijk te maken hoe je met voedsel omgaat ? nee toch ?
mag ik dat zakjequote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:22 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze moest net niesen en deed dat heel keurig met hand voor de mond...
Maar met diezelfde hand.... enz
spijt me echt zeer maar ik vind kloten met eten echt superongepast. Ik ben echt geen lieverdje en heb ook mijn streken maar met eten moet je gewoon niet kloten!quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:24 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ik denk eerder aan een afgekeurde partij.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:26 schreef Utwodublin het volgende:
[..]
Wat zouden ze er dan mee doen? weggooien? Is toch gewoon voedsel, 24 uurin het water en koken maar. Zouden ze in Afrika blij mee zijn..
quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:26 schreef Maurisico het volgende:
[..]
Tanja weet wat haar te doen staat.... een maaltijd klaar maken en die voor de ogen van joost onaangeroerd in de vuilnisbak donderen..... joost flipt..... rent naar buiten... klimt over de muur... er is verder nooit meer iets van die jongen vernomen....
En?quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:23 schreef Jane het volgende:
Nu hoop ik ook dat Lieske het verhaal over haar gesprek met Tanja naar waarheid vertelt aan Ingrid.
Zou je denken ?quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:27 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ik denk eerder aan een afgekeurde partij.
Applaus hoor. Je verdient een nobelprijs, really.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:27 schreef versabommie het volgende:
[..]
spijt me echt zeer maar ik vind kloten met eten echt superongepast. Ik ben echt geen lieverdje en heb ook mijn streken maar met eten moet je gewoon niet kloten!
Ach , je moet dat in de context zien... die gasten worden omgeven door bonen..... dan raak je je respect voor die kralen wel kwijt... feitelijk zien ze door de bonen het bos niet meer...quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:27 schreef versabommie het volgende:
[..]
spijt me echt zeer maar ik vind kloten met eten echt superongepast. Ik ben echt geen lieverdje en heb ook mijn streken maar met eten moet je gewoon niet kloten!
bespaar me je sarcasme, als er irl iemand het lef zou hebben om met mijn vreten te knoeien dan hebben we een bloedbad. Kan het gewoon slecht verdragen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:28 schreef Taurus het volgende:
[..]
Applaus hoor. Je verdient een nobelprijs, really.![]()
Ik zou zelf liever niet een persoonlijk gesprek met Lieske voeren hoor, als het letterlijk wordt doorverteld.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:27 schreef Arcee het volgende:
Handig, die update van Lieske over haar gesprek met Tanja.
Mijn droomscenario!quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:26 schreef Maurisico het volgende:
[..]
Tanja weet wat haar te doen staat.... een maaltijd klaar maken en die voor de ogen van joost onaangeroerd in de vuilnisbak donderen..... joost flipt..... rent naar buiten... klimt over de muur... er is verder nooit meer iets van die jongen vernomen....
Behalve dat ze maar de helft verteltquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:27 schreef Arcee het volgende:
Handig, die update van Lieske over haar gesprek met Tanja.
dat doet ze heel aardig, ze maakt haar eigen rol niet groter en redelijk zoals ze het heeft gezegd. Keurig Lieskequote:
ja maar in je neus vrotten is wel de bloody limit..quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:29 schreef Maurisico het volgende:
[..]
Ach , je moet dat in de context zien... die gasten worden omgeven door bonen..... dan raak je je respect voor die kralen wel kwijt... feitelijk zien ze door de bonen het bos niet meer...![]()
Zeg zeg zeg.. een beetje respect hier... die mensen zijn al hard genoeg getroffen... kom jij aan met Big Brother-bonen.... die joost in zijn neus stopte en waar Lieske op nieste...quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:28 schreef Catty het volgende:
Misschien zijn die bonen wel voor het getroffen gebied in Pakistan
Absoluut wel. Het klopt allemaal exact wat ze vertelt.quote:
quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:30 schreef versabommie het volgende:
[..]
bespaar me je sarcasme, als er irl iemand het lef zou hebben om met mijn vreten te knoeien dan hebben we een bloedbad. Kan het gewoon slecht verdragen.
Ga verder lekker zalf kopen kneus, of ga wat aan je sociale vaardigheden doen!
Dan moet je in de eerste plaats toch bij Big Brother zelf zijn. Die pleurt een hele lading prima bonen zomaar in het stof op de vloerquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:27 schreef versabommie het volgende:
[..]
Wat klopte er niet aan?quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:30 schreef doka het volgende:
absoluut niet (helaas)
Nou, ze heeft voornamelijk verteld wat Zij gezegd heeft (en wat goed valt in de groep).quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:30 schreef cuall het volgende:
[..]
dat doet ze heel aardig, ze maakt haar eigen rol niet groter en redelijk zoals ze het heeft gezegd. Keurig Lieske![]()
Ja sorry, het is niet het meest frisse scenario, maar het kan toch?quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:31 schreef Maurisico het volgende:
[..]
Zeg zeg zeg.. een beetje respect hier... die mensen zijn al hard genoeg getroffen... kom jij aan met Big Brother-bonen.... die joost in zijn neus stopte en waar Lieske op nieste...![]()
hmm, dan is mijn geheugen aan het aftakelen, wat ik absoluut niet uitsluitquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Absoluut wel. Het klopt allemaal exact wat ze vertelt.
Nee jij trekt volle zalenquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:28 schreef Taurus het volgende:
[..]
Applaus hoor. Je verdient een nobelprijs, really.![]()
lieske is gewoon een eerlijke meid en dat valt wel op.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:30 schreef cuall het volgende:
[..]
dat doet ze heel aardig, ze maakt haar eigen rol niet groter en redelijk zoals ze het heeft gezegd. Keurig Lieske![]()
Wat heeft ze niet verteld?quote:
mee eens, maar je zou van een "jong politicus" toch wel iets meer fatsoen in zijn vadsige flikker verwachten ...en zeker voor iemand die "die" partij aanhangt ...quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:32 schreef Lkw het volgende:
[..]
Dan moet je in de eerste plaats toch bij Big Brother zelf zijn. Die pleurt een hele lading prima bonen zomaar in het stof op de vloer
Precies. Boeiuh, dus.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:32 schreef Lkw het volgende:
[..]
Dan moet je in de eerste plaats toch bij Big Brother zelf zijn. Die pleurt een hele lading prima bonen zomaar in het stof op de vloer
ik krijg het idee dat ze haar statements wat sterker en directer maakt dan de manier waarop ze het tegen tanja zeiquote:
Hij zou misschien best de confrontatie aan wsillen gaan maar wanneer?quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:23 schreef Catty het volgende:
Ik vind het maar triest van Joost. Wees een flinke vent en ga dan de confrontatie aan. En oké, zakken chips weggooien is niet zo'n slimme zet als de rest op rantsoen is, maar misschien was dit wel oud geworden.
Kan je niet even ergens anders gaan lopen preken?quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:31 schreef Taurus het volgende:
[..]Sorry, ik vind 't gewoon 'n statement van niks. En dit maakt het er niet veel beter op kan ik je melden..
![]()
Waarom zou ik?quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:33 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Nee jij trekt volle zalenSpelen met voedsel is gewoon ranzig.
Ga even eten naar de derde wereld brengen ofzo
Er kwam ook niet al te veel uit Tanja. Die zei veelal dingen als "Het boeit me niet meer" en "maakt me niets uit" en dat soort uitlatingen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:32 schreef Day het volgende:
[..]
Nou, ze heeft voornamelijk verteld wat Zij gezegd heeft (en wat goed valt in de groep).
Maar goed, het was een aardige poging.
KRIBBETquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:34 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Hij zou misschien best de confrontatie aan wsillen gaan maar wanneer?![]()
Tanja zit voornamelijk in de babykamer waar Joost niet mag komen en sowieso wil Tanje niet met Joost praten omdat hij haar genomineerd heeft.
En het zal Tanja toch niet boeiuh![]()
Laat de mensen thuis maar zien wat ze allemaal weggooid, je kan er een paar dagen van eten![]()
Ik preek niet, ik relativeer juist.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:34 schreef Rica het volgende:
[..]
Kan je niet even ergens anders gaan lopen preken?
Jed mag er niet mee kloten, weggooien is een stuk beterquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:27 schreef versabommie het volgende:
[..]
UHm.. maar dat mensen spelen met eten gewoon niet normaal en ranzig vinden, heeft naar mijn idee niets met de derde wereld te maken. Daar kom jij telkens mee aanzetten. En waar het hart van vol is.... etc etc.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:34 schreef Taurus het volgende:
[..]
Waarom zou ik?Mij hoor je niet klagen over mensen die respectloos met eten om gaan hoor. Die opmerking kan je beter bewaren voor iedereen die zit te miepen over dat 'je met eten niet moet kloten' ...
helemaal mee eensquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:36 schreef LoveProfusion het volgende:
ik vind Tanja nog steeds leuk. Ze wijkt niet snel voor de groep ze staat haar vrouwtje..en ik vind dat ze in veel zaken gelijk heeft.
Ik heb een verslag in de streamverslagen gezet. Daar staat het belangrijkste wel in, hoewel ik een stuk in het begin gemist heb.quote:
je overschat onze dierbare bewoners...quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:37 schreef tjCherryman het volgende:
Ik weet niet of het al geopperd is.. maar als ze die bonen op de grond verdelen in gelijke hoopjes kunnen ze een inschatting maken van de vooruitgang. Simpelweg, stapeltjes delen door de resterende tijd.
Waarom zou je 'n inschatting maken? Ze moeten gewoon ervoor zorgen dat er achter elkaar zakjes worden gemaakt, en kunnen er dan wel vanuit gaan dat de opdracht lukt. Anders zou de opdracht technisch gezien onmogelijk zijnquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:37 schreef tjCherryman het volgende:
Ik weet niet of het al geopperd is.. maar als ze die bonen op de grond verdelen in gelijke hoopjes kunnen ze een inschatting maken van de vooruitgang. Simpelweg, stapeltjes delen door de resterende tijd.
Het verbaaste mij ook dat het niet in bakken of zakken staat, dit is een beetje smerig.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:32 schreef Lkw het volgende:
Dat is niet waar, Scan. Het was een gelijkwaardig gesprek waarbij Lieske haar frustraties kwijt kon en waarbij Tanja heeft uitgelegd hoe ze over dingen denkt, punt! (En waar Tanja Lieske uit liet spreken, iets wat de rest in dat huis helemaal niet doet).quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:34 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Er kwam ook niet al te veel uit Tanja. Die zei veelal dingen als "Het boeit me niet meer" en "maakt me niets uit" en dat soort uitlatingen.
Dat kon ik inderdaad ook wel waarderen. Ik begin nu toch een gevoel te krijgen van de jongste maar de wijste.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:38 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik heb een verslag in de streamverslagen gezet. Daar staat het belangrijkste wel in, hoewel ik een stuk in het begin gemist heb.
Ze heeft helaas geen HD in haar hoofd waar het gesprek even uitrolt, maar de hoofdlijnen kloppen wel precies. Ik vond het vooral klasse dat ze gewoon toegaf aan Tanja dat ze zelf ook kwaad was op Tanja en dat ook in de groep gezegd heeft. Maar dat kwam volgens haar vooral omdat ze er dus weinig over wist, ook omdat Tanja zo vaak niet aanwezig is.
Inderdaad, dat van minimaal 2 personen had ik uit de woorden van Chantal begrepen. Ik weet niet zeker of ze toen de opdracht voorlas.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:03 schreef Cuaderno het volgende:
[..]
ik weet bijna zeker dat ik ze dat heb horen zeggen (chantal nog aan het begin van de avond: het is vast een valstrik minimaal 2, maximaal 4 tegelijkertijd aan het werk, moeten we het vast met z'n 3-en tegelijk doen) maar op de talpa site staat het ook niet, wel minimaal 2 uur achterelkaar werken.
Volgens mij mochten ze wel van groepsamenstelling wisselen, maar wilden ze dat zelf niet uit angst dat ze hun mond voorbij zouden praten over het niet moeten sorteren van de mais.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:09 schreef Cuaderno het volgende:
[..]
Groep 2 moet de fouten van groep 1 herstellen. Om dat te kunnen doen, moet er in de groepen niet meer gewisseld worden, maar omdat ze er niets over mochten zeggen hebben ze verzonnen dat het niet van bb mocht.
Op zich is het wel te bewonderen wat ze doet, maar in een programma als BB kan dat niet natuurlijk. Ze doet totaal niet meer aan het programma mee en zit heel veel uren zonder camera in dat kamertje. Dat slaat natuurlijk helemaal nergens meer op.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:36 schreef LoveProfusion het volgende:
ik vind Tanja nog steeds leuk. Ze wijkt niet snel voor de groep ze staat haar vrouwtje..en ik vind dat ze in veel zaken gelijk heeft.
O bijvoorbeeld dat Tanja uitleg had gegeven over waarom ze niet mee kon doen met de opdracht. En dat Lieske toen had gezegd dat ze dat beter ook aan de groep had kunnen uitleggen.quote:
Zucht... Ik weet het.. Maar iemand van die mensen zou toch..... of.... ? Ach.. laat maar...quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:38 schreef doka het volgende:
[..]
je overschat onze dierbare bewoners...![]()
ach zo wor het oook behandeld als het normaal verwerkt wor, je zet die bonen niet voor niets thuis in het water...alleen in de neus proppen vinnik toch iets te ver gaan ...quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:38 schreef svann het volgende:
[..]
Het verbaaste mij ook dat het niet in bakken of zakken staat, dit is een beetje smerig.
Ja ik kom daar echt niet zelf mee hoor. Dat jij 't daar niet over hebt is prima, maar anderen zeker wel. "Daar zouden ze in Afrika blij mee zijn" heb ik net nog ergens gelezen. En dat 't respectloos is om op die manier met eten om te gaan ook. Dus ik verzin 't echt niet zelf.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:37 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
UHm.. maar dat mensen spelen met eten gewoon niet normaal en ranzig vinden, heeft naar mijn idee niets met de derde wereld te maken. Daar kom jij telkens mee aanzetten. En waar het hart van vol is.... etc etc.
Maar ja, boeit 't allemaal, zijn gewoon een stel viezerikken daar en niet alleen met die bonen.
Oh, nou ja, dan hadden ze Tan wel even bij kunnen praten als Joscelyn uitgehuild was.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:39 schreef Rica het volgende:
O bijvoorbeeld dat Tanja uitleg had gegeven over waarom ze niet mee kon doen met de opdracht. En dat Lieske toen had gezegd dat ze dat beter ook aan de groep had kunnen uitleggen.
Opmerking van Chantal "Ja dat interesseert haar niet" etc.
Wat Lieske naliet te vertellen is dat Tanja zei dat de baby lag te huilen toen de opdracht werd voorgelezen en dat ze er geen gelegenheid voor had gehad.
Soms zijn het de kleine dingetjes.
quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:40 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ja ik kom daar echt niet zelf mee hoor. Dat jij 't daar niet over hebt is prima, maar anderen zeker wel. "Daar zouden ze in Afrika blij mee zijn" heb ik net nog ergens gelezen. En dat 't respectloos is om op die manier met eten om te gaan ook. Dus ik verzin 't echt niet zelf.
Dat 't gewoon vies is ben ik 't ook nog wel mee eens. Maar niet in die zin dat er met afschuw melding van gemaakt moet worden, maar dat geldt natuurlijk voor 'n heeeeleboel zaken als 't om big brother gaat![]()
![]()
Daar ben ik het niet mee eens, er zou weleens een snellere methode kunnen zijn... Stel drie mensen gaan op de grond liggen Of met een berg op tafel... en sorteren zich suf... Nummer viere loopt ze allemaal langs en vult en weegt.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:38 schreef Taurus het volgende:
[..]
Waarom zou je 'n inschatting maken? Ze moeten gewoon ervoor zorgen dat er achter elkaar zakjes worden gemaakt, en kunnen er dan wel vanuit gaan dat de opdracht lukt. Anders zou de opdracht technisch gezien onmogelijk zijn![]()
Kost alleen maar tijd, die inschatting.
Niet zozeer de man mag zitten, alswel de langste (wegens het te lage tafeltje).quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:40 schreef Minouishere het volgende:
waarom moet in dit gezelschap de man eigenlijk zitten?
quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:39 schreef Day het volgende:
[..]
Dat is niet waar, Scan. Het was een gelijkwaardig gesprek waarbij Lieske haar frustraties kwijt kon en waarbij Tanja heeft uitgelegd hoe ze over dingen denkt, punt! (En waar Tanja Lieske uit liet spreken, iets wat de rest in dat huis helemaal niet doet).
En dat laatste (de uitleg van Tanja) mis ik dus nu bij het terugkoppelen van Lieske.
En dat Tan vindt dat ze niet bij het bespreken van de opdracht hoefde te zijn, omdat ze niet meedeed aan de opdracht. Daarbij kwam ook dat haar inbreng toch niet gewaardeerd wordt. (was ook zo met de WdP-opdracht en de brei-opdracht, waar ze achteraf wel gelijk had).quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:39 schreef Rica het volgende:
[..]
O bijvoorbeeld dat Tanja uitleg had gegeven over waarom ze niet mee kon doen met de opdracht. En dat Lieske toen had gezegd dat ze dat beter ook aan de groep had kunnen uitleggen.
Opmerking van Chantal "Ja dat interesseert haar niet" etc.
Wat Lieske naliet te vertellen is dat Tanja zei dat de baby lag te huilen toen de opdracht werd voorgelezen en dat ze er geen gelegenheid voor had gehad.
Soms zijn het de kleine dingetjes.
Hier heb je ook gelijk in. De grote schuldige is hierbij natuurlijk big brother die de regeltjes niet goed hebben doorgelezen. Als Big Broher humaan is dan zeggen ze : Tanja het spijt ons we hadden je meer moeten beschermen je mag vrijwillig naar huis en je mag je beginpremie houden.quote:[b]
[..]
Op zich is het wel te bewonderen wat ze doet, maar in een programma als BB kan dat niet natuurlijk. Ze doet totaal niet meer aan het programma mee en zit heel veel uren zonder camera in dat kamertje. Dat slaat natuurlijk helemaal nergens meer op.
Ik meen ook dat Tanja wel in de deuropening heeft gestaan, maar dat ze zich verder nergens mee bemoeide.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:41 schreef Arcee het volgende:
[..]
Oh, nou ja, dan hadden ze Tan wel even bij kunnen praten als Joscelyn uitgehuild was.
Dan nog kun je die methode ook gewoon proberen en checken of 't zo sneller gaat. De hele vloer in gelijke hoopjes opdelen lijkt me nogal tijdrovend. In ieder geval kost 't meer tijd dan wanneer je gewoon achter elkaar verschillende methoden uit probeert.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:41 schreef tjCherryman het volgende:
[..]
Daar ben ik het niet mee eens, er zou weleens een snellere methode kunnen zijn... Stel drie mensen gaan op de grond liggen Of met een berg op tafel... en sorteren zich suf... Nummer viere loopt ze allemaal langs en vult en weegt.
strikt genomen welquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:43 schreef newsman het volgende:
Is de opdracht nu al mislukt of niet?
je kunt mij niet betrappen op derde wereldpostings, ik vinnet gewoonweg goor om met eten te kloten ...quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:40 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ja ik kom daar echt niet zelf mee hoor. Dat jij 't daar niet over hebt is prima, maar anderen zeker wel. "Daar zouden ze in Afrika blij mee zijn" heb ik net nog ergens gelezen. En dat 't respectloos is om op die manier met eten om te gaan ook. Dus ik verzin 't echt niet zelf.
Dat 't gewoon vies is ben ik 't ook nog wel mee eens. Maar niet in die zin dat er met afschuw melding van gemaakt moet worden, maar dat geldt natuurlijk voor 'n heeeeleboel zaken als 't om big brother gaat![]()
![]()
mag niet, ze moeten alles op de tafel doen, sorteren, vullen en wegenquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:37 schreef tjCherryman het volgende:
Dat vraag ik me dus ook af? Waarom doorgaan met die opdracht als er al gebroken is met de regelsquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:43 schreef newsman het volgende:
En daar hebben de anderen ook gelijk in. Niemand is 24/7 alleen maar met z'n kind bezig. Alleemn dze opdracht is niet geschikt voor iemand die net is bevallen, naar mijn mening. Lang staan etc.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:42 schreef scanman01 het volgende:
[..].. Je hebt gelijk dat Tanja wel wat meer vertelde. Ze heeft uitgelegd wat het moederschap voor haar allemaal inhoudt en dat ze dus erg weinig tijd over heeft. Dat plannen en dergelijke haast niet kan enz enz.
Volgens mij zei Lieske dat trouwens ook, waarop de anderen reageerden dat ze best een uur kan vrijmaken ALS ze dat zou willen.
Hmm dat verdelen moet je niet te ingewikkeld zien.. Grofweg in bijvoorbeeld tien hoopjes schuiven.. het is maar ter indicatie..quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:44 schreef Taurus het volgende:
[..]
Dan nog kun je die methode ook gewoon proberen en checken of 't zo sneller gaat. De hele vloer in gelijke hoopjes opdelen lijkt me nogal tijdrovend. In ieder geval kost 't meer tijd dan wanneer je gewoon achter elkaar verschillende methoden uit probeert.![]()
Daar ben ik het niet mee eens. Ik vind niet dat Tanja genaaid is door de bewoners. Ik vind dat ze enig negatief gedrag van de bewoners totaal aan zichzelf te wijten heeft, door haar gedrag de afgelopen 8 weken.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:43 schreef LoveProfusion het volgende:
Ze is genaaid door de bewoners, maar vooral door Big Brother.
volgens mij wel want ze hebben van de bonen of het mais gegeten... en dat mag niet (er mocht niet gegeten, gedronken en gerookt worden)quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:43 schreef newsman het volgende:
omdat de vrouwen dan moeten bukken, en dat willen we zienquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:40 schreef Minouishere het volgende:
waarom moet in dit gezelschap de man eigenlijk zitten?
Ben ik het wel mee eens. Dit was gewoon het domste plan ooit.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:43 schreef LoveProfusion het volgende:
Hier heb je ook gelijk in. De grote schuldige is hierbij natuurlijk big brother die de regeltjes niet goed hebben doorgelezen. Als Big Broher humaan is dan zeggen ze : Tanja het spijt ons we hadden je meer moeten beschermen je mag vrijwillig naar huis en je mag je beginpremie houden.
Ik denk dat Tanja alleen blijft omdat ze als alleenstaande moeder het geld nodig heeft. En daarom zal ik best een telefoontje plegen voor Tanja als ze in de finale zit. Ze is genaaid door de bewoners, maar vooral door Big Brother.
Omdat ze dat zelf niet doorhebben, denk ik (wat betreft het bonen eten)quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:44 schreef Morwen het volgende:
[..]
Dat vraag ik me dus ook af? Waarom doorgaan met die opdracht als er al gebroken is met de regels![]()
Ben ik het mee eens. Ik vraag me zelfs af of het met Lieske wel goed gaat met die knie... als ze straks een keer 4 uur achtereen moet staan.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:45 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
En daar hebben de anderen ook gelijk in. Niemand is 24/7 alleen maar met z'n kind bezig. Alleemn dze opdracht is niet geschikt voor iemand die net is bevallen, naar mijn mening. Lang staan etc.
Maar ze zou inderdaad wel mee kunnen denken over hoe zo'n opdracht het slimst aan te pakken. Ze plaatst zichzelf wel heel erg buiten (boven?) de rest en tja, daar gaan bij sommigen de stekels van overeind staan. Kan dat ook best wel begrijpen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:45 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
En daar hebben de anderen ook gelijk in. Niemand is 24/7 alleen maar met z'n kind bezig. Alleemn dze opdracht is niet geschikt voor iemand die net is bevallen, naar mijn mening. Lang staan etc.
quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:44 schreef versabommie het volgende:
[..]
je kunt mij niet betrappen op derde wereldpostings, ik vinnet gewoonweg goor om met eten te kloten ...
Volgens mij tot half 2- kwart voor 2 ofzoquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:47 schreef snakelady het volgende:
Tot hoelaat moeten deze groep nou doorgaan??
Lieske was de eerste die haar uberhaubt iets vroeg, de rest gaat liever van hun eigen vooroordelen uit.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:41 schreef Arcee het volgende:
[..]
Oh, nou ja, dan hadden ze Tan wel even bij kunnen praten als Joscelyn uitgehuild was.
Als BB vindt dat de opdracht mislukt is, zullen ze dat niet zeggen. Dat deden ze de laatste keer met het op die stip staan ook nietquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:44 schreef Morwen het volgende:
[..]
Dat vraag ik me dus ook af? Waarom doorgaan met die opdracht als er al gebroken is met de regels![]()
Nee, dat is de hele kwestie.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:44 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik meen ook dat Tanja wel in de deuropening heeft gestaan, maar dat ze zich verder nergens mee bemoeide.
ik mag het toch hooguit zeer vreemd vinden dat iemand die in de toekomst wellicht een voorbeeldfunctie ambieert, bonen in zijn toch al te grote gok steekt of niet ?quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:48 schreef Taurus het volgende:
[..]oke, dus deze twee reacties van jou:
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
mee eens, maar je zou van een "jong politicus" toch wel iets meer fatsoen in zijn vadsige flikker verwachten ...en zeker voor iemand die "die" partij aanhangt ...
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Zijn gebaseerd op 't feit dat jij kloten met eten slechts 'goor' vind![]()
Want 'n politicus doet nooit vies met eten?Goor doen met eten is ongepast .. omdat .. ?
Die was ook op maandag al mislukt.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:49 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als BB vindt dat de opdracht mislukt is, zullen ze dat niet zeggen. Dat deden ze de laatste keer met het op die stip staan ook niet
idd, ze verwacht dat heel het huis maar begrip moet hebben voor het feit dat ze net bevallen is en ze daardoor niks kan, zo werkt het natuurlijk niet.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:48 schreef Lkw het volgende:
[..]
Maar ze zou inderdaad wel mee kunnen denken over hoe zo'n opdracht het slimst aan te pakken. Ze plaatst zichzelf wel heel erg buiten (boven?) de rest en tja, daar gaan bij sommigen de stekels van overeind staan. Kan dat ook best wel begrijpen.
o valt mee dus.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:48 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Volgens mij tot half 2- kwart voor 2 ofzo
Precies, ze schelden zich helemaal suf op Tanja, want stiekem zijn ze toch een beetje bang dat ze wint.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:48 schreef Rica het volgende:
[..]
Lieske was de eerste die haar uberhaubt iets vroeg, de rest gaat liever van hun eigen vooroordelen uit.
Maar goed, in werkelijkheid gaat het imo helemaal niet over wat er wel of niet gezegd wordt. Ze voelen zich bedreigd door Tanja, daar ligt de pijn. En Tanja vormt een mooie (lees: gemakkelijke) bliksemafleider voor alle spanningen.
Ik ben afgelopen weekend geweest en heb nog iets heel liefs over Tanja geroepenquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:35 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
KRIBBET![]()
Wanneer ga je naar het huis?
Precies. Maar wel een rotstreek van BB natuurlijkquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:50 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Die was ook op maandag al mislukt.
inderdaad.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:50 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Nee, dat is de hele kwestie.
Het BOEIT Tanja namelijk niet, dit hele programma niet. Dan hoor je er niet thuis.
Hoe moeilijk kan het zijn.
Yep, maar deze keer is een zeer duidelijk regel overtreden "NIET ETEN". Lijkt mij vrij zinloos om nu door te gaan als je zeker weet dat de opdracht mislukt isquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:50 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Die was ook op maandag al mislukt.
als de bewoners denken dat de opdracht mislukt of niet meer haalbaar is en ermee ophouden krijgen ze weer zo een karig rantsoen; ze kunnen het dus ook maar beter niet weten als het al mislukt isquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:49 schreef scanman01 het volgende:
Als BB vindt dat de opdracht mislukt is, zullen ze dat niet zeggen. Dat deden ze de laatste keer met het op die stip staan ook niet
De hardste ooit dus jaquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:52 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Precies. Maar wel een rotstreek van BB natuurlijk![]()
Dat ze zwakker wordt bevonden tijdens haar zwangerschap snap ik, maar ik snap niet waarom ze met handschoentjes aangepakt moet worden NA haar bevalling.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:51 schreef LoveProfusion het volgende:
Juist en hoe meer mensen over Tanja roddelen hoe populairder Tanja blijft en hoe meer de bewoners gehaat worden. Denk niet dat veel mensen het leuk vinden om een net bevallen vrouw met een kindje zo hard aangevallen te zien worden.
Tanja is echt geen lieverdje, maar ik vind haar wel een bikkel. Ze staat helemaal alleen in het huis en laat zich niet ondersneeuwen. Dat de baby te weinig licht zou zien...dat regelt big brother wel..tanja schuift gewoon dat kind door het luik in de dagboekkamer en dat kind word meegenomen voor een wandeling..of Tanja moet gewoon in alle vroegte op waarbij de streams even worden uitgezet en ze in alle rust even een uurtje door de tuin kan lopen.
BB had al aangeboden dat medewerkers van BB met de baby buiten zouden gaan lopen, maar dat wilde Tanja nietquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:51 schreef LoveProfusion het volgende:
Juist en hoe meer mensen over Tanja roddelen hoe populairder Tanja blijft en hoe meer de bewoners gehaat worden. Denk niet dat veel mensen het leuk vinden om een net bevallen vrouw met een kindje zo hard aangevallen te zien worden.
Tanja is echt geen lieverdje, maar ik vind haar wel een bikkel. Ze staat helemaal alleen in het huis en laat zich niet ondersneeuwen. Dat de baby te weinig licht zou zien...dat regelt big brother wel..tanja schuift gewoon dat kind door het luik in de dagboekkamer en dat kind word meegenomen voor een wandeling..of Tanja moet gewoon in alle vroegte op waarbij de streams even worden uitgezet en ze in alle rust even een uurtje door de tuin kan lopen.
o,dan is het wel zwaar idd, wordt kort slapen voor ze.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:53 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Nou nee, want 3 uur later moeten ze alweer![]()
quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:53 schreef kissa het volgende:
Fijn dat fok het weer doet, ik hoop morgen ook![]()
Truste![]()
![]()
Heerlijk, toch? Nog nooit zo'n stel prutsers bij elkaar gezien...quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:53 schreef Morwen het volgende:
[..]
Yep, maar deze keer is een zeer duidelijk regel overtreden "NIET ETEN". Lijkt mij vrij zinloos om nu door te gaan als je zeker weet dat de opdracht mislukt isOf zou deze groep dat niet weten? Dan is het dubbel vernaaierij
![]()
quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:51 schreef snakelady het volgende:
[..]
Maar ik denk ook dat Tanja heeft onderschat wat het is om moeder te zijn en vooral van zo'n klein hummeltje
ze voelen zich denk ik niet eens bedreigd maar zijn gewoon pissig over de gang van zaken op BB, net als Tanja dus eigenlijk:)quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:48 schreef Rica het volgende:
Lieske was de eerste die haar uberhaubt iets vroeg, de rest gaat liever van hun eigen vooroordelen uit.
Maar goed, in werkelijkheid gaat het imo helemaal niet over wat er wel of niet gezegd wordt. Ze voelen zich bedreigd door Tanja, daar ligt de pijn. En Tanja vormt een mooie (lees: gemakkelijke) bliksemafleider voor alle spanningen.
quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:48 schreef Rica het volgende:
[..]
Ik denk trouwens dat ze met 'niet eten' bedoelen dat ze niet tussendoor even naar de woonkamer mogen om wat te eten. Dus ik denk zelf helemaal niet dat de opdracht al mislukt is.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:53 schreef Morwen het volgende:
[..]
Yep, maar deze keer is een zeer duidelijk regel overtreden "NIET ETEN". Lijkt mij vrij zinloos om nu door te gaan als je zeker weet dat de opdracht mislukt isOf zou deze groep dat niet weten? Dan is het dubbel vernaaierij
![]()
Nee, ze vindt het niet veilig genoeg. Ondanks eventuele bewaking.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:54 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
BB had al aangeboden dat medewerkers van BB met de baby buiten zouden gaan lopen, maar dat wilde Tanja niet
En dan snap dus ook waarom Tanja zo veel in de babykamer vertoeft. Die slaapt nog minder dan 3 uur achter elkaar omdat de kleine om de 3 uur gevoed moet worden.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:54 schreef scanman01 het volgende:
Gaat wel zwaar worden dit. Maximaal 3 uur aan één stuk slapen. Dat gaat wel opbreken denk ik. Komen er weer meer ruzies in huis
Ah toe nou, Scan.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:55 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik denk trouwens dat ze met 'niet eten' bedoelen dat ze niet tussendoor even naar de woonkamer mogen om wat te eten. Dus ik denk zelf helemaal niet dat de opdracht al mislukt is.
Jij bent frenetiekquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:56 schreef BlaBlub het volgende:
Nog een uur en een kwartier, ze werken tot 2.10. Ik wacht tot die tijd, wil ZO graag de reactie van die andere groep zien
Zou ook niet zomaar mensen die ik niet persoonlijk ken met m'n kind laten wandelen. Maar die situatie is wel compleet anders natuurlijk, nu krijgt het helemaal geen buitenlucht. Weet niet wat ik zou doen in die situatie... Kan me haar keus in deze iig nog wel indenken.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:54 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
BB had al aangeboden dat medewerkers van BB met de baby buiten zouden gaan lopen, maar dat wilde Tanja niet
Ik weet niet hoe het met andere pas bevallen vrouwen zit maar ik had dat idd ook, na 2 dagen was ik alweer aan het rommelen en aan het doen en de kraamhulp moest me elke keer terug naar bed sturen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:54 schreef Taurus het volgende:
[..]
Dat ze zwakker wordt bevonden tijdens haar zwangerschap snap ik, maar ik snap niet waarom ze met handschoentjes aangepakt moet worden NA haar bevalling.
Het is toch niet vervelend om 'n kind te hebben? je zou eerder zeggen dat ze de wereld aan kan nu. In ieder geval zou dat meer respect vereisen dan 't gedrag wat ze nu vertoont. Ik vind 't namelijk gewoon zwak, en niet omdat ze net zwanger is geweest, maar gewoon omdat 't geen sociaal-intelligent persoon is.
Nog dik een uurquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:56 schreef BlaBlub het volgende:
Nog een uur en een kwartier, ze werken tot 2.10. Ik wacht tot die tijd, wil ZO graag de reactie van die andere groep zien
Dat doen ze wel hoor. Het is elke keer weer: zal je zien dat ze wint of ze zal toch niet winnen?quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:55 schreef Wup het volgende:
[..]
ze voelen zich denk ik niet eens bedreigd maar zijn gewoon pissig over de gang van zaken op BB, net als Tanja dus eigenlijk:)
Dat zou ook nog kunnen, doorsorteren krengenquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:55 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik denk trouwens dat ze met 'niet eten' bedoelen dat ze niet tussendoor even naar de woonkamer mogen om wat te eten. Dus ik denk zelf helemaal niet dat de opdracht al mislukt is.
Het hangt er vanaf wat ze liever hebben denk ik.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:55 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat is zeker waar,je wilt toch ook je net geboren kindje een beetje sjowen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:55 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Dat gevoel krijg ik ook meer en meer ja. Al zal het feit dat haar kind de kamer niet uit mag en de rest de kamer niet in ook wel flink meewerken aan haar ongeinteresseerde houding. Is niet leuk voor d'r, en gezien haar reactie toen ze dat hoorde was het werkelijk een behoorlijke schok.
Ze mogen niet eten, drinken en roken als ze aan het werk zijn. Ze mogen wel de kamer verlaten om naar de w.c. te gaan. Dus door bonen te eten tijdens het werken is in principe naar mijn idee de opdracht mislukt.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:55 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Er mag niet gegeten worden tijdens het sorteren van de bonen. Het lijkt me dan ook niet de bedoeling dat er bonen of mais gegeten gaan worden. Daarnaast lijkt het me ook dat ze expres een opdracht hebben gedaan dat met eten te maken heeft, om ze uit te testen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:55 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja sorry, maar dat denk ik echt. Ik zou het wel kinderachtig vinden als ze de opdracht laten mislukken omdat ze zo''n klote boontje in de mond hebben gestopt.quote:
Joost "ik-stem-op-Tanja-omdat-het-beter-is-voor-de-baby" vertelde net dat hij het eten goed voor de camera's heeft neergelegd zodat het duidelijk in beeld kon worden gebracht.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:52 schreef Day het volgende:
[..]
Precies, ze schelden zich helemaal suf op Tanja, want stiekem zijn ze toch een beetje bang dat ze wint.
Joost zei het net ook tegen Rob (voordat hij het eten in de vuilnisbak bovenop legde). NL moet zien dat ze dit doet, want ze zit op de bank. Denk dat ze daarom ook nu Tanja-bash-rondes houden, zodat NL hoort hoe vreselijk Tanja wel niet is.
BB is gewoon voorzichtig. Ze kunnen het zich niet permiteren als er iets mis gaat.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:57 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het met andere pas bevallen vrouwen zit maar ik had dat idd ook, na 2 dagen was ik alweer aan het rommelen en aan het doen en de kraamhulp moest me elke keer terug naar bed sturen.
Maar het is ook wel zo dat je tot 6 weken na de bevalling rustig aan moet doen aangezien je anders een flink klap kan krijgen.
Maar bij BB slaan ze wel eens te ver door naar mijn mening.
dat vinnik zukke bullshit bij mijn beide kinderen (3,5 en 1,5) heb ik de eerste drie weken na de bevalling om de 3-4 uur de voeding gedaan en ben daarna de hele dag gaan werken ( op de eerste week na) en ik leef nog steeds......en dat zonder in een babykamer vertoeft te hebben ....quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:56 schreef Catty het volgende:
[..]
En dan snap dus ook waarom Tanja zo veel in de babykamer vertoeft. Die slaapt nog minder dan 3 uur achter elkaar omdat de kleine om de 3 uur gevoed moet worden.
Je mag echt wel wat doen inderdaad.. De kraamhulp is ook niet hele dagen en nachten aanwezig. Je zal zelf moeten pissen en poepen bij wijze van spreken, dus moet 'n gezellig gesprekje houden of even meedenken al helemaal niet te veel gevraagd zijn lijkt me.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:57 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het met andere pas bevallen vrouwen zit maar ik had dat idd ook, na 2 dagen was ik alweer aan het rommelen en aan het doen en de kraamhulp moest me elke keer terug naar bed sturen.
Maar het is ook wel zo dat je tot 6 weken na de bevalling rustig aan moet doen aangezien je anders een flink klap kan krijgen.
Maar bij BB slaan ze wel eens te ver door naar mijn mening.
Dat stond zelfs bovenaan de brief van BB geloof ik.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:58 schreef Peter6000 het volgende:
Heeft iemand de woordspeling ' boontje komt om zijn loontje ' al gemaakt
Ja zeker
Kijk eens op de Talpa site, de titel van de weekopdrachtquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:58 schreef Peter6000 het volgende:
Ja zeker
Ingrid praat bijna in steno. Deed ze vanaf dag 1 alquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:58 schreef Wup het volgende:
gaat Ingrid steeds meer murmelen of gaan mijn oren achteruit?
Ja heel fanatiekquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:57 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Jij bent frenetiekik denk toch dat ik dat niet ga volhouden, is nog een behoorlijk stevig uur wachten
Dat is waar, dat zou helemaal wereldnieuws worden en dan niet positief.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:59 schreef Catty het volgende:
[..]
BB is gewoon voorzichtig. Ze kunnen het zich niet permiteren als er iets mis gaat.
Nou dan kunnen we de 10 tot 12 weken bevallingsverlof ook wel afschaffen. Maargoed, over iets minder dan 7 weken weet ik zelf hoe het is om net bevallen te zijn.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:59 schreef versabommie het volgende:
[..]
dat vinnik zukke bullshit bij mijn beide kinderen (3,5 en 1,5) heb ik de eerste drie weken na de bevalling om de 3-4 uur de voeding gedaan en ben daarna de hele dag gaan werken ( op de eerste week na) en ik leef nog steeds......en dat zonder in een babykamer vertoeft te hebben ....
dat deed dido al, maar dat mocht niet van robquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:00 schreef Morwen het volgende:
Fok is weer snel![]()
Chantal voelt haar arme rug. Waarom komt niemand op het idee om op de onderste plank te werken? Zittend dus![]()
nouja andersgezegd, mijn vrouw had een hoop plezier aan haar 13 weken bevallingsverlofquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:01 schreef Catty het volgende:
[..]
Nou dan kunnen we de 10 tot 12 weken bevallingsverlof ook wel afschaffen. Maargoed, over iets minder dan 7 weken weet ik zelf hoe het is om net bevallen te zijn.
Zou kunnen inderdaadquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:58 schreef Cuaderno het volgende:
[..]
Er mag niet gegeten worden tijdens het sorteren van de bonen. Het lijkt me dan ook niet de bedoeling dat er bonen of mais gegeten gaan worden. Daarnaast lijkt het me ook dat ze expres een opdracht hebben gedaan dat met eten te maken heeft, om ze uit te testen.
Ze voelen zich echtwel bedreigt ik heb meerdere bewoners horen zeggen dat ze toen ze (een paar weken van te voren) zagen dat Tanja erin zou zitten, dat ze zich volstrekt kansloos achten en alleen maar decor stukken zouden worden.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:55 schreef Wup het volgende:
[..]
ze voelen zich denk ik niet eens bedreigd maar zijn gewoon pissig over de gang van zaken op BB, net als Tanja dus eigenlijk:)
Hmm... een sanctie dan? Alleen voor Rob? Die nam een handje vol.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:58 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja sorry, maar dat denk ik echt. Ik zou het wel kinderachtig vinden als ze de opdracht laten mislukken omdat ze zo''n klote boontje in de mond hebben gestopt.
ik ook ;0quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:56 schreef BlaBlub het volgende:
Naast de Big Tanja showquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:01 schreef newsman het volgende:
Nou, leuk dit word het grootte Big Brother rantsoen programma.
Dubbel :Squote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:01 schreef newsman het volgende:
Dat is toch nog steeds op de werkbankquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:02 schreef doka het volgende:
[..]
dat deed dido al, maar dat mocht niet van rob
quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:02 schreef versabommie het volgende:
[..]
nouja andersgezegd, mijn vrouw had een hoop plezier aan haar 13 weken bevallingsverlof![]()
Bevallingsverlof hoeft toch niet per se bedoeld te zijn om aan te sterken?quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:01 schreef Catty het volgende:
[..]
Nou dan kunnen we de 10 tot 12 weken bevallingsverlof ook wel afschaffen. Maargoed, over iets minder dan 7 weken weet ik zelf hoe het is om net bevallen te zijn.
Prima wmbquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:01 schreef newsman het volgende:
hopenlijk gaat de bevalling net als bij Tanja.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:01 schreef Catty het volgende:
[..]
Een handje vol?? Dat heb ik niet gezienquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:02 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Hmm... een sanctie dan? Alleen voor Rob? Die nam een handje vol.![]()
Dat MEEN je niet?quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:02 schreef doka het volgende:
[..]
dat deed dido al, maar dat mocht niet van rob
dat zei dido ook, maar ze gehoorzaamde rob toch maarquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:03 schreef Morwen het volgende:
[..]
Dat is toch nog steeds op de werkbankLaat ze maar anders zeggen dan naderhand
![]()
ik weet het niet, ze zei het er niet bij helaasquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:02 schreef Cuaderno het volgende:
wat heeft ingrid eigenlijk gestudeerd?
Nee, de eerste week voor velen nog problematisch en bijkomen, zijn er ook genoeg ruim binnen die tijd weer redelijk in de running. Maar daarna is het meestal gewoon genieten geblazen. (op de slapeloze nachten na danquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:03 schreef Taurus het volgende:
[..]
Bevallingsverlof hoeft toch niet per se bedoeld te zijn om aan te sterken?Je bent net moeder geworden, neem aan dat je dan gewoon tijd krijgt om bij je kind te zijn de eerste paar weken in plaats van dat je meteen met je werk moet bezighouden. Een bevalling houdt normaliter een vrouw niet weken lang in haar bed.
Dank je, dat hoop ik eigenlijk ook wel. Maar mijn zwangerschap verloopt zo voorspoedig dat ik vrees dat ik op de een of ander manier nog wel terug gepakt wordt.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:04 schreef snakelady het volgende:
[..]
hopenlijk gaat de bevalling net als bij Tanja.![]()
Ik had overiegsn weinig moeite met het voeden om de 3 uur, het lijkt welof je lichaam zich erop insteld.
ik moet zeggen,heb nog nooit zo goed geslapen als de weken na de bevalling.![]()
quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:04 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Een handje vol?? Dat heb ik niet gezien![]()
Dat klinkt wel even wat anders inderdaad. Maar ik heb het idee dat BB niet wil dat deze opdracht opnieuw mislukt. Anders hadden ze ook niet met die waarschuwing hoeven komen dat groep 1 het verkeerd deed. Maar wie weet
Ik weet het niet.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:58 schreef Peter6000 het volgende:
Ja zeker
quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:04 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Een handje vol?? Dat heb ik niet gezien![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |